en hij is zo lollig.quote:
Doel je op mij?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef Happel het volgende:
Denk dat ik, bij hoge uitzondering, een biertje ga opentrekken straks. Zou werkelijk fantastisch zijn als het allemaal echt waar schijnt te zijn.
[..]
en hij is zo lollig.
Hij is positief...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef Happel het volgende:
Denk dat ik, bij hoge uitzondering, een biertje ga opentrekken straks. Zou werkelijk fantastisch zijn als het allemaal echt waar schijnt te zijn.
Bron: NOS Teletekstquote:Feyenoord hoopt op korte termijn
nog een grote naam aan de selectie toe
te voegen in de persoon van Roy Makaay.
Na de komst van Miroslav Klose mag de
spits weg bij Bayern München en als de
laatste plooien zijn gladgestreken en
de international de medische keuring
goed doorstaat,zal hij donderdag als
volgende aanwinst worden gepresenteerd.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:42 schreef Bayswater het volgende:
Is Bosz al opgerot?
Ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd, het is jullie gegund.
Dit is nautuurlijk allemaal te danken aan Peter Boszquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:42 schreef Bayswater het volgende:
Is Bosz al opgerot?
Met geld kun je alles. Bosz mazzelt enorm nu.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bosz heeft zich het afgelopen seizoen laten gelden als amateuristisch persoon. Maar je kan toch niet ontkennen dat hij nu gewoon uitstekend werk heeft geleverd. Het beste aankoopbeleid sinds jaren.
299 zelfs.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef Merkie het volgende:
Is deel 298 dit, geen 295. Modje?
Ik acht hem niet verantwoordelijk voor het aantrekken van deze spelers. Dat balletje is pas gaan rollen, nadat Van Marwijk trainer werd. Echt niet dat deze spelers zouden zijn gekomen als van Marwijk de trainer niet was.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bosz heeft zich het afgelopen seizoen laten gelden als amateuristisch persoon. Maar je kan toch niet ontkennen dat hij nu gewoon uitstekend werk heeft geleverd. Het beste aankoopbeleid sinds jaren.
Kom op zeg. Ik ben erg negatief geweest over Bosz, maar je kan hem niet blijven aanvallen. Dat er nu geld is, komt ook door Bosz.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met geld kun je alles. Bosz mazzelt enorm nu.
Die raak je aan de straatstenen niet kwijt.quote:
Natuurlijk. Maar Bosz heeft Van Marwijk aangesteld. Bosz heeft gezorgd voor geld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik acht hem niet verantwoordelijk voor het aantrekken van deze spelers. Dat balletje is pas gaan rollen, nadat Van Marwijk trainer werd. Echt niet dat deze spelers zouden zijn gekomen als van Marwijk de trainer niet was.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:46 schreef EnactedChaos het volgende:
4-4-2 lijkt me logischer.
tnxquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd, het is jullie gegund.
juistquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik acht hem niet verantwoordelijk voor het aantrekken van deze spelers. Dat balletje is pas gaan rollen, nadat Van Marwijk trainer werd. Echt niet dat deze spelers zouden zijn gekomen als van Marwijk de trainer niet was.
Slry - Makaay kan toch ook voorin staan? Dan is Koevermans toch niet nodig?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:48 schreef TC03 het volgende:
Ligt eraan wie er komen natuurlijk. Als Koevermans ook komt, lijkt 4-4-2 me de beste optie.
Ik doe met je mee!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan ook, maar Slory kan toch ook rechts op het middenveld bij 4-4-2?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:49 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Slry - Makaay kan toch ook voorin staan? Dan is Koevermans toch niet nodig?
Juist ja. Slechte dingen doet Bosz, goede dingen doet Van Marwijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ook mogelijk, maar we hebben middenvelders genoegquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan ook, maar Slory kan toch ook rechts op het middenveld bij 4-4-2?
Dit is een combinatie van factoren, en ook Bosz heeft ermee te maken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Juist ja. Slechte dingen doet Bosz, goede dingen doet Van Marwijk.
Van Bronckhorst zei op de persconferentie dat ie al een paar maanden contact heeft met Bosz, dus die heeft er zeker mee te maken, komt niet alleen door Van Marwijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dit is een combinatie van factoren, en ook Bosz heeft ermee te maken.
jawel man, gratis bij 2 pakken tzatziki aanbieden, wedden dat iemand em meeneemtquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die raak je aan de straatstenen niet kwijt.![]()
Makaay is nog niet zeker hoewel de bron best betrouwbaar isquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Danst de kamer rond!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kameraden gefeliciteerd we hebben een redelijk elftal voor dit jaar
Komst van van Marwijk zal ook wel te maken hebben met zijn overgang. Maar Bosz verdient ook credits voor deze aankopen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:52 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Van Bronckhorst zei op de persconferentie dat ie al een paar maanden contact heeft met Bosz, dus die heeft er zeker mee te maken, komt niet alleen door Van Marwijk
ja, da's waarquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:52 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Van Bronckhorst zei op de persconferentie dat ie al een paar maanden contact heeft met Bosz, dus die heeft er zeker mee te maken, komt niet alleen door Van Marwijk
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:54 schreef erkel het volgende:
[..]
Komst van van Marwijk zal ook wel te maken hebben met zijn overgang. Maar Bosz verdient ook credits voor deze aankopen.
Welke investeerders?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:49 schreef OnlineGokker het volgende:
Jullie kunnen nu wel allemaal blij zijn met deze aankopen, maar de investeerders willen straks natuurlijk hun geld terug + rente en deze spelers leveren dan niks meer op. Nu moeten de resultaten komen dmv Champions League straks, terwijl we met ene beetje pech straks met 4 sterke clubs moeten strijdne om 1 ticket
Schulden maken om andere schulden af te lossen onder leiding van Peter Bosz![]()
Tyft op met die kankersmileys van je.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij is positief... [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
nog steeds komt ie het antwoord hier niet postenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:55 schreef Oldbie het volgende:
En nog steeds vraag ik me af of Adriaanse zich nu voor zijn kop slaat....
Pff, dat komt door dit Feijenoord-onwaardige seizoen. Feijenoord heeft nu spelers wat te bieden met die zak geld, de een trekt de ander over de streep. Elke TD was dit gelukt denk ik. Uiteraard heeft hij zijn aandeel, maar die is niet groot.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Ik ben erg negatief geweest over Bosz, maar je kan hem niet blijven aanvallen. Dat er nu geld is, komt ook door Bosz.
Kom op, het is tijd voor vreugde.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Tyft op met die kankersmileys van je..
die smileysquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kom op, het is tijd voor vreugde. [afbeelding]
Vandaar dat Feyenoord al tien jaar sukkelt met een matig aankoopbeleid. Ja, misschien was het andere TD's ook gelukt, misschien niet. Bosz is het wel gelukt, en dat heeft ie goed gedaan. Klaar. Je kan niet oneindig over hem door blijven zeiken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pff, dat komt door dit Feijenoord-onwaardige seizoen. Feijenoord heeft nu spelers wat te bieden met die zak geld, de een trekt de ander over de streep. Elke TD was dit gelukt denk ik. Uiteraard heeft hij zijn aandeel, maar die is niet groot.
Ach, Feijenoord heeft nog een batterij talenten die, als ze goed gaan presteren, voor een leuk bedrag weg kunnen. Moet Feijenoord er daarna voor zorgen dat er continuïteit komt door nieuwe talenten aan te trekken, zodat ook die een paar jaar later voor veel geld wegkunnen. Zet daar elk seizoen een paar ervaren mensen naast en het wordt vanzelf een gezonde club.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:49 schreef OnlineGokker het volgende:
Jullie kunnen nu wel allemaal blij zijn met deze aankopen, maar de investeerders willen straks natuurlijk hun geld terug + rente en deze spelers leveren dan niks meer op. Nu moeten de resultaten komen dmv Champions League straks, terwijl we met ene beetje pech straks met 4 sterke clubs moeten strijdne om 1 ticket
Schulden maken om andere schulden af te lossen onder leiding van Peter Bosz![]()
Neuh idd dit doettie vrij aardig. Maar alsnog vind ik het een lul om de redenen uit het boek van Hugo!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vandaar dat Feyenoord al tien jaar sukkelt met een matig aankoopbeleid. Ja, misschien was het andere TD's ook gelukt, misschien niet. Bosz is het wel gelukt, en dat heeft ie goed gedaan. Klaar. Je kan niet oneindig over hem door blijven zeiken.
Klopt, maar zie het wel in perspectief.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:59 schreef TC03 het volgende:
Klaar. Je kan niet oneindig over hem door blijven zeiken.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:59 schreef sportfreak het volgende:
Zoy Ajax Perez nog steeds liever naar Feyenoord laten gaan omdat die geen concurrent zijn?![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:59 schreef sportfreak het volgende:
Zoy Ajax Perez nog steeds liever naar Feyenoord laten gaan omdat die geen concurrent zijn?![]()
Die ervaren jongens gaan de jonge jongens als Vlaar, Drenthe en Bruins juist heel veel steunen... mes snijdt aan twee kanten.... ben dan wel voor Ajax maar dit doet Feyenoord uitstekendquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:02 schreef Siemerink het volgende:
Maar nogmaals; met alleen ervaren spelers kopen is Feijenoord er nog láng niet, vergeet niet waar de club vorig seizoen is geëindigd... Het doet me wel heel erg goed dat ze precies weten waar het vorig seizoen aan schortte...
Nee, daar moet je blij mee zijn..quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef koningdavid het volgende:
Allemaal leuk een aardig die aankopen, maar jullie hebben lekker geen stadion met een dak.![]()
Wordt ook lastig met de helikopter dan besef ik me net.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, daar moet je blij mee zijn..![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef koningdavid het volgende:
Allemaal leuk een aardig die aankopen, maar jullie hebben lekker geen stadion met een dak.![]()
Drenthe, Wijnaldum en Da Guzman zijn inderdaad de grote beloftes die veel geld moeten opleveren. Verder moet Feyenoord slim winkelen naar jong talent zoals AZ het doet en het ziet er dan weer echt hoopvol uit voor Feyenoord. Nu weet nog niemand hoeveel geld Feyenoord heeft en de aankopen kosten qua salarisquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, Feijenoord heeft nog een batterij talenten die, als ze goed gaan presteren, voor een leuk bedrag weg kunnen. Moet Feijenoord er daarna voor zorgen dat er continuïteit komt door nieuwe talenten aan te trekken, zodat ook die een paar jaar later voor veel geld wegkunnen. Zet daar elk seizoen een paar ervaren mensen naast en het wordt vanzelf een gezonde club.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:05 schreef TheVulture het volgende:
PSV zit trouwens wel met de gebakken perenGio, Makaay, Hofland en De Cler stonden toch ook allemaal bij Koeman op het lijstje
tja... daar zeg je het al meequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:05 schreef TheVulture het volgende:
PSV zit trouwens wel met de gebakken perenGio, Makaay, Hofland en De Cler stonden toch ook allemaal bij Koeman op het lijstje
Ik denk dat de Feyenoord-aanhang vooral die groep geldschieters mag bedanken, niet zo zeer Peter Bosz...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:05 schreef PizzaSalami het volgende:
Is Bosz nu weer de grote held, dat was toch kort geleden wel anders?
Zonde hoor dat je met deze groep geen europees voetbal gaat spelen.
Gelukkig niet, wij smelten niet van regenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef koningdavid het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, daar moet je blij mee zijn..![]()
klote, daar gaat m'n goede stemmingquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef koningdavid het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wordt ook lastig met de helikopter dan besef ik me net.![]()
Best wel jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:11 schreef EnactedChaos het volgende:
Wat worden wij uitgelachen als die transfer niet doorgaat zeg![]()
![]()
![]()
Alle kakkerlakken komen onder hun steen vandaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:43 schreef Enchanter het volgende:
3 (of 4) feijenoord topics op 1 dag , nieuw record jongens ?
![]()
Ook NOS. Maar goed puntquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:11 schreef EnactedChaos het volgende:
![]()
![]()
Makaay wacht voorlasnog volgens mij nog op wat een paar spaanse clubs doen...
Wat voor redenen noemde hij?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Neuh idd dit doettie vrij aardig. Maar alsnog vind ik het een lul om de redenen uit het boek van Hugo!!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Alle kakkerlakken komen onder hun steen vandaan.
Dat is nu vaak genoeg gepostquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[afbeelding]
ERWIN KOEMAN
'Een topspeler halen? Onmogelijk. Zelfs voetballers net onder de top verdienen al schrikbarend veel, te veel voor Feyenoord.'
Hij wordt met de dag leuker nuquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dat is nu vaak genoeg gepost![]()
Ik denk niet dat dat nog afketst... anders sijpelen dit soort berichten niet al naar buiten... en Makaay wil volgens mij zelf ook terug naar Nederlandquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:11 schreef EnactedChaos het volgende:
![]()
![]()
Het blijft lachwekkend.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dat is nu vaak genoeg gepost![]()
ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:16 schreef Plato1980 het volgende:
Zouden ze ineens een maffiabaas of zo gevonden hebben?
had ie idd aangegevenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat nog afketst... anders sijpelen dit soort berichten niet al naar buiten... en Makaay wil volgens mij zelf ook terug naar Nederland
Als de transfer niet doorgaat ben ik nergens dronken voor geworden hahahaquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:11 schreef EnactedChaos het volgende:
![]()
![]()
quote:
Even serieus:quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:17 schreef Merkie het volgende:
Vroege generale repetitie voor open dag:
Ze mogen onderhand wel een tussenkopje "Feyenoord transfers" inlassen.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
neeeeeee niet jij ook al met die smileys
hahahahahahahhahahahahahhaquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ze mogen onderhand wel een tussenkopje "Feyenoord transfers" inlassen.
Ik gok op een rijke Rusquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:16 schreef Plato1980 het volgende:
Zouden ze ineens een maffiabaas of zo gevonden hebben?
Zoiets moet het wel zijn, want anders weet ik niet waar dat geld ineens vandaan komt.quote:
Slecht iddquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ze hebben het veranderd naar "bijna rond"![]()
Zo zeker is het dus allemaal nog niet.
Nee, het is pas zeker als hij getekend heeft hè...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ze hebben het veranderd naar "bijna rond"![]()
Zo zeker is het dus allemaal nog niet.
quote:
Wat dacht je van linkshalf, net zoals op het EK?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:23 schreef toma het volgende:
wat moet Feyenoord met 3 linksbacks? v. Bronckhorst speelt dan wel op het middenveld maar Drenthe en de Cler zullen dan moeten strijden voor de linksback positie. En ik dacht dat Feyenoord met Drenthe al een goeie in huis had. Of speelt Royston straks op een andere positie?
De Cler linksback, Drenthe linkshalf, Gio centraal op het middenveld denk ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:23 schreef toma het volgende:
wat moet Feyenoord met 3 linksbacks? v. Bronckhorst speelt dan wel op het middenveld maar Drenthe en de Cler zullen dan moeten strijden voor de linksback positie. En ik dacht dat Feyenoord met Drenthe al een goeie in huis had. Of speelt Royston straks op een andere positie?
Gio gaat centraal op het middenveld spelenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:23 schreef toma het volgende:
Van Bronckhorst gaat centraal op het middenveld spelen heb ik begrepen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:23 schreef toma het volgende:
Ik wil vorig seizoen heel snel vergeten, het is absoluut het slechtste jaar in al die jaren dat ik ga, maar dat had heel veel beter af kunnen lopen als je gewoon bij de 1e 5 geeindigd had, en dat ondanks het matige materiaal makkelijk kunnen lukken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Eind vorig seizoen was Feyenoord nog een veredelde subtopper, nu is zowat opeens een serieuze titelkandidaat met de huidige aankopen en mocht Makaay doorgaan. Dat kan je m.i. niet in 1 keer van ze verwachten. Duidelijker kan ik het niet maken.
ze hadden met Vlaar, Drenthe, Slory en Bruins al de nodige talenten in huis, als die wat ervaren jongens erbij krijgen waarvan ze kunnen leren en steun krijgen dan gaan ze beter spelen en wordt hun waarde ook groter...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef PizzaSalami het volgende:
Allemaal oude bokken halen uit de talentenpool, verstandig.
Dan stuur ik hem persoonlijk een bloemetjequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef ursel het volgende:
[..]zou wat wezen. Eerst iedereen happy maken met al deze namen. En dan over een maand bekendmaken van zo: Nu jullie allemaal dolgelukkig zijn. Dankzij deze meneer is dat allemaal gelukt. En hij neemt tevens een belang in de club..
![]()
Bij deze een fijne vakantie en tot in de Kuipquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Goed dat Feyenoord probeerd alle transfers vóór mijn vakantie as maandag afgerond te hebben, dan kan ik tenminste met een gerust hart op vakantie
Verkapte TVP
Moet je niet denken. Is een feit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Cler linksback, Drenthe linkshalf, Gio centraal op het middenveld denk ik
2 als we kampioen wordenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan stuur ik hem persoonlijk een bloemetje.
Trap ik hem er net zo hard weer uit. Feijenoord moet zijn ziel niet verkopen aan rijke buitenlanders.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan stuur ik hem persoonlijk een bloemetje.
Smolarek en Bert zijn toch vriendjes?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:27 schreef blindgier het volgende:
Ik vind dat als Makaay komt, ze die griek wel mogen doneren aan Excelsior.
Ben benieuwd trouwens hoe concreet de interesse in Ebi is. Zie hem heel graag weer komen.
Zover ik weet is daar absoluut geen sprake van dat hij komt, zal morgen eens informeren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:27 schreef blindgier het volgende:
Ben benieuwd trouwens hoe concreet de interesse in Ebi is. Zie hem heel graag weer komen.
Ik heb het vermoeden dat dat al is gebeurdquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Trap ik hem er net zo hard weer uit. Feijenoord moet zijn ziel niet verkopen aan rijke buitenlanders.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Bij deze een fijne vakantie en tot in de Kuip
Werd tijdens sportjournaal ineens erbij verteld. En ja mocht Feyenoord bij Ebi aankloppen zegt hij gegarandeerd ja. Die gozer is echt met een kutgevoel vertrokken bij Feyenoord. Is echt zijn club maar moest toen weg van de clubleiding. Dus als hij nu de kans krijgt om terug te komen doet hij dat zeker weten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Zover ik weet is daar absoluut geen sprake van dat hij komt, zal morgen eens informeren.
Ze benadrukken in een statement dat er geen sprake is van een externe geldschieter maar dat al het geld uit de talentenpool komt (en wat certificaten)? Lijkt me geen goede stap om uit je talentenpool eind 20-ers en 30-ers te halen. Leuk voor 1 of 2 jaar, maar nauwelijks restwaarde. Geen inkomsten door europees voetbal, dan moet je straks wel Drenthe of de Guzman verkopen om niet verder te verzuipen. Dan is het halen van (voorronde) CL toch echt noodzaak lijkt me.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ze hadden met Vlaar, Drenthe, Slory en Bruins al de nodige talenten in huis, als die wat ervaren jongens erbij krijgen waarvan ze kunnen leren en steun krijgen dan gaan ze beter spelen en wordt hun waarde ook groter...
is van mij ook hartstikke welkomquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:31 schreef blindgier het volgende:
[..]
Werd tijdens sportjournaal ineens erbij verteld. En ja mocht Feyenoord bij Ebi aankloppen zegt hij gegarandeerd ja. Die gozer is echt met een kutgevoel vertrokken bij Feyenoord. Is echt zijn club maar moest toen weg van de clubleiding. Dus als hij nu de kans krijgt om terug te komen doet hij dat zeker weten.
Niet als Castelen en Harry vertrekken, iets wat wel gaat gebeuren nu.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef Zjakkie het volgende:
Dan hebben ze straks met Makaay, Koevermans, Slory en Smolarek 4 nieuwe aanvallers... Lijkt me ook iets te veel van het goede
weet ik, maar zover ik weet is er geen sprake van dat ze intresse in hem hebben, dat gerucht ging vorige ook ook al. Zal het morgen eens vragen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:31 schreef blindgier het volgende:
[..]
Werd tijdens sportjournaal ineens erbij verteld. En ja mocht Feyenoord bij Ebi aankloppen zegt hij gegarandeerd ja. Die gozer is echt met een kutgevoel vertrokken bij Feyenoord. Is echt zijn club maar moest toen weg van de clubleiding. Dus als hij nu de kans krijgt om terug te komen doet hij dat zeker weten.
Dan vang je er niks meer voor!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef heiden6 het volgende:
Zeker Castelen zal echt weg moeten, gezien de afloop van zijn contract over een jaar. Maar je kunt hem ook nog een jaar gebruiken en nog een jaar zoeken naar een vervanger.
Precies, Smolarek hoef ik daarom ook niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef Zjakkie het volgende:
Dan hebben ze straks met Makaay, Koevermans, Slory en Smolarek 4 nieuwe aanvallers... Lijkt me ook iets te veel van het goede
die wouden ze sowieso al niet laten gaan. ik denk ook niet dat ie echt komt om eerlijk te zijn. bij hem heb ik me twijfels of die komtquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Koevermans zullen ze wel niet meer naar Feyenoord laten gaan bij AZ... dan maken ze Feyenoord alleen maar sterker
Als je beetje de sportberichten volgt hebben ze dat geld uit de Talentpool en die zooi met aandelen enzo. En met zoveel miljoenen loopt Feyenoord nu niet te smijten hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef toma het volgende:
Hoe zit dat nu met die schulden van Feyenoord? Een hoop dure spelers kopen maar geen geld hebben? Beetje vreemd
Daarom zal hij nu weg moeten. Maar dan moet er wel een club zijn die genoeg interesse heeft om een paar miljoen neer te leggen. Je gaat zo'n speler ook niet wegdoen voor een schijntje.quote:
Ik denk dat Gio, de Cler, Hofland en Makaay samen zo'n 10 miljoen kosten.... dat valt nogal mee vind ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef blindgier het volgende:
[..]
Als je beetje de sportberichten volgt hebben ze dat geld uit de Talentpool en die zooi met aandelen enzo. En met zoveel miljoenen loopt Feyenoord nu niet te smijten hoor.
Inderdaad, als de berichten kloppen zijn we rond de 8 a 9 kwijt nu.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef blindgier het volgende:
[..]
Als je beetje de sportberichten volgt hebben ze dat geld uit de Talentpool en die zooi met aandelen enzo. En met zoveel miljoenen loopt feyenoord nu niet te smijten hoor.
volgens mij s de stift leeg/zoekquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef TC03 het volgende:
Kan patrickt37 de vragen over waar het geld vandaan komt niet weg komen strepen? [afbeelding]
Welkom bij Gelddrukkerij BV.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef toma het volgende:
Hoe zit dat nu met die schulden van Feyenoord? Een hoop dure spelers kopen maar geen geld hebben? Beetje vreemd
Dat niet, maar wel als je de spelers ziet die voor dat bedrag gekomen zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Gio, de Cler, Hofland en Makaay samen zo'n 10 miljoen kosten.... dat valt nogal mee vind ik
Dat is natuurlijk lachwekkend. AZ zet gewoon hoog in, begrijpelijk (?), maar ¤3 miljoen komt eerder in de buurt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef blindgier het volgende:
[..]
Niet eens. Zeker niet als Koevermans 7 miljoen mot kosten.
Wat is de transfersom van 'talent' Makaay eigenlijk?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef blindgier het volgende:
[..]
Als je beetje de sportberichten volgt hebben ze dat geld uit de Talentpool en die zooi met aandelen enzo. En met zoveel miljoenen loopt Feyenoord nu niet te smijten hoor.
denk dat je verkeerd leestquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef blindgier het volgende:
[..]
Niet eens. Zeker niet als Koevermans 7 miljoen mot kosten.
Scheen een miljoentje of 5 a 6 te kosten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Wat is de transfersom van 'talent' Makaay eigenlijk?
Las ergens tussen 3 a 4 miljoen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
2 a 3 mln volgens de Suddeutsche Zeitungquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Tsja, licht er helemaal aan of Koevermans en/of Ebi komen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef toma het volgende:
hoe gaat de basis-elf van Feyenoord er komend seizoen eruit zien?
--------------- Timmer --------------
Lucius -----Hofland---Vlaar----de Cler
Bruins-----v. Bronckh.---Guzman---Drenthe
------------Slory----Makaay---------
Lucius, Tiendalli of Greene rechtsachterquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef toma het volgende:
hoe gaat de basis-elf van Feyenoord er komend seizoen eruit zien?
--------------- Timmer --------------
??? -----Hofland---Vlaar----de Cler
Bruins-----v. Bronckh.---Guzman---Drenthe
------------Slory----Makaay---------
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Scheen een miljoentje of 5 a 6 te kosten.
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
2 a 3 mln volgens de Suddeutsche Zeitung
nu moet ik ook lachen om mezelf en twijfel ik aan mezelf of het wel het goede bedrag wasquote:
Denk dat Slory rechts op 't middenveld komt en dan Koevermans bij Makaay. Al is de combinatie snelle/dodelijke spits misschien beter.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:41 schreef JeroenV het volgende:
Lucius rechtsback schijnt. Gelijk de zwakste plek. En Bruins zal niet in de basis starten gok ik.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:43 schreef blindgier het volgende:
Ach tussen de 2 en 8 dus ergens. Wij kijken nu niet meer op een miljoentje meer of minder joh.
Het wordt steeds erger hier.quote:
volgens mij stond het in het vorige topic (of die ervoor) vermeldquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:43 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
2 a 3 wint, is de enige mét bron!
Qua topics ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het begint mij een beetje te duizelen qua transfers...
Ronaldinho komt morgenmiddag, dan halen we jullie wel inquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:45 schreef -Mo- het volgende:
Nog even en de Ajax-topics zijn ingehaald.
Nog een middenvelderquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:46 schreef Tomasso het volgende:
Morgen hebben we ook nog Van Bommel gehaald volgens de NOS.
Yeah man! Instant porn dit nieuws.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:46 schreef renz0r het volgende:
Mensen, wat een nieuws de afgelopen dagen met al die transfers!
[afbeelding]
ik heb al een hekel aan die rat maar dan helemaalquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:46 schreef Tomasso het volgende:
Ik hoop nog een beetje op een wonderkeeper.quote:
Lijkt me ook een leuke aanvullingquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:46 schreef Tomasso het volgende:
Morgen hebben we ook nog Van Bommel Agger gehaald volgens de NOS.
Mee eens... Ik ben blij aan de ene kant, maar toch blijft er een vreemd 'bijgevoel'...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:47 schreef Happel het volgende:
Ik blijf wel sceptisch wat betreft de financiën. Geloof i.i.g. niet dat Feijenoord een buitenlandse investeerder heeft ala Abrahamovich bij Chelsea. De club kan daar niet achteraf mee naar buiten komen. Eerst wat goede aankopen doen en dan tussen neus en schaamlippen door zeggen dat het allemaal dankzij een stinkendrijke Rus is die de club overneemt.
Dat pikken de supporters niet, hoop ik dan tenminste. Ik zou dat i.i.g. niet pikken.
Nee, maar daar geloof ik ook niet in. Het is ook niet zo dat we tientallen miljoenen euro's uitgeven. Denk dat ze vrij aardig de waarheid spreken op dit puntquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:47 schreef Happel het volgende:
Ik blijf wel sceptisch wat betreft de financiën. Geloof i.i.g. niet dat Feijenoord een buitenlandse investeerder heeft ala Abrahamovich bij Chelsea. De club kan daar niet achteraf mee naar buiten komen. Eerst wat goede aankopen doen en dan tussen neus en schaamlippen door zeggen dat het allemaal dankzij een stinkendrijke Rus is die de club overneemt.
Dat pikken de supporters niet, hoop ik dan tenminste. Ik zou dat i.i.g. niet pikken.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:46 schreef Tomasso het volgende:
Morgen hebben we ook nog Van Bommel Totti, Materazzi en Gattuso gehaald volgens de NOS.
Kut site.quote:Rectificatie: Geen Feyenoord-investeerder
VoetbalPrimeur.nl betreurt het vandaag geplaatste bericht rondom de anonieme investeerder die vijftig miljoen beschikbaar zou stellen voor investeringen.
Dit bericht is, zo liet de Rotterdamse club op haar website weten, onjuist. De redactie van deze site betreurt het feit dat haar bron in deze helaas onbetrouwbaar gebleken.
Middels deze rectificatie bieden wij alle betrokkenen binnen Feyenoord onze oprechte excuses aan en verzekeren alles in het werk te stellen in de toekomst louter betrouwbare info te brengen.
De vraag is of er dan nog genoeg geld over is om Henry in de winterstop over te nemen van Barça.quote:
Heb ik ook last van..........ook van slaap dus PC gaat uit ik zie jullie morgen weer als ook Makaay een shirt in zn handen heeft met rugnr. 9 neem ik aanquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mee eens... Ik ben blij aan de ene kant, maar toch blijft er een vreemd 'bijgevoel'...
Ik dacht dat we Eto'o gingen halen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De vraag is of er dan nog genoeg geld over is om Henry in de winterstop over te nemen van Barça.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:46 schreef Tomasso het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:48 schreef don-diablo het volgende:
en dan nemen we Daniel Alves als rechtsback, geld genoeg jah![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Lijkt me ook een leuke aanvulling![]()
hoogmoedquote:
Hehe, dan kan bosz een kistje bestellen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:47 schreef Happel het volgende:
duhhhh ik meen ook nie wat ik zeg. Denk dat er verder weinig bij zal komen. Hooguit dus Makaay en Ebi denk ik..quote:
Neem je toch onze spits?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik koop normaliter een shirt zonder opdruk maar ik wil er eigenlijk nu wel een kopen. Ik kan alleen niet kiezen qua naam.![]()
Voor het eerst in de geschiedenis. Gelukkig hebben jullie er meer ervaring mee.quote:
Fabregas , die zou ook komen dacht ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik koop normaliter een shirt zonder opdruk maar ik wil er eigenlijk nu wel een kopen. Ik kan alleen niet kiezen qua naam.![]()
'Geldschieter'quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wil je me aub geen Ajacied noemen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ronaldinho komt morgenmiddag, dan halen we jullie wel in![]()
het moet niet gekker gaan worden hier. Laat die arrogantie maar aan ons over. Dan kunnen wij weer net als alle andere jaren gewoon kampioen wordenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Voor het eerst in de geschiedenis. Gelukkig hebben jullie er meer ervaring mee.![]()
Nee, 'Bosz'quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zet 'Geldschieter' achter op je shirt.![]()
Ja, hij komt terug naar Feyenoord, clausule in z'n contract dat hij na 3 jaar Arsenal gratis naar Feyenoord mag vertrekken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:53 schreef blindgier het volgende:
Ik zag Van Persie trouwens gisteren nog bij de Golden Tulip, weet niet of ik daar iets achter moet zoeken.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:53 schreef blindgier het volgende:
Ik zag Van Persie trouwens gisteren nog bij de Golden Tulip, weet niet of ik daar iets achter moet zoeken.
Daar heeft 'ie het niet over hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:55 schreef toma het volgende:
[..]
Ronaldinho een jood
dat zouden we willen.
neuh, is gewoon op wijvenjachtquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:53 schreef blindgier het volgende:
Voor dit soort uitspraken heb ik geeneens smileys.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als Van Persie terugkomt dan eet ik een sok op!
Die zal graag terugkomen nu Van Marwijk weer coach isquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jullie net als alle andere jaren kampioen worden? Volgens mij zijn jullie inderdaad de club met de arrogantie, maar PSV de club met de prijzen de afgelopen jarenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:54 schreef toma het volgende:
[..]
het moet niet gekker gaan worden hier. Laat die arrogantie maar aan ons over. Dan kunnen wij weer net als alle andere jaren gewoon kampioen worden
Die vreet wel meer uit in R'damse hotels.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:53 schreef blindgier het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1020612/3/50quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is 'niet eens'quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voor dit soort uitspraken heb ik geeneens smileys. [afbeelding]
Ik volg je niet helemaal? Je vraagt of ik er problemen mee heb dat met het geld, verkregen uit de talentpool, spelers van 25+ worden gehaald?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:52 schreef PizzaSalami het volgende:
Maar je vind het wel okay dat relatief oude spelers uit een talentpool worden gehaald, wat nu de verklaring is?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
ik wel, is alleen geen sokquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze zijn al uitverkocht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:59 schreef blindgier het volgende:
Ik gaat me alleen beetje zorgen maken over de verkoop van SCC's
Neuh, jullie gaan nu de stap maken die wij afgelopen seizoen hebben gezet. Ik schat onze selectie nog wat hoger in, bovendien is het beter op elkaar ingespeeld.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:00 schreef renz0r het volgende:
Wel leuk dat er opeens sinds een paar dagen hier veel ajacieden rondlopen....al bang aant worden?
Dat meen je niet?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mijn broek is hier zo aan het afzakken![]()
Een week of 2 geleden waren er geen De Cler, Hofland, Makaay en Gio.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:01 schreef blindgier het volgende:
[..]
Kan ik mij niet voorstellen een week of 2 geleden waren er nog iets van 20.000 verkocht.
Alleen al het feit dat ze een jaar samenspelen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Neuh, jullie gaan nu de stap maken die wij afgelopen seizoen hebben gezet. Ik schat onze selectie nog wat hoger in, bovendien is het beter op elkaar ingespeeld.
ach elke keer een klassieker met 0-4 of 1-4 winnen begint ook maar saai te worden hequote:Op donderdag 28 juni 2007 00:00 schreef renz0r het volgende:
Wel leuk dat er opeens sinds een paar dagen hier veel ajacieden rondlopen....al bang aant worden?
ze worden minder...quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:03 schreef -Mo- het volgende:
Als ik een Feyenoorder was, was dit een mooie dag voor een vreugdedansje. [afbeelding][afbeelding]
Hihi. [afbeelding]
Ja zoiets.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik volg je niet helemaal? Je vraagt of ik er problemen mee heb dat met het geld, verkregen uit de talentpool, spelers van 25+ worden gehaald?
Mocht dat je vraag zijn, dan is het antwoord simpel: Nee. Was dat je vraag niet: Ellaborate?
Leuk geprobeerd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:05 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Kom er nog wel een andere keer op terug als iedereen uitgestoomd is hier.
Dus jullie hebben gewoon zelf geld in Feyenoord gestoken zodat je aankomend seizoen weer een knappe klassieker kan ballen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:03 schreef toma het volgende:
[..]
ach elke keer een klassieker met 0-4 of 1-4 winnen begint ook maar saai te worden he
er is over ons aller Ajax gewoon weinig nieuws.
jij snapt mquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dus jullie hebben gewoon zelf geld in Feyenoord gestoken zodat je aankomend seizoen weer een knappe klassieker kan ballen?
Waar blijft Obodai?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:07 schreef blindgier het volgende:
Tis momenteel wel erg stil rondom eventuele transfers van spelers naar Feyenoord.
Heb je enig idee waar je over praat? De laatste keer dat Ajax met zulke grote cijfers won was in 1998, volgens mij was je toen nog niet eens geboren. Wat nou saai wordenquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:03 schreef toma het volgende:
[..]
ach elke keer een klassieker met 0-4 of 1-4 winnen begint ook maar saai te worden he
er is over ons aller Ajax gewoon weinig nieuws.
Waar was je afgelopen jaar?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:07 schreef Fetai het volgende:
[..]
Heb je enig idee waar je over praat? De laatste keer dat Ajax met zulke grote cijfers won was in 1998, volgens mij was je toen nog niet eens geboren. Wat nou saai worden!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:07 schreef Fetai het volgende:
[..]
Heb je enig idee waar je over praat? De laatste keer dat Ajax met zulke grote cijfers won was in 1998, volgens mij was je toen nog niet eens geboren. Wat nou saai worden!
Het werd toch echt 0-4 en 4-1 dacht ik.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:09 schreef Fetai het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking kan ik beter die vraag aan jou stellen![]()
De laatste keer na vorig jaar, begrijpend lezen is ook een kunstquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het werd toch echt 0-4 en 4-1 dacht ik.![]()
Hehe, dan moet je het goed schrijven vriend.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:10 schreef Fetai het volgende:
[..]
De laatste keer na vorig jaar, begrijpend lezen is ook een kunst![]()
We zijn gewoon slim. Talentpool, sexy, sexy. Buy-ie buy-ie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |