Helemaal mee eens, alleen zou ik Hofs voor Buijs laten spelen en Tiendalli voor Lucius en Ekramy voor Timmerquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hopelijk gaan ze volgend jaar ongeveer zo spelen..
---------Makaay------Slory----------
Drenthe------de Guzman------Buys
------------van Bronckhorst---------
de Cler---Hofland---Vlaar---Lucius
------------------Timmer--------------
En geen verkeerde bank, met o.a. Hofs, Bruins, Huysegems, Harry, Tiendalli, Greene, Wijnaldum, Vincken, Castelen?
![]()
Lucius is juist een van de beste voetballersquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, alleen zou ik Hofs voor Buijs laten spelen en Tiendalli voor Lucius en Ekramy voor Timmer![]()
Verder zie ik hier de meest vreemde opstellingen voorbij komen![]()
Daarom feliciteer ik ze ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat hij zwaar over zijn top heen is
Valt wel mee, ik had hem graag nog een jaartje in Barcelona gezien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat hij zwaar over zijn top heen is
En dan wel Van Bronckhorst.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:35 schreef Malibu-06 het volgende:
Kan iemand de naam van de titel even veranderen in 'van Bronckhorst'?
Hij was al 4 jaar de zwakste schakel daar maar hij stond ook op de positie waar je het minst fout kan doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik had hem graag nog een jaartje in Barcelona gezien.
Hoewl hij daar roteerde en dus niet elke wedstrijd in de basis stond.
Gefrustreerd over het feit dat we 4 spelers voor jullie neus wegkapen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij was al 4 jaar de zwakste schakel daar maar hij stond ook op de positie waar je het minst fout kan doen.
Volgend jaar moet hij de kar gaan trekken en dat kan hij niet en die kwaliteiten heeft ie ook nooit gehad
Zelfs als dat zo zou zijn, is Van Bronckhorst alsnog een directe versterking voor Feyenoord en de Eredivisie in zijn geheel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
[..]
Hij was al 4 jaar de zwakste schakel daar maar hij stond ook op de positie waar je het minst fout kan doen.
Volgend jaar moet hij de kar gaan trekken en dat kan hij niet en die kwaliteiten heeft ie ook nooit gehad
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
jij bent raarquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Verschil is dat het dan voor de eerste keer ooit klopt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik zie het alweer staan op de cover van de VI, voor het 28e jaar in successie:
"Het nieuwe Feyenoord"![]()
Dat sowieso.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:46 schreef PyTh het volgende:
Zie liever feyenoord mee bovenin draaien dan dat suffe az.
Probeer het eens met argumentenquote:
Ik vind ook dat Ajax en Feyenoord om het kampioenschap moeten spelen. Dat PSV, AZ en Heerenveen vind ik maar bah.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:46 schreef PyTh het volgende:
Ik vind het persoonlijk alleen maar mooi dat feyenoord weer een beetje een goed team bij elkaar aan het sprokkelen is en volgend jaar waarschijnlijk weer gewoon meestrijd om de titel.
Zie liever feyenoord mee bovenin draaien dan dat suffe az.
Waarom zou hij de kar moeten gaan trekken? Iedereen kent zijn kwaliteiten ook wel. Het is geen Cocu, boeie. Het is wel een goede speler.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Probeer het eens met argumenten
Dat dacht je van Winter en Verlaat ook waarschijnlijk. Of Van Hooijdonk toen hij terug kwam uit Turkijequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:40 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Zelfs als dat zo zou zijn, is Van Bronckhorst alsnog een directe versterking voor Feyenoord en de Eredivisie in zijn geheel.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat dacht je van Winter en Verlaat ook waarschijnlijk. Of Van Hooijdonk toen hij terug kwam uit Turkije
Als je De Cler koopt ga je hem niet linksback zetten, dus komt hij op een sleutelpositie op het middenveld, en daar moet je inderdaad de kar trekken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom zou hij de kar moeten gaan trekken? Iedereen kent zijn kwaliteiten ook wel. Het is geen Cocu, boeie. Het is wel een goede speler.
Wel dus.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:53 schreef TC03 het volgende:
[..]Nee, dat dacht niemand van Van Hooijdonk hoor.
Moet elk elftal perse iemand hebben die de kar trekt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je De Cler koopt ga je hem niet linksback zetten, dus komt hij op een sleutelpositie op het middenveld, en daar moet je inderdaad de kar trekken.
Of moeten Drenthe, De Guzman of Hofs dat gaan doen?
Winter en Verlaat boeien me niks. Heb er derhalve ook geen mening over.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wel dus.
Aangezien je niet op Winter en Verlaat reageert weet ik weer dat ik gelijk heb. Dank je
Dat is inderdaad ook helemaal niet zo slechtquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:14 schreef Solstice het volgende:
[..]
Dat Franse systeem lijkt me wel wat met de selectie die jullie hebben.
4-5-1
Timmer
Greene-Vlaar-Hofland-De Cler
-----Lucius-v. Bronckhorst----
Castelen-De Guzman-Drenthe
--------------Makaay-------------
Op een sleutel positie welquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Moet elk elftal perse iemand hebben die de kar trekt?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Of Van Hooijdonk toen hij terug kwam uit Turkije
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |