quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:57 schreef Baklap het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk nep-volwassen.
Tegen Slovenië was hij goed.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als ik me dat goed herinner was dat niet zo'n succes.
Gloryhunters!!!!quote:Zowel gisteren als vandaag is het eveneens topdrukte op de afdeling klantenservice. Tientallen mensen zijn naar De Kuip gekomen om een seizoenskaart voor komend seizoen aan te schaffen. Alleen woensdag mocht Feyenoord al enkele honderden nieuwe seizoenskaarthouders verwelkomen. De gele sector op de eerste ring is hierdoor inmiddels volledig uitverkocht. Voor overige vakken/sectoren in het stadion zijn nog kaarten beschikbaar. Feyenoord adviseert u om bij uw kaartaanvraag meerdere vakkeuzes aan te geven.
Wat een vervelende teringvent ben je,moet je nou het laatste woord hebben,krijg je daar een stijf plassertje van?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:03 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ja baas, sorry dat ik me met je leven op Fok! bemoeide.
Rustig aan, denk om je hartquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:05 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
Wat een vervelende teringvent ben je,moet je nou het laatste woord hebben,krijg je daar een stijf plassertje van?
Ga lekker f een ander topic verzieken ofzo,maar niet hier
15.00 volgens Feyenoord.nl.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:07 schreef Rhinestone het volgende:
Idd, maar, wanneer wordt Makaay gepresenteerd?
Over 52 minuten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:07 schreef Rhinestone het volgende:
Idd, maar, wanneer wordt Makaay gepresenteerd?
quote:
Kom op zeg,zo'n vent zou ik in het echie gewoon te grazen nemen,geen respect voor een ander,noem maar op.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Rustig aan, denk om je hart.
Die krijgt wel een ban, hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:11 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
Kom op zeg,zo'n vent zou ik in het echie gewoon te grazen nemen,geen respect voor een ander,noem maar op.
Dat soort kliertjes zijn nou juist de beroemde hangjongeren waar men de laatste tijd zoveel over spreekt.Bijdehand is leuk,maar dit gaat gewoon te ver.
Ontopic,nog meer leuke nieuwtjes?
Maar heb je wel 2 dagen rust. FF pm-etje sturen naar modje en je hebt weer 2 dagen rust. Modjes komen namelijk niet vanzelf.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:15 schreef Corona1972 het volgende:
Alsof dat helpt.Goh goh,een ban,ik kan nu niet verder met me leven!!wheheeee.
Dit soort poffertjes hebben zo'n plaat voor hun kop,niks werkt.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:15 schreef Corona1972 het volgende:
Alsof dat helpt.Goh goh,een ban,ik kan nu niet verder met me leven!!wheheeee.
Dit soort poffertjes hebben zo'n plaat voor hun kop,niks werkt.
Klopt misschien, maar ik vind het na zo een seizoen als afgelopen seizoen mensen even afwachten of ze elke wedstrijd op de tribune willen zitten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:10 schreef BigFire het volgende:
[..]
ook feyenoord is hierin geen uitzondering, ook al beweren sommigen van wel
Whahaquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:11 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
Kom op zeg,zo'n vent zou ik in het echie gewoon te grazen nemen,geen respect voor een ander,noem maar op.
Dat soort kliertjes zijn nou juist de beroemde hangjongeren waar men de laatste tijd zoveel over spreekt.Bijdehand is leuk,maar dit gaat gewoon te ver.
Ontopic,nog meer leuke nieuwtjes?
Rot nou maar opquote:
Nah, ik snap niet helemaal waarom we El Ahmadi nog zouden moeten hebben. Ik zou dan eerder gaan voor nog een extra spits.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Rot nou maar op.
OT: Ik denk dat El Ahmadi ruilen voor Hofs + 1 miljoen geen goeie set is, je geeft zo alleen maar meer geld uit. Zonder extra geld zou het wel een goeie ruil zijn, maar Hofs moet ook niet onderschat worden.
Hofs heeft veel meer scorend vermogen dan El Ahmadi, geen goede zet iddquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Rot nou maar op.
OT: Ik denk dat El Ahmadi ruilen voor Hofs + 1 miljoen geen goeie set is, je geeft zo alleen maar meer geld uit. Zonder extra geld zou het wel een goeie ruil zijn, maar Hofs moet ook niet onderschat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |