Daar sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:22 schreef dekilo het volgende:
ik ben geen feijenoord fan/supporter ik volg alleen de intressante ontwikkelingen en wens eenieder het beste.
Nee, nog 0 keer. Menen ze dat nou bij de telegraf? Wauw!quote:
Wat NJ zegt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, normaal lurk ik hier alleen maar en dan nog meestal als er weer een kloon van Dirk-Kuijt of een relletje gesignaleerd is, maar in dit topic staat eigenlijk het complete nieuws rond Feyenoord wat ik normaal overal lees in een enkel topic.
Wanneer?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:26 schreef Corona1972 het volgende:
ik vraag me af wat wim van hanegem in zijn column zal zetten,wie nog meer?
Die was ook sarcastischquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echtmeer
![]()
Van mij mogen ze lkker weg blijven, maar ja zo gaat dat nu eenmaal, zelfs bij Feyenoord![]()
Ohquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, nog 0 keer. Menen ze dat nou bij de telegraf? Wauw!
quote:Roy Makaay naar Feyenoord
Roy Makaay tekent vanmiddag een contract voor drie jaar bij Feyenoord. De aanvaller komt over van Bayern München. Makaay is de zesde aanwinst van de Rotterdammers.
Makaay wordt vanmiddag gepresenteerd in de Kuip tegelijk met Kevin Hofland, die voor vier seizoenen tekent bij Feyenoord. De Gelderlander keert na een lang buitenlands avontuur terug in Nederland.
Makaay speelde voor Bayern München, Deportivo la Coruna, Tenerife en Vitesse. Bij al zijn werkgevers was hij topscorer.
Mwa, ziet er redelijk uit inderdaad.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:26 schreef Cavalier1 het volgende:
Gisteren bij Studio Sport hadden ze deze opstelling:
Timmer; Lucius, Vlaar, Hofland, De Cler; De Guzman, Van Bronckhorst, Drenthe; Smolarek, Makaay, Slory
Lijkt me wel aardig.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:26 schreef Cavalier1 het volgende:
Gisteren bij Studio Sport hadden ze deze opstelling:
Timmer; Lucius, Vlaar, Hofland, De Cler; De Guzman, Van Bronckhorst, Drenthe; Smolarek, Makaay, Slory
Lijkt me wel aardig.
FOK!sport is er ook redelijk snel bij hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis alleen moeilijk bij te houden. Maar gezien hier laatste nieuws en geruchten het snelst te lezen zijn is dat wel wat gemakkelijker als afwachten tot feyenoord.nl fcupdate.nl of welke site dan ook met zijn nieuws itempje komt..
Ik vind dit ook erg jammer dat nu opeens iedereen weer een seizoenkaart wil. Maar gelukkig zal het gros van die supporters niet op de gele zijde komen te zitten. Hoef ik me er waarschijnlijk ook niet zo aan te ergeren, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:22 schreef Luni het volgende:
[..]
![]()
Van mij mogen ze lkker weg blijven, maar ja zo gaat dat nu eenmaal, zelfs bij Feyenoord![]()
Je bedoeld seizoen 2007/2008 want om nou te zeggen dat het een heel goed 2007 is geweest voor Feyenoord,nope.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:30 schreef Originele_Naam het volgende:
2007 wordt Feyenoord jaar
Als ik het snel submit wel jahquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:29 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
FOK!sport is er ook redelijk snel bij hoor
Je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:32 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
Je bedoeld seizoen 2007/2008 want om nou te zeggen dat het een heel goed 2007 is geweest voor Feyenoord,nope.
Het gaat nu de goede kant op,das wat anders.
FOK!sport heb ik al redelijk snel opgegeven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:29 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
FOK!sport is er ook redelijk snel bij hoor
opkazen met al die gloryjoden, laat ze in Alkmaar blijven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:22 schreef Luni het volgende:
[..]
![]()
Niet te snel juichenquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:30 schreef Originele_Naam het volgende:
2007 wordt Feyenoord jaar
De gele zijde is als eerste uitverkocht he,zowieso moeilijk om daar te komen.Of je moet iemand hebben die daar al zit,en die jou dan aanbrengt als seizoenkaarthouder.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:31 schreef blindgier het volgende:
[..]
Ik vind dit ook erg jammer dat nu opeens iedereen weer een seizoenkaart wil. Maar gelukkig zal het gros van die supporters niet op de gele zijde komen te zitten. Hoef ik me er waarschijnlijk ook niet zo aan te ergeren, maar dat terzijde.
wat doe jij dan in dit topicquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:33 schreef Baklap het volgende:
Blijft een club van het plebs.
Zijn je argumenten op jongenquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:33 schreef Baklap het volgende:
Nouja, dat mededelen blijkbaar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:35 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
wat doe jij dan in dit topic![]()
Klopt. Donder nu maar weer op!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:33 schreef Baklap het volgende:
Maak er een dvd van.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:35 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Zijn je argumenten op jongen!
Stelletje flikkers.quote:
quote:Feyenoord heeft zich donderdag opnieuw versterkt met twee Nederlandse internationals
Nee jij hebt het buskruit uitgevonden, naar mannetje.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:37 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
![]()
Wat een kneus ben jij.
Zeg dan niks!
Maar het legioen was gisteren al door het dolle heen omdat ze kwamenquote:Feyenoord heeft zich donderdag opnieuw versterkt met twee Nederlandse internationals
Jij komt je hier compleet belachelijk maken, ik nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:40 schreef Baklap het volgende:
[..]
Nee jij hebt het buskruit uitgevonden, naar mannetje.
Ben je hier nou nog, donder op dwaasquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:40 schreef Baklap het volgende:
[..]
Nee jij hebt het buskruit uitgevonden, naar mannetje.
Volgens mij krijg je er wel een harde van, aangezien je standaard op mij reageert.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:41 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Jij komt je hier compleet belachelijk maken, ik niet![]()
Nou ja, internationals zijn ze toch niet meer.quote:
Die kondig je aan als vroege gezanten van de Sintquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou ja, internationals zijn ze toch niet meer.
Je gaat bijvoorbeeld Denneboom en Bobson toch ook niet aankondigen als internationals.![]()
Ga aan het werk uitkeringtrekkerquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:42 schreef Baklap het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je er wel een harde van, aangezien je standaard op mij reageert.
Moet je de Kuip niet op je rug laten tatoeeren ofzo? kssst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |