Geloof ik niks van.. Die gaat floppen in Eindhoven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wait and see, ik denk dat Lazo meer doelpunten gaat maken.
Dat lijkt me een leuke voor een weddenschap.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Geloof ik niks van.. Die gaat floppen in Eindhoven.
Jouw sig, heeft ie dat echt zo gezegd?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef SCH het volgende:
Nu Van Nistelrooy nog naar PSV en Tomasson naar Heerenveen en Van Bommel naar Ajax - hebben wij even de leukste competitie van Europa.
Nou ja, Koeman zei dat het een keuze was tussen Makaay en Lazovic en een week later werd Lazovic gepresenteerd. Kan ook gewoon een bewuste keuze zijn geweest. Waarom precies weet ik ook nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Idd, volgens mij hadden ze maar wat graag Makaay gezien daar in Eindhoven.
Die moet je gewoon elke wedstrijd flink opnaaien, dan doet ie 30% van de wedstrijden niet meequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat lijkt me een leuke voor een weddenschap.
Jaquote:
Als van bommel naar hier komt blijf ik het gehele seizoen thuisquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef SCH het volgende:
Nu Van Nistelrooy nog naar PSV en Tomasson naar Heerenveen en Van Bommel naar Ajax - hebben wij even de leukste competitie van Europa.
En dan vergeet je Charisteas nogquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef SCH het volgende:
Feyenoord heeft met Lucius en Makaay nu echt een heel hoog spookhuisgehalte.
picquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik krijg er gewoon een harde plassert van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |