en hij is zo lollig.quote:
Doel je op mij?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef Happel het volgende:
Denk dat ik, bij hoge uitzondering, een biertje ga opentrekken straks. Zou werkelijk fantastisch zijn als het allemaal echt waar schijnt te zijn.
[..]
en hij is zo lollig.
Hij is positief...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef Happel het volgende:
Denk dat ik, bij hoge uitzondering, een biertje ga opentrekken straks. Zou werkelijk fantastisch zijn als het allemaal echt waar schijnt te zijn.
Bron: NOS Teletekstquote:Feyenoord hoopt op korte termijn
nog een grote naam aan de selectie toe
te voegen in de persoon van Roy Makaay.
Na de komst van Miroslav Klose mag de
spits weg bij Bayern München en als de
laatste plooien zijn gladgestreken en
de international de medische keuring
goed doorstaat,zal hij donderdag als
volgende aanwinst worden gepresenteerd.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:42 schreef Bayswater het volgende:
Is Bosz al opgerot?
Ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd, het is jullie gegund.
Dit is nautuurlijk allemaal te danken aan Peter Boszquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:42 schreef Bayswater het volgende:
Is Bosz al opgerot?
Met geld kun je alles. Bosz mazzelt enorm nu.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bosz heeft zich het afgelopen seizoen laten gelden als amateuristisch persoon. Maar je kan toch niet ontkennen dat hij nu gewoon uitstekend werk heeft geleverd. Het beste aankoopbeleid sinds jaren.
299 zelfs.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef Merkie het volgende:
Is deel 298 dit, geen 295. Modje?
Ik acht hem niet verantwoordelijk voor het aantrekken van deze spelers. Dat balletje is pas gaan rollen, nadat Van Marwijk trainer werd. Echt niet dat deze spelers zouden zijn gekomen als van Marwijk de trainer niet was.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bosz heeft zich het afgelopen seizoen laten gelden als amateuristisch persoon. Maar je kan toch niet ontkennen dat hij nu gewoon uitstekend werk heeft geleverd. Het beste aankoopbeleid sinds jaren.
Kom op zeg. Ik ben erg negatief geweest over Bosz, maar je kan hem niet blijven aanvallen. Dat er nu geld is, komt ook door Bosz.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met geld kun je alles. Bosz mazzelt enorm nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |