Ik heb op je gestemd...voor wat het waard is.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:20 schreef Niek. het volgende:
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl//viewtopic.php?f=2&t=391&hilit=
Wel allemaal op mij stemmen he![]()
![]()
Mike, ik heb toch echt dat vorige topic volgemaakt, is het dan niet zo dat ik de nieuwe open?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb op je gestemd...voor wat het waard is.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb op je gestemd...voor wat het waard is.
Da's maar net wat je onderling afspreekt. Het topic van Shawn was eerder, vandaar dat de andere dicht ging.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:23 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Mike, ik heb toch echt dat vorige topic volgemaakt, is het dan niet zo dat ik de nieuwe open?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:27 schreef Madine het volgende:
[afbeelding]
WE ARE FOK! RESISTANCE IS FUTILE!
Klopt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:27 schreef FJD het volgende:
Het wordt echt eens tijd dat de grote mannen binnen de alliance met hun vuist op tafel slaan. Zowel op het gebied van strategie (welke richting gaan we uit) maar vooral op het gebied van gezag (luisteren en anders exit).
Normaal gesproken roep ik zulke dingen niet zonder mezelf beschikbaar te stellen als hulp maar het tempo waarmee de alliance zich op dit moment voort beweegt kan ik niet bijbenen (twee paginas AT op t forum).
Wordt aan gewerkt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:27 schreef FJD het volgende:
Het wordt echt eens tijd dat de grote mannen binnen de alliance met hun vuist op tafel slaan. Zowel op het gebied van strategie (welke richting gaan we uit) maar vooral op het gebied van gezag (luisteren en anders exit).
Normaal gesproken roep ik zulke dingen niet zonder mezelf beschikbaar te stellen als hulp maar het tempo waarmee de alliance zich op dit moment voort beweegt kan ik niet bijbenen (twee paginas AT op t forum).
Super.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wordt aan gewerkt.
mjah ik zag het op IRC.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:05 schreef Sitethief het volgende:
Wiew, eindelijk wat diplomatieke succesjes, samen met ElJammos.
Ik heb gisteren al eens iedereen in de alliantie een berichtje gestuurd. Gaat vrij snel als je CC gebruikt. Spijtig genoeg kun je 'm maar aan 25 personen tegelijk sturen.quote:
ja daar be ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:09 schreef Madine het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al eens iedereen in de alliantie een berichtje gestuurd. Gaat vrij snel als je CC gebruikt. Spijtig genoeg kun je 'm maar aan 25 personen tegelijk sturen.
Het zou echt geen slecht idee zijn als er twee-drie mensen periodiek een korte update schrijven en naar alle leden sturen.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
welke alliantie gaan we morgen aanvallen
NpO begin jij maar vastquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
welke alliantie gaan we morgen aanvallen
Euhm, via phpBB (ons forum ja) kun je een mail naar alle geregistreerde leden sturen. Zou dus geen probleem moeten zijnquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:10 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
ja daar be ik het wel mee eens.
hons eigen forum vind ik niet overzichtelijk genoeg.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:55 schreef Shawn het volgende:
Ik vind een nieuwsbrief ook wel een goed idee.![]()
Maar tot die tijd kunnen jullie de FOK Press Agency headlines volgen om up2date te blijven.
![]()
tot nu toe hebben we elke dag nog een crisis en chaos gehad dus morgen ookquote:
Ik zal mijn best doenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:56 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ideaal, als daar alle belangrijke/grote ontwikkelingen in zouden kunnen komen
Purrrrrrrrrrrrrrrrfect.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:55 schreef Shawn het volgende:
Ik vind een nieuwsbrief ook wel een goed idee.![]()
Maar tot die tijd kunnen jullie de FOK Press Agency headlines volgen om up2date te blijven.
![]()
Onbetrouwbare lui, die FOK!kers.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:47 schreef Timmehhh het volgende:
Ik heb al 3 fok tradepartners verloren de laatste tijd
Paris heeft een SOA? (gestart door Gabry)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:12 schreef Sargon het volgende:
De inbox "gabry" is niet beschikbaar
Viva la resistance!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:27 schreef Madine het volgende:
[afbeelding]
WE ARE FOK! RESISTANCE IS FUTILE!
Gelijk gedaan toen ik er weer was... Maar sitethief zoals ik zei kan ik niet precies een schatting maken van wat hij aan schade heeft toegebracht... Ik denk iets rond de 25k ofzo? Kan dat kloppen? Maak er anders maar iets leuks van...quote:16/07/2007 | FOK! Diplomaat Sitethief verzoekt DayNation om vrede aan te bieden aan Greater Normandy.
Goed werk El Jammosquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:47 schreef JAM het volgende:
Ik heb nog een mooi breaking news bericht voor je, Shawn, OPA heeft z'n steun uitgesproken voor FOK bij de Citrus Akkoorden.
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?f=6&t=381&hilit=&start=45
Niet terugbetalenquote:Op zondag 17 juni 2007 01:49 schreef Niek. het volgende:
Had een war met iemand die inactive was, als omschrijving had ik gedaan "PM for Peace" ik heb hem 2 keer aangevallen, eerste keer paar honderd soldaten gedood, 2de keer wat land, tech en 85k geld gestolen. hij heeft nu peace aangeboden en verder neit gevraagd, ik heb peace uiteraard geaccepteerd, zal ik hem nu nog wat geld sturen? of mooi zo laten?
Je mag niet op je eigen land doneren toch? Wel op een ander land voor zover ik weetquote:Op zondag 17 juni 2007 10:58 schreef Mike het volgende:
Ik heb wel paypal. maar mag deze maand niks meer doneren.
Heb jij de Republic of Dutchies?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Je mag niet op je eigen land doneren toch? Wel op een ander land voor zover ik weet
Je had natuurlijk pech met die oorlogen.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:22 schreef Daywalk3r het volgende:
en 73 + 30 is toch 103 en harbor is toch 200k?
Je zou nog wat infra bij kunnen kopen, heb je morgen ook weer meer belastingen.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar wat zou ik nou met die 73 k doen?
Heb wel 4 trades maar niet de trades die ik wil.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:41 schreef FJD het volgende:
Als je al 4 trades heb zou ik sparen voor de harbor. Anders doorzoeken en je geld nu in infra steken
Infrastructure:Area of Influence = 2:1 (infrastructuur moet niet meer zijn dan 2x de grootte van je land)quote:Op zondag 17 juni 2007 11:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Hmm volgens mij zijn mijn verhoudingen niet op en top..
777 Soldiers
1,515 Working Citizens
173.72
Area of Influence: 130.824 mile diameter
4,303.760quote:Op zondag 17 juni 2007 10:02 schreef FJD het volgende:
Nation strength 2,416.996
ik wil tech ruilen met je.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:49 schreef FJD het volgende:
Hmm als ik de andere landen zo eens zie moet ik nu sparen voor tech. Gelukkig heb ik me ingeschreven voor wat papa-kind relaties waardoor ik goedkoper tech krijg
Ik heb nog een tweede kind natie nodig. Naties met een strenght vergelijkbaar met die van NordicBlue (258.928) kunnen zich aanmelden in dit dit topic.
Dan wordt jij m'n tweede kindquote:Op zondag 17 juni 2007 13:00 schreef Lekiamh het volgende:
ik wil tech ruilen met je.
ik heb microchips, dus dat moet goedkoop kunnen
ok ik merk het wel wanneer je een topic hebt geopendquote:Op zondag 17 juni 2007 13:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan wordt jij m'n tweede kindGa ik even het forum in orde maken en dan gaan we van start
Ik moet nog wel een paar dagen wachten tot wat aid slots vrij komen dus we hebben even de tijd
Eerste opzet staat onlinequote:Op zondag 17 juni 2007 13:03 schreef Lekiamh het volgende:
ok ik merk het wel wanneer je een topic hebt geopend![]()
Thxquote:Op zondag 17 juni 2007 13:31 schreef Madine het volgende:
Mag ik even zeggen dat dit http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl//viewtopic.php?f=46&t=399 vreselijk handig is. Hulde voor diegene die dat verzonnen heeft.
volgens mij is dragongt22 een rogue, wacht nog heel ff, als ie niet reageert gaan we hem aanpakkenquote:Op zondag 17 juni 2007 13:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Sitethief er vandaag niet? Ik wil eigenlijk wel weten hoe het gaat tussen hem en dragongt22..
Zit nog steeds in oorlog met 'm
Ik snap nog te weinig van het spel, maar over een tijdje wil ik wel iets van een nieuwsbrief op poten zetten?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:35 schreef Shawn het volgende:
[..]
ThxMaar we moeten er wel voor zorgen dat iemand anders het bijhoudt wanneer ik offline ben
![]()
misschien tijd voor een nieuwe functie (journalist?)
Als je daar echt interesse in hebt kunnen we een referendum opzetten om te kijken of er misschien interesse is om wekelijks (?) via email een nieuwsbrief te ontvangen? Misschien kunnen er meerdere mensen op gezet worden dan om stukjes te schrijven enz. FOK Press Agency 2.0quote:Op zondag 17 juni 2007 13:54 schreef Mortale het volgende:
[..]
Ik snap nog te weinig van het spel, maar over een tijdje wil ik wel iets van een nieuwsbrief op poten zetten?
Ik weet het niet, als ik morgen zou ontvangen wat afgelopen maandag gebeurd is... Daar heb je niet zo heel veel aan.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:37 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Als je daar echt interesse in hebt kunnen we een referendum opzetten om te kijken of er misschien interesse is om wekelijks (?) via email een nieuwsbrief te ontvangen? Misschien kunnen er meerdere mensen op gezet worden dan om stukjes te schrijven enz. FOK Press Agency 2.0Is die mass-email optie op het forum toch nog ergens goed voor.
Dagelijks een topic en 2 maal weeks een nieuwsbrief via email dan?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:50 schreef Mortale het volgende:
[..]
Ik weet het niet, als ik morgen zou ontvangen wat afgelopen maandag gebeurd is... Daar heb je niet zo heel veel aan.
Dagelijks lijkt me meer aan de orde, maar dat is dan ook meer werk. Misschien gewoon doen dat de persoon die de nieuwsbrief maakt de headlines uitwerkt? In een goedlopend en duidelijk verhaal.
Ja ok, maar als je het zodanig verhoogd in 1x dat het opeens rood word lijkt me dat toch ook niet goed (te weinig per mile blablabla)quote:Op zondag 17 juni 2007 14:29 schreef Timmehhh het volgende:
Ja tallozzen. Opsparen en als je aid krijgt, alles in infra investeren. Dan kun je veel meer tax innen.
dat heb ik dus al 4 x voorgesteld... ik snap nisk van het spel maar als iemand mij het nieuws doet kan ik er wel iets leuks van bakkenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:37 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Als je daar echt interesse in hebt kunnen we een referendum opzetten om te kijken of er misschien interesse is om wekelijks (?) via email een nieuwsbrief te ontvangen? Misschien kunnen er meerdere mensen op gezet worden dan om stukjes te schrijven enz. FOK Press Agency 2.0Is die mass-email optie op het forum toch nog ergens goed voor.
Ik ookquote:Op zondag 17 juni 2007 15:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
dat heb ik dus al 4 x voorgesteld... ik snap nisk van het spel maar als iemand mij het nieuws doet kan ik er wel iets leuks van bakken![]()
Dan kun je nog better al je poen opsparen op een gegeven moment.... je krijg ontzettend hoge infra kosten jumps bij 200 500 1000 2000 3000 enz... dan kun je het beter allemaal 1x kopen, oftewel 10 x 10 infra kopen is voordeliger dan 10 dagen lang 1 x 10 infra.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:03 schreef Mortale het volgende:
Je kunt maar 10 infra per keer kopen. Dus dat zal niet gebeuren.
Hebbie msn? da's dan wel makkelijk overleggen..quote:
wat wil je traden?quote:Op zondag 17 juni 2007 16:00 schreef Madine het volgende:
Ik loop al dagen te zoeken naar trade partners, verschrikkelijk zeg.
Een infrajump is ook iets dat je voorbereidt, je gaat dat niet doen van de een op andere dag, je zorgt dat je +- genoeg geld hebt voor je bills.... en anders wil aid ook nog wel eens helpenquote:Op zondag 17 juni 2007 15:58 schreef Sargon het volgende:
en je rekeningen dan? die kan je dan ook niet betalen?
sjek inboxquote:Op zondag 17 juni 2007 15:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hebbie msn? da's dan wel makkelijk overleggen..
Hoe kom ik daar whiz?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:58 schreef Whizzkith het volgende:
Groep en forum is aangemaakt. Als verborgen subforum van het Mededelingen forum
Ik heb nu Wheat, Lumber, Marble, Aluminum, Rubber en Lead.quote:
Fok Charter kom ik uitquote:Op zondag 17 juni 2007 16:10 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewforum.php?f=55
Hij heeft zich alweer aangemeld @ #71quote:Op zondag 17 juni 2007 17:00 schreef du_ke het volgende:
KirmiziBeyaz is ons ontvallen, hij ging rerollen om nieuwe resources te krijgen zal dus wel een nieuw land hebben. En ik een tradepartner kwijt.
quote:Op zondag 17 juni 2007 16:39 schreef Madine het volgende:
Kan het ook zo gemaakt worden dat dat topic met news headlines over op het forum te zien is net als nu met het charter het geval is?
What's changed?quote:
quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 16:39 schreef Madine het volgende:
Kan het ook zo gemaakt worden dat dat topic met news headlines overal op het forum te zien is net als nu met het charter het geval is?
Wat heb je, wat zoek je?quote:Op zondag 17 juni 2007 17:23 schreef Game_Error het volgende:
Ik zoek nog wat mensen om mee te traden, ik heb er atm maar 1
nationlink?quote:Op zondag 17 juni 2007 17:58 schreef Graft het volgende:
zucht, green team is the place where the magic happens.![]()
nationlink?quote:Op zondag 17 juni 2007 17:23 schreef Game_Error het volgende:
Ik zoek nog wat mensen om mee te traden, ik heb er atm maar 1
http://cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=110985quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:28 schreef Graft het volgende:
[..]
http://cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=110985
Plaats me niet op jullie perma ZI list.![]()
Al bij FOK! zag ik?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:28 schreef Graft het volgende:
[..]
http://cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=110985
Plaats me niet op jullie perma ZI list.![]()
Hehe,quote:
Ah, ben jij het?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:57 schreef Graft het volgende:
Zou opzich best willen, maar ik ga waarschijnlijk moet een zooi ex Viridian Entente vrienden een nieuwe alliantie oprichten. Alliantie waar ik nu inzit is niet veel soeps. En heb snel een loan nodig voor de 1k infra jump. Opzich kan dat wel wachten, dan komt Mike in mijn strength range.![]()
Kom maar op met die guidesquote:Op zondag 17 juni 2007 21:57 schreef Graft het volgende:
[..]
Hehe,Was aan t kijken hoe erg jullie avg strenght omhoog zou gaan als ik jullie zou joinen.
Zou opzich best willen, maar ik ga waarschijnlijk moet een zooi ex Viridian Entente vrienden een nieuwe alliantie oprichten. Alliantie waar ik nu inzit is niet veel soeps. En heb snel een loan nodig voor de 1k infra jump. Opzich kan dat wel wachten, dan komt Mike in mijn strength range.![]()
Dus mocht ik het niks worden dan kom ik zeker jullie joinen.![]()
Ik kan wel wat guides voor jullie regelen? Die van de VE zijn vrijgegeven door t de voormalige regering.
Alleen de NPO guide mag ik niet doorgeven, anders komt t met jullie niet goed.![]()
Ik ga erop af. Ik zit nu toch in Defcon 1.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:22 schreef Timmehhh het volgende:
http://www.cybernations.n(...)%20Trade%20Coalition
nog 2 soldaten over dus met iets van 100 aanvallen.
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=117392
Zit in een alliance van 2 man dus ik neem dat dit wel oke is.
Beiden landen worden vanavond verwijderd waardoor je morgen je warslots weer open hebt.
Hoeveel soldaten had je ingezet?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:42 schreef Document1 het volgende:
Lol dat ging goed fout bij mij1k soldiers kwijt.... was mn 2de oorlog ook pas lol
Best wat, zou je zeggen.quote:
Dat dacht ik ook lolquote:Op zondag 17 juni 2007 23:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Best wat, zou je zeggen.
Ik hoop eigenlijk dat die vriend van 'm niet gaat reageren.
Wat gebeurt er wanneer je op "Make Donation" kikt? Als je rode tekst krijgt te zien bovenaan de pagina dan mag je niet donaten, je raakt je $20 kwijt en het helpt ook niet wanneer iemand anders doneert. Het mag namelijk maar 1 keer per maand per land..quote:Op zondag 17 juni 2007 22:47 schreef Timmehhh het volgende:
Wie kan er mij trouwens 20$ donaten? Ik kan dat niet bij mezelf doen omdat Shawn al eens 5$ gedonate heeft bij mij... Ik wil graag donaten want sta morgen op 5 dagen inactive. Weet iemand hoe ik het precies voor elkaar krijg?
Your nation has already received the donation bonus during the month of June with a donation bonus of $5.00 on 6/7/2007. You are NOT eligible for another donation bonus until July 1st. You may still make a donation to help support the site but you will forgo all bonuses to be applied to your nation and your donation will not be held over until July for you. Donations will not be held over until next month so do not attempt to donate early before the start of the next month.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:41 schreef Shawn het volgende:
[..]
Wat gebeurt er wanneer je op "Make Donation" kikt? Als je rode tekst krijgt te zien bovenaan de pagina dan mag je niet donaten, je raakt je $20 kwijt en het helpt ook niet wanneer iemand anders doneert. Het mag namelijk maar 1 keer per maand per land..
Ik heb gewoon dit naar iedereen gestuurdquote:Op zondag 17 juni 2007 23:36 schreef Madine het volgende:
Ik krijg maar geen trade partners, dit begint vrij dramatisch te worden.
Zoek gewoon landen tussen de 0 en 1000 strength uit met jouw gewenste resource en alles komt goed. Kies bij voorkeur landen uit die nog niet bij een kleurgebonden alliance zitten en jouw resources niet hebben.quote:Wanna trade for 100k?
Hey,
I am looking for a trade,
If you change your team to orange and send me a trade offer i will send you 100000
It's a good deal for both of usI have coal and pigs btw
Kind regards,
Timmehhh
http://www.cybernations.net/send_message.asp?Nation_ID=137895
Beloof je 50K, dat vinden kleine landen ook veelquote:Op maandag 18 juni 2007 01:05 schreef Madine het volgende:
Ik kan niet zomaar 100k aan iedere jandoedel gaan beloven, da's veel geld voor mij.
Al wat nog niet vol zit en niet inactief is, wijst mijn trade af of logt niet meer in. Ik ben al dagen aan het klooien.
http://www.cybernations.net/search_advanced_trades.aspquote:Op maandag 18 juni 2007 00:35 schreef Timmehhh het volgende:
Die kon ik niet meer vinden laatst. Waar staat die nu?
Naaiissquote:Op maandag 18 juni 2007 01:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
http://www.cybernations.net/search_advanced_trades.asp
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Welke bonus recourse kun je eigenlijk het beste hebben? Want ik wou eigenlijk Affluent Population doen waarbij de population happiness +2 omhoog gaat maar dan kan ik toch beter voor
Automobiles - Increases population happiness +3. Requires Asphalt and Steel.
o.i.d gaan?
En zou ik morgen, na de taxinkomsten eens wat technology moeten kopen?quote:It's getting crowded in Doefkesland. Your population density of 721.12 population per mile is considered high. You should consider purchasing more land.
quote:Technology: 0.00
Infrastructure: 213.80
Ik dacht onder de 60 per mijl = + 1 happinessquote:Op maandag 18 juni 2007 10:03 schreef jeldrik het volgende:
Dit maakt geen fuck uit toch?
[..]
En zou ik morgen, na de taxinkomsten eens wat technology moeten kopen?
[..]
Ik was ook al aan het kijken. Lastig om die landen te vinden zeg.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:28 schreef Frrreek het volgende:
Iemand suggesties voor landen om te raiden?
je hebt toch water en wijn?quote:Op maandag 18 juni 2007 09:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ipv Gems komt dus jouw wijn, dit geeft bijna dezelfde bonus.quote:Trade Set I.
With Harbor: [Aluminum] [Cattle] [Fish] [Gems] [Iron] [Lumber] [Marble] [Pigs] [Spices] [Sugar] [Water] [Wheat]
Bonus Resources: [Fast Food] [ Beer] [Construction]
http://img443.imageshack.us/img443/9026/tradeset1ap1.jpg
No Harbor: [Aluminum] [Cattle] [Fish] [Gems] [Iron] [Lumber] [Marble] [Sugar] [Water] [Wheat]
Bonus Resources: [Construction] [Beer]
http://img443.imageshack.us/img443/5096/tradeset1bby4.jpg
Haha dag warslotquote:Op maandag 18 juni 2007 10:29 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het kijken. Lastig om die landen te vinden zeg.
Ik was zo dom om een land aan te vallen dat 0 soldaten had...dat schoot lekker op.
Ik zal die guides wel via mail versturen, ik ga ze niet hier open en bloot neergooien.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:23 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Kom maar op met die guides![]()
En er wordt veel gedoneerd in deze alliance dus misschien wil iemand je wel met de jump helpen.
Hoe zat het trouwens met de GOONS/ GGA tegen VE oorlog?
Gewoon pure iniative agressie? Nog veel infrastructure verloren?
Komt eraanquote:Op maandag 18 juni 2007 13:01 schreef raptorix het volgende:
Timmehhh, kan je even antwoord geven op het forum?
sorry komende weken tentamens en daarna op vakantie dus echt geen tijdquote:Op maandag 18 juni 2007 13:06 schreef JAM het volgende:
Mag ik jullie nog een keer attenderen op de vacatures bij BuZa? Nog steeds geen aanmelding gehad, en het is zo'n mooie functie!
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?f=43&t=440&hilit=
Van mij wel. Die wind is wel gaan liggen zo onderhand. Zolang je maar niet weer als een gek de hele boel aan gort schiet!quote:
Eens. De vredesovereenkomst met CHO lijkt me meer een practice voor toekomstige verdragen dan een noodzakelijke overeenkomst. Schending moet natuurlijk in de toekomst voorkomen worden.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:26 schreef JAM het volgende:
[..]
Van mij wel. Die wind is wel gaan liggen zo onderhand. Zolang je maar niet weer als een gek de hele boel aan gort schiet!
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:26 schreef JAM het volgende:
[..]
Van mij wel. Die wind is wel gaan liggen zo onderhand. Zolang je maar niet weer als een gek de hele boel aan gort schiet!
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:29 schreef Terecht het volgende:
[..]
en
voor jou, boefje
.
Alles is weer peis en vree, je hoort weer bij de familie![]()
En maar nergens op reageren he?quote:
Mn internet is dood. Had alleen soms even tijd om mn mail te checken en die gasten aan te vallen. Ben niet eens meer op fok geweest in de tussentijd. Las pas net je pm.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:47 schreef Mike het volgende:
[..]
En maar nergens op reageren he?![]()
Is dat CHO ondertussen al een beetje kapot?
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:53 schreef Mike het volgende:
Ik kreeg ook behoorlijk wat dreigmailtjes...ik geloof dat m'n kleinkinderen later zelfs niet veilig zijn.
Ik kreeg ook behoorlijk wat dreigmailtjes...ik geloof dat m'n kleinkinderen later zelfs niet veilig zijn.
Ey! Potdomme da's makkelijkquote:Op maandag 18 juni 2007 15:39 schreef raptorix het volgende:
Heb de resourcefile geupdate:
www.wvhedw.nl/resource.html
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Aangezien D-H opeens een leven heeft, denk ik dat ik op zoek moet naar een andere adoptie vader/ moeder
Wiuj waren vroeger wel effe warmongers hequote:Op maandag 18 juni 2007 16:58 schreef Sargon het volgende:
ik mis de oorlog
Rustig aan, tis een fasequote:Op maandag 18 juni 2007 16:56 schreef Double-Helix het volgende:
moet ik je stok slagen geven rebelse kind![]()
Ik heb jou voor 21 juni staanquote:Op maandag 18 juni 2007 18:06 schreef Frrreek het volgende:
Zijn er nog nieuwe aid-chains of tech-deals in het vooruitzicht? Ik fungeer graag als tussenpersoon
Jazeker. Sign me upquote:Op maandag 18 juni 2007 19:24 schreef Whizzkith het volgende:
Freek, heb je ook 3 aid slots beschikbaar voor de 21e? Voor...800k?
Democracy (Bonuses: +1 happiness, +8% soldiers )quote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef Daywalk3r het volgende:
They desire a government that makes decisions based on fair elective processes.
Welke GoV is dat?
Ja, ze zijn weer blij.quote:
het is 18 juniquote:Op maandag 18 juni 2007 16:56 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
![]()
moet ik je stok slagen geven rebelse kind![]()
Je kunt beter monarchy nemen.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja, ze zijn weer blij.
Nu zit ik nog in gevecht met die dragon.. Moet ik z'n peaceoffer accepten? En dan me defconlevel op 5 pleuren
yup, daarna komen reps,quote:Op maandag 18 juni 2007 20:05 schreef Daywalk3r het volgende:
Nu zit ik nog in gevecht met die dragon.. Moet ik z'n peaceoffer accepten? En dan me defconlevel op 5 pleuren
Nog meer van dat soort tips? Kan wel wat tech gebruikenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:41 schreef Timmehhh het volgende:
Mensen
ik geef een raidtarget weg
http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=55897
Graag 1x aanvallen.
wat is infra Jump?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:34 schreef Graft het volgende:
w00t vandaag geboost van 6k naar 7,3k NS o/! hoop dat ik genoeg geld had voor de infra jump.
quote:Ik heb nu 5 dagen mijn tax opgespaard (morgen 6) en ik wil heel graag innen. Maar voordat ik ga innen wil ik graag nog heel wat cash in infra steken zodat ik meer kan innen en meer kan weg aiden (en de lening dubbel en dwars kan terugbetalen)
Ik was eigenlijk van plan om te doneren maar dat kan niet (mag maar 1x per maand ofzo). En nu heb ik het gevoel dat ik voor nix al die taxes heb opgespaard Sad
Iemand die toevallig een miljoentje heeft liggen? Of 500k![]()
Bij bepaalde infra barriers zoals 1000 en 2000 kun je beter net onderblijven, want na de 2000 infra mark betaal je ineens 35% duurdere bills ofzo.quote:
Ik begrijp er om eerlijk te zijn na drie weken ook nog geen bal vanquote:Op maandag 18 juni 2007 22:39 schreef Game_Error het volgende:
Ik snap dit spel nogsteeds niet helemaal, is er ergens een duidelijkere guide dan die in de OP
Jup, ook gingen ineens de kosten van 1 lvl infra (om aan te schaffen) omhoog van 11800 > 14500 per level.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:47 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Bij bepaalde infra barriers zoals 1000 en 2000 kun je beter net onderblijven, want na de 2000 infra mark betaal je ineens 35% duurdere bills ofzo.
oke dan moet je gelijk er overheen springen om te compenserenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:47 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Bij bepaalde infra barriers zoals 1000 en 2000 kun je beter net onderblijven, want na de 2000 infra mark betaal je ineens 35% duurdere bills ofzo.
jaquote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef Timmehhh het volgende:
Kun je improvements verkopen?
Wel weg doen,maar je krijgt niks terugquote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef Timmehhh het volgende:
Kun je improvements verkopen?
Ik wil je op zich wel een beetje wegwijs maken...heb je MSN of IRC?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:19 schreef Game_Error het volgende:
tij dom eens verder uit te zoeken hoe dit nou eigenlijk werkt, ik heb er nu pas tijd voor, na 3 dagen. maar eerst ff bier halen
Wie heeft hem nog meer benaderd?quote:Misschien eens bij gaan houden wie er wie al benaderd heeft? Dit is al de derde Fok alliance uitnodiging in een week. En wederom, op dit moment is de UDS niet op zoek naar een alliance.
*herkenbaar*quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:30 schreef Timmehhh het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat ik anderen 20$ kan doneren dan krijgen zij 400k 200 land 200 infra en 20 tech. Ik wil dan 3 miljoen terug. Een van de toppers uit deze clan interesse?
damn wat ben ik addict fucking geld doneren voor dit spelletje![]()
Ach ik verdien het met andere spelletjes dubbel en dwars terugquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:46 schreef Double-Helix het volgende:
Echte geld voor een spelletje
ik overweeg het ook
Poker noobs ftw!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:51 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Ach ik verdien het met andere spelletjes dubbel en dwars terug![]()
Ik ga nu pitten morgen belangrijke presentatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |