Die kondig je aan als vroege gezanten van de Sintquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou ja, internationals zijn ze toch niet meer.
Je gaat bijvoorbeeld Denneboom en Bobson toch ook niet aankondigen als internationals.![]()
Ga aan het werk uitkeringtrekkerquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:42 schreef Baklap het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je er wel een harde van, aangezien je standaard op mij reageert.
Moet je de Kuip niet op je rug laten tatoeeren ofzo? kssst.
En dan noem je mij een naar mannetjequote:Op donderdag 28 juni 2007 13:42 schreef Baklap het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je er wel een harde van, aangezien je standaard op mij reageert.
Moet je de Kuip niet op je rug laten tatoeeren ofzo? kssst.
Waarom niet?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je gaat bijvoorbeeld Denneboom en Bobson toch ook niet aankondigen als internationals.![]()
Wel leuk, dat je doet alsof je op Fok! wel iets voorstelt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:45 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
En dan noem je mij een naar mannetje![]()
En nee, ik reageer alleen op hele domme posts, zal wel toeval zijn dat ik steeds op jou reageer dan![]()
Meer info?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:43 schreef EnactedChaos het volgende:
en een Argentijnse verdediger.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:46 schreef Baklap het volgende:
[..]
Wel leuk, dat je doet alsof je op Fok! wel iets voorstelt.
Denneboom en Bobson vergelijken met Makaay en Hoflandquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jaloezie. Schattig om te zien.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:46 schreef Baklap het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:46 schreef Baklap het volgende:
[..]
Wel leuk, dat je doet alsof je op Fok! wel iets voorstelt.
Het gaat natuurlijk niet over de kwaliteiten, maar dat begreep je best.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Denneboom en Bobson vergelijken met Makaay en Hofland
Maarja, Van Bronckhorst is nu ook international af, die noemen ze toch ook internationalquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet over de kwaliteiten, maar dat begreep je best.
Voetballers die al tijden niet meer in Oranje spelen (en er ook geen uitzicht op hebben) noem ik geen international.
Die kan het nu wel schudden idd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maarja, Van Bronckhorst is nu ook international af, die noemen ze toch ook international
Want hij voetbalt voor Feyenoord, ik maak de opmerking alvast
Hij heeft bij Oranje al een aantal keer als controlerende middenvelder, dus hij zal wel worden opgeroepen, maar inderdaad niet meer als linksbackquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die kan het nu wel schudden idd.
Maar zonder gekheid, als Gio idd bij Feyenoord op het middenveld gaat spelen zal hij volgens mij niet zo snel meer geselecteerd worden voor Oranje als linksback. Gok ik.
Maakt mij nie uit, wordt ie tenminste nie teveel belast met interlands etcquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die kan het nu wel schudden idd.
Maar zonder gekheid, als Gio idd bij Feyenoord op het middenveld gaat spelen zal hij volgens mij niet zo snel meer geselecteerd worden voor Oranje als linksback. Gok ik.
Als ik me dat goed herinner was dat niet zo'n succes.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:54 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hij heeft bij Oranje al een aantal keer als controlerende middenvelder, dus hij zal wel worden opgeroepen, maar inderdaad niet meer als linksback.
Ben ik wel met je eens, noem ze dan voormalig internationals ofzo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet over de kwaliteiten, maar dat begreep je best.
Voetballers die al tijden niet meer in Oranje spelen (en er ook geen uitzicht op hebben) noem ik geen international.
Wat ben je toch heerlijk nep-volwassen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:47 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
![]()
Hou nou gewoon op, je maakt jezelf echt compleet belachelijk.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:57 schreef Baklap het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk nep-volwassen.
Tegen Slovenië was hij goed.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als ik me dat goed herinner was dat niet zo'n succes.
Gloryhunters!!!!quote:Zowel gisteren als vandaag is het eveneens topdrukte op de afdeling klantenservice. Tientallen mensen zijn naar De Kuip gekomen om een seizoenskaart voor komend seizoen aan te schaffen. Alleen woensdag mocht Feyenoord al enkele honderden nieuwe seizoenskaarthouders verwelkomen. De gele sector op de eerste ring is hierdoor inmiddels volledig uitverkocht. Voor overige vakken/sectoren in het stadion zijn nog kaarten beschikbaar. Feyenoord adviseert u om bij uw kaartaanvraag meerdere vakkeuzes aan te geven.
Wat een vervelende teringvent ben je,moet je nou het laatste woord hebben,krijg je daar een stijf plassertje van?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:03 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ja baas, sorry dat ik me met je leven op Fok! bemoeide.
Rustig aan, denk om je hartquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:05 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
Wat een vervelende teringvent ben je,moet je nou het laatste woord hebben,krijg je daar een stijf plassertje van?
Ga lekker f een ander topic verzieken ofzo,maar niet hier
15.00 volgens Feyenoord.nl.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:07 schreef Rhinestone het volgende:
Idd, maar, wanneer wordt Makaay gepresenteerd?
Over 52 minuten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:07 schreef Rhinestone het volgende:
Idd, maar, wanneer wordt Makaay gepresenteerd?
quote:
Kom op zeg,zo'n vent zou ik in het echie gewoon te grazen nemen,geen respect voor een ander,noem maar op.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Rustig aan, denk om je hart.
Die krijgt wel een ban, hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:11 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
Kom op zeg,zo'n vent zou ik in het echie gewoon te grazen nemen,geen respect voor een ander,noem maar op.
Dat soort kliertjes zijn nou juist de beroemde hangjongeren waar men de laatste tijd zoveel over spreekt.Bijdehand is leuk,maar dit gaat gewoon te ver.
Ontopic,nog meer leuke nieuwtjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |