abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50702222
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:

[..]

Gaat ook al naar FC Lisse. Opvanghuis voor Bossche afdankers in de Bollenstreek?
.

Ik heb liever dat ie daar naartoe gaat, dan dat ie naar OJC komt .
pi_50756450
Eerst uit naar AGOVV dus.
pi_50757965
Is Randy Thenu inmiddels een waardige toevoeging aan de selectie ? Die heeft de jeugd vanaf de e-tjes al doorlopen niet waar ?
pi_50758005
Ik heb bij hem in OJC F2 gezeten
pi_50758171
Dat bevestigt maar weer eens hoe succes van geluk afhankelijk is. Waar jouw ingegroeide teennagel het verhinderde om door te stoten naar de A-selectie van FCDB, daar bereikt ene Randy, die toch altijd een beetje in jouw schaduw stond, wel de top.
pi_50758432
Tsjah je kunt je afvragen of iemand die al een paar jaar in het tweede speelt het nu ineens wel zal lukken om door te stoten tot A-selectie niveau?

Wel de langst bij FC spelende speler, op Beekmans na, van de huidige selectie.
pi_50758501
Lijkt me niet dat hij nu nog gaat doorbreken inderdaad.
Speelt niet voor niks al een paar jaar in het 2e...

Randy heeft ook het postuur van een C-speler trouwens. Zag hem vandeweek door het dorp fietsen (op z'n moeders fiets ) en dacht echt letterlijk bij mezelf "en voor dat broekie sta ik volgend jaar te zingen op de tribune.."
pi_50758629
Maar wel een goede mentaliteit en een harde werker, dat willen we zien
pi_50759136
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 14:17 schreef Yeahinho het volgende:

Randy heeft ook het postuur van een C-speler trouwens. Zag hem vandeweek door het dorp fietsen (op z'n moeders fiets ) en dacht echt letterlijk bij mezelf "en voor dat broekie sta ik volgend jaar te zingen op de tribune.."
Had hij maar iets meer het postuur van zijn moeder dan
pi_50759313
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 14:44 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

Had hij maar iets meer het postuur van zijn moeder dan
Denk niet dat dat veel zoden aan de dijk zou hebben gezet .
Wel een goed aanspeelpunt, maar 1x onderuit schoppen en hij zou nooit meer overeind komen .
pi_50760949
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 14:17 schreef Yeahinho het volgende:

Je kan hem natuurlijk ook als pispaal gebruiken, lekker beetje kankeren. Wij hebben ook altijd wel een pispaaltje gehad. Mart van Duren bijvoorbeeld (of was het nou van Duuren?). Als hij de bal aannam riep het hele vak spontaan "OOOOEEEEPS" met hele hoge castraatstemmetjes. Of Henk Grim, als zijn naam werd gescandeerd werden er knorrende geluiden bijgemaakt omdat ie ons aan een biggetje deed denken. Of nog langer geleden, met Chris van den Dungen, wat best wel een talent was, maar totaal geen snelheid had. Er zat in die tijd een vent op M met een stemgeluid waar je helemaal naar van werd, die had geen megafoon nodig om gehoord te worden in het hele stadion. Als van den Dungen weer eens op snelheid werd afgetroefd kon je van hem dingen verwachten als "GOAT OEWEN HOND MAR UITLOATE KUT, DAN LOPTE TENMINSTE NOG UN BIETJE".

De spelers pikken dat soort dingen ook op en de een kan daar wat beter mee omgaan dan de ander. Of helemaal niet natuurlijk, en das nog leuker.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_50761077
Wehehe, dat gebeurt nu nog steeds hoor .

Zo kon Cales bij elk tikkie breed/terug van ons groepje een scheldkanonnade verwachten, evenals wanneer ie er weer eens als een wijf in ging. Blij dat we daar vanaf zijn zeg .

Maar pispalen hebben we volgend jaar genoeg, daar ben ik niet bang voor .
Nu nog een paar góeie voetballers, die we tot publiekslievelingen kunnen bombarderen .
  zondag 24 juni 2007 @ 19:15:19 #38
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_50795070
quote:
Op maandag 18 juni 2007 14:50 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]
Verdomme, ze organiseren dat soort dingen altijd in mijn late dienst
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 24 juni 2007 @ 21:36:06 #39
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_50799940
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:

[..]

Gaat ook al naar FC Lisse. Opvanghuis voor Bossche afdankers in de Bollenstreek?
Hij wilde naar ons toe (Rijnsburgse Boys) omdat daar een maatje van m speelt. Maar wij wilden m niet! Best lullig... als zelfs de kampioen van de Hoofdklasse A je niet wil.

Wij hebben tenminste goede spelers
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_50800488
Maatje? De beruchte Brayton Biekman toch zeker niet?
  zondag 24 juni 2007 @ 22:09:50 #41
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_50801086
Wat een belachelijke selectie hebben we nu zeg...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 24 juni 2007 @ 22:13:10 #42
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_50801182
Zonder die 2 amateurs toch wel 14 an
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_50801266
Als dit zo blijft dan gaat Go Ahead Den Bosch wel voorbij. Hoeveel versterkingen zullen er nog komen ongeveer?
That's all folks!
  zondag 24 juni 2007 @ 22:43:23 #44
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_50802329
Man, idereen schiet ons voorbij komend seizoen met deze selectie
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_50805533
Mag toch hopen dat er nog minstens een stuk of 3 basisspelers bijkomen, anders gaan we wel een heel zwaar seizoen tegemoet .
pi_50817717
quote:
FC Den Bosch wil wel met disco iT praten

Het zou zo maar kunnen dat FC Den Bosch zijn wedstrijden komend seizoen speelt met shirtreclame van de Amsterdamse discotheek iT.

Technisch manager Marcel van Helmond van de Bossche club verklaarde dit weekend contact te gaan zoeken met zakenman Stefan Wolvers. Die zegt de iT te willen heropenen en had eerder RBC benaderd om voor acht ton per jaar vijf seizoenen lang hoofdsponsor van die club te worden.

De onderhandelingen met RBC ketsten af, toen de Roosendaalse club in Zeeland's Roem een nieuwe hoofdsponsor vond.

Van Helmond: "Den Bosch zit nog zonder hoofdsponsor en wil de miljoenen van Wolvers best hebben. Dus ik ga hem eens bellen om te zien hoe serieus het is."

Bron: BN de stem | 6/25/2007 12:37:54 PM
Laat maar komen, met veel geld.
  maandag 25 juni 2007 @ 14:38:26 #47
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_50820885
Wat vinden we van Mäenpää tov Coutinho?
pi_50821795
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:15 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Laat maar komen, met veel geld.
OMFG .
pi_50824790
Bruin geld is ook geld.
pi_50831315
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:52 schreef Yeahinho het volgende:
Maatje? De beruchte Brayton Biekman toch zeker niet?
Die bedoelt ie inderdaad. Dat was "die neger" waar tong enkele jaren terug na een oefenpot tegen NIVO zo gecharmeerd van was toch?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')