Castelen ipv Buijs of de Guzman op rechts ipv Buijs en Bruins op de plek van Jonathanquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hopelijk gaan ze volgend jaar ongeveer zo spelen..
---------Makaay------Slory----------
Drenthe------de Guzman------Buys
------------van Bronckhorst---------
de Cler---Hofland---Vlaar---Lucius
------------------Timmer--------------
En geen verkeerde bank, met o.a. Hofs, Bruins, Huysegems, Harry, Tiendalli, Greene, Wijnaldum, Vincken, Castelen?
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij bent zeker supporter van Arsenal?
4 jaar geleden toen jullie voor het laatst kampioen werden speelden jullie ook maar met 4 of 5 Nederlandersquote:
Wat zijn jullie positief allemaalquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:33 schreef golfer het volgende:
Goede aankopen.
Zo kan Feyenoord serieus een concurrent worden voor het kampioenschap en dat is alleen maar een goede zaak voor de Nederlandse competitie.
De sperz toen ze voor het laatste kampioen werden met allemaal Engelsen, chapeau!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
4 jaar geleden toen jullie voor het laatst kampioen werden speelden jullie ook maar met 4 of 5 Nederlanders
Alex en Gomes zijn meer PSV'ers dan Lamey of Kromkamp ooit zullen worden hoor. Zolang iemand een PSV'er is, maakt het me weinig uit waar ie vandaan komt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Naar de resultaten kijkend niet nee, maar het lijkt me toch duidelijk dat je liever spelers uit je eigen land op het veld ziet staan en je daar meer kunt identificeren dan een peruveaan of een mexicaan.
hehequote:Op woensdag 27 juni 2007 14:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De sperz toen ze voor het laatste kampioen werden met allemaal Engelsen, chapeau!
Was wel in '61.
Komt die kerel weer, die alleen maar refereert aan een kort verleden en bang is voor de toekomst.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
4 jaar geleden toen jullie voor het laatst kampioen werden speelden jullie ook maar met 4 of 5 Nederlanders
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De sperz toen ze voor het laatste kampioen werden met allemaal Engelsen, chapeau!
Was wel in '61.
Heb het even veranderd...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Welke mongool heeft wikipedia bij gewerkt. Optyfen met die pleuris jood.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Steven_Pienaar
Geef alleen maar aan dat de laatste keer dat jullie de landstitel wonnen jullie ook een beperkt aantal Nederlanders in je team hadden staan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:26 schreef M0NTANA het volgende:
Komt die kerel weer, die alleen maar refereert aan een kort verleden en bang is voor de toekomst.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
3 geweldige seizoenen. Alsof je van die laatste hebt genoten.
Dat Franse systeem lijkt me wel wat met de selectie die jullie hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef LongOne het volgende:
[..]
Castelen ipv Buijs of de Guzman op rechts ipv Buijs en Bruins op de plek van Jonathan![]()
Dat lijkt wel aardig zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:14 schreef Solstice het volgende:
[..]
Dat Franse systeem lijkt me wel wat met de selectie die jullie hebben.
4-5-1
Timmer
Greene-Vlaar-Hofland-De Cler
-----Lucius-v. Bronckhorst----
Castelen-De Guzman-Drenthe
--------------Makaay-------------
Niets mis mee. Arsenalquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij bent zeker supporter van Arsenal?
Helemaal mee eens, alleen zou ik Hofs voor Buijs laten spelen en Tiendalli voor Lucius en Ekramy voor Timmerquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hopelijk gaan ze volgend jaar ongeveer zo spelen..
---------Makaay------Slory----------
Drenthe------de Guzman------Buys
------------van Bronckhorst---------
de Cler---Hofland---Vlaar---Lucius
------------------Timmer--------------
En geen verkeerde bank, met o.a. Hofs, Bruins, Huysegems, Harry, Tiendalli, Greene, Wijnaldum, Vincken, Castelen?
![]()
Lucius is juist een van de beste voetballersquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, alleen zou ik Hofs voor Buijs laten spelen en Tiendalli voor Lucius en Ekramy voor Timmer![]()
Verder zie ik hier de meest vreemde opstellingen voorbij komen![]()
Daarom feliciteer ik ze ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat hij zwaar over zijn top heen is
Valt wel mee, ik had hem graag nog een jaartje in Barcelona gezien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat hij zwaar over zijn top heen is
En dan wel Van Bronckhorst.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:35 schreef Malibu-06 het volgende:
Kan iemand de naam van de titel even veranderen in 'van Bronckhorst'?
Hij was al 4 jaar de zwakste schakel daar maar hij stond ook op de positie waar je het minst fout kan doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik had hem graag nog een jaartje in Barcelona gezien.
Hoewl hij daar roteerde en dus niet elke wedstrijd in de basis stond.
Gefrustreerd over het feit dat we 4 spelers voor jullie neus wegkapen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij was al 4 jaar de zwakste schakel daar maar hij stond ook op de positie waar je het minst fout kan doen.
Volgend jaar moet hij de kar gaan trekken en dat kan hij niet en die kwaliteiten heeft ie ook nooit gehad
Zelfs als dat zo zou zijn, is Van Bronckhorst alsnog een directe versterking voor Feyenoord en de Eredivisie in zijn geheel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
[..]
Hij was al 4 jaar de zwakste schakel daar maar hij stond ook op de positie waar je het minst fout kan doen.
Volgend jaar moet hij de kar gaan trekken en dat kan hij niet en die kwaliteiten heeft ie ook nooit gehad
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
jij bent raarquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Verschil is dat het dan voor de eerste keer ooit klopt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik zie het alweer staan op de cover van de VI, voor het 28e jaar in successie:
"Het nieuwe Feyenoord"![]()
Dat sowieso.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:46 schreef PyTh het volgende:
Zie liever feyenoord mee bovenin draaien dan dat suffe az.
Probeer het eens met argumentenquote:
Ik vind ook dat Ajax en Feyenoord om het kampioenschap moeten spelen. Dat PSV, AZ en Heerenveen vind ik maar bah.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:46 schreef PyTh het volgende:
Ik vind het persoonlijk alleen maar mooi dat feyenoord weer een beetje een goed team bij elkaar aan het sprokkelen is en volgend jaar waarschijnlijk weer gewoon meestrijd om de titel.
Zie liever feyenoord mee bovenin draaien dan dat suffe az.
Waarom zou hij de kar moeten gaan trekken? Iedereen kent zijn kwaliteiten ook wel. Het is geen Cocu, boeie. Het is wel een goede speler.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Probeer het eens met argumenten
Dat dacht je van Winter en Verlaat ook waarschijnlijk. Of Van Hooijdonk toen hij terug kwam uit Turkijequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:40 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Zelfs als dat zo zou zijn, is Van Bronckhorst alsnog een directe versterking voor Feyenoord en de Eredivisie in zijn geheel.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat dacht je van Winter en Verlaat ook waarschijnlijk. Of Van Hooijdonk toen hij terug kwam uit Turkije
Als je De Cler koopt ga je hem niet linksback zetten, dus komt hij op een sleutelpositie op het middenveld, en daar moet je inderdaad de kar trekken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom zou hij de kar moeten gaan trekken? Iedereen kent zijn kwaliteiten ook wel. Het is geen Cocu, boeie. Het is wel een goede speler.
Wel dus.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:53 schreef TC03 het volgende:
[..]Nee, dat dacht niemand van Van Hooijdonk hoor.
Moet elk elftal perse iemand hebben die de kar trekt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je De Cler koopt ga je hem niet linksback zetten, dus komt hij op een sleutelpositie op het middenveld, en daar moet je inderdaad de kar trekken.
Of moeten Drenthe, De Guzman of Hofs dat gaan doen?
Winter en Verlaat boeien me niks. Heb er derhalve ook geen mening over.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wel dus.
Aangezien je niet op Winter en Verlaat reageert weet ik weer dat ik gelijk heb. Dank je
Dat is inderdaad ook helemaal niet zo slechtquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:14 schreef Solstice het volgende:
[..]
Dat Franse systeem lijkt me wel wat met de selectie die jullie hebben.
4-5-1
Timmer
Greene-Vlaar-Hofland-De Cler
-----Lucius-v. Bronckhorst----
Castelen-De Guzman-Drenthe
--------------Makaay-------------
Op een sleutel positie welquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Moet elk elftal perse iemand hebben die de kar trekt?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Of Van Hooijdonk toen hij terug kwam uit Turkije
Oké, als jij het zegt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Op een sleutel positie wel
De as van Feyenoord is gewoon ook met Hofland, Makaay en Gio niet beter dan die van PSV, Ajax of AZ. Dus dan zit er weer hooguit een vierde plek in
Ik had het over NAC niet over Feyenoord.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Van Hooijdonk kwam van NAC weer naar Feyenoord, niet van Feberbahce.
En hij werd gehaald als pinchhitter, dus zoals gewoonlijk praat je weer onzin.
Ik heb altijd gelijkquote:
Barcelona wou hem nog een jaar behouden, alleen Giovanni besloot gebruik te maken van de clausule in zijn contract. Geen afdankertje dus.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
en een van Barcelona.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De as bastaat uit 2 afdankertjes van PSV, 2 afdankertjes van AZ, 1 van Bayern en een van Barcelona.
Rijkaard zou vast aan het huilen zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Barcelona wou hem nog een jaar behouden, alleen Giovanni besloot gebruik te maken van de clausule in zijn contract. Geen afdankertje dus.
jawelquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Barcelona wou hem nog een jaar behouden, alleen Giovanni besloot gebruik te maken van de clausule in zijn contract. Geen afdankertje dus.
Lucius is een betere voetballer dan Gio. Dus het is te hopenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lucius maakt geen deel uit van de as. Vlaar is geen afdankertje. Afdankertjes van Bayern en Barcelona lijken me prima geschikt voor Feyenoord.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Rijkaard zou vast aan het huilen zijn
Kijk eens naar zijn speeltijd in de laatste 3 jaar. Dat geeft een indicatie
Point being?quote:2004/05 FC Barcelona 29 4 Primera Division
2005/06 FC Barcelona 19 0 Primera Division
2006/07 FC Barcelona 23 0 Primera Division
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=3117c5quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, Van Gaal kocht Didu voor de lolquote:
Kennelijk wel, want hij bakt er niet veel van.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, Van Gaal kocht Didu voor de lol
Het is een feit dat hij niet elke wedstrijd speelde, maar wat hij speelde deed hij uitstekend.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dit seizoen zat hij de belangrijke wedstrijden op de bank of de tribune en viel hij 10 minuten in of zo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=3117c5
Dat als hij gebleven was hij een seizoenkaart kreegquote:
Barcelona heeft gewoon gezegd dat hij weg MOETquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het is een feit dat hij niet elke wedstrijd speelde, maar wat hij speelde deed hij uitstekend.
Goede mentaliteit, goede inzet en gewoon erg geliefd in Barcelona.
Barcelona wou met hem verder alleen Giovanni besloot naar zijn oude nest terug te keren.
Het is niet zo dat Barcelona niet meer hem verder wou, dus is er geen sprake van een afdankertje.
Onzin, Barcelona wou nog een jaar met hem verder.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Barcelona heeft gewoon gezegd dat hij weg MOET
Nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Onzin, Barcelona wou nog een jaar met hem verder.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij speelt toch niet Europees, dus zo´n probleem is dat niet.
Ik kan ook nog wel voetballen tegen VVV, Sparta, De Graafschap. Dat wil nog niet zeggen dat ik geschikt ben voor Feyenoord
Wat is schutten precies?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wederom een sterk argumtent.
Schut je ze zo uit de mouw?
Val eens dood.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Winter was basisspeler bij Europese topclub Inter, Gio was bankzitter bij Europese topclub Barcelona
Winter heeft geen CL gewonnen Gio wel en die speelde dat jaar bekant alles in dat toernooi volgens mij!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Winter was basisspeler bij Europese topclub Inter, Gio was bankzitter bij Europese topclub Barcelona
Dan is het voor het weekend beklonken want Bert was er al uit met Roy dacht ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:30 schreef EnactedChaos het volgende:
Feyenoord is rond met Bayern![]()
Aldus Radio 1![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:39 schreef Merkie het volgende:
"Makaay is een uitgerangeerde speler die helemaal niet belangrijk is geweest voor Bayern, Charisteas is een betere voetballer".
Zo, kan DAM ook weer wegblijven.
"Makaay is een uitgerangeerde speler die helemaal niet belangrijk is geweest voor Bayern, Charisteas is een betere voetballer".
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik krijg er gewoon een harde plassert van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |