abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50912666
Deel 1: De Eredivisie wordt steeds sterker!

Belangrijke spelers die dit seizoen zijn vertrokken:

Alex
Grygera

Belangrijke spelers die zijn gestopt:

Cocu
Bosvelt
Lodewijks

Belangrijke spelers die waarschijnlijk vertrekken

Sneijder
Alves
De Mul
Drenthe

Minder belangrijke spelers die zijn vertrokken:

Van der Linden
Ali B.
Ramzi
Diba

Nieuwe belangrijke spelers:

Ten Rouwelaar
Gio
Ari(AZ)
Die Deen van Heerenveen
Pocognoli

Waarschijnlijk nieuwe belangrijke spelers:

Makaay
Hofland

Ik mis waarschijnlijk nog wat namen maar deed het effe snel

[ Bericht 0% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 27-06-2007 20:42:55 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50912745
Ten Rouwelaar belangrijk
pi_50912785
Ik stond net op het punt deel 2 te openen met mijn mooie geschreven OP.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50912800
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:34 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Lodewijks
Was bankzitter.
quote:
Alves
Drenthe
Beetje voorbarig. Vooral Drenthe.
quote:
Van der Linden
Ali B.
Ramzi
Vergeet Anouar Diba dan niet.
quote:
Ten Rouwelaar
Ari(AZ)
Die Deen van Heerenveen
Ik zie de meerwaarde van Ten Rouwelaar niet. Ari en die Deen moeten zich nog bewijzen.
pi_50912815
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef koningdavid het volgende:
Ik stond net op het punt deel 2 te openen met mijn mooie geschreven OP.
gepwwnt
pi_50912830
Nu zul je zien dat mijn prachtige 'reeks' verneukt wordt door DAM.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_50912908
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:38 schreef koningdavid het volgende:
Nu zul je zien dat mijn prachtige 'reeks' verneukt wordt door DAM.
Niks mis met mijn OP.

Zeker niet na een paar edits
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50912979
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Niks mis met mijn OP.
Die van mij was toch wel iets uitgebreider volgens mij. En met jouw 'ahum' in de TT is de toon alweer gezet voor een hoop azijnzeikerij.
pi_50912994
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef Kadoc het volgende:
Ik zie de meerwaarde van Ten Rouwelaar niet. Ari en die Deen moeten zich nog bewijzen.
Die Deen is international, altijd goed om een international uit een gerenomeerd voetballand te laten komen. Ari is wel een grote naam(als talent). Romero is ook een groot talent, maar dat is nog echt in de categorie talent
pi_50913035
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:41 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Die van mij was toch wel iets uitgebreider volgens mij. En met jouw 'ahum' in de TT is de toon alweer gezet voor een hoop azijnzeikerij.
Freedom of expression
pi_50913086
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:41 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:

[..]

Die Deen is international, altijd goed om een international uit een gerenomeerd voetballand te laten komen. Ari is wel een grote naam(als talent). Romero is ook een groot talent, maar dat is nog echt in de categorie talent
Talenten zijn geen nadrukkelijke versterkingen. Kunnen ze wel worden, maar ze zijn het nog niet.
pi_50913103
Trouwens niks wijst erop dat Sneijder weggaat en De Mul een 'belangrijke speler' noemen gaat mij ook wat ver.
pi_50913305
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Talenten zijn geen nadrukkelijke versterkingen. Kunnen ze wel worden, maar ze zijn het nog niet.
Die Deen is volgens mij iets van 25 en international. Hij zal zijn naam nog moeten bevestigen bij SCH maar het is natuurlijk niet een talent
pi_50913362
De recente geschiedenis heeft uitgewezen dat spelers van het niveau Sneijder, Farfan, Gomes, Alves worden weggekocht. Dr zullen dr best nog wel 2 vertrekken
pi_50913432
Maar jij ziet de Eredivisie het komende seizoen ook weer verslechteren?
pi_50914451
Zoals het nu is wat beter misschien aan de top. De 2e helft van de ranglijst stelt niet veel voor.

Maar er gaan nog wel wat spelers weg. Dat gebeurt ieder jaar
pi_50914968
Kevin Vandenbergh is een goeie aankoop, zeker voor een club als FC Utrecht. Dan heef AZ nog de talentvolle Pocognoli van Genk gehaald. PSV heeft met Tommie van der Leegte weer een aardig geroutineerde kracht er bij.

Het transferseizoen is nog lang niet voorbij, dus er zullen nog zat aankopen gedaan worden.

AZ heeft het halve seizoen niet kunnen beschikken over Schaars en een tijd niet over Mendes da Silva, dus als die steeds fit zijn is AZ ook weer sterker.

We zien het wel
pi_50915058
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:24 schreef hello_moto1992 het volgende:
Kevin Vandenbergh is een goeie aankoop, zeker voor een club als FC Utrecht. Dan heef AZ nog de talentvolle Pocognoli van Genk gehaald. PSV heeft met Tommie van der Leegte weer een aardig geroutineerde kracht er bij.

Het transferseizoen is nog lang niet voorbij, dus er zullen nog zat aankopen gedaan worden.
Er zullen ook nog zat spelers weggekocht worden
pi_50915183
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Er zullen ook nog zat spelers weggekocht worden
En aangekocht
pi_50915323
En koningdavid, misschien dat je je OP even kunt posten. Lijkt me leuk
pi_50915405
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:28 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

En aangekocht
Ja maar die zijn vrijwel zonder uitzondering minder
pi_50915554
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja maar die zijn vrijwel zonder uitzondering minder
Ach, had jij verwacht dat Alves zo goed zou zijn?
pi_50915598
Sterker weet ik niet, wel leuker. Maar dat kan aan mij liggen.
pi_50915637
Nee, maar dat wil niet zeggen dat je ieder jaar een Alves kan vinden.

PSV slaagt redelijk op sterkte te blijven, Heerenveen ook wel, Ajax heeft de jeugd. Maar de rest lukt het allemaal niet.
pi_50915732
Twente verliest Sibum, Bakkal, Niemeyer, Kennedy en koopt Schreuder, Denneboom, Hersi, die linksback van Utrecht er voor in de plaats.

Dan wordt je in elk geval niet sterker
pi_50915751
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

PSV slaagt redelijk op sterkte te blijven, Heerenveen ook wel, Ajax heeft de jeugd. Maar de rest lukt het allemaal niet.
Dat weet je toch nog helemaal niet? Zonder Alex en Cocu, misschien straks zonder Farfan...
pi_50915814
De afgelopen jaren dan.

Het kan ook best een keer afgelopen zijn. Je kan niet ieder jaar 3 basisspelers vervangen
pi_50915905
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Hoezo niet? VVV haalt gewoon wat spelers uit de Jupiler League, De Graafschap spelers die ergens anders niet aan de bak komen, een win-win situatie dus.

En Feyenoord heeft zich ook wel enorm versterkt.

Willem II heeft volgend seizoen weer de beschikking over El-Hamdaoui, waarvan ik veel verwacht. Vitesse haalt ook leuke spelers, zoals die Chinees, Espinoza en Stojkkovic. Sparta heeft net weer een speler van Grasshoppers gehaalt, Roda haalt een paar goeie belgen.
pi_50915979
PSV rolt De Graafschap, VVV, Sparta, Excelsior gewoon 99 van de 100 keer op
pi_50916104
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Chelsea doet dat ook met Preston North end en Watford. En Excelsior heeft van AZ gewonnen, Sparta met 3-0 van Ajax, Heracles gelijk gespeeld tegen PSV en 4-1 gewonnen van Feyenoord.

Barcelona verliest toch ook niet van Gimnastic?
pi_50916352
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Deze uitspraak lijst ik even in, kom ik nog op terug vriend! Het is de laatste 12 jaar 50-50 geweest

Verder een overbodig topic, natuurlijk wordt de eredivisie sterker als De Graafschap terugkeert!
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_50916375
Ik heb effe snel geteld en PSV haalde in 18 wedstrijden tegen de onderste 9 van de eredivisie 45 punten en dat was nog in een kut jaar want normaal gesproken laten ze geen punten liggen tegen Excelsior of Sparta

Chelsea, MU, Inter, Barcelona of Real halen dat niet
pi_50916496
Ik doelde op De Graafschap alleen DAM
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_50916504
In 2005-2006 alleen gelijk uit bij Heracles en RKC. Dat zijn 2,78 punten per wedstrijd
pi_50916628
In 2004-2005, 17 overwinningen en 1 keer gelijk
pi_50917018
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:49 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Chelsea doet dat ook met Preston North end en Watford.
Zeg dat niet te snel. Afgelopen keer tegen Watford scoorde Chelsea de winnende pas in blessuretijd
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_50917694
DAM, je statistieken bewijzen dus juist dat de Eredivisie sterker wordt. Goed bezig jongen.
pi_50917744
Nee, dat bewijzen ze niet. Of je moet denken dat PSV normaal gesproken maar 14 van de 18 wedstrijden wint tegen 2e rijtje clubs
pi_50917805
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 22:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, dat bewijzen ze niet. Of je moet denken dat PSV normaal gesproken maar 14 van de 18 wedstrijden wint tegen 2e rijtje clubs
Ik denk inderdaad dat ook de clubs onderaan de ranglijst sterker worden. In het vorige topic stonden al verschillende quotes van topspelers die dat onderbouwden.

En die topspelers neem ik nog altijd een stuk serieuzer dan jou, beste DAM.
pi_50917831
Welke topspelers?
pi_50918234
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 22:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke topspelers?
Jaap Stam o.a.:
quote:
Het laat zich omschrijven als het kampioen van de onmacht.
"Misschien wel een beetje, ja. Maar de relatief kleine clubs in Nederland verdienen ook een groot compliment, omdat ze het de gevestigde orde dit seizoen erg moeilijk hebben gemaakt. De kwaliteit van de Eredivisie is er in het algemeen behoorlijk op vooruitgegaan. Ook dat is een conclusie die je kunt trekken."
Maar goed, ik heb geen zin in weer een eindeloze discussie met jou.

Ik vind de Eredivisie steeds leuker en sterker worden. Jij vindt de Turkse, Portugese en Griekse competities sterker. Een statement dat ik vrij lachwekkend vind, maar goed. Ik respecter je mening, maar ik voel er weinig voor om met zo'n halsstarig iemand te blijven discussieren.

Dus gegroet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 juni 2007 @ 23:17:28 #42
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50920449
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:41 schreef koningdavid het volgende:

[..]

je hoeft niet alleen met DAM in dicussie te gaan er zijn meer users
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_50920517
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 23:17 schreef rubbereend het volgende:

[..]

je hoeft niet alleen met DAM in dicussie te gaan er zijn meer users
Graag, maar de meeste zijn het wel redelijk met mij eens geloof ik.
  woensdag 27 juni 2007 @ 23:21:09 #44
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_50920616
Je bent nogal eenzijdig aan het posten DAM, je belicht alles van één kant om maar je zogenaamde gelijk aan te kunnen tonen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_50920735
Het is nog een beetje voorbarig om te oordelen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50920882
Ik vind het moeilijk om te zeggen of de Eredivisie sterker aan het worden is, waar zou je dat aan af kunnen leiden? Prestaties van Nederlandse clubs in Europa?
pi_50920963
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef Radegast het volgende:
Ik vind het moeilijk om te zeggen of de Eredivisie sterker aan het worden is, waar zou je dat aan af kunnen leiden? Prestaties van Nederlandse clubs in Europa?
Prestaties in Europa inderdaad, toenemende budgetten, terugkomst van grote namen, etc.

Ik had het volgens mij redelijk onderbouwd in de OP van het vorige topic. Even kijken of ik die een keer kan 'updaten.'
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 juni 2007 @ 23:31:48 #48
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50921112
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef Plato1980 het volgende:
Je bent nogal eenzijdig aan het posten DAM, je belicht alles van één kant om maar je zogenaamde gelijk aan te kunnen tonen.
ja dat doet ie altijd
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 juni 2007 @ 23:32:17 #49
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50921135
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Prestaties in Europa inderdaad, toenemende budgetten, terugkomst van grote namen, etc.

Ik had het volgens mij redelijk onderbouwd in de OP van het vorige topic. Even kijken of ik die een keer kan 'updaten.'
ontwikkeling van talenten mag je daar ook wel bij zetten vind ik
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50921218
Je moet wel 2 dingen uit elkaar halen. 1. Of de Eredivisie op zichzelf sterker is geworden. 2. Of de Eredivisie sterker is geworden tov andere competities.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_50921277
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef mcyodogg het volgende:
Je moet wel 2 dingen uit elkaar halen. 1. Of de Eredivisie op zichzelf sterker is geworden. 2. Of de Eredivisie sterker is geworden tov andere competities.
Dat tweede betwijfel ik dus ten zeerste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')