quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady uithangen. Zoals je ziet werk ik erg hard
![]()
Thanx!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
Game on!quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Ik ben Warre/warrel/Nienke en ik rijd graag in een Audi TT Roadster
Ja, lekker boeiend welquote:
Whahaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:11 schreef Lidl het volgende:
Goed nieuws voor de gezakten met drie (of meer) onvoldoendes
Zo ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:32 schreef Autoreply het volgende:
Als Bart de OP update kunnen jullie zien dat dit no 41 is![]()
Lalalalaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:59 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Vrijwilligers aanmelden inclusief foto. Van het bier uiteraard![]()
Ik ben DeHovenier, 21 jaar oud, geboren en getogen in Delft!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:03 schreef Bravebart het volgende:
[afbeelding]
Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen
die hier al posten.
Anders nog iets ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ben DeHovenier, 21 jaar oud, geboren en getogen in Delft!
Haha, zometeen gala ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Woeiiii.... diner was jummie. Nu ff wachten op mijn ouders die zich aan het omkleden zijn![]()
Yepzzz, mijn vader is nu net de deur uit in smokingquote:
Whehequote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Yepzzz, mijn vader is nu net de deur uit in smokingEn ik wacht op mijn stiefmama tot ze klaar is
![]()
Oja, er wordt steeds gevraagd wat ik met mijn voet gedaan heb. Dus ik: enkelbanden gescheurd!
En dan wordt er steevast gevraagd: Ohh met hockeyen??? En ik : Jaahaa![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehe"Nee, met voetbal, nacompetitie enzo, je kent het wel."
Hehe, nu heb je een bling-bling cribquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Ik zit helemaal onder de glitters van die jurkHeel het huis zit onder de glitters nu btw
![]()
Hehe, wat een relaxt vooruitzichtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:38 schreef warrel het volgende:
Hahaha
Ik mocht eerder stoppen met werken, want dan kan ik morgen fijn eerder opstaan om te leren
quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ben ik nog steeds niet lansgeweest om rode wijn over je heen te knoeien als je aan het werk bent
Hopen op mooi weer
quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 01:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik wil foto's. AR begins:
[afbeelding]
![]()
Tering, ik gleed uit, op weg naar je toequote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:59 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Vrijwilligers aanmelden inclusief foto. Van het bier uiteraard![]()
Ik ookquote:
Ja en, mijn wekker ging om 8 uurquote:
Dat hoor ik vakerquote:
Schopquote:Op zondag 17 juni 2007 14:13 schreef warrel het volgende:
Ik heb zo heel erg geen leerzinWie geeft me een digitale schop onder m'n kont?
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Schop![]()
![]()
Hoe meer je nu doet, hoe langer je straks kan relaxen
[/ouderlijke opmerking]
Haha, zo is het maar netquote:Op zondag 17 juni 2007 14:31 schreef warrel het volgende:
[..]
Dankje
![]()
(Hoe meer ik nu doe, hoe blijer ik straks ben om alle studiepuntjes!!!)
Maar ik heb m'n oordopjes weer in, iBookjes geluid uit en m'n boeken klaar liggen, grrr![]()
quote:De woning in Delft aan de Ternatestraat waarin donderdag een 17-jarige naakte 'inbreker' werd mishandeld door de 38-jarige vader des huizes, is gisteravond grotendeels uitgebrand. Een in de woning aanwezig tienermeisje moest met rookvergiftiging naar het ziekenhuis worden gebracht.
Donderdag trof de vader een naakte jongen aan in een kast en zag hem volgens eigen zeggen aan voor een inbreker. Hij gaf hem een flink pak slaag. De jongen bleek echter een geheim vriendje van zijn dochter te zijn. Onduidelijk is nog of het meisje dat gisteren gewond raakte dat meisje is, of haar zusje.
Het kind lag in ieder geval bij aankomst van de brandweer, die door omwonenden was gewaarschuwd, op de trap en half in de gang op de begane grond. Ze was zwaar versuft door de rook. De ouders waren op het moment van de brand niet thuis.
Bij buurtbewoners kwam vannacht meteen de vraag op of de brand iets te maken zou hebben met het gewelddadige voorval tussen de vader en het vriendje. De politie onderzoekt in ieder geval de brand en een mogelijk verband met het vriendje.
Beswel...heb zelfs gedanst, lekker verkeerd voor mijn pootje natuurlijk, maarja...rest van de week doe ik heeeeeel rustig aanquote:Op zondag 17 juni 2007 17:16 schreef warrel het volgende:
Haha, was het gala'en zo heftig?!
Hahaquote:Op zondag 17 juni 2007 18:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb tot 4 uur geslapen, heb er niks van gemerkt![]()
Jij mag datquote:Op zondag 17 juni 2007 23:17 schreef warrel het volgende:
Sorry Bart..Ik ga snel weer door met leren, ik heb een Duft-titel hoog te houden lees ik net..
Hehe, echt een toffe sitequote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:03 schreef warrel het volgende:
Kijk ik m'n tentamen na, heb ik er maar 6 goedEn ik maar denken 'zo dom ben ik toch niet?!?!'
Is het de sleutel van een tentamen op 28 maart 2007![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken hem al langer, heb er zelfs al wat artikelen voor geschrevenquote:Op maandag 18 juni 2007 01:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehe, echt een toffe siteEcht weer iets voor Marco om daarmee aan te komen
quote:Aerobatics is the art to make the crash look as violently and dangerous as possible. Good acro-pilots use a co-pilot sitting in front of them to improve crashability.
Nee..quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:11 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik ken hem al langer, heb er zelfs al wat artikelen voor geschreven![]()
[..]
![]()
Welke school ?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:16 schreef JvdK het volgende:
Okay,
Nou uhm ik ben John.. 22 Jaar zzp'er en werkzaam als systeembeheerder bij een school in o.a. Delft.
Ik woon er nu 2 jaar, en inderdaad die aldi is echt
Moet je ook niet doen hequote:Op maandag 18 juni 2007 12:24 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee..Maar ik heb dan ook maar 4 uurtjes geslapen.. Lig ik eindelijk in bed, ga ik liggen malen
![]()
![]()
6 studiepunten ?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:29 schreef warrel het volgende:![]()
HELL YEAH! MAAR 9 FOUT, IK HEB ER WEER 6 STUDIEPUNTJES BIJ!!
![]()
![]()
Tofquote:Op maandag 18 juni 2007 12:33 schreef warrel het volgende:
Ja!! Wij hebben altijd van die rare grote vakken.. Ik kan met de nog 4 komende tentamens 23 punten halen..
*Warrel is lekker blij![]()
![]()
Ik weet niet of het dan ook nog moet, maar bij ons welquote:Op maandag 18 juni 2007 12:43 schreef warrel het volgende:
Ik heb er nu 35. Moet dat echt? Die 40 per jaar? Ook als je je propedeuse al hebt?
Vorig jaar, m'n eerste jaar, had ik er 39.. Maar doen moest ik ook brieven naar decanen sturen enzo
* Danst door kamertje, hihi
Gefelicitaartquote:Op maandag 18 juni 2007 12:43 schreef warrel het volgende:
Ik heb er nu 35. Moet dat echt? Die 40 per jaar? Ook als je je propedeuse al hebt?
Vorig jaar, m'n eerste jaar, had ik er 39.. Maar doen moest ik ook brieven naar decanen sturen enzo
* Danst door kamertje, hihi
Huhquote:
Hm, dat van het aquarium weet ik ook niet zo goed.. (Nu dus welquote:Op maandag 18 juni 2007 12:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet niet of het dan ook nog moet, maar bij ons welAl hebben wij gelukkig een dringend studieadvies en geen bidend, dus je wordt er niet afgetrapt als je de 40 punten niet hebt
Oja dit weet jij wel als visjes motha (hoop ik)
Je moet er bij een aquarium toch voor zorgen dat de
nitraat en nitriet concentratie zo laag mogelijk is ?
Laat maar, [ammonium] zo laag mogelijk, [nitriet] ook en [nitraat] hoger
Ah okquote:Op maandag 18 juni 2007 13:05 schreef warrel het volgende:
[..]
Hm, dat van het aquarium weet ik ook niet zo goed.. (Nu dus wel) Maar ik ververs gewoon iedere week m'n het water en gooi dan weer van die waterzuiveringsdruppeltjes in het sponsje van het pompje
Zover ik weet nietquote:
Uhuh, daardoor wordt de ammoniumconcentratie hoger, uit mn hoofdquote:
Whahaquote:Op maandag 18 juni 2007 13:33 schreef warrel het volgende:
Weet alleen dat door veel voer de poepconcentratie omhoog gaat
Waarzo in Delft?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:46 schreef werkeend het volgende:
ello allemaal
geloof dat ik mij nog niet hier heb laten zien. Woon ook in de geweldige stad delft
http://fotoboek.fok.nl/user/SeaOfLove/48/25quote:Op maandag 18 juni 2007 16:27 schreef warrel het volgende:
SOL, je FoBo wil het niet doen..Of er staan straks 6 berichtjes van mij in
Maar ik heb m'n visjes er in gezet
Sms UIT naar 0900 Weergodquote:Op maandag 18 juni 2007 17:01 schreef mcDavid het volgende:
En wie zet die tyfusregen even uit? [afbeelding]
Ik wil nu VAN mijn werk fietsen!quote:Op maandag 18 juni 2007 17:03 schreef warrel het volgende:
Ja!Ik moet straks naar m'n werk fietsen..
Ikke naar Boxmeerquote:Op maandag 18 juni 2007 17:10 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik kan donderdag naar parijs (motor)fietsen. Lekker hoor, verkleumd en zeiknat aankomen![]()
Hier in Zeeland is het ook prachtig. Maargoed, Zeeland is sowieso altijd schitterendquote:Op maandag 18 juni 2007 17:32 schreef Bravebart het volgende:
TeringGa ik bij mn ouders weg met een stralend zonnetje, graadje of 23, kom ik in Delft aan, is het regenachtig en maar een graad of 18
Ja, als je binnen zit jaquote:Op maandag 18 juni 2007 17:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hier in Zeeland is het ook prachtig. Maargoed, Zeeland is sowieso altijd schitterend![]()
quote:
Spiegels heren, spiegels!quote:Op maandag 18 juni 2007 18:54 schreef mcDavid het volgende:
Jezus dr liep echt zo'n godse nerd in de C1000 joh! Níét normaal!
Kan je ook niks aan doen johquote:Op maandag 18 juni 2007 18:54 schreef mcDavid het volgende:
"Zoek de verschillen"-plaatjes!quote:Op maandag 18 juni 2007 19:45 schreef Autoreply het volgende:
[img=578xnull]http://www.jarnonieuwenhuize.nl/temp/zeeland.jpg[/img]
[img=578xnull]http://www.jarnonieuwenhuize.nl/temp/zeeland2.jpg[/img]
Ja, het leven in Zeeland hier is zwaar kut hoor![]()
Ik ookquote:Op maandag 18 juni 2007 20:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"Zoek de verschillen"-plaatjes!
Ik heb er al 2
Idd, ik had je kunnen tackelenquote:
Dat, en de gele emmer.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:42 schreef Lidl het volgende:
[..]
Ik ook
Die kip op de eerste foto heeft géén zonnebril op![]()
Bwhehe.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:54 schreef mcDavid het volgende:
quote:
dat heb ik gedaan maar na 10 minuten maar opgegeven... vanuit zoetermeer naar delft fietsen door dat weer was niet echt handig :/ helemaal doorweekt voordat ik zelfs zoetermeer uit was.. uiteindelijk maar toegegeven aan mijn zwakheid en de bus naar delft gepaktquote:
Ohja kut, tentamens...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:08 schreef Bravebart het volgende:
Hoi, ik ben lekker ziek
Daar gaan mn 6 punten van mn tentamen van vrijdag
Ouch! Ik moest ook maar eens gaan leren. Kan vrijdag ook 6 puntjes halenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:08 schreef Bravebart het volgende:
Hoi, ik ben lekker ziek
Daar gaan mn 6 punten van mn tentamen van vrijdag
Pfff, ik stop ermeequote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:25 schreef warrel het volgende:
[..]
Ouch! Ik moest ook maar eens gaan leren. Kan vrijdag ook 6 puntjes halen
Sterkte! De rest ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:45 schreef Barbaaf het volgende:
't Is toch veel te warm en zonnig om te leren?Jep, maargoed, moet wel gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:
Idd, en dat wil je nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
, want als je je studie verklooit eindig je misschien nog wel als ik
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:45 schreef Barbaaf het volgende:
't Is toch veel te warm en zonnig om te leren?ik heb helaas geen tuin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je mag wel hier in de tuin komen leren, maar daar is ook amper zonquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
, want als je je studie verklooit eindig je misschien nog wel als ik
![]()
Of hier. Ruimte zat, zie fotoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je mag wel hier in de tuin komen leren, maar daar is ook amper zon
Ik zou veel te veel afgeleid raken door al die chickiesquote:
Ik geil niet op kippetjes, dat weet je tochquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou veel te veel afgeleid raken door al die chickies
Hahaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:48 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik geil niet op kippetjes, dat weet je toch![]()
Nou dat bedoel ikquote:
Jij bent een heul ergequote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik
[minderwaardigheidscomplex modus] Ik vind van mezelf dat ik er mee door kan, maar geen onwijze babe ben. maar blijkbaar zijn er mannen die mijvinden.... [/minderwaardigheidscomplex modus]
![]()
Ja en jij een mega-hunk.quote:
jij lekkerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik
[minderwaardigheidscomplex modus] Ik vind van mezelf dat ik er mee door kan, maar geen onwijze babe ben. maar blijkbaar zijn er mannen die mijvinden.... [/minderwaardigheidscomplex modus]
![]()
ja jij ook, jij bent een moppiequote:
met lelijk wordt niet dit bedoeld:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
met lelijk wordt niet dit bedoeld:
[afbeelding]
maar zoiets:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:45 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja en jij een mega-hunk.![]()
Als ik 19 was geweest had ik het wel geweten heur![]()
Ik vind die onderste wel wat hebbenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
met lelijk wordt niet dit bedoeld:
[afbeelding]
maar zoiets:
[afbeelding]
Idd, daar kan jij niet aan tippenquote:
Blond ben je overigens nog een stuk appetijtelijker als op foto's met zwart haarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik
![]()
Je gaat toch niet zeggen dat je nu pas je luie reet uit je nest gesleept hebt?quote:
Woeste ochtendsex helptquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:27 schreef warrel het volgende:
Nu net gedoucht..Ik kon/kan niet zo goed op gang komen..
Onder de douchequote:
Als er al een paar uurtjes hier niet is in gepost ga je al hyperventileren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom regent het daar wel en hier niet?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Daar had ik ook last van toen ik hierheen gingquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:04 schreef warrel het volgende:
Ja, en ik ben dus thuis en ik moet naar de UB. Maar ik wil niet door de regen fietsen
Waarschijnlijk moet je inloggen met je TU-accountgegevens?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:08 schreef warrel het volgende:
Is 't internet in de TU UB ook voor mijn iBookje? Als in dat 't niet beveiligd is? Is het snel?!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:15 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi!Ben je jaloers?! En ik draai niet door hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom regent het daar wel en hier niet?![]()
I will take the sun in my mouth
Jaloers, niet echt. Ik zat hier blij te zijn met de droogte (heb de was buiten hangen) en nu lijkt het er op dat het in Leiden ook niet droog gebleven isquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:07 schreef warrel het volgende:
[..]
Ben je jaloers?! En ik draai niet door hoor![]()
Het was geen KVP, maar een KP.quote:
Ouch! Mijn was hangt binnen, met de ventilator aanquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jaloers, niet echt. Ik zat hier blij te zijn met de droogte (heb de was buiten hangen) en nu lijkt het er op dat het in Leiden ook niet droog gebleven is
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:56 schreef warrel het volgende:
Ahh, arme Bart! Hoe gaat 't leren voor morgen? Ik ben een beetje aan het soggen
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:11 schreef warrel het volgende:
Ja, ik denk 't wel.. 't Was denk ik toch niet zo'n goed idee om internet te hebben hier..
Oh, ik ben trouwens wel best ver met leren! Moet alleen nog herhalen. Als ik toch nog opschiet mag ik vanavond dansen van mezelf
Nou en, dat is toch ook dansenquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:14 schreef warrel het volgende:
Niet als in uitgaan hoor, heb om 9u tentamen
Maar op m'n dansmatten
Niet nodig tochquote:
zomgquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:20 schreef warrel het volgende:
[..]
Bart, I am in desparate need of your schop!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:19 schreef warrel het volgende:
Nou.. Echt euhm, 'sierlijk' is het niet als in een Japanse hardcore sta te stampen![]()
Je bent echt aan SOG-en hequote:Op donderdag 21 juni 2007 16:26 schreef warrel het volgende:
Dankjewel![]()
(met pindakaas)
En ik kan Healing Vision anders heel goed dansen!! En It's a wonderfull night van Fatboy Slim ook![]()
Ik ben essay aan het makenquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:33 schreef warrel het volgende:
Nouja, ik ga m'n iBookje nu eventjes dicht doen.
En trouwens, jij kon morgen toch ook nog 6 studiepunten halen, wat ben jij dan aan het doen nu?!Doei
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:12 schreef Ienepien het volgende:
Ik ga bank hangen met een bak Ben & Jerry's(low fat he, dat dan weer wel) Maar ik zal aan jullie denken hoor
![]()
Jajajaja, hou maar weer opquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:12 schreef Ienepien het volgende:
Ik ga bank hangen met een bak Ben & Jerry's(low fat he, dat dan weer wel) Maar ik zal aan jullie denken hoor
![]()
Ik gok dat dat de laatste er niet van gaat komenquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:19 schreef warrel het volgende:
Ik ga naar huis, ik doe geen drol en de sheets zijn ongelovelijk slecht. Vanavond eten, dansen, douchen en dan in bed nog eventjes doorbladeren..
Nee, iddquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:04 schreef warrel het volgende:
Dat gok je fout!! Hoop ik
Nee, ik wil het tentamen wel graag halen, dit is nog wel realistich..
De 3 tentamens van volgende week wil ik ook allemaal halen, maar grmbl! Je kan toch niet op ma, wo én vr een tentamen goed maken?!![]()
![]()
Omdat een schaats koud is, warme billen vriezen wel vast omdat die het ijs een beetje smelten wat daarna weer vastvriest in billenvorm. Tsjah, en dan zit je vastquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, iddIk heb voor mn hers ook 5 in 1 week
Gelukkig hoef ik er maar 2 over te doen
En ik heb een puick idee voor mn essay![]()
Waarom vriest een schaats niet vast op het ijs?
Uuh tja, zoiets jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:12 schreef warrel het volgende:
[..]
Omdat een schaats koud is, warme billen vriezen wel vast omdat die het ijs een beetje smelten wat daarna weer vastvriest in billenvorm. Tsjah, en dan zit je vast![]()
Het ijs smelt ook door de druk onder de schaats, daardoor glijd het zo lekkerquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:12 schreef warrel het volgende:
[..]
Omdat een schaats koud is, warme billen vriezen wel vast omdat die het ijs een beetje smelten wat daarna weer vastvriest in billenvorm. Tsjah, en dan zit je vast![]()
Ja, daar zijn ze dus nog niet over uitquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het ijs smelt ook door de druk onder de schaats, daardoor glijd het zo lekker
Mits picsquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:40 schreef warrel het volgende:
Mijn billen in de sneeuw van Snowworld. M'n skibroek was veels te dun. In m'n billen en onderrug zat dan ook geen gevoel meer na 2 uur in de sneeuw rollen..
quote:
Gek hequote:Op donderdag 21 juni 2007 18:40 schreef warrel het volgende:
Mijn billen in de sneeuw van Snowworld. M'n skibroek was veels te dun. In m'n billen en onderrug zat dan ook geen gevoel meer na 2 uur in de sneeuw rollen..
Warre for chefquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:47 schreef warrel het volgende:
HahahaIk heb alleen foto's van m'n versnowboarde hoofd. Helaasssss
Ik heb een gloeiend hete pan op een plastic snijmatje gelegdHelemaal weggesmolten. En de ene kant van m'n kippenpootjes zijn zwart.. Gaat lekker Warre..
![]()
![]()
![]()
Een foto van de smeltvorm is voldoende hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:47 schreef warrel het volgende:
HahahaIk heb alleen foto's van m'n versnowboarde hoofd. Helaasssss
Koest jijquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Een foto van de smeltvorm is voldoende hoor
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:50 schreef warrel het volgende:
[..]
Gister en eergister waren hoogstandjes hoor!![]()
![]()
Hmm, standjes.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:50 schreef warrel het volgende:
[..]
Gister en eergister waren hoogstandjes hoor!![]()
![]()
Nou, veldsla met een grote klodder pesto en rozijntjes en tomaat en paprika en een heleboel Italiaanse kruiden. Eergister met gebakken krieltjes, gister met pasta.quote:
Hele hogequote:
Whahaquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:34 schreef warrel het volgende:
De pan en het snijmatje
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:34 schreef warrel het volgende:
De pan en het snijmatje
[img=578xnull]http://isthisadejavu.spymac.com/Pics/pan1.jpg[/img][img=578xnull]http://isthisadejavu.spymac.com/Pics/pan2.jpg[/img][img=578xnull]http://isthisadejavu.spymac.com/Pics/pan3.jpg[/img][afbeelding]
Pas maar op, straks komt David opeens binnenlopen voor je standjesquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:39 schreef warrel het volgende:
Ik ga nu dansen, hopen dat ik m'n enkel maar niet breek oid. Zal ik de voordeur vast op een kiertje zetten voor de ambulancemensen?!![]()
![]()
Ja, dat zal lekker gaan ruiken ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:46 schreef warrel het volgende:
Whahahaha!! De pan doet 't nog hoor, ik kon het plastic er zo aftrekken. En de laatste restjes branden er wel af bij het koken
En ja, ik houd m'n deur maar dichtIk vind David een beetje eng denk ik..
ik wou 'm zélf niet makenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pas maar op, straks komt David opeens binnenlopen voor je standjes
.... nog een paar weken jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat zal lekker gaan ruiken ook![]()
![]()
quote:
't zit 'm in de naam hehquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:52 schreef Barbaaf het volgende:
Warreltje toch, soms heb ik het idee dat je wel heel erg onhandig bent
![]()
Nou, met 't dansen was ik dus vet goedquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:52 schreef Barbaaf het volgende:
Warreltje toch, soms heb ik het idee dat je wel heel erg onhandig bent
![]()
Neuh, je moet het afspoelen na 1 minuut hequote:Op donderdag 21 juni 2007 22:01 schreef warrel het volgende:
Dan gaat je kit er aan
Maar ik het ook, maar gebruik 't zelden. Ik bewaar het in m'n eigen kamer, m'n huisgenootje zal schrobben!!![]()
Daar hebben wij een schoonmaakster voorquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:47 schreef Bravebart het volgende:
Cillit Bang, Cillit Bang, Cillit, Cillit, Cillit Bang; Bang en het vuil is weg
Badkamer schoon in 10 minuten
Ja, maar die komen de laatste tijd een beetje in opstand, dus we houden ze een beetje koestquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daar hebben wij een schoonmaakster voor
valt me trouwens tegen dat bij jullie de chineesjes het niet doen [afbeelding]
Cillit Bang in de ogen! Zal ze leren!quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar die komen de laatste tijd een beetje in opstand, dus we houden ze een beetje koest
Plan wel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:34 schreef m-kay het volgende:
[..]
Cillit Bang in de ogen! Zal ze leren!
Gewoon roepen dat je babi-pangang van ze maakt!quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar die komen de laatste tijd een beetje in opstand, dus we houden ze een beetje koest
Haha, puick plan wel hahaquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gewoon roepen dat je babi-pangang van ze maakt!
Haha, onkruid vergaat nietquote:
Truequote:Op donderdag 21 juni 2007 22:57 schreef Lidl het volgende:
En dit topic is al 5 dagen openen nog steeds niet vol
ik ben niet trots op jullie
Tijgertje ?quote:
Maar Warre moet eigenlijk hard leren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True
Maar SOL is er niet, AR niet en en en naja Warre en ik zijn er als diehards eigenlijk alleen nog
Ik ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:21 schreef warrel het volgende:
[..]
Maar Warre moet eigenlijk hard leren.
Gelukkig is ze dat nú ook aan het doen![]()
Hihiquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:27 schreef warrel het volgende:
[..]
YEAH, GO BRAVEBART, GO BRAVEBART!![]()
Hihi
![]()
O god, zit je weer aan de drank ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:31 schreef Ienepien het volgende:
ik zit nog steeds op de bank..
en straks onder de bank!![]()
sjonnebankquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
O god, zit je weer aan de drank ?
Owquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:48 schreef Ienepien het volgende:
[..]
sjonnebank
en nee, ik moet morgen om 9.00 weer eens een gesprek houden over hoe graag ik een baan wil![]()
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:58 schreef warrel het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe laat moet je eigenlijk? Ik al om 9 uur..
Succes Ienepien!
Nee, Delftquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:04 schreef warrel het volgende:
Om 9 uur in het sportcentrum in Leiden?! WTF?! Ik ook!![]()
Ja, haha, maar nu ff nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:09 schreef warrel het volgende:
Oh, haha. Nouja, het had gekund aangezien je ook in Leiden studeerd enzo
Oh, en ik denk dat je opa niet zo'n tof cadeau had voor z'n verjaardag als ik![]()
Appoint in Rotterdam, zo'n detacheringsbureauquote:
Ok, tofquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:14 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Appoint in Rotterdam, zo'n detacheringsbureau
Hoezoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:20 schreef warrel het volgende:
Hahaha, arme opa..
Pff, over 2 weken kom ik vast niet meer zo vaak in Leiden. In ieder geval niet buiten het station..
Ojaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:44 schreef warrel het volgende:
Dan heb ik vakantieEn dan heb ik Leiden dus alleen nodig als overstapstation als ik naar vriendlief ga
![]()
Jij ook Warrequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |