Is de ban-aanvraag al de deur uit?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga er maar vanuit dat wij dat ook vinden............................
Sorry, ik was rond die tijd helaas net afgestudeerd dus mijn excuses dat ik niet gelijk op FOK! zat.quote:
THFC is duidelijk zat toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
En misschien ook even iets met ''Tottenham Hotspur'' of ''Spurs'' in de TT, het is zo nogal onduidelijk.
Nu wel ja, eerst moest ik er even bij nadenken. Het Ajax topic heet toch ook niet ''AFCA deel 681'' of iets dergelijkquote:
Mwah. Zou best kunnen hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Nu wel ja, eerst moest ik er even bij nadenken. Het Ajax topic heet toch ook niet ''AFCA deel 681'' of iets dergelijk?
Doe er iets aan Geert!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Er wordt wel erg selectief gemod in het Ajax topic is het niet?
Nee hoor, heb gewoon de offtopic verwijderd van BonJovi en jouquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Er wordt wel erg selectief gemod in het Ajax topic is het niet?
Ik weet niet hoor... Maar het halve topic staat vol met offtopic en onzin.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee hoor, heb gewoon de offtopic verwijderd van BonJovi en jou.
Niks voor het Ajax topic.
En jij bent redelijk vaak als 'schuldige' daarvan aan te wijzen, dus is het logisch dat het een keer weggehaald wordt, niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor... Maar het halve topic staat vol met offtopic en onzin.
Uh neequote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En jij bent redelijk vaak als 'schuldige' daarvan aan te wijzen, dus is het logisch dat het een keer weggehaald wordt, niet?
Valsbeschuldigen niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, zelfkennis siert de mens...
U hebt gezocht op Valsbeschuldigen:quote:
Kun jij ook niet eens ophouden met baggeren?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
U hebt gezocht op Valsbeschuldigen:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria.
No offence, maar het had een post van jou kunnen zijn TR.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kun jij ook niet eens ophouden met baggeren?
Nee, ik doe dat alleen als ik zelf in de discussie zit. Ik meng me met dat soort posts zelden in dingen waar ik in principe niks mee te maken heb.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
No offence, maar het had een post van jou kunnen zijn TR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |