quote:En dat is drie: Bronckhorst tekent bij Feyenoord
27/6/2007 10:34
Feyenoord heeft zijn derde grote slag op de transfermarkt geslagen en lijkt op weg naar nummer vier. Giovanni van Bronckhorst tekent woensdagmiddag, terwijl de komst van Roy Makaay steeds waarschijnlijk wordt.
Van Bronckhorst verlaat Barcelona transfervrij. De linksbenige international is akkoord met Feyenoord over een driejarig contract. Dinsdag onderging hij al met succes de medische keuring in het Erasmus Medisch Centrum. De 32-jarige Gio ontvangt woensdagmiddag zijn nieuwe shirt met rugnummer 8 en zal bij de Rotterdamse club volgens afspraak als middenvelder gaan voetballen.
Van Bronckhorst is na coach Bert van Marwijk en Tim de Cler de derde grote aanwinst van de laatste weken. Enkele maanden geleden had De Stadionclub al Andwelé Slory en Luigi Bruins vastgelegd.
Tevens lijkt het steeds waarschijnlijker dat Roy Makaay naar De Kuip komt. Zeker nu Miroslav Klose bij Bayern München heeft getekend én Van Bronckhorst zijn toekomst aan die van de Rotterdammers heeft verbonden. Feyenoord heeft onlangs al met de 32-jarige aanvaller gesproken.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:36 schreef sjimz het volgende:
Zou goed voor de Nederlandse Competitie zijn!
Zal je net zien dat de helicopter met Gio en Makaay neerstort op de open dag![]()
Beleidsplan van Bosz.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:42 schreef ruud.nl het volgende:
Hoe komt Feyenoord ineens aan zoveel geld?![]()
Talentenpool heeft heel wat miljoentjes opgebracht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:42 schreef ruud.nl het volgende:
Gio kost niks, transfervrij. Slory en Bruins komen van Excelsior, dus kosten allebei niks. Alleen De Cler heeft 2 miljoen gekost.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:42 schreef ruud.nl het volgende:
Ah, daar worden we wijzer van.quote:
Die andere spelers zijn niet (allemaal?) gratis.quote:
Gio kost aan salaris best wel wat denk ik zo!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:44 schreef LENUS het volgende:
[..]
Gio kost niks, transfervrij. Slory en Bruins komen van Excelsior, dus kosten allebei niks. Alleen De Cler heeft 2 miljoen gekost.
maar wel een stevig salaris natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:44 schreef LENUS het volgende:
[..]
Gio kost niks, transfervrij. Slory en Bruins komen van Excelsior, dus kosten allebei niks. Alleen De Cler heeft 2 miljoen gekost.
Jawel, 75 % van de transfersom.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:46 schreef sjimz het volgende:
Maar als Drenthe nu verkocht wordt, dan ontvangt Feyenoord toch bijna zelf niets van de transfersom door de Talentenpool?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:38 schreef LENUS het volgende:
Kan niet meer op daar in Rotterdam. Stuk voor stuk goede spelers die ze binnen halen.
1. Slory
2. Bruins
3. De Cler
4. Gio
5. Hofland?
6. Makaay?
----------------Slory-----Makaay----------------
-------------------de Guzman--------------------
Drenthe------------------------------------Hofs(?)
--------------------Bronckhorst(c)
De Cler-------Hofland-----Vlaar-------Lucius
----------------------Timmer----------------------
Bij welke transfersom heeft Feyenoord een verlies ten opzichte van de opbrengst per speler van de talentenpool?quote:
Boven de 25 miljoenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij welke transfersom heeft Feyenoord een verlies ten opzichte van de opbrengst per speler van de talentenpool?
Deelnemers moesten meen ik iets van 200.000 euro inleggen. En krijgen bij de transfersom voor die talenten 25% van de transfersom. Ik had gelezen dat de talentenpool 6 miljoen heeft opgebracht, dus boven een transfersom van 24 miljoen zouden ze verlies moeten draaien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor hoeveel is een speler "te koop" dan via de talentenpool?
Maar dat is dus bij de gehele poule, maar ik denk dat de gezamelijke transferwaarde van alle spelers in de talentenpool wel hoger is dan 24 miljoen. Die 24 miljoen is namelijk niet gebasseerd op 1 speler maar opp alle spelers binnen de talentenpool.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:00 schreef LENUS het volgende:
[..]
Deelnemers moesten meen ik iets van 200.000 euro inleggen. En krijgen bij de transfersom voor die talenten 25% van de transfersom. Ik had gelezen dat de talentenpool 6 miljoen heeft opgebracht, dus boven een transfersom van 24 miljoen zouden ze verlies moeten draaien.
Opdonderen, die hebben we niet nodigquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
Netjes hoor![]()
![]()
Nu Perez en Makaay nog![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:36 schreef sjimz het volgende:
Zal je net zien dat de helicopter met Gio en Makaay neerstort op de open dag![]()
Landzaat is niet meer nodig nu van Bronckhorst er is. Hoef hem trouwens sowieso niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:58 schreef Stpan het volgende:
Timmer
Lucius / Hofland / Vlaar / De Cler (Greene)
De Guzman / Bronckhorst / Drenthe (Bruins / Hofs)
Slory / Makaay / Castelen (Charisteas)
Lijkt me toch een selectie waarmee Feyenoord zich makkelijk terug in de vanaf nu top 4 mengt.
Hofland en Makaay moet natuurlijk nog rondkomen.
Hoe zit het met de vemeende interesse voor Koevermans, Landzaat en Perez?
Schei toch eens uitquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:08 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Opdonderen, die hebben we niet nodig![]()
hij heeft gelijk, genoeg middenveldersquote:
Perez als linksbuiten? Met Makaay in de spits en Slory op rechts? Daarachter op links Drenthe, en Rechts de Guzman(Landzaat). Als verdedigende middenvelder daar achter Gioquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:13 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hij heeft gelijk, genoeg middenvelders
Gio, Bruins, Drenthe, Hofs, De Guzman, Wijnaldum, (Buijs, Lucius, Lensky)
Inderdaad, wat moet je met Perez?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:13 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hij heeft gelijk, genoeg middenvelders
Gio, Bruins, Drenthe, Hofs, De Guzman, Wijnaldum, (Buijs, Lucius, Lensky)
Snavels hebben we al teveel!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
Netjes hoor![]()
![]()
Nu PerezHofland en Makaay nog![]()
Zie ook mijn vorige post, en met Perez haal je aardig wat scoren vermogen in huis, waar het het afgelopen seizoen nogal aan ontbrakquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:16 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Inderdaad, wat moet je met Perez?
En daarbij is het ook nog een![]()
Doe Hofland en Perez danquote:
Perez komt volgens mij veel beter tot z'n recht als ie centraal speelt (en daar hebben we de Guzman). En ik zie sowieso liever 4-4-2 dan 4-3-3. Teveel middenvelders voor 4-3-3quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:16 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Perez als linksbuiten? Met Makaay in de spits en Slory op rechts? Daarachter op links Drenthe, en Rechts de Guzman(Landzaat). Als verdedigende middenvelder daar achter Gio
Met Makaay en Slory ook als het goed is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Zie ook mijn vorige post, en met Perez haal je aardig wat scoren vermogen in huis, waar het het afgelopen seizoen nogal aan ontbrak![]()
iemand voor Drenthe zetten lijkt mij niet zo slimquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:16 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Perez als linksbuiten? Met Makaay in de spits en Slory op rechts? Daarachter op links Drenthe, en Rechts de Guzman(Landzaat). Als verdedigende middenvelder daar achter Gio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |