Maar heb je wel 2 dagen rust. FF pm-etje sturen naar modje en je hebt weer 2 dagen rust. Modjes komen namelijk niet vanzelf.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:15 schreef Corona1972 het volgende:
Alsof dat helpt.Goh goh,een ban,ik kan nu niet verder met me leven!!wheheeee.
Dit soort poffertjes hebben zo'n plaat voor hun kop,niks werkt.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:15 schreef Corona1972 het volgende:
Alsof dat helpt.Goh goh,een ban,ik kan nu niet verder met me leven!!wheheeee.
Dit soort poffertjes hebben zo'n plaat voor hun kop,niks werkt.
Klopt misschien, maar ik vind het na zo een seizoen als afgelopen seizoen mensen even afwachten of ze elke wedstrijd op de tribune willen zitten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:10 schreef BigFire het volgende:
[..]
ook feyenoord is hierin geen uitzondering, ook al beweren sommigen van wel
Whahaquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:11 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
Kom op zeg,zo'n vent zou ik in het echie gewoon te grazen nemen,geen respect voor een ander,noem maar op.
Dat soort kliertjes zijn nou juist de beroemde hangjongeren waar men de laatste tijd zoveel over spreekt.Bijdehand is leuk,maar dit gaat gewoon te ver.
Ontopic,nog meer leuke nieuwtjes?
Rot nou maar opquote:
Nah, ik snap niet helemaal waarom we El Ahmadi nog zouden moeten hebben. Ik zou dan eerder gaan voor nog een extra spits.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Rot nou maar op.
OT: Ik denk dat El Ahmadi ruilen voor Hofs + 1 miljoen geen goeie set is, je geeft zo alleen maar meer geld uit. Zonder extra geld zou het wel een goeie ruil zijn, maar Hofs moet ook niet onderschat worden.
Hofs heeft veel meer scorend vermogen dan El Ahmadi, geen goede zet iddquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Rot nou maar op.
OT: Ik denk dat El Ahmadi ruilen voor Hofs + 1 miljoen geen goeie set is, je geeft zo alleen maar meer geld uit. Zonder extra geld zou het wel een goeie ruil zijn, maar Hofs moet ook niet onderschat worden.
El Ahmadi ben ik ook niet zo voor, vooral omdat Twente hem eigenlijk niet wil laten gaan en er dus waarschijnlijk wel flink voor betaald moet worden. Daarbij is ons middenveld al voldoende bezet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:21 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Hofs heeft veel meer scorend vermogen dan El Ahmadi, geen goede zet idd
El Ahmadi op het middenveld(als reserve voor de Guzman) , en Koevermans met Makaay in de spits lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nah, ik snap niet helemaal waarom we El Ahmadi nog zouden moeten hebben. Ik zou dan eerder gaan voor nog een extra spits.
Dat wordt een gouden ¤quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:26 schreef Sloggi het volgende:
Hoe zit het nou met die gouden F in het logo?
Dat zal dan ten koste gaan van De Guzman, want El Ahmadi halen ze dan vast niet voor de bank.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
El Ahmadi op het middenveld(als reserve voor de Guzman) , en Koevermans met Makaay in de spits lijkt me wel wat.
Opstelling: ()
___________Timmer__________
Lucius - Hofland - Vlaar - De Cler
________ Bronckhorst________
_____Slory_______Drenthe___
________De Guzman_________
___Makaay____Koevermans
quote:
Komt in het seizoen 08/09 pas, omdat dat seizoen ook daadwerkelijk in het jubileumjaar begint.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
. Bij de presentatie van Van Bronckhorst was 'ie namelijk wit.
Vandaar. Jammer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Komt in het seizoen 08/09 pas, omdat seizoen ook daadwerkelijk in het jubileumjaar begint.
http://www.feyenoord.nl/p(...)19jubileumshirt.aspxquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:26 schreef Sloggi het volgende:
Hoe zit het nou met die gouden F in het logo?
Mag wel extra servertje bij, zo traag als watquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:34 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.nl/p(...)19jubileumshirt.aspx
Succes supportersquote:Zowel gisteren als vandaag is het eveneens topdrukte op de afdeling klantenservice. Tientallen mensen zijn naar De Kuip gekomen om een seizoenskaart voor komend seizoen aan te schaffen. Alleen woensdag mocht Feyenoord al enkele honderden nieuwe seizoenskaarthouders verwelkomen. De gele sector op de eerste ring is hierdoor inmiddels volledig uitverkocht. Voor overige vakken/sectoren in het stadion zijn nog kaarten beschikbaar. Feyenoord adviseert u om bij uw kaartaanvraag meerdere vakkeuzes aan te geven.
je moet ff bellen met de FKS. zo onbetrouwbaar als de klote, maar allicht kunnen ze je meer duidelijkheid verschaffen. vraag trouwens met wie je gesproken hebt en hou je klantnummer bij de handquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:41 schreef mister_popcorn het volgende:
ik voel de bui al hangen... al jaren op rij een scc, en net nu het spannend gaat worden ben ik weer 's te laat met verlengen waardoor W4 is uitverkocht zometeen. gvd waarom moet ik toch altijd alles uitstellen.
is het niet mogelijk om gewoon geld over te maken naar die rekening onder vermelding van je naam , vak en klant-nummer (doe geen moeite om hierop te reageren als je geen vaste bezoeker hier bent btw)
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:43 schreef TJDoornbos het volgende:
Met ingang van het nieuwe seizoen gaat Feyenoord de gedragsregels voor supporters verder aanscherpen. Personen die zich rond wedstrijden van de stadionclub op enigerlei wijze misdragen of die Feyenoord op een andere manier in diskrediet brengen zal sneller de toegang tot het stadion geweigerd worden. Naast de reeds bestaande strafmaatregelen heeft Feyenoord de regels verder aangescherpt en de sanctiemogelijkheden uitgebreid. ‘Feyenoord bepaalt de regels en wie zich niet aan die regels wenst te houden is niet langer welkom in ons stadion’ is de boodschap die aan duidelijkheid weinig te wensen overlaat.
De scherpere gedragsregels en de verder uitgebreide sanctiemaatregelen zijn door Feyenoord omschreven in een aparte notitie, die tot stand is gekomen in nauw overleg met de Feyenoord Supportersvereniging. In die notitie worden ook de meer uitgebreide beroepsmogelijkheden voor supporters nauwkeurig omschreven, zodat overtreding en strafmaat met elkaar in overeenstemming blijven.
aldus Feyenoord.nl
ja ben er nu (weer) mee bezig. vanochtend n kwartier zonder iemand te spreken, nu weer reeds 10 minuten... Maar we wachten afquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:46 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je moet ff bellen met de FKS. zo onbetrouwbaar als de klote, maar allicht kunnen ze je meer duidelijkheid verschaffen. vraag trouwens met wie je gesproken hebt en hou je klantnummer bij de hand
ja en daarom ben ik ook zo bang nouquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Ja hallow iedere boerepiel wil een SCC nu m_p logisch dat het druk is daar
Je moet het ze niet kwalijk nemen, want 'Een topspeler halen? Onmogelijk. Zelfs voetballers net onder de top verdienen al schrikbarend veel, te veel voor Feyenoord.'.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:39 schreef TC03 het volgende:
[afbeelding]
+ Charisteas, Buijs en Tiendalli
vs.
Slory, Bruins, De Cler, Van Bronckhorst, Hofland en Makaay.
pas je sig ff aanquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:01 schreef TheCandyman het volgende:
ben ik ff blij dat ik m'n seizoenskaart twee maanden geleden heb geregeld![]()
roymakaay.comquote:Makaay verlaat Bayern, Feyenoord haalt hem binnen
Het zat er al een tijd aan te komen, maar nu is het dan zover. Na vier topseizoenen gedraaid te hebben bij Bayern Munchen verlaat Roy Makaay de Duitse Rekordmeister. De komst van Luca Toni en Miroslav Klose hebben het vertrek versneld, Makaay had nog een laatste contractjaar in Beieren. Feyenoord Rotterdam is de nieuwe werkgever van de spits, ze bereikten met de aanvaller een overeenkomst voor drie seizoenen. Samen met Tim de Cler, Giovanni van Bronckhorst en Kevin Hofland moet Makaay het team weer de topstatus geven van weleer. Na de goed verlopen medische keuring zal Makaay vanmiddag gepresenteerd worden in de Kuip.
"Natuurlijk doet het pijn dat ik wegga uit Munchen, maar ik wil spelen op mijn leeftijd", aldus Makaay in een eerste reactie. "De komst van Luca Toni was voor mij geen probleem, maar nu ook Klose komt
is er voor mij weinig plek in Munchen. Ze gaan geen miljoenen euro's uitgeven om een speler op de bank te zetten". Het contract van Makaay liep nog een jaar door, dus voor beiden partijen was dit de beste oplossing. "Ik wilde graag terug naar Nederland wanneer er in Munchen geen plek meer voor mij was, voor mijn gezin is het tijd om een vaste stek te krijgen."
Die vaste stek gaat er voorlopig komen in de omgeving van Rotterdam. Feyenoord zat al sinds het einde van de Duitse competitie achter Makaay aan en hebben nu dus de strijd gewonnen van Ajax en PSV. "De gesprekken die ik gevoerd heb met Feyenoord waren erg prettig. Ze gaven me een goed gevoel en ik heb het idee dat we er met zijn allen een goede ploeg van kunnen maken. De komst van Hofland, de Cler en Gio is natuurlijk een goede zaak, dat zijn spelers die nog enorm veel kwaliteit hebben. Daar komt nog bij dat er al wat goede spelers rondlopen in Rotterdam, denk aan de Guzman en Drenthe. Feyenoord moet weer omhoog en ik wel daar graag mijn steentje aan bijdragen".
De komst van Makaay zal ook Bert van Marwijk en de supporters goed doen. De spits stond bovenaan het lijstje van de trainer en sinds het gerucht de kop opstak dat Makaay wel eens naar Rotterdam zou kunnen komen is hij niet meer uit de forums weg te denken. "Dat is natuurlijk altijd leuk, dat doet een mens goed", aldus Makaay. "Het is leuk om te lezen dat iedereen zo enthousiast is, ze vertrouwen in me hebben. Dat maakt me alleen maar sterker om dat vertrouwen ook uit te drukken in doelpunten." Op de vraag hoeveel Makaay denkt te gaan scoren wil de aanvaller niet ingaan. "Ik ga me niet vastpinnen op aantallen, we gaan gewoon ons stinkende best doen! Wat ik wel zeker weet is dat ik nog niet klaar ben met het spelen in de Champions League, dus dat is al een mooi streven dacht ik zo!"
Na vier jaar trouwe dienst komt er dus een einde aan het Duitse avontuur van Makaay. In die vier jaar won hij tweemaal de Bundesliga, tweemaal de Duitse beker en eenmaal de Ligapokal, de Duitse variant op de Johan Cruyff schaal. "Ik heb vier fantastische jaren gehad, bij een club met geweldige fans! Het doet me dan ook pijn om hen achter te laten, ik zal ze nooit vergeten. Natuurlijk is 'Het Legioen' in Rotterdam ook geweldig, ook zij zullen mij kippenvel bezorgen." Ik ga met een goed gevoel weg uit Munchen, het is een geweldige club, ik heb daar gewoon vier fantastische jaren gehad. Ik hoop dan ook nog afscheid te kunnen nemen van de fans en de mensen bij de club daar." In totaal scoorde 'Das Phantom' 103 goals in vier seizoenen, een aantal die hem een gevreesd aanvaller maken in de Nederlandse Eredivisie. "Ik heb er zin in, van mij mag de voorbereiding gaan beginnen!"
Die is vragen welke spelers ajax allemaal gaat kopenquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:06 schreef MarkNMGN het volgende:
Is die haakneus met die stiftPatrickt37 al gesignaleerd?
Makaay![]()
Ik woon zelf in Friesland en is idd een behoorlijke reis met OV, heb wel een scc overigens...quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:08 schreef don-diablo het volgende:
Ik zou wel een seizoenskaart voor Feijenoord willen alleen ik woon in het hoge noorden dus voor mij is het niet zo praktisch. Maar ben al wel mn hele leven lang supporter van FeijenoordAls ik straks voor mn werk dichter bij de randstad kom te wonen, dan neem ik er één
Delorge en die dude met die gekke naam van Twentequote:Op donderdag 28 juni 2007 15:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Die is vragen welke spelers ajax allemaal gaat kopen![]()
Wij hoeven niet veel aankopen te doen, aangezien onze selectie kompleet is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Die is vragen welke spelers ajax allemaal gaat kopen![]()
das veelquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:11 schreef Fetai het volgende:
[..]
Delorge en die dude met die gekke naam van Twente![]()
Kijk nice! Ik zou ook wel willen, alleen voor mn sport spelen we wekelijks ook wedstrijden op de zondag door het hele land. Nog een reden waarom ik nooit wedstrijden kan bezoekenquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:11 schreef LongOne het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Friesland en is idd een behoorlijke reis met OV, heb wel een scc overigens...
Zal ik ook een stift pakkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:14 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wij hoeven niet veel aankopen te doen, aangezien onze selectie kompleet is.
Het enigste wat v. Geel hoeft te doen is de selectie bij elkaar houden.
010
Babel blijft, en voor Sneijder en Perez kopen we gewoon Seedorf terug.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:17 schreef Fetai het volgende:
[..]
Zal ik ook een stift pakken?
Perez
Sneijder
Babel
020
Ga aub ergens anders mijn club belachelijk maken, ophoerenquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:19 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Babel blijft, en voor Sneijder en Perez kopen we gewoon Seedorf terug.
Vergeet niet dat deze aankopen niet meteen betekenen dat je kampioen gaat worden, Ajax heeft nu gewoon nog meer kwaliteit in de selectie, zal ook wel anders zijn als Sneijder én Perez weggaan, maar dit betekent niks, want isdie club uit Eindhoven niet gewoon kampioen geworden ondanks dat iedereen dacht dat het AZ óf Ajax zou worden?quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ga aub ergens anders mijn club belachelijk maken, ophoeren
Daar heb je ook gelijk in, dat ontken ik ook niet. Persoonlijk denk ik dat zowel Ajax, Feyenoord als AZ er volgend jaar sterker op worden en dat PSV een stuk gaat inleveren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vergeet niet dat deze aankopen niet meteen betekenen dat je kampioen gaat worden, Ajax heeft nu gewoon nog meer kwaliteit in de selectie, zal ook wel anders zijn als Sneijder én Perez weggaan, maar dit betekent niks, want isdie club uit Eindhoven niet gewoon kampioen geworden ondanks dat iedereen dacht dat het AZ óf Ajax zou worden?
En wij zullen minder kopen dan jullie ja, is een feit, maar wij hebben het minder nodig dan jullie, is ook een feit
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ga aub ergens anders mijn club belachelijk maken, ophoeren
Het is toch om schijtziek van te worden zulke jochies? Daardoor kunnen de normale supporters hier geen discussie meer voeren en jullie niet meer in het Ajax topic door kneuzen als Jorien en Vakkie_wquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
![]()
Seedorf komt nog wel terug naar jullie binnen 2 jaar
Het maakt het alleen maar spannenderquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:24 schreef Fetai het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in, dat ontken ik ook niet. Persoonlijk denk ik dat zowel Ajax, Feyenoord als AZ er volgend jaar sterker op worden en dat PSV een stuk gaat inleveren.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:19 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Babel blijft, en voor Sneijder en Perez kopen we gewoon Seedorf terug.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het maakt het alleen maar spannenderDe eredivisie wordt steeds sterker.Ahum... Deeltje 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die naam er zelfs opquote:!!!!
Ik support gevallen topclubs!
Gelukkig valt er nog wat te kankeren.quote:28/6/2007 - Feyenoord scherpt gedragsregels voor fans aan
(Gepost door K)
BRON: Feyenoord.nl
Feyenoord meldt dat het met ingang van het nieuwe seizoen de gedragsregels voor supporters verder zal aanscherpen. Personen die zich rond wedstrijden van de stadionclub op enigerlei wijze misdragen of die Feyenoord op een andere manier in diskrediet brengen zal sneller de toegang tot het stadion geweigerd worden. Naast de reeds bestaande strafmaatregelen heeft Feyenoord de regels verder aangescherpt en de sanctiemogelijkheden uitgebreid. ‘Feyenoord bepaalt de regels en wie zich niet aan die regels wenst te houden is niet langer welkom in ons stadion’ is de boodschap die aan duidelijkheid weinig te wensen overlaat.
Volgens mij veranderd er niet zo veel als ik t zo lees.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Gelukkig valt er nog wat te kankeren.![]()
Betutteling van het Legioen gaat gewoon door..![]()
Dat kun je ook gewoon laten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:35 schreef YebCar het volgende:
zou zomaar eens Feyenoord supporter kunnen worden met Makaay erbij nu
de beste speler op de nederlandse velden denk ik
stinkmongoolquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:35 schreef YebCar het volgende:
feyenoord supporter kun je niet worden, je bent het of je bent het nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:35 schreef YebCar het volgende:
Is dat echt zo'n goede dan? Persoonlijk ken ik 'm niet zo goed, geen opvallend goede speler dacht ik eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:37 schreef cultheld het volgende:
El Ahmadi zou een topaankoop zijn voor Feyenoord. Als die komt, dan is Feyenoord echt een titelkandidaat.
idem....quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:38 schreef Fetai het volgende:
[..]
Is dat echt zo'n goede dan? Persoonlijk ken ik 'm niet zo goed, geen opvallend goede speler dacht ik eigenlijk.
Ja, hij is een topper. Goede pass, veel inzet, heef't z'n fysiek redelijk mee, goed positiespel, veel inzicht en voetbalt alsof hij 28 is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:38 schreef Fetai het volgende:
[..]
Is dat echt zo'n goede dan? Persoonlijk ken ik 'm niet zo goed, geen opvallend goede speler dacht ik eigenlijk.
Maar speelde hij ook niet heel goed door toedoen van Engelaar en Aissati, of valt dat mee?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, hij is een topper. Goede pass, veel inzet, heef't z'n fysiek redelijk mee, goed positiespel, veel inzicht en voetbalt alsof hij 28 is.
Het is hun recht om Feyenoord wat intensiever te gaan volgen, maar wanneer het op deze manier gebracht wordt komt het op mij over dat ze alleen interesse hebben in Feyenoord wanneer het goed gaat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:41 schreef EnactedChaos het volgende:
Kom op, er zijn al heel veel mensen die een zwak voor Feyenoord hebben, daar lopen we toch ook niet allemaal op te kankeren.
Mensen die nu zeggen dat ze supporter worden gaan Feyenoord gewoon wat intensiever volgen en hopen dat ze t goed doen. That's all.
In het geval van Engelaar is het eerder andersom.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:44 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Maar speelde hij ook niet heel goed door toedoen van Engelaar en Aissati, of valt dat mee?
Ben toch nog steeds blij dat ik niet zo geboren benquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:38 schreef biertapper het volgende:
[..]
feyenoord supporter kun je niet worden, je bent het of je bent het niet
quote:
en zo origineel ookquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:53 schreef Fetai het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent een aanwinst in onze Feijenoord reeks, wat een heerlijk gevoel voor humor!
Same here, ik woon in het verre Limburg. Daarnaast voetbal ik zelf ook op zondag en ik ben een arme studentquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:08 schreef don-diablo het volgende:
Ik zou wel een seizoenskaart voor Feijenoord willen alleen ik woon in het hoge noorden dus voor mij is het niet zo praktisch. Maar ben al wel mn hele leven lang supporter van FeijenoordAls ik straks voor mn werk dichter bij de randstad kom te wonen, dan neem ik er één
Zeg dat nou maar niet te hard...quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:01 schreef don-diablo het volgende:
Het belangrijkste is om nu een "team" neer te zetten, we hebben de spelers inmiddels maar nu nog functioneren als een team, ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt en ik denk toch dat PSV het meeste heeft ingeleverd qua kwaliteit.
De transferperiode is nog lang. PSV haalt vast nog wel namen, evenals Ajax en AZ.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:01 schreef don-diablo het volgende:
Het belangrijkste is om nu een "team" neer te zetten, we hebben de spelers inmiddels maar nu nog functioneren als een team, ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt en ik denk toch dat PSV het meeste heeft ingeleverd qua kwaliteit.
Student-zijn is irritant...quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Same here, ik woon in het verre Limburg. Daarnaast voetbal ik zelf ook op zondag en ik ben een arme student. Ik heb er wel vaker over nagedacht, misschien dat het er binnenkort eens van gaat komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |