ah heerlijk, zelfkennisquote:Of ben ik nu zo'n oppervlakkige lul die, in tegenstelling tot zulke mensen, het ware liefdesgeluk nog niet ondekt heeft?
Dat klopt maar voor een deel. Ik lust bijvoorbeeld geen asperges, terwijl veel andere mensen dit heerlijk vinden, maar we zijn het er toch over eens dat je een broodje hondenpoep niemand aandoet?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:58 schreef Qwea het volgende:
over smaakt valt niet te twisten?
mhaw, vraag dat maar eens aan die vent uit assenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:00 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat klopt maar voor een deel. Ik lust bijvoorbeeld geen asperges, terwijl veel andere mensen dit heerlijk vinden, maar we zijn het er toch over eens dat je een broodje hondenpoep niemand aandoet?
Dat vind ik wel raar - mensen die akkoord gaan met iemand die ze eigenlijk niet aantrekkelijk vinden om die reden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:58 schreef Furia het volgende:
Smaken verschillen. Een vriendin van mij ging zelf specifiek niet naar een lekker ding op zoek, want "van een mooi bord eet je nooit alleen"
Ik bedoel dit topic niet zozeer uit oogpunt van: "Diegene kan wel wat beters krijgen". Meer uit de vraag: "Waarom zou je met iemand gaan waarvan je zelf ook weet dat diegene bepaald niet knap is"?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:00 schreef Godlike02 het volgende:
Hele knappe mensen met een heel lelijke partner vind ik idd ook bizar.
Die kan toch wel wat beters krijgen denk ik dan snel.
Ik denk op de een of andere manier altijd meteen aan geld dan. De een het geld, de ander het uiterlijk. Of zo.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:00 schreef Godlike02 het volgende:
Hele knappe mensen met een heel lelijke partner vind ik idd ook bizar.
Die kan toch wel wat beters krijgen denk ik dan snel.
Er is natuurlijk een groot verschil tussen je druk maken om iets en dat iets je opvalt of dat je het opmerkelijk vindt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:13 schreef DS4 het volgende:
Wat de een lelijk vindt kan de ander aantrekkelijk vinden... Hoe dan ook, ik maak mij nooit druk om wat anderen in elkaar zien. Verloren tijd.
Er kan een achterliggende reden zijn waardoor de persoon in kwestie een wat minder knap iemand als gezel heeft. Misschien is er tussen die families al lang van te voren besloten dat die bij elkaar komen. Dat, of het innerlijk speelt mee, maar zoals men soms zegt:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:03 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik bedoel dit topic niet zozeer uit oogpunt van: "Diegene kan wel wat beters krijgen". Meer uit de vraag: "Waarom zou je met iemand gaan waarvan je zelf ook weet dat diegene bepaald niet knap is"?
Klopt. Natuurlijk ben je er (ikzelf iig wel) binne no-time op uitgekeken als je een superknappe meid hebt die oerdom, niet grappig en ronduit irritant is, maar als je echt lelijk bent kun je wat mij betreft een 3-dubbele achterwaarse salto met schroef uit stand laten zien, maar dan nog ga ik je niet daten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef El_Thijs het volgende:
Ware schoonheid zit van binnen, maar echte lelijkheid zit vaak ook van buiten (Theo Maassen (c)).
Paris hilton.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef Roellio het volgende:
[..]
Klopt. Natuurlijk ben je er (ikzelf iig wel) binne no-time op uitgekeken als je een superknappe meid hebt die oerdom, niet grappig en ronduit irritant is
nou, ik ben niet echt dik maar ook niet bepaald dun, maar ik zou geen dikke vent willen hebbenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:28 schreef Viking84 het volgende:
Interessant topic. Dit heb ik me namelijk ook altijd afgevraagd. Als je lelijk bent, neem je dan maar genoegen met een lelijk iemand?
Zou ik niet doen. Eén van de redenen dat ik ben gaan afvallen en mijn levensstijl omgegooid heb, is dat ik als dikkerd ook alleen maar met andere dikkerds zou kunnen daten (naar mijn idee dan). Ik kan niet van een ander eisen dat ze slank is als ik dat zelf niet ben. Dus het was óf dit óf de rest van m'n leven alleen blijven.
Ja precies, gewoon godverdomme schandaligquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:29 schreef santax het volgende:
Schei uit man, al mijn exen hadden een lelijke partner, belachelijk gewoon.
Nee, maar als je niet dik of niet dun bent, mag je ook gerust kiezen wat je wilt, hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, ik ben niet echt dik maar ook niet bepaald dun, maar ik zou geen dikke vent willen hebbenDe mijne is lekker slank, met een knuffelbuikje.
Echte mannen hebben een klein (bier)buikjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, ik ben niet echt dik maar ook niet bepaald dun, maar ik zou geen dikke vent willen hebbenDe mijne is lekker slank, met een knuffelbuikje.
mhaw, waarom. Enkel omdat jij dik bent? Ik zou het stom vinden als je dik zou zijn en je zou genoegen nemen met een ander iemand die ook dik is, terwijl je eigenlijk op slank valt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, maar als je niet dik of niet dun bent, mag je ook gerust kiezen wat je wilt, hoor.
Pas als je dik bent, vind ik het een beetje raar als je van een ander gaat eisen dat hij / zij dun is / een normaal postuur heeft.
ik vind niet dat je dat mag eisenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
mhaw, waarom. Enkel omdat jij dik bent? Ik zou het stom vinden als je dik zou zijn en je zou genoegen nemen met een ander iemand die ook dik is, terwijl je eigenlijk op slank valt.
Ik zou het gewoon eisen
Dat ben ik wel eens ja. Dat heb ik zelfs van dichtbij meegemaakt. Mijn zus was altijd wel een leuk meisje om te zien, maar sinds ze bij deze klootzak is, is ze een slonsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:33 schreef Aventura het volgende:
Misschien is de lelijke partner in sommige gevallen lelijk geworden. Je weets, verloven, trouwen, kinderen, lelijk.
Ja? en? Dat is dan toch "mijn" keuze? En als de persoon in kwestie die nou dagelijks sport (om bv voor mij slank te blijven) daar geen moeite mee heeft, wie ben ik dan om niet te eisen dat hij lekker slank isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik vind niet dat je dat mag eisen. Ik bedoel: die ander doet er van alles voor om er aantrekkelijk uit te blijven zien: goed eten, sporten etc. En jij (dus niet 'jij', Qwea, maar gewoon dikke mensen in het algemeen
) zit dan elke avond met een zak chips op de bank onaantrekkelijk te wezen.
en ik ben niet dik (meer)![]()
Ik ken verscheidene moeders die nog zeerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:33 schreef Aventura het volgende:
Je weets, verloven, trouwen, kinderen,
Tuurlijk, ik ook, maar je hebt mensen (m en v) die zich helemaal laten gaan als de buit binnen is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:39 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ken verscheidene moeders die nog zeerzijn hoor!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:29 schreef santax het volgende:
Schei uit man, al mijn exen hadden een dezelfde lelijke partner, belachelijk gewoon.
Het geheim van Hugh: $$$quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:46 schreef RiLo het volgende:
Hugh Hefner is nou niet echt een prachtige kerel om te zien, hij heeft wel 3 vriendinnen die misschien samen zijn leeftijd zijn.
Dat herken ik wel. Als je van jezelf wéét dat er best het een en ander op aan te merken is, vind ik het ook logisch dat je eerst aan jezelf werkt voordat je al te hoge eisen gaat stellen aan een ander.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:28 schreef Viking84 het volgende:
Eén van de redenen dat ik ben gaan afvallen en mijn levensstijl omgegooid heb, is dat ik als dikkerd ook alleen maar met andere dikkerds zou kunnen daten (naar mijn idee dan). Ik kan niet van een ander eisen dat ze slank is als ik dat zelf niet ben. Dus het was óf dit óf de rest van m'n leven alleen blijven.
Als je een draadje opent is er meer dan "iets opgevallen"...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:14 schreef Godlike02 het volgende:
Er is natuurlijk een groot verschil tussen je druk maken om iets en dat iets je opvalt of dat je het opmerkelijk vindt.
Idd wie trouwt om het uiterlijk verliest het lijf en houdt het wijfquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef Roellio het volgende:
[..]
Klopt. Natuurlijk ben je er (ikzelf iig wel) binne no-time op uitgekeken als je een superknappe meid hebt die oerdom, niet grappig en ronduit irritant is, maar als je echt lelijk bent kun je wat mij betreft een 3-dubbele achterwaarse salto met schroef uit stand laten zien, maar dan nog ga ik je niet daten.
Ik kom zeker 4 nachten per week amper in slaap omdat ik me druk maak over het in de OP omschreven verschijnsel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als je een draadje opent is er meer dan "iets opgevallen"...
je moet je zelf ook weer niet zo perfect maken dat een ander niet aan jou kan tippenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Als je van jezelf wéét dat er best het een en ander op aan te merken is, vind ik het ook logisch dat je eerst aan jezelf werkt voordat je al te hoge eisen gaat stellen aan een ander.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:45 schreef addictivebeat het volgende:
Als het om lelijke mannen gaat die met een mooie vriendin lopen kan ik dat goed begrijpen, maar bij het omgekeerde moet er haast wel wat mankeren aan de man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |