Was bankzitter.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:34 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Lodewijks
Beetje voorbarig. Vooral Drenthe.quote:Alves
Drenthe
Vergeet Anouar Diba dan niet.quote:Van der Linden
Ali B.
Ramzi
Ik zie de meerwaarde van Ten Rouwelaar niet. Ari en die Deen moeten zich nog bewijzen.quote:Ten Rouwelaar
Ari(AZ)
Die Deen van Heerenveen
gepwwntquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef koningdavid het volgende:
Ik stond net op het punt deel 2 te openen met mijn mooie geschreven OP.![]()
Niks mis met mijn OP.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:38 schreef koningdavid het volgende:
Nu zul je zien dat mijn prachtige 'reeks' verneukt wordt door DAM.![]()
Die van mij was toch wel iets uitgebreider volgens mij. En met jouw 'ahum' in de TT is de toon alweer gezet voor een hoop azijnzeikerij.quote:
Die Deen is international, altijd goed om een international uit een gerenomeerd voetballand te laten komen. Ari is wel een grote naam(als talent). Romero is ook een groot talent, maar dat is nog echt in de categorie talentquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef Kadoc het volgende:
Ik zie de meerwaarde van Ten Rouwelaar niet. Ari en die Deen moeten zich nog bewijzen.
Freedom of expressionquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die van mij was toch wel iets uitgebreider volgens mij. En met jouw 'ahum' in de TT is de toon alweer gezet voor een hoop azijnzeikerij.
Talenten zijn geen nadrukkelijke versterkingen. Kunnen ze wel worden, maar ze zijn het nog niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:41 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
[..]
Die Deen is international, altijd goed om een international uit een gerenomeerd voetballand te laten komen. Ari is wel een grote naam(als talent). Romero is ook een groot talent, maar dat is nog echt in de categorie talent
Die Deen is volgens mij iets van 25 en international. Hij zal zijn naam nog moeten bevestigen bij SCH maar het is natuurlijk niet een talentquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Talenten zijn geen nadrukkelijke versterkingen. Kunnen ze wel worden, maar ze zijn het nog niet.
Er zullen ook nog zat spelers weggekocht wordenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:24 schreef hello_moto1992 het volgende:
Kevin Vandenbergh is een goeie aankoop, zeker voor een club als FC Utrecht. Dan heef AZ nog de talentvolle Pocognoli van Genk gehaald. PSV heeft met Tommie van der Leegte weer een aardig geroutineerde kracht er bij.
Het transferseizoen is nog lang niet voorbij, dus er zullen nog zat aankopen gedaan worden.
En aangekochtquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er zullen ook nog zat spelers weggekocht worden
Ja maar die zijn vrijwel zonder uitzondering minderquote:
Ach, had jij verwacht dat Alves zo goed zou zijn?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja maar die zijn vrijwel zonder uitzondering minder
Dat weet je toch nog helemaal niet? Zonder Alex en Cocu, misschien straks zonder Farfan...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, maar dat wil niet zeggen dat je ieder jaar een Alves kan vinden.
PSV slaagt redelijk op sterkte te blijven, Heerenveen ook wel, Ajax heeft de jeugd. Maar de rest lukt het allemaal niet.
Hoezo niet? VVV haalt gewoon wat spelers uit de Jupiler League, De Graafschap spelers die ergens anders niet aan de bak komen, een win-win situatie dus.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, maar dat wil niet zeggen dat je ieder jaar een Alves kan vinden.
PSV slaagt redelijk op sterkte te blijven, Heerenveen ook wel, Ajax heeft de jeugd. Maar de rest lukt het allemaal niet.
Chelsea doet dat ook met Preston North end en Watford. En Excelsior heeft van AZ gewonnen, Sparta met 3-0 van Ajax, Heracles gelijk gespeeld tegen PSV en 4-1 gewonnen van Feyenoord.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV rolt De Graafschap, VVV, Sparta, Excelsior gewoon 99 van de 100 keer op
Deze uitspraak lijst ik even in, kom ik nog op terug vriend! Het is de laatste 12 jaar 50-50 geweestquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV rolt De Graafschap, VVV, Sparta, Excelsior gewoon 99 van de 100 keer op
Zeg dat niet te snel. Afgelopen keer tegen Watford scoorde Chelsea de winnende pas in blessuretijdquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Chelsea doet dat ook met Preston North end en Watford.
Ik denk inderdaad dat ook de clubs onderaan de ranglijst sterker worden. In het vorige topic stonden al verschillende quotes van topspelers die dat onderbouwden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, dat bewijzen ze niet. Of je moet denken dat PSV normaal gesproken maar 14 van de 18 wedstrijden wint tegen 2e rijtje clubs
Jaap Stam o.a.:quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke topspelers?
Maar goed, ik heb geen zin in weer een eindeloze discussie met jou.quote:Het laat zich omschrijven als het kampioen van de onmacht.
"Misschien wel een beetje, ja. Maar de relatief kleine clubs in Nederland verdienen ook een groot compliment, omdat ze het de gevestigde orde dit seizoen erg moeilijk hebben gemaakt. De kwaliteit van de Eredivisie is er in het algemeen behoorlijk op vooruitgegaan. Ook dat is een conclusie die je kunt trekken."
je hoeft niet alleen met DAM in dicussie te gaan er zijn meer usersquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die van mij was toch wel iets uitgebreider volgens mij. En met jouw 'ahum' in de TT is de toon alweer gezet voor een hoop azijnzeikerij.
Graag, maar de meeste zijn het wel redelijk met mij eens geloof ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hoeft niet alleen met DAM in dicussie te gaan er zijn meer users
Prestaties in Europa inderdaad, toenemende budgetten, terugkomst van grote namen, etc.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef Radegast het volgende:
Ik vind het moeilijk om te zeggen of de Eredivisie sterker aan het worden is, waar zou je dat aan af kunnen leiden? Prestaties van Nederlandse clubs in Europa?
ja dat doet ie altijdquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef Plato1980 het volgende:
Je bent nogal eenzijdig aan het posten DAM, je belicht alles van één kant om maar je zogenaamde gelijk aan te kunnen tonen.
ontwikkeling van talenten mag je daar ook wel bij zetten vind ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Prestaties in Europa inderdaad, toenemende budgetten, terugkomst van grote namen, etc.
Ik had het volgens mij redelijk onderbouwd in de OP van het vorige topic. Even kijken of ik die een keer kan 'updaten.'
Dat tweede betwijfel ik dus ten zeerste.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef mcyodogg het volgende:
Je moet wel 2 dingen uit elkaar halen. 1. Of de Eredivisie op zichzelf sterker is geworden. 2. Of de Eredivisie sterker is geworden tov andere competities.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |