quote:En dat is drie: Bronckhorst tekent bij Feyenoord
27/6/2007 10:34
Feyenoord heeft zijn derde grote slag op de transfermarkt geslagen en lijkt op weg naar nummer vier. Giovanni van Bronckhorst tekent woensdagmiddag, terwijl de komst van Roy Makaay steeds waarschijnlijk wordt.
Van Bronckhorst verlaat Barcelona transfervrij. De linksbenige international is akkoord met Feyenoord over een driejarig contract. Dinsdag onderging hij al met succes de medische keuring in het Erasmus Medisch Centrum. De 32-jarige Gio ontvangt woensdagmiddag zijn nieuwe shirt met rugnummer 8 en zal bij de Rotterdamse club volgens afspraak als middenvelder gaan voetballen.
Van Bronckhorst is na coach Bert van Marwijk en Tim de Cler de derde grote aanwinst van de laatste weken. Enkele maanden geleden had De Stadionclub al Andwelé Slory en Luigi Bruins vastgelegd.
Tevens lijkt het steeds waarschijnlijker dat Roy Makaay naar De Kuip komt. Zeker nu Miroslav Klose bij Bayern München heeft getekend én Van Bronckhorst zijn toekomst aan die van de Rotterdammers heeft verbonden. Feyenoord heeft onlangs al met de 32-jarige aanvaller gesproken.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:36 schreef sjimz het volgende:
Zou goed voor de Nederlandse Competitie zijn!
Zal je net zien dat de helicopter met Gio en Makaay neerstort op de open dag![]()
Beleidsplan van Bosz.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:42 schreef ruud.nl het volgende:
Hoe komt Feyenoord ineens aan zoveel geld?![]()
Talentenpool heeft heel wat miljoentjes opgebracht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:42 schreef ruud.nl het volgende:
Gio kost niks, transfervrij. Slory en Bruins komen van Excelsior, dus kosten allebei niks. Alleen De Cler heeft 2 miljoen gekost.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:42 schreef ruud.nl het volgende:
Ah, daar worden we wijzer van.quote:
Die andere spelers zijn niet (allemaal?) gratis.quote:
Gio kost aan salaris best wel wat denk ik zo!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:44 schreef LENUS het volgende:
[..]
Gio kost niks, transfervrij. Slory en Bruins komen van Excelsior, dus kosten allebei niks. Alleen De Cler heeft 2 miljoen gekost.
maar wel een stevig salaris natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:44 schreef LENUS het volgende:
[..]
Gio kost niks, transfervrij. Slory en Bruins komen van Excelsior, dus kosten allebei niks. Alleen De Cler heeft 2 miljoen gekost.
Jawel, 75 % van de transfersom.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:46 schreef sjimz het volgende:
Maar als Drenthe nu verkocht wordt, dan ontvangt Feyenoord toch bijna zelf niets van de transfersom door de Talentenpool?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:38 schreef LENUS het volgende:
Kan niet meer op daar in Rotterdam. Stuk voor stuk goede spelers die ze binnen halen.
1. Slory
2. Bruins
3. De Cler
4. Gio
5. Hofland?
6. Makaay?
----------------Slory-----Makaay----------------
-------------------de Guzman--------------------
Drenthe------------------------------------Hofs(?)
--------------------Bronckhorst(c)
De Cler-------Hofland-----Vlaar-------Lucius
----------------------Timmer----------------------
Bij welke transfersom heeft Feyenoord een verlies ten opzichte van de opbrengst per speler van de talentenpool?quote:
Boven de 25 miljoenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij welke transfersom heeft Feyenoord een verlies ten opzichte van de opbrengst per speler van de talentenpool?
Deelnemers moesten meen ik iets van 200.000 euro inleggen. En krijgen bij de transfersom voor die talenten 25% van de transfersom. Ik had gelezen dat de talentenpool 6 miljoen heeft opgebracht, dus boven een transfersom van 24 miljoen zouden ze verlies moeten draaien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor hoeveel is een speler "te koop" dan via de talentenpool?
Maar dat is dus bij de gehele poule, maar ik denk dat de gezamelijke transferwaarde van alle spelers in de talentenpool wel hoger is dan 24 miljoen. Die 24 miljoen is namelijk niet gebasseerd op 1 speler maar opp alle spelers binnen de talentenpool.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:00 schreef LENUS het volgende:
[..]
Deelnemers moesten meen ik iets van 200.000 euro inleggen. En krijgen bij de transfersom voor die talenten 25% van de transfersom. Ik had gelezen dat de talentenpool 6 miljoen heeft opgebracht, dus boven een transfersom van 24 miljoen zouden ze verlies moeten draaien.
Opdonderen, die hebben we niet nodigquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
Netjes hoor![]()
![]()
Nu Perez en Makaay nog![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:36 schreef sjimz het volgende:
Zal je net zien dat de helicopter met Gio en Makaay neerstort op de open dag![]()
Landzaat is niet meer nodig nu van Bronckhorst er is. Hoef hem trouwens sowieso niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:58 schreef Stpan het volgende:
Timmer
Lucius / Hofland / Vlaar / De Cler (Greene)
De Guzman / Bronckhorst / Drenthe (Bruins / Hofs)
Slory / Makaay / Castelen (Charisteas)
Lijkt me toch een selectie waarmee Feyenoord zich makkelijk terug in de vanaf nu top 4 mengt.
Hofland en Makaay moet natuurlijk nog rondkomen.
Hoe zit het met de vemeende interesse voor Koevermans, Landzaat en Perez?
Schei toch eens uitquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:08 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Opdonderen, die hebben we niet nodig![]()
hij heeft gelijk, genoeg middenveldersquote:
Perez als linksbuiten? Met Makaay in de spits en Slory op rechts? Daarachter op links Drenthe, en Rechts de Guzman(Landzaat). Als verdedigende middenvelder daar achter Gioquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:13 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hij heeft gelijk, genoeg middenvelders
Gio, Bruins, Drenthe, Hofs, De Guzman, Wijnaldum, (Buijs, Lucius, Lensky)
Inderdaad, wat moet je met Perez?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:13 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hij heeft gelijk, genoeg middenvelders
Gio, Bruins, Drenthe, Hofs, De Guzman, Wijnaldum, (Buijs, Lucius, Lensky)
Snavels hebben we al teveel!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
Netjes hoor![]()
![]()
Nu PerezHofland en Makaay nog![]()
Zie ook mijn vorige post, en met Perez haal je aardig wat scoren vermogen in huis, waar het het afgelopen seizoen nogal aan ontbrakquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:16 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Inderdaad, wat moet je met Perez?
En daarbij is het ook nog een![]()
Doe Hofland en Perez danquote:
Perez komt volgens mij veel beter tot z'n recht als ie centraal speelt (en daar hebben we de Guzman). En ik zie sowieso liever 4-4-2 dan 4-3-3. Teveel middenvelders voor 4-3-3quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:16 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Perez als linksbuiten? Met Makaay in de spits en Slory op rechts? Daarachter op links Drenthe, en Rechts de Guzman(Landzaat). Als verdedigende middenvelder daar achter Gio
Met Makaay en Slory ook als het goed is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Zie ook mijn vorige post, en met Perez haal je aardig wat scoren vermogen in huis, waar het het afgelopen seizoen nogal aan ontbrak![]()
iemand voor Drenthe zetten lijkt mij niet zo slimquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:16 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Perez als linksbuiten? Met Makaay in de spits en Slory op rechts? Daarachter op links Drenthe, en Rechts de Guzman(Landzaat). Als verdedigende middenvelder daar achter Gio
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:45 schreef Grimm het volgende:
kunnen straks de helft van de talenten weer op de bank zittenMarwijk is lekker bezig.
Ja, je moet natuurlijk met 11 talenten gaan spelenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:45 schreef Grimm het volgende:
kunnen straks de helft van de talenten weer op de bank zittenMarwijk is lekker bezig.
Wijnaldum kan mooi op 10 op Woudestein daar waar Luigi stond!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:48 schreef koningdavid het volgende:
Wijnaldum zou ik verhuren als ik Feyenoord was. Aan VVV of Excelsior ofzo.
Die rechterkant is erg zwak nog...quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
Fuck it, als het zo doorgaat in Rotterdam (en men Roy Makaay en Kevin Hofland ook nog eens weet vast te leggen), heeft Feyenoord in haar jubileum-jaar écht een elftal dat om het kampioenschap kan strijden!
[afbeelding]
Wat kan het toch raar lopen, in een paar weken tijd.
Wil z'n contract niet verlengen, dus die kans is redelijk groot ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:04 schreef Grimm het volgende:
Niemand heeft t ook over Castelen..of is die verkocht?
viquote:Feyenoord kan ook Kevin Hofland verwelkomen
27/6/2007 11:59
Het nieuwe Feyenoord krijgt steeds meer vorm. De laatste plooien moeten nog worden gladgestreken, maar ook Kevin Hofland is al op weg naar Rotterdam.
'We hebben het nog niet zwart op wit staan', bevestigt Wolfsburg-trainer Felix Magath in Kicker de aanstaande transfer. 'Maar zoals het er nu naar uit ziet, zullen we er met Feyenoord uitkomen. Ik heb Kevin al gezegd dat we zijn verzoek kunnen inwilligen.'
De 28-jarige Hofland is op weg naar Rotterdam, waar hij een medische keuring ondergaat. Als die geen problemen oplevert, wordt de zevenvoudig international een dezer dagen in De Kuip gepresenteerd.
Feyenoord en Hofland waren er al uit. Maar de afkoopsom die VfL Wolfsburg vroeg voor het nog een jaar lopende contract leek de overgang te gaan frustreren.
Nogal, pannekoek! Slory speelt tweemaal? Lucius linksback? Terwijl ze De Cler hebben aangetrokken? Daarnaast zou ik Vlaar en Hofland sowieso omwisselen, Buijs naar middenveld en Lucius of Tiendalli rechtsback.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:19 schreef Grimm het volgende:
----Makaay---Slory
Drenthe--Bronckhorst--Guzman--Slory
Lucius--Vlaar--Hofland--Buys
---------Timmer
Of zie ik dit verkeerd?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nogal, pannekoek! Slory speelt tweemaal?
Nou nouquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:06 schreef 9christensen het volgende:
Feyenoord gaat weer meedoen om de titel.
De afgelopen 10 jaar idd niet zulke namen uit de heli gekomen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
Peter Bosz heeft dit stiekem toch wel aardig goed gedaan!
Zeer goede aankopen, en het mooiste.. allemaal Nederlanders!
Bruins![]()
Slory![]()
Hofland![]()
de Cler![]()
van Bronckhorst![]()
Makaay![]()
Iddquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Als het zo doorgaat kan het leuk worden volgend jaar. Het leukste eraan vind ik trouwens dat het wel eens kan gebeuren dat ze straks met 11 Nederlanders aan de aftrap gaan verschijnen, goede zaak.
Vind ik ook en ook nog eens sympathieke jongens die erbij zijn gekomen!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Als het zo doorgaat kan het leuk worden volgend jaar. Het leukste eraan vind ik trouwens dat het wel eens kan gebeuren dat ze straks met 11 Nederlanders aan de aftrap gaan verschijnen, goede zaak.
Bosz is niet de man van deze aankopen hoor, volgens mij is Bert belangrijker dan Peter en zn stapel A4tjesquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
De afgelopen 10 jaar idd niet zulke namen uit de heli gekomen...
Bosz blijft een tyfus-lul, maar nu moet ik toch toegeven dat ie erg goed bezig is.
Bosz heeft die talent-pool opgezet en Bert overtuigd...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Bosz is niet de man van deze aankopen hoor, volgens mij is Bert belangrijker dan Peter en zn stapel A4tjes
Een goede trend ja. Eerst Ajax en az en nu ook feyenoord.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:21 schreef Malibu-06 het volgende:
Zat PSV ook achter Hofland aan trouwens?
Inderdaad, al hebben die aangegeven dat ze ook graag wat Nederlanders erbij zouden willen. Ze grijpen alleen al achter Makaay en V. Bronckhorst.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:37 schreef M0NTANA het volgende:
Zou wat zijn, Feyenoord volgend seizoen met elf Nederlanders op het veld. Ook bij Ajax en AZ spelen veel Nederlanders, jammer dat PSV wekelijks zo'n vreemdelingenlegioen opstelt.
Ja okeay beetje krediet heeftie nu welquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Bosz heeft die talent-pool opgezet en Bert overtuigd...
Maar goed, het is niet zo dat ik Bosz nu opeens een held vindt ofzo, hij heeft alleen wat krediet gewonnen bij mij nu.
met nog een topspits erbij als makaayquote:
3 jaar op rij kampioen met zon vreemdelingenlegioen, geloof niet dat ik een PSVer hoor klagen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:37 schreef M0NTANA het volgende:
jammer dat PSV wekelijks zo'n vreemdelingenlegioen opstelt.
Naar de resultaten kijkend niet nee, maar het lijkt me toch duidelijk dat je liever spelers uit je eigen land op het veld ziet staan en je daar meer kunt identificeren dan een peruveaan of een mexicaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
3 jaar op rij kampioen met zon vreemdelingenlegioen, geloof niet dat ik een PSVer hoor klagen.
Maar liever met (veel) buitenlanders kampioen dan 2e met alleen maar (of grotendeels) Nederlanders in je selectie.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Naar de resultaten kijkend niet nee, maar het lijkt me toch duidelijk dat je liever spelers uit je eigen land op het veld ziet staan en je daar meer kunt identificeren dan een peruveaan of een mexicaan.
Het zou mij persoonlijk een worst zijn zolang hij zich maar 100% inzet voor het shirt wat ie aanheeft..quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Naar de resultaten kijkend niet nee, maar het lijkt me toch duidelijk dat je liever spelers uit je eigen land op het veld ziet staan en je daar meer kunt identificeren dan een peruveaan of een mexicaan.
En Perez. En De Cler.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, al hebben die aangegeven dat ze ook graag wat Nederlanders erbij zouden willen. Ze grijpen alleen al achter Makaay en V. Bronckhorst.![]()
Nou idd, als men voor de club wil knokken dan maakt t niet uit of het een nl-er of wat dan ook isquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het zou mij persoonlijk een worst zijn zolang hij zich maar 100% inzet voor het shirt wat ie aanheeft..
Ik kan mij net zo goed identificeren met Nevland als met Kruiswijk.
Jij bent zeker supporter van Arsenal?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar liever met (veel) buitenlanders kampioen dan 2e met alleen maar (of grotendeels) Nederlanders in je selectie.
Exact. Vervang Nevland voor Farfan en Kruiswijk voor Afellay, en ik had het gezegd kunnen hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het zou mij persoonlijk een worst zijn zolang hij zich maar 100% inzet voor het shirt wat ie aanheeft..
Ik kan mij net zo goed identificeren met Nevland als met Kruiswijk.
Inderdaad, nog niet eens aan gedacht. Al gaat het wat ver om Perez een Nederlander te noemen, al spreekt hij het wel goed.quote:
Wou het net zeggen jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij bent zeker supporter van Arsenal?
Castelen ipv Buijs of de Guzman op rechts ipv Buijs en Bruins op de plek van Jonathanquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hopelijk gaan ze volgend jaar ongeveer zo spelen..
---------Makaay------Slory----------
Drenthe------de Guzman------Buys
------------van Bronckhorst---------
de Cler---Hofland---Vlaar---Lucius
------------------Timmer--------------
En geen verkeerde bank, met o.a. Hofs, Bruins, Huysegems, Harry, Tiendalli, Greene, Wijnaldum, Vincken, Castelen?
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
4 jaar geleden toen jullie voor het laatst kampioen werden speelden jullie ook maar met 4 of 5 Nederlandersquote:
Wat zijn jullie positief allemaalquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:33 schreef golfer het volgende:
Goede aankopen.
Zo kan Feyenoord serieus een concurrent worden voor het kampioenschap en dat is alleen maar een goede zaak voor de Nederlandse competitie.
De sperz toen ze voor het laatste kampioen werden met allemaal Engelsen, chapeau!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
4 jaar geleden toen jullie voor het laatst kampioen werden speelden jullie ook maar met 4 of 5 Nederlanders
Alex en Gomes zijn meer PSV'ers dan Lamey of Kromkamp ooit zullen worden hoor. Zolang iemand een PSV'er is, maakt het me weinig uit waar ie vandaan komt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
hehequote:Op woensdag 27 juni 2007 14:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De sperz toen ze voor het laatste kampioen werden met allemaal Engelsen, chapeau!
Was wel in '61.
Komt die kerel weer, die alleen maar refereert aan een kort verleden en bang is voor de toekomst.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
4 jaar geleden toen jullie voor het laatst kampioen werden speelden jullie ook maar met 4 of 5 Nederlanders
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De sperz toen ze voor het laatste kampioen werden met allemaal Engelsen, chapeau!
Was wel in '61.
Heb het even veranderd...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Welke mongool heeft wikipedia bij gewerkt. Optyfen met die pleuris jood.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Steven_Pienaar
Geef alleen maar aan dat de laatste keer dat jullie de landstitel wonnen jullie ook een beperkt aantal Nederlanders in je team hadden staan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:26 schreef M0NTANA het volgende:
Komt die kerel weer, die alleen maar refereert aan een kort verleden en bang is voor de toekomst.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
3 geweldige seizoenen. Alsof je van die laatste hebt genoten.
Dat Franse systeem lijkt me wel wat met de selectie die jullie hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef LongOne het volgende:
[..]
Castelen ipv Buijs of de Guzman op rechts ipv Buijs en Bruins op de plek van Jonathan![]()
Dat lijkt wel aardig zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:14 schreef Solstice het volgende:
[..]
Dat Franse systeem lijkt me wel wat met de selectie die jullie hebben.
4-5-1
Timmer
Greene-Vlaar-Hofland-De Cler
-----Lucius-v. Bronckhorst----
Castelen-De Guzman-Drenthe
--------------Makaay-------------
Niets mis mee. Arsenalquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, alleen zou ik Hofs voor Buijs laten spelen en Tiendalli voor Lucius en Ekramy voor Timmerquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hopelijk gaan ze volgend jaar ongeveer zo spelen..
---------Makaay------Slory----------
Drenthe------de Guzman------Buys
------------van Bronckhorst---------
de Cler---Hofland---Vlaar---Lucius
------------------Timmer--------------
En geen verkeerde bank, met o.a. Hofs, Bruins, Huysegems, Harry, Tiendalli, Greene, Wijnaldum, Vincken, Castelen?
![]()
Lucius is juist een van de beste voetballersquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, alleen zou ik Hofs voor Buijs laten spelen en Tiendalli voor Lucius en Ekramy voor Timmer![]()
Verder zie ik hier de meest vreemde opstellingen voorbij komen![]()
Daarom feliciteer ik ze ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat hij zwaar over zijn top heen is
Valt wel mee, ik had hem graag nog een jaartje in Barcelona gezien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat hij zwaar over zijn top heen is
En dan wel Van Bronckhorst.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:35 schreef Malibu-06 het volgende:
Kan iemand de naam van de titel even veranderen in 'van Bronckhorst'?
Hij was al 4 jaar de zwakste schakel daar maar hij stond ook op de positie waar je het minst fout kan doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik had hem graag nog een jaartje in Barcelona gezien.
Hoewl hij daar roteerde en dus niet elke wedstrijd in de basis stond.
Gefrustreerd over het feit dat we 4 spelers voor jullie neus wegkapen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij was al 4 jaar de zwakste schakel daar maar hij stond ook op de positie waar je het minst fout kan doen.
Volgend jaar moet hij de kar gaan trekken en dat kan hij niet en die kwaliteiten heeft ie ook nooit gehad
Zelfs als dat zo zou zijn, is Van Bronckhorst alsnog een directe versterking voor Feyenoord en de Eredivisie in zijn geheel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
[..]
Hij was al 4 jaar de zwakste schakel daar maar hij stond ook op de positie waar je het minst fout kan doen.
Volgend jaar moet hij de kar gaan trekken en dat kan hij niet en die kwaliteiten heeft ie ook nooit gehad
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
jij bent raarquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Verschil is dat het dan voor de eerste keer ooit klopt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik zie het alweer staan op de cover van de VI, voor het 28e jaar in successie:
"Het nieuwe Feyenoord"![]()
Dat sowieso.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:46 schreef PyTh het volgende:
Zie liever feyenoord mee bovenin draaien dan dat suffe az.
Probeer het eens met argumentenquote:
Ik vind ook dat Ajax en Feyenoord om het kampioenschap moeten spelen. Dat PSV, AZ en Heerenveen vind ik maar bah.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:46 schreef PyTh het volgende:
Ik vind het persoonlijk alleen maar mooi dat feyenoord weer een beetje een goed team bij elkaar aan het sprokkelen is en volgend jaar waarschijnlijk weer gewoon meestrijd om de titel.
Zie liever feyenoord mee bovenin draaien dan dat suffe az.
Waarom zou hij de kar moeten gaan trekken? Iedereen kent zijn kwaliteiten ook wel. Het is geen Cocu, boeie. Het is wel een goede speler.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Probeer het eens met argumenten
Dat dacht je van Winter en Verlaat ook waarschijnlijk. Of Van Hooijdonk toen hij terug kwam uit Turkijequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:40 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Zelfs als dat zo zou zijn, is Van Bronckhorst alsnog een directe versterking voor Feyenoord en de Eredivisie in zijn geheel.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat dacht je van Winter en Verlaat ook waarschijnlijk. Of Van Hooijdonk toen hij terug kwam uit Turkije
Als je De Cler koopt ga je hem niet linksback zetten, dus komt hij op een sleutelpositie op het middenveld, en daar moet je inderdaad de kar trekken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom zou hij de kar moeten gaan trekken? Iedereen kent zijn kwaliteiten ook wel. Het is geen Cocu, boeie. Het is wel een goede speler.
Wel dus.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:53 schreef TC03 het volgende:
[..]Nee, dat dacht niemand van Van Hooijdonk hoor.
Moet elk elftal perse iemand hebben die de kar trekt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je De Cler koopt ga je hem niet linksback zetten, dus komt hij op een sleutelpositie op het middenveld, en daar moet je inderdaad de kar trekken.
Of moeten Drenthe, De Guzman of Hofs dat gaan doen?
Winter en Verlaat boeien me niks. Heb er derhalve ook geen mening over.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wel dus.
Aangezien je niet op Winter en Verlaat reageert weet ik weer dat ik gelijk heb. Dank je
Dat is inderdaad ook helemaal niet zo slechtquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:14 schreef Solstice het volgende:
[..]
Dat Franse systeem lijkt me wel wat met de selectie die jullie hebben.
4-5-1
Timmer
Greene-Vlaar-Hofland-De Cler
-----Lucius-v. Bronckhorst----
Castelen-De Guzman-Drenthe
--------------Makaay-------------
Op een sleutel positie welquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Moet elk elftal perse iemand hebben die de kar trekt?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Of Van Hooijdonk toen hij terug kwam uit Turkije
Oké, als jij het zegt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Op een sleutel positie wel
De as van Feyenoord is gewoon ook met Hofland, Makaay en Gio niet beter dan die van PSV, Ajax of AZ. Dus dan zit er weer hooguit een vierde plek in
Ik had het over NAC niet over Feyenoord.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Van Hooijdonk kwam van NAC weer naar Feyenoord, niet van Feberbahce.
En hij werd gehaald als pinchhitter, dus zoals gewoonlijk praat je weer onzin.
Ik heb altijd gelijkquote:
Barcelona wou hem nog een jaar behouden, alleen Giovanni besloot gebruik te maken van de clausule in zijn contract. Geen afdankertje dus.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
en een van Barcelona.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De as bastaat uit 2 afdankertjes van PSV, 2 afdankertjes van AZ, 1 van Bayern en een van Barcelona.
Rijkaard zou vast aan het huilen zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Barcelona wou hem nog een jaar behouden, alleen Giovanni besloot gebruik te maken van de clausule in zijn contract. Geen afdankertje dus.
jawelquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Barcelona wou hem nog een jaar behouden, alleen Giovanni besloot gebruik te maken van de clausule in zijn contract. Geen afdankertje dus.
Lucius is een betere voetballer dan Gio. Dus het is te hopenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lucius maakt geen deel uit van de as. Vlaar is geen afdankertje. Afdankertjes van Bayern en Barcelona lijken me prima geschikt voor Feyenoord.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Rijkaard zou vast aan het huilen zijn
Kijk eens naar zijn speeltijd in de laatste 3 jaar. Dat geeft een indicatie
Point being?quote:2004/05 FC Barcelona 29 4 Primera Division
2005/06 FC Barcelona 19 0 Primera Division
2006/07 FC Barcelona 23 0 Primera Division
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=3117c5quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, Van Gaal kocht Didu voor de lolquote:
Kennelijk wel, want hij bakt er niet veel van.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, Van Gaal kocht Didu voor de lol
Het is een feit dat hij niet elke wedstrijd speelde, maar wat hij speelde deed hij uitstekend.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dit seizoen zat hij de belangrijke wedstrijden op de bank of de tribune en viel hij 10 minuten in of zo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=3117c5
Dat als hij gebleven was hij een seizoenkaart kreegquote:
Barcelona heeft gewoon gezegd dat hij weg MOETquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het is een feit dat hij niet elke wedstrijd speelde, maar wat hij speelde deed hij uitstekend.
Goede mentaliteit, goede inzet en gewoon erg geliefd in Barcelona.
Barcelona wou met hem verder alleen Giovanni besloot naar zijn oude nest terug te keren.
Het is niet zo dat Barcelona niet meer hem verder wou, dus is er geen sprake van een afdankertje.
Onzin, Barcelona wou nog een jaar met hem verder.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Barcelona heeft gewoon gezegd dat hij weg MOET
Nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Onzin, Barcelona wou nog een jaar met hem verder.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij speelt toch niet Europees, dus zo´n probleem is dat niet.
Ik kan ook nog wel voetballen tegen VVV, Sparta, De Graafschap. Dat wil nog niet zeggen dat ik geschikt ben voor Feyenoord
Wat is schutten precies?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wederom een sterk argumtent.
Schut je ze zo uit de mouw?
Val eens dood.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Winter was basisspeler bij Europese topclub Inter, Gio was bankzitter bij Europese topclub Barcelona
Winter heeft geen CL gewonnen Gio wel en die speelde dat jaar bekant alles in dat toernooi volgens mij!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Winter was basisspeler bij Europese topclub Inter, Gio was bankzitter bij Europese topclub Barcelona
Dan is het voor het weekend beklonken want Bert was er al uit met Roy dacht ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:30 schreef EnactedChaos het volgende:
Feyenoord is rond met Bayern![]()
Aldus Radio 1![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:39 schreef Merkie het volgende:
"Makaay is een uitgerangeerde speler die helemaal niet belangrijk is geweest voor Bayern, Charisteas is een betere voetballer".
Zo, kan DAM ook weer wegblijven.
"Makaay is een uitgerangeerde speler die helemaal niet belangrijk is geweest voor Bayern, Charisteas is een betere voetballer".
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik krijg er gewoon een harde plassert van.
lijkt mij welquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:23 schreef heiden6 het volgende:
Morgen Makaay en Hofland gepresenteerd?
Er stond nog een container met cocaïne ergens in de haven van Rotterdam die te gelden is gemaakt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:52 schreef borisz het volgende:
heeft Abramovic feijenoord gekocht ofzo ?![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Er stond nog een container met cocaïne ergens in de haven van Rotterdam die te gelden is gemaakt.
De 2004-2005 Gio was al niet geweldig maar in elk geval een stuk beter dan de 2007-2008 versiequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Winter heeft geen CL gewonnen Gio wel en die speelde dat jaar bekant alles in dat toernooi volgens mij!!
Had je verder nog iets hieraan toe te voegen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:39 schreef Merkie het volgende:
Ga slapen kerel, volgens mij ben je toe aan een goede portie nachtrust.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De 2004-2005 Gio was al niet geweldig maar in elk geval een stuk beter dan de 2007-2008 versie
Ga toch janken man, veel plezier met onze huil Serviërquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De 2004-2005 Gio was al niet geweldig maar in elk geval een stuk beter dan de 2007-2008 versie
Chili en Brazilie komt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:43 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Ga slapen kerel, volgens mij ben je toe aan een goede portie nachtrust.![]()
Die wordt ieder jaar beterquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:45 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ga toch janken man, veel plezier met onze huil Serviër![]()
Timmer is een uitstekende keeper en Ekramy is een uitstekent talent. Ik zie absoluut geen problemen daar, die liggen in mijn ogen voorin.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:10 schreef Crack_david het volgende:
ja.. alleen nog een fatsoenlijke keeper
Ik mis Bruins?????quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
Fuck it, als het zo doorgaat in Rotterdam (en men Roy Makaay en Kevin Hofland ook nog eens weet vast te leggen), heeft Feyenoord in haar jubileum-jaar écht een elftal dat om het kampioenschap kan strijden!
[afbeelding]
Wat kan het toch raar lopen, in een paar weken tijd.
Die heeft echt nog niet meteen een basisplaats, is voor de toekomst gehaald.quote:
Hij is niet te behouden voor FCT, als Feyenoord hem kan betalen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
El Ahmadi is niet haalbaar natuurlijk
Ze halen Hofland, Van Bronckhorst, hoogstwaarschijnlijk Makaay en dan ga jij zeggen dat El Ahmadi niet haalbaar is?quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
El Ahmadi is niet haalbaar natuurlijk
quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze halen Hofland, Van Bronckhorst, hoogstwaarschijnlijk Makaay en dan ga jij zeggen dat El Ahmadi niet haalbaar is?
Dit is een heel serieuze vraag trouwen; ben je autist misschien?
Hij pretendeert héél veel verstand te hebben van de hele voetballerij, maar ondertussen is het een gefrustreerd mannetje die zijn genoegen haalt uit het posten op forums, aangezien hij IRL door niemand serieus genomen wordt. Maar goed, hij is ook hier een beetje doorgedraafd, waardoor hij ook hier niet meer serieus genomen wordt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dit is een heel serieuze vraag trouwen; ben je autist misschien?
Gio, De Cler en Makaay zijn overbodig en Hofland stond nog een jaar onder contract.quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ze halen Hofland, Van Bronckhorst, hoogstwaarschijnlijk Makaay en dan ga jij zeggen dat El Ahmadi niet haalbaar is?
Jaloezie kan veel met mensen doen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gio, De Cler en Makaay zijn overbodig en Hofland stond nog een jaar onder contract.
Jij bent een mongool by the way. Wie neukte een mongooltje, je moeder of je vader?Of zijn ze beide zwakzinnig?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij bent een mongool by the way. Wie neukte een mongooltje, je moeder of je vader?Of zijn ze beide zwakzinnig?
Het was een serieuze vraag, hij vertoont echt heel veel kenmerken in zijn manier van communiceren.quote:
Hij wordt nergens serieus genomen en hier al helemaal niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij pretendeert héél veel verstand te hebben van de hele voetballerij, maar ondertussen is het een gefrustreerd mannetje die zijn genoegen haalt uit het posten op forums, aangezien hij IRL door niemand serieus genomen wordt. Maar goed, hij is ook hier een beetje doorgedraafd, waardoor hij ook hier niet meer serieus genomen wordt.
Ja echt manquote:
bron? Hoelaat wellicht dat ik ffkes de Tempel bezoek danquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:14 schreef Tomasso het volgende:
Makaay en Hofland worden vanmiddag gepresenteerd.
3 jaar later nieuw talent misschien?? + niet alle opbrengsten van talenten gaan naar de pools terug, er is ook een deel voor Feyenoord...quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:21 schreef Harmen1984 het volgende:
Die talentenpools he? Op een gegeven moment zitten alle talenten in een pool, en dan?
Als je namelijk van het vrijgekomen geld geroutineerde spelers koopt, is het een éénmalig kunstje geweest, omdat er dan geen talenten meer zijn voor een nieuwe pool (m.u.v. de doorstomende jeugdspelers).
Of zie ik dit verkeerd en kunnen ze dit elk jaar herhalen?
Nah, veel talenten die er in zitten zijn nog onder de 20 of net 20 jaar. Daarnaast stroomt er in de jaren natuurlijk ook wel weer wat door vanuit de jeugd naar Feyenoord 1. Sowieso is deze hele Talent Pool opgestart om op korte termijn geld beschikbaar te maken voor transfers die het team versterken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:21 schreef Harmen1984 het volgende:
Die talentenpools he? Op een gegeven moment zitten alle talenten in een pool, en dan?
Als je namelijk van het vrijgekomen geld geroutineerde spelers koopt, is het een éénmalig kunstje geweest, omdat er dan geen talenten meer zijn voor een nieuwe pool (m.u.v. de doorstomende jeugdspelers).
Of zie ik dit verkeerd en kunnen ze dit elk jaar herhalen?
De deelnemers aan de pool "kopen" een stuk (25%) van de toekomstige verkoopprijs van een talent.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe werkt de pool in het kort?
Je stopt er geld in en krijgt uitgekeerd als er een speler wordt verkocht?
Hebben de deelnemers aan de pool verder nog zekerheden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:27 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
De deelnemers aan de pool "kopen" een stuk (25%) van de toekomstige verkoopprijs van een talent.
Dat levert Feyenoord dus direct cash op, in ruil voor een deel van de transfersom bij verkoop....
Wanneer hebben ze dat gedaan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat heeft PSV ook gedaan en is niet zo goed bevallen.
En Feyenoord spint er kennelijk wel garen bij.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Cocu, Davids(over the hill, maar ok) en Stam zijn goed. Gio is niet goed. Makaay wel maar die zal wel te duur zijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En Feyenoord spint er kennelijk wel garen bij.
Waarom vergelijk jij elke situatie? Gister ook met je Verlaat en WInter..
Leuk dat je 2 voorbeelden hebt waar het niet werkte, maar bij Cocu, Stam en Davids ging het ook super....
Als investeerder/investeerders koop je 25% van de rechten van de speler. Wordt een speler verkocht, krijg je 25% van het geld waarvoor hij verkocht is. Draait de investeerder verlies, eigen risico.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe werkt de pool in het kort?
Je stopt er geld in en krijgt uitgekeerd als er een speler wordt verkocht?
2000-2004 zeg maarquote:
Man, het wordt steeds erger met jou. Van Bronckhorst is niet goedquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Cocu, Davids(over the hill, maar ok) en Stam zijn goed. Gio is niet goed. Makaay wel maar die zal wel te duur zijn
Makaay en Hofland zijn zojuist aangekocht door FEyenoord.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:37 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
[..]
Cocu, Davids(over the hill, maar ok) en Stam zijn goed. Gio is niet goed. Makaay wel maar die zal wel te duur zijn
DAM probeert altijd dwars in te gaan tegen de algemene opinie, zou hij IRL ook zo zijn? Dat hij op feesten en verjaardagen, stel dat hij wordt uitgenodigd, chagrijnig in een hoekje gaat zitten en juist bij begravenissen en crematies de lolbroek uithangt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En Feyenoord spint er kennelijk wel garen bij.
Waarom vergelijk jij elke situatie? Gister ook met je Verlaat en WInter..
Leuk dat je 2 voorbeelden hebt waar het niet werkte, maar bij Cocu, Stam en Davids ging het ook super....
Dus Feyenoord heeft de capabele mensen ervoor zitten die PSV niet had/heeft. Feyenoord > PSV. Opgelost.quote:
Volgens mij krijg je altijd het geld waar voor je geinvesteerd hebt en houd je als club er pas geld aan over wanneer er voor een meerwaarde wordt verkocht.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als investeerder/investeerders koop je 25% van de rechten van de speler. Wordt een speler verkocht, krijg je 25% van het geld waarvoor hij verkocht is. Draait de investeerder verlies, eigen risico.
Pfff, dankzij hem persoonlijk heeft Ajax jullie bijna de titel uit handen gegrepen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Davids(over the hill, maar ok)
Bekijk dit topic eens, je ligt dubbel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
DAM probeert altijd dwars in te gaan tegen de algemene opinie, zou hij IRL ook zo zijn? Dat hij op feesten en verjaardagen, stel dat hij wordt uitgenodigd, chagrijnig in een hoekje gaat zitten en juist bij begravenissen en crematies de lolbroek uithangt?
Zo is het in ieder geval niet uitgelegd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je altijd het geld waar voor je geinvesteerd hebt en houd je als club er pas geld aan over wanneer er voor een meerwaarde wordt verkocht.
Hij verdient al deze aandacht niet, het is een kansloze pannekoek zónder leven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Bekijk dit topic eens, je ligt dubbel.
Hoeveel punten heeft Ajax met Davids gehaald dan zonder?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Pfff, dankzij hem persoonlijk heeft Ajax jullie bijna de titel uit handen gegrepen.
Ajax verloor na de winterstop 1 wedstrijd.. Van Heerenveen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoeveel punten heeft Ajax met Davids gehaald dan zonder?
Hoeveel punten achterstand had Ajax op PSV vóórdat Edgar Davids kwam en hoeveel aan het einde van de rit? Je maakt jezelf met de dag belachelijker, kan je je account niet opheffen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In de competitie:quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV verloor de titel bijna, Ajax won hem niet bijnaquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoeveel punten achterstand had Ajax op PSV vóórdat Edgar Davids kwam en hoeveel aan het einde van de rit? Je maakt jezelf met de dag belachelijker, kan je je account niet opheffen?
Maar goed, on topic weer.
Kijk eens boven je en je ziet een zeer groot verschilquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV verloor de titel bijna, Ajax won hem niet bijna
Geef nu maar gewoon antwoord en dan zal je zien dat er geen of weinig verschil is
gemiddeld 0,5 punten meer per wedstrijd halen over een geheel seizoen is toch 17 of 18 punten meer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen zeer groot verschil en verder was hij maar ongeveer een derde van de wedstrijden van de partij
De hele eredivisie is toch slecht? Dus je speelt vrijwel alleen maar tegen kutclubjes.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:02 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Verder waren 6 van zijn 11 wedstrijden tegen kut clubjes
Die ze 2 keer in het seizoen krijgen. Dus je antwoord slaat weer nergens op.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verder waren 6 van zijn 11 wedstrijden tegen kut clubjes
Je hebt geedit en je cijfers kloppen nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
gemiddeld 0,5 punten meer per wedstrijd halen over een geheel seizoen is toch 17 of 18 punten meer.
Geen groot verschil he![]()
De wedstrijden zonder Davids waren moeilijker dan metquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die ze 2 keer in het seizoen krijgen. Dus je antwoord slaat weer nergens op.
Ik had een typo ja, ik had 2,25 (een 2 te veel tetypt) en hoezo kloppen mijn cijfers niet?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je hebt geedit en je cijfers kloppen niet
Klopt, dat kwam omdat DAvids van grote waarde was.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:04 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
[..]
De wedstrijden zonder Davids waren moeilijker dan met
Zonder Davids hebben ze toch ook tegen die clubjes gespeeld?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De wedstrijden zonder Davids waren moeilijker dan met
Kut clubjes zijn Excelsior, Sparta, WII, Heracles, ADO en RKCquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zonder Davids hebben ze toch ook tegen die clubjes gespeeld?
Met davids werd van Twente en PSV ruim gewonnen.
Ow ja Kutclubjes![]()
11 van de 12 wedstrijden was hij erbij, hij miste dus 1/12 en geen 1/3.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen zeer groot verschil en verder was hij maar ongeveer een derde van de wedstrijden van de partij
zo 11/3 Excelsior PSV 0-0 Eredivisiequote:Op donderdag 28 juni 2007 11:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kut clubjes zijn Excelsior, Sparta, WII, Heracles, ADO en RKC
En dit komt uit jouw mond?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geef nu maar gewoon antwoord
Je moet wat als je zonder motivatie speelt en de CL gewoon veel leuker en uitdagender isquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
zo 11/3 Excelsior PSV 0-0 Eredivisie
zo 11/2 Sparta Rotterdam PSV 1-1 Eredivisie
Zelfs psv wist niet altijd van die kutclubjes te winnen![]()
Hij speelde ongeveer 1/3 van het seizoen, te weinig dus voor conclusiesquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
11 van de 12 wedstrijden was hij erbij, hij miste dus 1/12 en geen 1/3.
Dus het is gewoon toeval dat Ajax juist toen zijn beste wedstrijden speelde?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:12 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
[..]
Hij speelde ongeveer 1/3 van het seizoen, te weinig dus voor conclusies
Het is dat Medunjanin zo door de mand is gevallen op het jeugd ek.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Lekker welles nietes hier.
Feyenoord koopt goed in maar heeft wel de klus om er een team van te maken. Ajax, PSV en AZ hebben al wat langer een team dat samenspeelt. Plus ik denk dat Feyenoord echte klassecreativiteit op het middenveld ontbeert: Bruins zal te weinig spelen en is te ondervaren, Drenthe, De Cler en Van Bronkhorst zijn natuurlijk nauwelijks creatief te noemen. Voor Hofland geldt hetzelfde en Makaay moet ook de ballen krijgen. Als Feyenoord een echt creatieve middenvelder kan aantrekken (El Ahmadi??) en het team gaat draaien, kunnen ze meedoen.
Tuurlijk niet, DAM is in da house.. alles draait dan om hemquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:13 schreef VoreG het volgende:
Overigens gaat dit hele topic niet meer over Van Bronckhorst
En jij concludeert al op jeugdspelers van Liverpool waar je niets van hebt gezien...quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij speelde ongeveer 1/3 van het seizoen, te weinig dus voor conclusies
Hoezo stel je die vraag als het antwoordt blijkbaar niks uitmaakt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja, je moet gewoon winnen ja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je moet wat als je zonder motivatie speelt en de CL gewoon veel leuker en uitdagender is
En toch wel kampioen wordt
Ze hebben natuurlijk een De Guzman en Hofs, maar je hebt zeker gelijk mbt Makaay. Dat is niet iemand die 6 man uitspeelt en de bal erin schiet. Hij heeft kansen nodig om te scoren en dat was een van de grote manco's van Feyenoord vorige seizoen. Ze konden geen kansen creeeren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Lekker welles nietes hier.
Feyenoord koopt goed in maar heeft wel de klus om er een team van te maken. Ajax, PSV en AZ hebben al wat langer een team dat samenspeelt. Plus ik denk dat Feyenoord echte klassecreativiteit op het middenveld ontbeert: Bruins zal te weinig spelen en is te ondervaren, Drenthe, De Cler en Van Bronkhorst zijn natuurlijk nauwelijks creatief te noemen. Voor Hofland geldt hetzelfde en Makaay moet ook de ballen krijgen. Als Feyenoord een echt creatieve middenvelder kan aantrekken (El Ahmadi??) en het team gaat draaien, kunnen ze meedoen.
Ikweet het dat het een als verhaal is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je moet wat als je zonder motivatie speelt en de CL gewoon veel leuker en uitdagender is
En toch wel kampioen wordt
Als ik er niks van gezien heb zou dat betekenen dat het miskopen zijn en dat je dat geld beter had kunnen stoppen in goede spelers. Al is dat met Benitez ook maar de vraagquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:14 schreef Smeich het volgende:
[..]
En jij concludeert al op jeugdspelers van Liverpool waar je niets van hebt gezien...![]()
![]()
rare vogel blijf je toch, maar wel vermakelijk![]()
Dus iedereen die jij neit ziet is een miskoopquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als ik er niks van gezien heb zou dat betekenen dat het miskopen zijn en dat je dat geld beter had kunnen stoppen in goede spelers. Al is dat met Benitez ook maar de vraag
Maar je had ze toch wel vaak genoeg zien spelen om er een oordeel over te geven? Wat jammer dat je het dan niet kunt of wilt toelichten.. zitten nog steeds met smart te wachtenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als ik er niks van gezien heb zou dat betekenen dat het miskopen zijn en dat je dat geld beter had kunnen stoppen in goede spelers. Al is dat met Benitez ook maar de vraag
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan spelen ze niet in het eerste dus zijn een miskoop. Dat geld had je beter kunnen steken in een speler die wel in het eerste speelt
beetje belangenverstrengeling stak daar de kop op, als je regelt moet je goed doen en niet zoals bij PSV destijdsquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |