quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gaat ook al naar FC Lisse. Opvanghuis voor Bossche afdankers in de Bollenstreek?
Had hij maar iets meer het postuur van zijn moeder danquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:17 schreef Yeahinho het volgende:
Lijkt me niet dat hij nu nog gaat doorbreken inderdaad.
Speelt niet voor niks al een paar jaar in het 2e...
Randy heeft ook het postuur van een C-speler trouwens. Zag hem vandeweek door het dorp fietsen (op z'n moeders fiets) en dacht echt letterlijk bij mezelf "en voor dat broekie sta ik volgend jaar te zingen op de tribune.."
Denk niet dat dat veel zoden aan de dijk zou hebben gezetquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:44 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Had hij maar iets meer het postuur van zijn moeder dan![]()
Je kan hem natuurlijk ook als pispaal gebruiken, lekker beetje kankeren. Wij hebben ook altijd wel een pispaaltje gehad. Mart van Duren bijvoorbeeld (of was het nou van Duuren?). Als hij de bal aannam riep het hele vak spontaan "OOOOEEEEPS" met hele hoge castraatstemmetjes. Of Henk Grim, als zijn naam werd gescandeerd werden er knorrende geluiden bijgemaakt omdat ie ons aan een biggetje deed denken. Of nog langer geleden, met Chris van den Dungen, wat best wel een talent was, maar totaal geen snelheid had. Er zat in die tijd een vent op M met een stemgeluid waar je helemaal naar van werd, die had geen megafoon nodig om gehoord te worden in het hele stadion. Als van den Dungen weer eens op snelheid werd afgetroefd kon je van hem dingen verwachten als "GOAT OEWEN HOND MAR UITLOATE KUT, DAN LOPTE TENMINSTE NOG UN BIETJE".quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:17 schreef Yeahinho het volgende:
Lijkt me niet dat hij nu nog gaat doorbreken inderdaad.
Speelt niet voor niks al een paar jaar in het 2e...
Randy heeft ook het postuur van een C-speler trouwens. Zag hem vandeweek door het dorp fietsen (op z'n moeders fiets) en dacht echt letterlijk bij mezelf "en voor dat broekie sta ik volgend jaar te zingen op de tribune.."
Hij wilde naar ons toe (Rijnsburgse Boys) omdat daar een maatje van m speelt. Maar wij wilden m niet! Best lullig... als zelfs de kampioen van de Hoofdklasse A je niet wil.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gaat ook al naar FC Lisse. Opvanghuis voor Bossche afdankers in de Bollenstreek?
Laat maar komen, met veel geld.quote:FC Den Bosch wil wel met disco iT praten
Het zou zo maar kunnen dat FC Den Bosch zijn wedstrijden komend seizoen speelt met shirtreclame van de Amsterdamse discotheek iT.
Technisch manager Marcel van Helmond van de Bossche club verklaarde dit weekend contact te gaan zoeken met zakenman Stefan Wolvers. Die zegt de iT te willen heropenen en had eerder RBC benaderd om voor acht ton per jaar vijf seizoenen lang hoofdsponsor van die club te worden.
De onderhandelingen met RBC ketsten af, toen de Roosendaalse club in Zeeland's Roem een nieuwe hoofdsponsor vond.
Van Helmond: "Den Bosch zit nog zonder hoofdsponsor en wil de miljoenen van Wolvers best hebben. Dus ik ga hem eens bellen om te zien hoe serieus het is."
Bron: BN de stem | 6/25/2007 12:37:54 PM
Die bedoelt ie inderdaad. Dat was "die neger" waar tong enkele jaren terug na een oefenpot tegen NIVO zo gecharmeerd van was toch?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:52 schreef Yeahinho het volgende:
Maatje? De beruchte Brayton Biekman toch zeker niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |