quote:Informele bijeenkomst met bestuur op 26 juni
Aan het einde van de rit worden de prijzen verdeeld. Het voetbalseizoen 2006-2007 is afgesloten en hoewel we de eerste periodetitel op zak hadden, is het helaas niet gelukt daarvan de vruchten te plukken tijdens de play-offs. Na een voetbalseizoen vol spanning, maar ook teleurstelling, gebiedt de realiteit ons dat we volgend seizoen opnieuw in de Jupiler League uitkomen.
Graag willen we u als supporter van FC Den Bosch dankzeggen voor uw onvoorwaardelijke steun en vertrouwen tijdens het afgelopen voetbaljaar. Die steun stellen wij - het bestuur, het management, de commerciële afdeling én de organisatie - bijzonder op prijs en van harte hopen wij dat u zich ook volgend seizoen weer zult thuisvoelen in Stadion De Vliert.
Mede ingegeven door de berichtgeving van de laatste tijd in de media, kan het bestuur van FC Den Bosch zich voorstellen dat er vragen zijn ontstaan over het huidige beleid, cq te voeren beleid van FC Den Bosch. Het bestuur wil graag openheid van zaken geven en nodigt u van harte uit voor een informele bijeenkomst op dinsdag 26 juni aanstaande in Stadion De Vliert. Vanaf 19.30 uur wordt u onder meer bijgepraat over de organisatie, het sportieve beleid en de financiële situatie. Bij interesse ontvangen we u graag tussen 19.00 uur en 19.15 uur, zodat we om 19.30 uur kunnen aftrappen. We hopen u op dinsdag 26 juni aanstaande te mogen begroeten in Stadion De Vliert.
Die Maguire is toch wel een talentje?quote:Op maandag 18 juni 2007 07:12 schreef fanneke het volgende:
Van die voorlopige selectie word je niet erg vrolijk.
![]()
Ja, en die wordt vast in z'n eentje kampioenquote:Op maandag 18 juni 2007 17:59 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Die Maguire is toch wel een talentje?
Wel meteen 4 goeie basisklanten, zou mooi zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Derksen halen, vd Berg, Rimkus en Lurling bijven en we zijn al een heel eind.
Valt me, vooralsnog, niks tegen.quote:FC Den Bosch presenteert drukproef nieuwe tenue's
FC Den Bosch heeft vanochtend een drukproef van het nieuwe thuis- en uittenue gepresenteerd. De club zal haar thuiswedstrijden komend seizoen spelen in een blauw shirt met witte banen, een witte broek met blauwe banen en in witblauwe sokken. Uitwedstrijden worden komend seizoen gespeeld in zwarte shirts met gele banen, gele broeken met zwarte banen en in zwartgele sokken.
Het is nog afwachten hoe de shirts er gedrukt en gesponsord uit zullen zien, maar hieronder alvast een voorproefje:
quote:Derksen lijkt onhaalbaar, Lurling onhoudbaar
De Bossche club is nog op zoek naar aanvallende versterking, maar dat is volgens Van der Hoorn lastig. ‘De spoeling wordt steeds dunner. Ik heb de laatste weken al enkele malen het onderspit moeten delven tijdens onderhandelingen, puur omdat ik gewoon niet méér kan uitgeven dan ik heb. Dirk Jan Derksen van VVV-Venlo zou ik er graag bij willen hebben, maar hij heeft nog andere ijzers in het vuur. Dan vrees ik dat het ophoudt voor ons.
Anthony Lurling is eigenlijk hetzelfde verhaal. We hadden hem gehuurd van 1. FC Köln en die club vraagt geen transfersom, maar hij is een dure jongen en er zijn meer gegadigden voor hem.’
Bron: papieren VI | 6/20/2007 1:42:46 PM
Wie wil er nou niet naar Den Bosch?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:57 schreef RayMania het volgende:
Waarom zou Derksen bij een eredivisieclub weg willen?
Omdat hij bang is dat hij geen kans krijgt en niet op goede voet leeft met de trainer.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:57 schreef RayMania het volgende:
Nou slechter dan FC BVO VV SC EMMEN zal het in ieder geval niet wordenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:58 schreef pekel het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet naar Den Bosch?
Wordt nog een leuk seizoen voor de Bosschenaren, als er geen versterking komt..
Deze post ga ik ff bookmarken. 1 juni spreken we elkaar weer.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou slechter dan FC BVO VV SC EMMEN zal het in ieder geval niet worden![]()
Go your gang.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:04 schreef pekel het volgende:
[..]
Deze post ga ik ff bookmarken. 1 juni spreken we elkaar weer.
Het uitshirt is echt niet mooi. Lijkt wel of we een samenwerking aangegaan zijn met de hockeyclub.quote:
Geel en zwart zijn gewoon de kleuren uit het stadswapen van 's-Hertogenbosch.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:47 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Het uitshirt is echt niet mooi. Lijkt wel of we een samenwerking aangegaan zijn met de hockeyclub.
Derksen vind het gewoon leuk om te promoveren, hij heeft het al meerdere keren gedaan en is helemaal verslaafd nu.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:57 schreef RayMania het volgende:
Gaat ook al naar FC Lisse. Opvanghuis voor Bossche afdankers in de Bollenstreek?quote:Vertrokken:
Richal Leitoe (n.n.b.)
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gaat ook al naar FC Lisse. Opvanghuis voor Bossche afdankers in de Bollenstreek?
Had hij maar iets meer het postuur van zijn moeder danquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:17 schreef Yeahinho het volgende:
Lijkt me niet dat hij nu nog gaat doorbreken inderdaad.
Speelt niet voor niks al een paar jaar in het 2e...
Randy heeft ook het postuur van een C-speler trouwens. Zag hem vandeweek door het dorp fietsen (op z'n moeders fiets) en dacht echt letterlijk bij mezelf "en voor dat broekie sta ik volgend jaar te zingen op de tribune.."
Denk niet dat dat veel zoden aan de dijk zou hebben gezetquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:44 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Had hij maar iets meer het postuur van zijn moeder dan![]()
Je kan hem natuurlijk ook als pispaal gebruiken, lekker beetje kankeren. Wij hebben ook altijd wel een pispaaltje gehad. Mart van Duren bijvoorbeeld (of was het nou van Duuren?). Als hij de bal aannam riep het hele vak spontaan "OOOOEEEEPS" met hele hoge castraatstemmetjes. Of Henk Grim, als zijn naam werd gescandeerd werden er knorrende geluiden bijgemaakt omdat ie ons aan een biggetje deed denken. Of nog langer geleden, met Chris van den Dungen, wat best wel een talent was, maar totaal geen snelheid had. Er zat in die tijd een vent op M met een stemgeluid waar je helemaal naar van werd, die had geen megafoon nodig om gehoord te worden in het hele stadion. Als van den Dungen weer eens op snelheid werd afgetroefd kon je van hem dingen verwachten als "GOAT OEWEN HOND MAR UITLOATE KUT, DAN LOPTE TENMINSTE NOG UN BIETJE".quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:17 schreef Yeahinho het volgende:
Lijkt me niet dat hij nu nog gaat doorbreken inderdaad.
Speelt niet voor niks al een paar jaar in het 2e...
Randy heeft ook het postuur van een C-speler trouwens. Zag hem vandeweek door het dorp fietsen (op z'n moeders fiets) en dacht echt letterlijk bij mezelf "en voor dat broekie sta ik volgend jaar te zingen op de tribune.."
Hij wilde naar ons toe (Rijnsburgse Boys) omdat daar een maatje van m speelt. Maar wij wilden m niet! Best lullig... als zelfs de kampioen van de Hoofdklasse A je niet wil.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gaat ook al naar FC Lisse. Opvanghuis voor Bossche afdankers in de Bollenstreek?
Laat maar komen, met veel geld.quote:FC Den Bosch wil wel met disco iT praten
Het zou zo maar kunnen dat FC Den Bosch zijn wedstrijden komend seizoen speelt met shirtreclame van de Amsterdamse discotheek iT.
Technisch manager Marcel van Helmond van de Bossche club verklaarde dit weekend contact te gaan zoeken met zakenman Stefan Wolvers. Die zegt de iT te willen heropenen en had eerder RBC benaderd om voor acht ton per jaar vijf seizoenen lang hoofdsponsor van die club te worden.
De onderhandelingen met RBC ketsten af, toen de Roosendaalse club in Zeeland's Roem een nieuwe hoofdsponsor vond.
Van Helmond: "Den Bosch zit nog zonder hoofdsponsor en wil de miljoenen van Wolvers best hebben. Dus ik ga hem eens bellen om te zien hoe serieus het is."
Bron: BN de stem | 6/25/2007 12:37:54 PM
Die bedoelt ie inderdaad. Dat was "die neger" waar tong enkele jaren terug na een oefenpot tegen NIVO zo gecharmeerd van was toch?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:52 schreef Yeahinho het volgende:
Maatje? De beruchte Brayton Biekman toch zeker niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |