quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:11 schreef warrel het volgende:
Ja, ik denk 't wel.. 't Was denk ik toch niet zo'n goed idee om internet te hebben hier..
Oh, ik ben trouwens wel best ver met leren! Moet alleen nog herhalen. Als ik toch nog opschiet mag ik vanavond dansen van mezelf
Nou en, dat is toch ook dansenquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:14 schreef warrel het volgende:
Niet als in uitgaan hoor, heb om 9u tentamen
Maar op m'n dansmatten
Niet nodig tochquote:
zomgquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:20 schreef warrel het volgende:
[..]
Bart, I am in desparate need of your schop!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:19 schreef warrel het volgende:
Nou.. Echt euhm, 'sierlijk' is het niet als in een Japanse hardcore sta te stampen![]()
Je bent echt aan SOG-en hequote:Op donderdag 21 juni 2007 16:26 schreef warrel het volgende:
Dankjewel![]()
(met pindakaas)
En ik kan Healing Vision anders heel goed dansen!! En It's a wonderfull night van Fatboy Slim ook![]()
Ik ben essay aan het makenquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:33 schreef warrel het volgende:
Nouja, ik ga m'n iBookje nu eventjes dicht doen.
En trouwens, jij kon morgen toch ook nog 6 studiepunten halen, wat ben jij dan aan het doen nu?!Doei
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:12 schreef Ienepien het volgende:
Ik ga bank hangen met een bak Ben & Jerry's(low fat he, dat dan weer wel) Maar ik zal aan jullie denken hoor
![]()
Jajajaja, hou maar weer opquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:12 schreef Ienepien het volgende:
Ik ga bank hangen met een bak Ben & Jerry's(low fat he, dat dan weer wel) Maar ik zal aan jullie denken hoor
![]()
Ik gok dat dat de laatste er niet van gaat komenquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:19 schreef warrel het volgende:
Ik ga naar huis, ik doe geen drol en de sheets zijn ongelovelijk slecht. Vanavond eten, dansen, douchen en dan in bed nog eventjes doorbladeren..
Nee, iddquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:04 schreef warrel het volgende:
Dat gok je fout!! Hoop ik
Nee, ik wil het tentamen wel graag halen, dit is nog wel realistich..
De 3 tentamens van volgende week wil ik ook allemaal halen, maar grmbl! Je kan toch niet op ma, wo én vr een tentamen goed maken?!![]()
![]()
Omdat een schaats koud is, warme billen vriezen wel vast omdat die het ijs een beetje smelten wat daarna weer vastvriest in billenvorm. Tsjah, en dan zit je vastquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, iddIk heb voor mn hers ook 5 in 1 week
Gelukkig hoef ik er maar 2 over te doen
En ik heb een puick idee voor mn essay![]()
Waarom vriest een schaats niet vast op het ijs?
Uuh tja, zoiets jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:12 schreef warrel het volgende:
[..]
Omdat een schaats koud is, warme billen vriezen wel vast omdat die het ijs een beetje smelten wat daarna weer vastvriest in billenvorm. Tsjah, en dan zit je vast![]()
Het ijs smelt ook door de druk onder de schaats, daardoor glijd het zo lekkerquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:12 schreef warrel het volgende:
[..]
Omdat een schaats koud is, warme billen vriezen wel vast omdat die het ijs een beetje smelten wat daarna weer vastvriest in billenvorm. Tsjah, en dan zit je vast![]()
Ja, daar zijn ze dus nog niet over uitquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het ijs smelt ook door de druk onder de schaats, daardoor glijd het zo lekker
Mits picsquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:40 schreef warrel het volgende:
Mijn billen in de sneeuw van Snowworld. M'n skibroek was veels te dun. In m'n billen en onderrug zat dan ook geen gevoel meer na 2 uur in de sneeuw rollen..
quote:
Gek hequote:Op donderdag 21 juni 2007 18:40 schreef warrel het volgende:
Mijn billen in de sneeuw van Snowworld. M'n skibroek was veels te dun. In m'n billen en onderrug zat dan ook geen gevoel meer na 2 uur in de sneeuw rollen..
Warre for chefquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:47 schreef warrel het volgende:
HahahaIk heb alleen foto's van m'n versnowboarde hoofd. Helaasssss
Ik heb een gloeiend hete pan op een plastic snijmatje gelegdHelemaal weggesmolten. En de ene kant van m'n kippenpootjes zijn zwart.. Gaat lekker Warre..
![]()
![]()
![]()
Een foto van de smeltvorm is voldoende hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:47 schreef warrel het volgende:
HahahaIk heb alleen foto's van m'n versnowboarde hoofd. Helaasssss
Koest jijquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Een foto van de smeltvorm is voldoende hoor
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:50 schreef warrel het volgende:
[..]
Gister en eergister waren hoogstandjes hoor!![]()
![]()
Hmm, standjes.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:50 schreef warrel het volgende:
[..]
Gister en eergister waren hoogstandjes hoor!![]()
![]()
Nou, veldsla met een grote klodder pesto en rozijntjes en tomaat en paprika en een heleboel Italiaanse kruiden. Eergister met gebakken krieltjes, gister met pasta.quote:
Hele hogequote:
Whahaquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:34 schreef warrel het volgende:
De pan en het snijmatje
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:34 schreef warrel het volgende:
De pan en het snijmatje
[img=578xnull]http://isthisadejavu.spymac.com/Pics/pan1.jpg[/img][img=578xnull]http://isthisadejavu.spymac.com/Pics/pan2.jpg[/img][img=578xnull]http://isthisadejavu.spymac.com/Pics/pan3.jpg[/img][afbeelding]
Pas maar op, straks komt David opeens binnenlopen voor je standjesquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:39 schreef warrel het volgende:
Ik ga nu dansen, hopen dat ik m'n enkel maar niet breek oid. Zal ik de voordeur vast op een kiertje zetten voor de ambulancemensen?!![]()
![]()
Ja, dat zal lekker gaan ruiken ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:46 schreef warrel het volgende:
Whahahaha!! De pan doet 't nog hoor, ik kon het plastic er zo aftrekken. En de laatste restjes branden er wel af bij het koken
En ja, ik houd m'n deur maar dichtIk vind David een beetje eng denk ik..
ik wou 'm zélf niet makenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pas maar op, straks komt David opeens binnenlopen voor je standjes
.... nog een paar weken jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat zal lekker gaan ruiken ook![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |