en hij is zo lollig.quote:
Doel je op mij?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef Happel het volgende:
Denk dat ik, bij hoge uitzondering, een biertje ga opentrekken straks. Zou werkelijk fantastisch zijn als het allemaal echt waar schijnt te zijn.
[..]
en hij is zo lollig.
Hij is positief...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef Happel het volgende:
Denk dat ik, bij hoge uitzondering, een biertje ga opentrekken straks. Zou werkelijk fantastisch zijn als het allemaal echt waar schijnt te zijn.
Bron: NOS Teletekstquote:Feyenoord hoopt op korte termijn
nog een grote naam aan de selectie toe
te voegen in de persoon van Roy Makaay.
Na de komst van Miroslav Klose mag de
spits weg bij Bayern München en als de
laatste plooien zijn gladgestreken en
de international de medische keuring
goed doorstaat,zal hij donderdag als
volgende aanwinst worden gepresenteerd.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:42 schreef Bayswater het volgende:
Is Bosz al opgerot?
Ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd, het is jullie gegund.
Dit is nautuurlijk allemaal te danken aan Peter Boszquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:42 schreef Bayswater het volgende:
Is Bosz al opgerot?
Met geld kun je alles. Bosz mazzelt enorm nu.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bosz heeft zich het afgelopen seizoen laten gelden als amateuristisch persoon. Maar je kan toch niet ontkennen dat hij nu gewoon uitstekend werk heeft geleverd. Het beste aankoopbeleid sinds jaren.
299 zelfs.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef Merkie het volgende:
Is deel 298 dit, geen 295. Modje?
Ik acht hem niet verantwoordelijk voor het aantrekken van deze spelers. Dat balletje is pas gaan rollen, nadat Van Marwijk trainer werd. Echt niet dat deze spelers zouden zijn gekomen als van Marwijk de trainer niet was.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bosz heeft zich het afgelopen seizoen laten gelden als amateuristisch persoon. Maar je kan toch niet ontkennen dat hij nu gewoon uitstekend werk heeft geleverd. Het beste aankoopbeleid sinds jaren.
Kom op zeg. Ik ben erg negatief geweest over Bosz, maar je kan hem niet blijven aanvallen. Dat er nu geld is, komt ook door Bosz.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met geld kun je alles. Bosz mazzelt enorm nu.
Die raak je aan de straatstenen niet kwijt.quote:
Natuurlijk. Maar Bosz heeft Van Marwijk aangesteld. Bosz heeft gezorgd voor geld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik acht hem niet verantwoordelijk voor het aantrekken van deze spelers. Dat balletje is pas gaan rollen, nadat Van Marwijk trainer werd. Echt niet dat deze spelers zouden zijn gekomen als van Marwijk de trainer niet was.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:46 schreef EnactedChaos het volgende:
4-4-2 lijkt me logischer.
tnxquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd, het is jullie gegund.
juistquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik acht hem niet verantwoordelijk voor het aantrekken van deze spelers. Dat balletje is pas gaan rollen, nadat Van Marwijk trainer werd. Echt niet dat deze spelers zouden zijn gekomen als van Marwijk de trainer niet was.
Slry - Makaay kan toch ook voorin staan? Dan is Koevermans toch niet nodig?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:48 schreef TC03 het volgende:
Ligt eraan wie er komen natuurlijk. Als Koevermans ook komt, lijkt 4-4-2 me de beste optie.
Ik doe met je mee!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan ook, maar Slory kan toch ook rechts op het middenveld bij 4-4-2?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:49 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Slry - Makaay kan toch ook voorin staan? Dan is Koevermans toch niet nodig?
Juist ja. Slechte dingen doet Bosz, goede dingen doet Van Marwijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ook mogelijk, maar we hebben middenvelders genoegquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan ook, maar Slory kan toch ook rechts op het middenveld bij 4-4-2?
Dit is een combinatie van factoren, en ook Bosz heeft ermee te maken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Juist ja. Slechte dingen doet Bosz, goede dingen doet Van Marwijk.
Van Bronckhorst zei op de persconferentie dat ie al een paar maanden contact heeft met Bosz, dus die heeft er zeker mee te maken, komt niet alleen door Van Marwijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dit is een combinatie van factoren, en ook Bosz heeft ermee te maken.
jawel man, gratis bij 2 pakken tzatziki aanbieden, wedden dat iemand em meeneemtquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die raak je aan de straatstenen niet kwijt.![]()
Makaay is nog niet zeker hoewel de bron best betrouwbaar isquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Danst de kamer rond!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kameraden gefeliciteerd we hebben een redelijk elftal voor dit jaar
Komst van van Marwijk zal ook wel te maken hebben met zijn overgang. Maar Bosz verdient ook credits voor deze aankopen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:52 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Van Bronckhorst zei op de persconferentie dat ie al een paar maanden contact heeft met Bosz, dus die heeft er zeker mee te maken, komt niet alleen door Van Marwijk
ja, da's waarquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:52 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Van Bronckhorst zei op de persconferentie dat ie al een paar maanden contact heeft met Bosz, dus die heeft er zeker mee te maken, komt niet alleen door Van Marwijk
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:54 schreef erkel het volgende:
[..]
Komst van van Marwijk zal ook wel te maken hebben met zijn overgang. Maar Bosz verdient ook credits voor deze aankopen.
Welke investeerders?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:49 schreef OnlineGokker het volgende:
Jullie kunnen nu wel allemaal blij zijn met deze aankopen, maar de investeerders willen straks natuurlijk hun geld terug + rente en deze spelers leveren dan niks meer op. Nu moeten de resultaten komen dmv Champions League straks, terwijl we met ene beetje pech straks met 4 sterke clubs moeten strijdne om 1 ticket
Schulden maken om andere schulden af te lossen onder leiding van Peter Bosz![]()
Tyft op met die kankersmileys van je.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij is positief... [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
nog steeds komt ie het antwoord hier niet postenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:55 schreef Oldbie het volgende:
En nog steeds vraag ik me af of Adriaanse zich nu voor zijn kop slaat....
Pff, dat komt door dit Feijenoord-onwaardige seizoen. Feijenoord heeft nu spelers wat te bieden met die zak geld, de een trekt de ander over de streep. Elke TD was dit gelukt denk ik. Uiteraard heeft hij zijn aandeel, maar die is niet groot.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Ik ben erg negatief geweest over Bosz, maar je kan hem niet blijven aanvallen. Dat er nu geld is, komt ook door Bosz.
Kom op, het is tijd voor vreugde.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Tyft op met die kankersmileys van je..
die smileysquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kom op, het is tijd voor vreugde. [afbeelding]
Vandaar dat Feyenoord al tien jaar sukkelt met een matig aankoopbeleid. Ja, misschien was het andere TD's ook gelukt, misschien niet. Bosz is het wel gelukt, en dat heeft ie goed gedaan. Klaar. Je kan niet oneindig over hem door blijven zeiken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pff, dat komt door dit Feijenoord-onwaardige seizoen. Feijenoord heeft nu spelers wat te bieden met die zak geld, de een trekt de ander over de streep. Elke TD was dit gelukt denk ik. Uiteraard heeft hij zijn aandeel, maar die is niet groot.
Ach, Feijenoord heeft nog een batterij talenten die, als ze goed gaan presteren, voor een leuk bedrag weg kunnen. Moet Feijenoord er daarna voor zorgen dat er continuïteit komt door nieuwe talenten aan te trekken, zodat ook die een paar jaar later voor veel geld wegkunnen. Zet daar elk seizoen een paar ervaren mensen naast en het wordt vanzelf een gezonde club.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:49 schreef OnlineGokker het volgende:
Jullie kunnen nu wel allemaal blij zijn met deze aankopen, maar de investeerders willen straks natuurlijk hun geld terug + rente en deze spelers leveren dan niks meer op. Nu moeten de resultaten komen dmv Champions League straks, terwijl we met ene beetje pech straks met 4 sterke clubs moeten strijdne om 1 ticket
Schulden maken om andere schulden af te lossen onder leiding van Peter Bosz![]()
Neuh idd dit doettie vrij aardig. Maar alsnog vind ik het een lul om de redenen uit het boek van Hugo!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vandaar dat Feyenoord al tien jaar sukkelt met een matig aankoopbeleid. Ja, misschien was het andere TD's ook gelukt, misschien niet. Bosz is het wel gelukt, en dat heeft ie goed gedaan. Klaar. Je kan niet oneindig over hem door blijven zeiken.
Klopt, maar zie het wel in perspectief.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:59 schreef TC03 het volgende:
Klaar. Je kan niet oneindig over hem door blijven zeiken.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:59 schreef sportfreak het volgende:
Zoy Ajax Perez nog steeds liever naar Feyenoord laten gaan omdat die geen concurrent zijn?![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:59 schreef sportfreak het volgende:
Zoy Ajax Perez nog steeds liever naar Feyenoord laten gaan omdat die geen concurrent zijn?![]()
Die ervaren jongens gaan de jonge jongens als Vlaar, Drenthe en Bruins juist heel veel steunen... mes snijdt aan twee kanten.... ben dan wel voor Ajax maar dit doet Feyenoord uitstekendquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:02 schreef Siemerink het volgende:
Maar nogmaals; met alleen ervaren spelers kopen is Feijenoord er nog láng niet, vergeet niet waar de club vorig seizoen is geëindigd... Het doet me wel heel erg goed dat ze precies weten waar het vorig seizoen aan schortte...
Nee, daar moet je blij mee zijn..quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef koningdavid het volgende:
Allemaal leuk een aardig die aankopen, maar jullie hebben lekker geen stadion met een dak.![]()
Wordt ook lastig met de helikopter dan besef ik me net.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, daar moet je blij mee zijn..![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef koningdavid het volgende:
Allemaal leuk een aardig die aankopen, maar jullie hebben lekker geen stadion met een dak.![]()
Drenthe, Wijnaldum en Da Guzman zijn inderdaad de grote beloftes die veel geld moeten opleveren. Verder moet Feyenoord slim winkelen naar jong talent zoals AZ het doet en het ziet er dan weer echt hoopvol uit voor Feyenoord. Nu weet nog niemand hoeveel geld Feyenoord heeft en de aankopen kosten qua salarisquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, Feijenoord heeft nog een batterij talenten die, als ze goed gaan presteren, voor een leuk bedrag weg kunnen. Moet Feijenoord er daarna voor zorgen dat er continuïteit komt door nieuwe talenten aan te trekken, zodat ook die een paar jaar later voor veel geld wegkunnen. Zet daar elk seizoen een paar ervaren mensen naast en het wordt vanzelf een gezonde club.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:05 schreef TheVulture het volgende:
PSV zit trouwens wel met de gebakken perenGio, Makaay, Hofland en De Cler stonden toch ook allemaal bij Koeman op het lijstje
tja... daar zeg je het al meequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:05 schreef TheVulture het volgende:
PSV zit trouwens wel met de gebakken perenGio, Makaay, Hofland en De Cler stonden toch ook allemaal bij Koeman op het lijstje
Ik denk dat de Feyenoord-aanhang vooral die groep geldschieters mag bedanken, niet zo zeer Peter Bosz...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:05 schreef PizzaSalami het volgende:
Is Bosz nu weer de grote held, dat was toch kort geleden wel anders?
Zonde hoor dat je met deze groep geen europees voetbal gaat spelen.
Gelukkig niet, wij smelten niet van regenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef koningdavid het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, daar moet je blij mee zijn..![]()
klote, daar gaat m'n goede stemmingquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef koningdavid het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wordt ook lastig met de helikopter dan besef ik me net.![]()
Best wel jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:11 schreef EnactedChaos het volgende:
Wat worden wij uitgelachen als die transfer niet doorgaat zeg![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |