ah heerlijk, zelfkennisquote:Of ben ik nu zo'n oppervlakkige lul die, in tegenstelling tot zulke mensen, het ware liefdesgeluk nog niet ondekt heeft?
Dat klopt maar voor een deel. Ik lust bijvoorbeeld geen asperges, terwijl veel andere mensen dit heerlijk vinden, maar we zijn het er toch over eens dat je een broodje hondenpoep niemand aandoet?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:58 schreef Qwea het volgende:
over smaakt valt niet te twisten?
mhaw, vraag dat maar eens aan die vent uit assenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:00 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat klopt maar voor een deel. Ik lust bijvoorbeeld geen asperges, terwijl veel andere mensen dit heerlijk vinden, maar we zijn het er toch over eens dat je een broodje hondenpoep niemand aandoet?
Dat vind ik wel raar - mensen die akkoord gaan met iemand die ze eigenlijk niet aantrekkelijk vinden om die reden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:58 schreef Furia het volgende:
Smaken verschillen. Een vriendin van mij ging zelf specifiek niet naar een lekker ding op zoek, want "van een mooi bord eet je nooit alleen"
Ik bedoel dit topic niet zozeer uit oogpunt van: "Diegene kan wel wat beters krijgen". Meer uit de vraag: "Waarom zou je met iemand gaan waarvan je zelf ook weet dat diegene bepaald niet knap is"?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:00 schreef Godlike02 het volgende:
Hele knappe mensen met een heel lelijke partner vind ik idd ook bizar.
Die kan toch wel wat beters krijgen denk ik dan snel.
Ik denk op de een of andere manier altijd meteen aan geld dan. De een het geld, de ander het uiterlijk. Of zo.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:00 schreef Godlike02 het volgende:
Hele knappe mensen met een heel lelijke partner vind ik idd ook bizar.
Die kan toch wel wat beters krijgen denk ik dan snel.
Er is natuurlijk een groot verschil tussen je druk maken om iets en dat iets je opvalt of dat je het opmerkelijk vindt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:13 schreef DS4 het volgende:
Wat de een lelijk vindt kan de ander aantrekkelijk vinden... Hoe dan ook, ik maak mij nooit druk om wat anderen in elkaar zien. Verloren tijd.
Er kan een achterliggende reden zijn waardoor de persoon in kwestie een wat minder knap iemand als gezel heeft. Misschien is er tussen die families al lang van te voren besloten dat die bij elkaar komen. Dat, of het innerlijk speelt mee, maar zoals men soms zegt:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:03 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik bedoel dit topic niet zozeer uit oogpunt van: "Diegene kan wel wat beters krijgen". Meer uit de vraag: "Waarom zou je met iemand gaan waarvan je zelf ook weet dat diegene bepaald niet knap is"?
Klopt. Natuurlijk ben je er (ikzelf iig wel) binne no-time op uitgekeken als je een superknappe meid hebt die oerdom, niet grappig en ronduit irritant is, maar als je echt lelijk bent kun je wat mij betreft een 3-dubbele achterwaarse salto met schroef uit stand laten zien, maar dan nog ga ik je niet daten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef El_Thijs het volgende:
Ware schoonheid zit van binnen, maar echte lelijkheid zit vaak ook van buiten (Theo Maassen (c)).
Paris hilton.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef Roellio het volgende:
[..]
Klopt. Natuurlijk ben je er (ikzelf iig wel) binne no-time op uitgekeken als je een superknappe meid hebt die oerdom, niet grappig en ronduit irritant is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |