Castelen ipv Buijs of de Guzman op rechts ipv Buijs en Bruins op de plek van Jonathanquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hopelijk gaan ze volgend jaar ongeveer zo spelen..
---------Makaay------Slory----------
Drenthe------de Guzman------Buys
------------van Bronckhorst---------
de Cler---Hofland---Vlaar---Lucius
------------------Timmer--------------
En geen verkeerde bank, met o.a. Hofs, Bruins, Huysegems, Harry, Tiendalli, Greene, Wijnaldum, Vincken, Castelen?
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij bent zeker supporter van Arsenal?
4 jaar geleden toen jullie voor het laatst kampioen werden speelden jullie ook maar met 4 of 5 Nederlandersquote:
Wat zijn jullie positief allemaalquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:33 schreef golfer het volgende:
Goede aankopen.
Zo kan Feyenoord serieus een concurrent worden voor het kampioenschap en dat is alleen maar een goede zaak voor de Nederlandse competitie.
De sperz toen ze voor het laatste kampioen werden met allemaal Engelsen, chapeau!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
4 jaar geleden toen jullie voor het laatst kampioen werden speelden jullie ook maar met 4 of 5 Nederlanders
Alex en Gomes zijn meer PSV'ers dan Lamey of Kromkamp ooit zullen worden hoor. Zolang iemand een PSV'er is, maakt het me weinig uit waar ie vandaan komt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Naar de resultaten kijkend niet nee, maar het lijkt me toch duidelijk dat je liever spelers uit je eigen land op het veld ziet staan en je daar meer kunt identificeren dan een peruveaan of een mexicaan.
hehequote:Op woensdag 27 juni 2007 14:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De sperz toen ze voor het laatste kampioen werden met allemaal Engelsen, chapeau!
Was wel in '61.
Komt die kerel weer, die alleen maar refereert aan een kort verleden en bang is voor de toekomst.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
4 jaar geleden toen jullie voor het laatst kampioen werden speelden jullie ook maar met 4 of 5 Nederlanders
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De sperz toen ze voor het laatste kampioen werden met allemaal Engelsen, chapeau!
Was wel in '61.
Heb het even veranderd...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Welke mongool heeft wikipedia bij gewerkt. Optyfen met die pleuris jood.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Steven_Pienaar
Geef alleen maar aan dat de laatste keer dat jullie de landstitel wonnen jullie ook een beperkt aantal Nederlanders in je team hadden staan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:26 schreef M0NTANA het volgende:
Komt die kerel weer, die alleen maar refereert aan een kort verleden en bang is voor de toekomst.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
3 geweldige seizoenen. Alsof je van die laatste hebt genoten.
Dat Franse systeem lijkt me wel wat met de selectie die jullie hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef LongOne het volgende:
[..]
Castelen ipv Buijs of de Guzman op rechts ipv Buijs en Bruins op de plek van Jonathan![]()
Dat lijkt wel aardig zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:14 schreef Solstice het volgende:
[..]
Dat Franse systeem lijkt me wel wat met de selectie die jullie hebben.
4-5-1
Timmer
Greene-Vlaar-Hofland-De Cler
-----Lucius-v. Bronckhorst----
Castelen-De Guzman-Drenthe
--------------Makaay-------------
Niets mis mee. Arsenalquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij bent zeker supporter van Arsenal?
Helemaal mee eens, alleen zou ik Hofs voor Buijs laten spelen en Tiendalli voor Lucius en Ekramy voor Timmerquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hopelijk gaan ze volgend jaar ongeveer zo spelen..
---------Makaay------Slory----------
Drenthe------de Guzman------Buys
------------van Bronckhorst---------
de Cler---Hofland---Vlaar---Lucius
------------------Timmer--------------
En geen verkeerde bank, met o.a. Hofs, Bruins, Huysegems, Harry, Tiendalli, Greene, Wijnaldum, Vincken, Castelen?
![]()
Lucius is juist een van de beste voetballersquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, alleen zou ik Hofs voor Buijs laten spelen en Tiendalli voor Lucius en Ekramy voor Timmer![]()
Verder zie ik hier de meest vreemde opstellingen voorbij komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |