Zover ik weet is daar absoluut geen sprake van dat hij komt, zal morgen eens informeren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:27 schreef blindgier het volgende:
Ben benieuwd trouwens hoe concreet de interesse in Ebi is. Zie hem heel graag weer komen.
Ik heb het vermoeden dat dat al is gebeurdquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Trap ik hem er net zo hard weer uit. Feijenoord moet zijn ziel niet verkopen aan rijke buitenlanders.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Bij deze een fijne vakantie en tot in de Kuip
Werd tijdens sportjournaal ineens erbij verteld. En ja mocht Feyenoord bij Ebi aankloppen zegt hij gegarandeerd ja. Die gozer is echt met een kutgevoel vertrokken bij Feyenoord. Is echt zijn club maar moest toen weg van de clubleiding. Dus als hij nu de kans krijgt om terug te komen doet hij dat zeker weten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Zover ik weet is daar absoluut geen sprake van dat hij komt, zal morgen eens informeren.
Ze benadrukken in een statement dat er geen sprake is van een externe geldschieter maar dat al het geld uit de talentenpool komt (en wat certificaten)? Lijkt me geen goede stap om uit je talentenpool eind 20-ers en 30-ers te halen. Leuk voor 1 of 2 jaar, maar nauwelijks restwaarde. Geen inkomsten door europees voetbal, dan moet je straks wel Drenthe of de Guzman verkopen om niet verder te verzuipen. Dan is het halen van (voorronde) CL toch echt noodzaak lijkt me.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ze hadden met Vlaar, Drenthe, Slory en Bruins al de nodige talenten in huis, als die wat ervaren jongens erbij krijgen waarvan ze kunnen leren en steun krijgen dan gaan ze beter spelen en wordt hun waarde ook groter...
is van mij ook hartstikke welkomquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:31 schreef blindgier het volgende:
[..]
Werd tijdens sportjournaal ineens erbij verteld. En ja mocht Feyenoord bij Ebi aankloppen zegt hij gegarandeerd ja. Die gozer is echt met een kutgevoel vertrokken bij Feyenoord. Is echt zijn club maar moest toen weg van de clubleiding. Dus als hij nu de kans krijgt om terug te komen doet hij dat zeker weten.
Niet als Castelen en Harry vertrekken, iets wat wel gaat gebeuren nu.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef Zjakkie het volgende:
Dan hebben ze straks met Makaay, Koevermans, Slory en Smolarek 4 nieuwe aanvallers... Lijkt me ook iets te veel van het goede
weet ik, maar zover ik weet is er geen sprake van dat ze intresse in hem hebben, dat gerucht ging vorige ook ook al. Zal het morgen eens vragen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:31 schreef blindgier het volgende:
[..]
Werd tijdens sportjournaal ineens erbij verteld. En ja mocht Feyenoord bij Ebi aankloppen zegt hij gegarandeerd ja. Die gozer is echt met een kutgevoel vertrokken bij Feyenoord. Is echt zijn club maar moest toen weg van de clubleiding. Dus als hij nu de kans krijgt om terug te komen doet hij dat zeker weten.
Dan vang je er niks meer voor!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef heiden6 het volgende:
Zeker Castelen zal echt weg moeten, gezien de afloop van zijn contract over een jaar. Maar je kunt hem ook nog een jaar gebruiken en nog een jaar zoeken naar een vervanger.
Precies, Smolarek hoef ik daarom ook niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef Zjakkie het volgende:
Dan hebben ze straks met Makaay, Koevermans, Slory en Smolarek 4 nieuwe aanvallers... Lijkt me ook iets te veel van het goede
die wouden ze sowieso al niet laten gaan. ik denk ook niet dat ie echt komt om eerlijk te zijn. bij hem heb ik me twijfels of die komtquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Koevermans zullen ze wel niet meer naar Feyenoord laten gaan bij AZ... dan maken ze Feyenoord alleen maar sterker
Als je beetje de sportberichten volgt hebben ze dat geld uit de Talentpool en die zooi met aandelen enzo. En met zoveel miljoenen loopt Feyenoord nu niet te smijten hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef toma het volgende:
Hoe zit dat nu met die schulden van Feyenoord? Een hoop dure spelers kopen maar geen geld hebben? Beetje vreemd
Daarom zal hij nu weg moeten. Maar dan moet er wel een club zijn die genoeg interesse heeft om een paar miljoen neer te leggen. Je gaat zo'n speler ook niet wegdoen voor een schijntje.quote:
Ik denk dat Gio, de Cler, Hofland en Makaay samen zo'n 10 miljoen kosten.... dat valt nogal mee vind ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef blindgier het volgende:
[..]
Als je beetje de sportberichten volgt hebben ze dat geld uit de Talentpool en die zooi met aandelen enzo. En met zoveel miljoenen loopt Feyenoord nu niet te smijten hoor.
Inderdaad, als de berichten kloppen zijn we rond de 8 a 9 kwijt nu.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef blindgier het volgende:
[..]
Als je beetje de sportberichten volgt hebben ze dat geld uit de Talentpool en die zooi met aandelen enzo. En met zoveel miljoenen loopt feyenoord nu niet te smijten hoor.
volgens mij s de stift leeg/zoekquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef TC03 het volgende:
Kan patrickt37 de vragen over waar het geld vandaan komt niet weg komen strepen? [afbeelding]
Welkom bij Gelddrukkerij BV.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef toma het volgende:
Hoe zit dat nu met die schulden van Feyenoord? Een hoop dure spelers kopen maar geen geld hebben? Beetje vreemd
Dat niet, maar wel als je de spelers ziet die voor dat bedrag gekomen zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Gio, de Cler, Hofland en Makaay samen zo'n 10 miljoen kosten.... dat valt nogal mee vind ik
Dat is natuurlijk lachwekkend. AZ zet gewoon hoog in, begrijpelijk (?), maar ¤3 miljoen komt eerder in de buurt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef blindgier het volgende:
[..]
Niet eens. Zeker niet als Koevermans 7 miljoen mot kosten.
Wat is de transfersom van 'talent' Makaay eigenlijk?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef blindgier het volgende:
[..]
Als je beetje de sportberichten volgt hebben ze dat geld uit de Talentpool en die zooi met aandelen enzo. En met zoveel miljoenen loopt Feyenoord nu niet te smijten hoor.
denk dat je verkeerd leestquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef blindgier het volgende:
[..]
Niet eens. Zeker niet als Koevermans 7 miljoen mot kosten.
Scheen een miljoentje of 5 a 6 te kosten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Wat is de transfersom van 'talent' Makaay eigenlijk?
Las ergens tussen 3 a 4 miljoen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
2 a 3 mln volgens de Suddeutsche Zeitungquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Tsja, licht er helemaal aan of Koevermans en/of Ebi komen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef toma het volgende:
hoe gaat de basis-elf van Feyenoord er komend seizoen eruit zien?
--------------- Timmer --------------
Lucius -----Hofland---Vlaar----de Cler
Bruins-----v. Bronckh.---Guzman---Drenthe
------------Slory----Makaay---------
Lucius, Tiendalli of Greene rechtsachterquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef toma het volgende:
hoe gaat de basis-elf van Feyenoord er komend seizoen eruit zien?
--------------- Timmer --------------
??? -----Hofland---Vlaar----de Cler
Bruins-----v. Bronckh.---Guzman---Drenthe
------------Slory----Makaay---------
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Scheen een miljoentje of 5 a 6 te kosten.
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
2 a 3 mln volgens de Suddeutsche Zeitung
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |