Alle kakkerlakken komen onder hun steen vandaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:43 schreef Enchanter het volgende:
3 (of 4) feijenoord topics op 1 dag , nieuw record jongens ?
![]()
Ook NOS. Maar goed puntquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:11 schreef EnactedChaos het volgende:
Wat worden wij uitgelachen als die transfer niet doorgaat zeg![]()
![]()
![]()
Makaay wacht voorlasnog volgens mij nog op wat een paar spaanse clubs doen...
Wat voor redenen noemde hij?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Neuh idd dit doettie vrij aardig. Maar alsnog vind ik het een lul om de redenen uit het boek van Hugo!!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Alle kakkerlakken komen onder hun steen vandaan.
Dat is nu vaak genoeg gepostquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[afbeelding]
ERWIN KOEMAN
'Een topspeler halen? Onmogelijk. Zelfs voetballers net onder de top verdienen al schrikbarend veel, te veel voor Feyenoord.'
Hij wordt met de dag leuker nuquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dat is nu vaak genoeg gepost![]()
Ik denk niet dat dat nog afketst... anders sijpelen dit soort berichten niet al naar buiten... en Makaay wil volgens mij zelf ook terug naar Nederlandquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:11 schreef EnactedChaos het volgende:
![]()
![]()
Het blijft lachwekkend.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dat is nu vaak genoeg gepost![]()
ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:16 schreef Plato1980 het volgende:
Zouden ze ineens een maffiabaas of zo gevonden hebben?
had ie idd aangegevenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat nog afketst... anders sijpelen dit soort berichten niet al naar buiten... en Makaay wil volgens mij zelf ook terug naar Nederland
Als de transfer niet doorgaat ben ik nergens dronken voor geworden hahahaquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:11 schreef EnactedChaos het volgende:
![]()
![]()
quote:
Even serieus:quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:17 schreef Merkie het volgende:
Vroege generale repetitie voor open dag:
Ze mogen onderhand wel een tussenkopje "Feyenoord transfers" inlassen.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
neeeeeee niet jij ook al met die smileys
hahahahahahahhahahahahahhaquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ze mogen onderhand wel een tussenkopje "Feyenoord transfers" inlassen.
Ik gok op een rijke Rusquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:16 schreef Plato1980 het volgende:
Zouden ze ineens een maffiabaas of zo gevonden hebben?
Zoiets moet het wel zijn, want anders weet ik niet waar dat geld ineens vandaan komt.quote:
Slecht iddquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ze hebben het veranderd naar "bijna rond"![]()
Zo zeker is het dus allemaal nog niet.
Nee, het is pas zeker als hij getekend heeft hè...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ze hebben het veranderd naar "bijna rond"![]()
Zo zeker is het dus allemaal nog niet.
quote:
Wat dacht je van linkshalf, net zoals op het EK?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:23 schreef toma het volgende:
wat moet Feyenoord met 3 linksbacks? v. Bronckhorst speelt dan wel op het middenveld maar Drenthe en de Cler zullen dan moeten strijden voor de linksback positie. En ik dacht dat Feyenoord met Drenthe al een goeie in huis had. Of speelt Royston straks op een andere positie?
De Cler linksback, Drenthe linkshalf, Gio centraal op het middenveld denk ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:23 schreef toma het volgende:
wat moet Feyenoord met 3 linksbacks? v. Bronckhorst speelt dan wel op het middenveld maar Drenthe en de Cler zullen dan moeten strijden voor de linksback positie. En ik dacht dat Feyenoord met Drenthe al een goeie in huis had. Of speelt Royston straks op een andere positie?
Gio gaat centraal op het middenveld spelenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:23 schreef toma het volgende:
Van Bronckhorst gaat centraal op het middenveld spelen heb ik begrepen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:23 schreef toma het volgende:
Ik wil vorig seizoen heel snel vergeten, het is absoluut het slechtste jaar in al die jaren dat ik ga, maar dat had heel veel beter af kunnen lopen als je gewoon bij de 1e 5 geeindigd had, en dat ondanks het matige materiaal makkelijk kunnen lukken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Eind vorig seizoen was Feyenoord nog een veredelde subtopper, nu is zowat opeens een serieuze titelkandidaat met de huidige aankopen en mocht Makaay doorgaan. Dat kan je m.i. niet in 1 keer van ze verwachten. Duidelijker kan ik het niet maken.
ze hadden met Vlaar, Drenthe, Slory en Bruins al de nodige talenten in huis, als die wat ervaren jongens erbij krijgen waarvan ze kunnen leren en steun krijgen dan gaan ze beter spelen en wordt hun waarde ook groter...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef PizzaSalami het volgende:
Allemaal oude bokken halen uit de talentenpool, verstandig.
Dan stuur ik hem persoonlijk een bloemetjequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef ursel het volgende:
[..]zou wat wezen. Eerst iedereen happy maken met al deze namen. En dan over een maand bekendmaken van zo: Nu jullie allemaal dolgelukkig zijn. Dankzij deze meneer is dat allemaal gelukt. En hij neemt tevens een belang in de club..
![]()
Bij deze een fijne vakantie en tot in de Kuipquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Goed dat Feyenoord probeerd alle transfers vóór mijn vakantie as maandag afgerond te hebben, dan kan ik tenminste met een gerust hart op vakantie
Verkapte TVP
Moet je niet denken. Is een feit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Cler linksback, Drenthe linkshalf, Gio centraal op het middenveld denk ik
2 als we kampioen wordenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan stuur ik hem persoonlijk een bloemetje.
Trap ik hem er net zo hard weer uit. Feijenoord moet zijn ziel niet verkopen aan rijke buitenlanders.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan stuur ik hem persoonlijk een bloemetje.
Smolarek en Bert zijn toch vriendjes?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:27 schreef blindgier het volgende:
Ik vind dat als Makaay komt, ze die griek wel mogen doneren aan Excelsior.
Ben benieuwd trouwens hoe concreet de interesse in Ebi is. Zie hem heel graag weer komen.
Zover ik weet is daar absoluut geen sprake van dat hij komt, zal morgen eens informeren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:27 schreef blindgier het volgende:
Ben benieuwd trouwens hoe concreet de interesse in Ebi is. Zie hem heel graag weer komen.
Ik heb het vermoeden dat dat al is gebeurdquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Trap ik hem er net zo hard weer uit. Feijenoord moet zijn ziel niet verkopen aan rijke buitenlanders.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Bij deze een fijne vakantie en tot in de Kuip
Werd tijdens sportjournaal ineens erbij verteld. En ja mocht Feyenoord bij Ebi aankloppen zegt hij gegarandeerd ja. Die gozer is echt met een kutgevoel vertrokken bij Feyenoord. Is echt zijn club maar moest toen weg van de clubleiding. Dus als hij nu de kans krijgt om terug te komen doet hij dat zeker weten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Zover ik weet is daar absoluut geen sprake van dat hij komt, zal morgen eens informeren.
Ze benadrukken in een statement dat er geen sprake is van een externe geldschieter maar dat al het geld uit de talentenpool komt (en wat certificaten)? Lijkt me geen goede stap om uit je talentenpool eind 20-ers en 30-ers te halen. Leuk voor 1 of 2 jaar, maar nauwelijks restwaarde. Geen inkomsten door europees voetbal, dan moet je straks wel Drenthe of de Guzman verkopen om niet verder te verzuipen. Dan is het halen van (voorronde) CL toch echt noodzaak lijkt me.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ze hadden met Vlaar, Drenthe, Slory en Bruins al de nodige talenten in huis, als die wat ervaren jongens erbij krijgen waarvan ze kunnen leren en steun krijgen dan gaan ze beter spelen en wordt hun waarde ook groter...
is van mij ook hartstikke welkomquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:31 schreef blindgier het volgende:
[..]
Werd tijdens sportjournaal ineens erbij verteld. En ja mocht Feyenoord bij Ebi aankloppen zegt hij gegarandeerd ja. Die gozer is echt met een kutgevoel vertrokken bij Feyenoord. Is echt zijn club maar moest toen weg van de clubleiding. Dus als hij nu de kans krijgt om terug te komen doet hij dat zeker weten.
Niet als Castelen en Harry vertrekken, iets wat wel gaat gebeuren nu.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef Zjakkie het volgende:
Dan hebben ze straks met Makaay, Koevermans, Slory en Smolarek 4 nieuwe aanvallers... Lijkt me ook iets te veel van het goede
weet ik, maar zover ik weet is er geen sprake van dat ze intresse in hem hebben, dat gerucht ging vorige ook ook al. Zal het morgen eens vragen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:31 schreef blindgier het volgende:
[..]
Werd tijdens sportjournaal ineens erbij verteld. En ja mocht Feyenoord bij Ebi aankloppen zegt hij gegarandeerd ja. Die gozer is echt met een kutgevoel vertrokken bij Feyenoord. Is echt zijn club maar moest toen weg van de clubleiding. Dus als hij nu de kans krijgt om terug te komen doet hij dat zeker weten.
Dan vang je er niks meer voor!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef heiden6 het volgende:
Zeker Castelen zal echt weg moeten, gezien de afloop van zijn contract over een jaar. Maar je kunt hem ook nog een jaar gebruiken en nog een jaar zoeken naar een vervanger.
Precies, Smolarek hoef ik daarom ook niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef Zjakkie het volgende:
Dan hebben ze straks met Makaay, Koevermans, Slory en Smolarek 4 nieuwe aanvallers... Lijkt me ook iets te veel van het goede
die wouden ze sowieso al niet laten gaan. ik denk ook niet dat ie echt komt om eerlijk te zijn. bij hem heb ik me twijfels of die komtquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Koevermans zullen ze wel niet meer naar Feyenoord laten gaan bij AZ... dan maken ze Feyenoord alleen maar sterker
Als je beetje de sportberichten volgt hebben ze dat geld uit de Talentpool en die zooi met aandelen enzo. En met zoveel miljoenen loopt Feyenoord nu niet te smijten hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef toma het volgende:
Hoe zit dat nu met die schulden van Feyenoord? Een hoop dure spelers kopen maar geen geld hebben? Beetje vreemd
Daarom zal hij nu weg moeten. Maar dan moet er wel een club zijn die genoeg interesse heeft om een paar miljoen neer te leggen. Je gaat zo'n speler ook niet wegdoen voor een schijntje.quote:
Ik denk dat Gio, de Cler, Hofland en Makaay samen zo'n 10 miljoen kosten.... dat valt nogal mee vind ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef blindgier het volgende:
[..]
Als je beetje de sportberichten volgt hebben ze dat geld uit de Talentpool en die zooi met aandelen enzo. En met zoveel miljoenen loopt Feyenoord nu niet te smijten hoor.
Inderdaad, als de berichten kloppen zijn we rond de 8 a 9 kwijt nu.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef blindgier het volgende:
[..]
Als je beetje de sportberichten volgt hebben ze dat geld uit de Talentpool en die zooi met aandelen enzo. En met zoveel miljoenen loopt feyenoord nu niet te smijten hoor.
volgens mij s de stift leeg/zoekquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef TC03 het volgende:
Kan patrickt37 de vragen over waar het geld vandaan komt niet weg komen strepen? [afbeelding]
Welkom bij Gelddrukkerij BV.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef toma het volgende:
Hoe zit dat nu met die schulden van Feyenoord? Een hoop dure spelers kopen maar geen geld hebben? Beetje vreemd
Dat niet, maar wel als je de spelers ziet die voor dat bedrag gekomen zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Gio, de Cler, Hofland en Makaay samen zo'n 10 miljoen kosten.... dat valt nogal mee vind ik
Dat is natuurlijk lachwekkend. AZ zet gewoon hoog in, begrijpelijk (?), maar ¤3 miljoen komt eerder in de buurt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef blindgier het volgende:
[..]
Niet eens. Zeker niet als Koevermans 7 miljoen mot kosten.
Wat is de transfersom van 'talent' Makaay eigenlijk?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef blindgier het volgende:
[..]
Als je beetje de sportberichten volgt hebben ze dat geld uit de Talentpool en die zooi met aandelen enzo. En met zoveel miljoenen loopt Feyenoord nu niet te smijten hoor.
denk dat je verkeerd leestquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef blindgier het volgende:
[..]
Niet eens. Zeker niet als Koevermans 7 miljoen mot kosten.
Scheen een miljoentje of 5 a 6 te kosten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Wat is de transfersom van 'talent' Makaay eigenlijk?
Las ergens tussen 3 a 4 miljoen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
2 a 3 mln volgens de Suddeutsche Zeitungquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Tsja, licht er helemaal aan of Koevermans en/of Ebi komen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef toma het volgende:
hoe gaat de basis-elf van Feyenoord er komend seizoen eruit zien?
--------------- Timmer --------------
Lucius -----Hofland---Vlaar----de Cler
Bruins-----v. Bronckh.---Guzman---Drenthe
------------Slory----Makaay---------
Lucius, Tiendalli of Greene rechtsachterquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef toma het volgende:
hoe gaat de basis-elf van Feyenoord er komend seizoen eruit zien?
--------------- Timmer --------------
??? -----Hofland---Vlaar----de Cler
Bruins-----v. Bronckh.---Guzman---Drenthe
------------Slory----Makaay---------
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Scheen een miljoentje of 5 a 6 te kosten.
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
2 a 3 mln volgens de Suddeutsche Zeitung
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |