Beswel...heb zelfs gedanst, lekker verkeerd voor mijn pootje natuurlijk, maarja...rest van de week doe ik heeeeeel rustig aanquote:Op zondag 17 juni 2007 17:16 schreef warrel het volgende:
Haha, was het gala'en zo heftig?!
Hahaquote:Op zondag 17 juni 2007 18:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb tot 4 uur geslapen, heb er niks van gemerkt![]()
Jij mag datquote:Op zondag 17 juni 2007 23:17 schreef warrel het volgende:
Sorry Bart..Ik ga snel weer door met leren, ik heb een Duft-titel hoog te houden lees ik net..
Hehe, echt een toffe sitequote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:03 schreef warrel het volgende:
Kijk ik m'n tentamen na, heb ik er maar 6 goedEn ik maar denken 'zo dom ben ik toch niet?!?!'
Is het de sleutel van een tentamen op 28 maart 2007![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken hem al langer, heb er zelfs al wat artikelen voor geschrevenquote:Op maandag 18 juni 2007 01:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehe, echt een toffe siteEcht weer iets voor Marco om daarmee aan te komen
quote:Aerobatics is the art to make the crash look as violently and dangerous as possible. Good acro-pilots use a co-pilot sitting in front of them to improve crashability.
Nee..quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:11 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik ken hem al langer, heb er zelfs al wat artikelen voor geschreven![]()
[..]
![]()
Welke school ?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:16 schreef JvdK het volgende:
Okay,
Nou uhm ik ben John.. 22 Jaar zzp'er en werkzaam als systeembeheerder bij een school in o.a. Delft.
Ik woon er nu 2 jaar, en inderdaad die aldi is echt
Moet je ook niet doen hequote:Op maandag 18 juni 2007 12:24 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee..Maar ik heb dan ook maar 4 uurtjes geslapen.. Lig ik eindelijk in bed, ga ik liggen malen
![]()
![]()
6 studiepunten ?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:29 schreef warrel het volgende:![]()
HELL YEAH! MAAR 9 FOUT, IK HEB ER WEER 6 STUDIEPUNTJES BIJ!!
![]()
![]()
Tofquote:Op maandag 18 juni 2007 12:33 schreef warrel het volgende:
Ja!! Wij hebben altijd van die rare grote vakken.. Ik kan met de nog 4 komende tentamens 23 punten halen..
*Warrel is lekker blij![]()
![]()
Ik weet niet of het dan ook nog moet, maar bij ons welquote:Op maandag 18 juni 2007 12:43 schreef warrel het volgende:
Ik heb er nu 35. Moet dat echt? Die 40 per jaar? Ook als je je propedeuse al hebt?
Vorig jaar, m'n eerste jaar, had ik er 39.. Maar doen moest ik ook brieven naar decanen sturen enzo
* Danst door kamertje, hihi
Gefelicitaartquote:Op maandag 18 juni 2007 12:43 schreef warrel het volgende:
Ik heb er nu 35. Moet dat echt? Die 40 per jaar? Ook als je je propedeuse al hebt?
Vorig jaar, m'n eerste jaar, had ik er 39.. Maar doen moest ik ook brieven naar decanen sturen enzo
* Danst door kamertje, hihi
Huhquote:
Hm, dat van het aquarium weet ik ook niet zo goed.. (Nu dus welquote:Op maandag 18 juni 2007 12:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet niet of het dan ook nog moet, maar bij ons welAl hebben wij gelukkig een dringend studieadvies en geen bidend, dus je wordt er niet afgetrapt als je de 40 punten niet hebt
Oja dit weet jij wel als visjes motha (hoop ik)
Je moet er bij een aquarium toch voor zorgen dat de
nitraat en nitriet concentratie zo laag mogelijk is ?
Laat maar, [ammonium] zo laag mogelijk, [nitriet] ook en [nitraat] hoger
Ah okquote:Op maandag 18 juni 2007 13:05 schreef warrel het volgende:
[..]
Hm, dat van het aquarium weet ik ook niet zo goed.. (Nu dus wel) Maar ik ververs gewoon iedere week m'n het water en gooi dan weer van die waterzuiveringsdruppeltjes in het sponsje van het pompje
Zover ik weet nietquote:
Uhuh, daardoor wordt de ammoniumconcentratie hoger, uit mn hoofdquote:
Whahaquote:Op maandag 18 juni 2007 13:33 schreef warrel het volgende:
Weet alleen dat door veel voer de poepconcentratie omhoog gaat
Waarzo in Delft?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:46 schreef werkeend het volgende:
ello allemaal
geloof dat ik mij nog niet hier heb laten zien. Woon ook in de geweldige stad delft
http://fotoboek.fok.nl/user/SeaOfLove/48/25quote:Op maandag 18 juni 2007 16:27 schreef warrel het volgende:
SOL, je FoBo wil het niet doen..Of er staan straks 6 berichtjes van mij in
Maar ik heb m'n visjes er in gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |