Sms UIT naar 0900 Weergodquote:Op maandag 18 juni 2007 17:01 schreef mcDavid het volgende:
En wie zet die tyfusregen even uit? [afbeelding]
Ik wil nu VAN mijn werk fietsen!quote:Op maandag 18 juni 2007 17:03 schreef warrel het volgende:
Ja!Ik moet straks naar m'n werk fietsen..
Ikke naar Boxmeerquote:Op maandag 18 juni 2007 17:10 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik kan donderdag naar parijs (motor)fietsen. Lekker hoor, verkleumd en zeiknat aankomen![]()
Hier in Zeeland is het ook prachtig. Maargoed, Zeeland is sowieso altijd schitterendquote:Op maandag 18 juni 2007 17:32 schreef Bravebart het volgende:
TeringGa ik bij mn ouders weg met een stralend zonnetje, graadje of 23, kom ik in Delft aan, is het regenachtig en maar een graad of 18
Ja, als je binnen zit jaquote:Op maandag 18 juni 2007 17:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hier in Zeeland is het ook prachtig. Maargoed, Zeeland is sowieso altijd schitterend![]()
quote:
Spiegels heren, spiegels!quote:Op maandag 18 juni 2007 18:54 schreef mcDavid het volgende:
Jezus dr liep echt zo'n godse nerd in de C1000 joh! Níét normaal!
Kan je ook niks aan doen johquote:Op maandag 18 juni 2007 18:54 schreef mcDavid het volgende:
"Zoek de verschillen"-plaatjes!quote:Op maandag 18 juni 2007 19:45 schreef Autoreply het volgende:
[img=578xnull]http://www.jarnonieuwenhuize.nl/temp/zeeland.jpg[/img]
[img=578xnull]http://www.jarnonieuwenhuize.nl/temp/zeeland2.jpg[/img]
Ja, het leven in Zeeland hier is zwaar kut hoor![]()
Ik ookquote:Op maandag 18 juni 2007 20:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"Zoek de verschillen"-plaatjes!
Ik heb er al 2
Idd, ik had je kunnen tackelenquote:
Dat, en de gele emmer.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:42 schreef Lidl het volgende:
[..]
Ik ook
Die kip op de eerste foto heeft géén zonnebril op![]()
Bwhehe.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:54 schreef mcDavid het volgende:
quote:
dat heb ik gedaan maar na 10 minuten maar opgegeven... vanuit zoetermeer naar delft fietsen door dat weer was niet echt handig :/ helemaal doorweekt voordat ik zelfs zoetermeer uit was.. uiteindelijk maar toegegeven aan mijn zwakheid en de bus naar delft gepaktquote:
Ohja kut, tentamens...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:08 schreef Bravebart het volgende:
Hoi, ik ben lekker ziek
Daar gaan mn 6 punten van mn tentamen van vrijdag
Ouch! Ik moest ook maar eens gaan leren. Kan vrijdag ook 6 puntjes halenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:08 schreef Bravebart het volgende:
Hoi, ik ben lekker ziek
Daar gaan mn 6 punten van mn tentamen van vrijdag
Pfff, ik stop ermeequote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:25 schreef warrel het volgende:
[..]
Ouch! Ik moest ook maar eens gaan leren. Kan vrijdag ook 6 puntjes halen
Sterkte! De rest ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:45 schreef Barbaaf het volgende:
't Is toch veel te warm en zonnig om te leren?Jep, maargoed, moet wel gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:
Idd, en dat wil je nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
, want als je je studie verklooit eindig je misschien nog wel als ik
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:45 schreef Barbaaf het volgende:
't Is toch veel te warm en zonnig om te leren?ik heb helaas geen tuin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je mag wel hier in de tuin komen leren, maar daar is ook amper zonquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
, want als je je studie verklooit eindig je misschien nog wel als ik
![]()
Of hier. Ruimte zat, zie fotoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je mag wel hier in de tuin komen leren, maar daar is ook amper zon
Ik zou veel te veel afgeleid raken door al die chickiesquote:
Ik geil niet op kippetjes, dat weet je tochquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou veel te veel afgeleid raken door al die chickies
Hahaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:48 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik geil niet op kippetjes, dat weet je toch![]()
Nou dat bedoel ikquote:
Jij bent een heul ergequote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik
[minderwaardigheidscomplex modus] Ik vind van mezelf dat ik er mee door kan, maar geen onwijze babe ben. maar blijkbaar zijn er mannen die mijvinden.... [/minderwaardigheidscomplex modus]
![]()
Ja en jij een mega-hunk.quote:
jij lekkerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik
[minderwaardigheidscomplex modus] Ik vind van mezelf dat ik er mee door kan, maar geen onwijze babe ben. maar blijkbaar zijn er mannen die mijvinden.... [/minderwaardigheidscomplex modus]
![]()
ja jij ook, jij bent een moppiequote:
met lelijk wordt niet dit bedoeld:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
met lelijk wordt niet dit bedoeld:
[afbeelding]
maar zoiets:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:45 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja en jij een mega-hunk.![]()
Als ik 19 was geweest had ik het wel geweten heur![]()
Ik vind die onderste wel wat hebbenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
met lelijk wordt niet dit bedoeld:
[afbeelding]
maar zoiets:
[afbeelding]
Idd, daar kan jij niet aan tippenquote:
Blond ben je overigens nog een stuk appetijtelijker als op foto's met zwart haarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik
![]()
Je gaat toch niet zeggen dat je nu pas je luie reet uit je nest gesleept hebt?quote:
Woeste ochtendsex helptquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:27 schreef warrel het volgende:
Nu net gedoucht..Ik kon/kan niet zo goed op gang komen..
Onder de douchequote:
Als er al een paar uurtjes hier niet is in gepost ga je al hyperventileren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom regent het daar wel en hier niet?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Daar had ik ook last van toen ik hierheen gingquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:04 schreef warrel het volgende:
Ja, en ik ben dus thuis en ik moet naar de UB. Maar ik wil niet door de regen fietsen
Waarschijnlijk moet je inloggen met je TU-accountgegevens?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:08 schreef warrel het volgende:
Is 't internet in de TU UB ook voor mijn iBookje? Als in dat 't niet beveiligd is? Is het snel?!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:15 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi!Ben je jaloers?! En ik draai niet door hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom regent het daar wel en hier niet?![]()
I will take the sun in my mouth
Jaloers, niet echt. Ik zat hier blij te zijn met de droogte (heb de was buiten hangen) en nu lijkt het er op dat het in Leiden ook niet droog gebleven isquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:07 schreef warrel het volgende:
[..]
Ben je jaloers?! En ik draai niet door hoor![]()
Het was geen KVP, maar een KP.quote:
Ouch! Mijn was hangt binnen, met de ventilator aanquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jaloers, niet echt. Ik zat hier blij te zijn met de droogte (heb de was buiten hangen) en nu lijkt het er op dat het in Leiden ook niet droog gebleven is
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:56 schreef warrel het volgende:
Ahh, arme Bart! Hoe gaat 't leren voor morgen? Ik ben een beetje aan het soggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |