Je kan het ook paniek noemen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:42 schreef Bjoro het volgende:
v Bronckhorst, Hofland en wellicht Makaay....willen ze kampioen worden daar in Zuid ofzo
Mwa normaal zit ik er op de 400/500 dus misschien kan ik beter nog een bundel erbij pakken. Maar ik ga in ieder geval minder proberen te sms'en. Laatst een rekening van 175 euro grotendeels sms'en...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:36 schreef Ambrosius het volgende:
300 SMS-jes per maand, is dat niet bizar veel
Dan ken je DS nog niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:36 schreef Ambrosius het volgende:
300 SMS-jes per maand, is dat niet bizar veel
ik krijg er zelden een van jouquote:
in ieder geval niet je paniek botvieren op zuidamerikaanse potentiele talenten, zouden ze dan eindelijk een beetje kijk op de zaak krijgen daarquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:45 schreef Againzender het volgende:
Je kan het ook paniek noemen.
Sportief bezigquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:52 schreef VoreG het volgende:
Pfff net 3 kwartier hardgelopen. Wel lekker weer ervoor.
Verdere details laat je maar zitten merk ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:52 schreef VoreG het volgende:
Pfff net 3 kwartier hardgelopen. Wel lekker weer ervoor.
Het ging best goed, had ik eigenlijk niet verwacht. Volgens afstandmeten.nl was het ongeveer 6km, vind ik best redelijk. Ben alleen nu wel gesloopt, voortaan maar wel een nachtje slapen voordat ik ga hardlopenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verdere details laat je maar zitten merk ik.
Maar dan slaap je vanavond wel lekkerquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het ging best goed, had ik eigenlijk niet verwacht. Volgens afstandmeten.nl was het ongeveer 6km, vind ik best redelijk. Ben alleen nu wel gesloopt, voortaan maar wel een nachtje slapen voordat ik ga hardlopen.
quote:
Moet je kleiner gaan wonenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:25 schreef golfer het volgende:
Lekker zo'n groot huis, maar wat een rampenplan is het toch elke keer weer met stofzuigen.
Dacht het niet.quote:
Dat overwegen we inderdaad om serieus te doen als ik een vaste aanstelling heb.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:35 schreef VoreG het volgende:
Neem je een schoonmaakster in dienst, help je ook gelijk weer een uitkeringstrekker aan een baan.
Daarnaast kan je er pas bij horen in Bloemendaal als je een schoonmaakster hebt.
Anders laat je Bluezz gewoon harder werkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat overwegen we inderdaad om serieus te doen als ik een vaste aanstelling heb.
He bah wat decadent.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat overwegen we inderdaad om serieus te doen als ik een vaste aanstelling heb.
waarom doe je het niet in fases danquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:25 schreef golfer het volgende:
Lekker zo'n groot huis, maar wat een rampenplan is het toch elke keer weer met stofzuigen.
Dat kan haar rugje niet aan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:43 schreef appelsientje het volgende:
Anders laat je Bluezz gewoon harder werken
Omdat je met een momenteel verharende kat dan zo weer al die k*tkattenharen verspreidt door alle andere ruimtes.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waarom doe je het niet in fases dan![]()
Nou, tap dan maar gauw eens een lekker biertje voor mij.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef VoreG het volgende:
http://www.wunderbarcooler.com/splash.php
Ik heb een Wunderbar. Voor 99 euro bij de Gamma vandaan gevist!
`quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef VoreG het volgende:
http://www.wunderbarcooler.com/splash.php
Ik heb een Wunderbar. Voor 99 euro bij de Gamma vandaan gevist!
Dit is de Perfectdraf en de Beertender in 1. Alle fustjes kun je er op aan sluiten. Ook is de koeltijd maar een paar uur ipv 15 uur.quote:
Ziet er goed uit en komt prima uit die beoordeling.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:06 schreef VoreG het volgende:
Dit is de Perfectdraf en de Beertender in 1. Alle fustjes kun je er op aan sluiten. Ook is de koeltijd maar een paar uur ipv 15 uur.
http://www.goedkoopbier.nl/thuistaptest
En dan nummer 3
Nog 6 dagen tot bakken op 't strand?quote:
Dat haal ik net in een maand of zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
M'n gemiddelde is 5 per week denk ik.
Ja idd of aan het zwembad. het is warm zat in Turkije.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nog 6 dagen tot bakken op 't strand?
Niet dat ik weet, Ik kon rond half zeven gewoon douchen. Op kantoor deed de kraan van de wasbak op het toilet het ook gewoon.quote:
Dan zat je in het goede deel van Geldrop dus.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, Ik kon rond half zeven gewoon douchen. Op kantoor deed de kraan van de wasbak op het toilet het ook gewoon.
Op woensdag werk ik in EIndhovenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan zat je in het goede deel van Geldrop dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |