Je mag niet op je eigen land doneren toch? Wel op een ander land voor zover ik weetquote:Op zondag 17 juni 2007 10:58 schreef Mike het volgende:
Ik heb wel paypal. maar mag deze maand niks meer doneren.
Heb jij de Republic of Dutchies?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Je mag niet op je eigen land doneren toch? Wel op een ander land voor zover ik weet
Je had natuurlijk pech met die oorlogen.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:22 schreef Daywalk3r het volgende:
en 73 + 30 is toch 103 en harbor is toch 200k?
Je zou nog wat infra bij kunnen kopen, heb je morgen ook weer meer belastingen.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar wat zou ik nou met die 73 k doen?
Heb wel 4 trades maar niet de trades die ik wil.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:41 schreef FJD het volgende:
Als je al 4 trades heb zou ik sparen voor de harbor. Anders doorzoeken en je geld nu in infra steken
Infrastructure:Area of Influence = 2:1 (infrastructuur moet niet meer zijn dan 2x de grootte van je land)quote:Op zondag 17 juni 2007 11:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Hmm volgens mij zijn mijn verhoudingen niet op en top..
777 Soldiers
1,515 Working Citizens
173.72
Area of Influence: 130.824 mile diameter
4,303.760quote:Op zondag 17 juni 2007 10:02 schreef FJD het volgende:
Nation strength 2,416.996
ik wil tech ruilen met je.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:49 schreef FJD het volgende:
Hmm als ik de andere landen zo eens zie moet ik nu sparen voor tech. Gelukkig heb ik me ingeschreven voor wat papa-kind relaties waardoor ik goedkoper tech krijg
Ik heb nog een tweede kind natie nodig. Naties met een strenght vergelijkbaar met die van NordicBlue (258.928) kunnen zich aanmelden in dit dit topic.
Dan wordt jij m'n tweede kindquote:Op zondag 17 juni 2007 13:00 schreef Lekiamh het volgende:
ik wil tech ruilen met je.
ik heb microchips, dus dat moet goedkoop kunnen
ok ik merk het wel wanneer je een topic hebt geopendquote:Op zondag 17 juni 2007 13:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan wordt jij m'n tweede kindGa ik even het forum in orde maken en dan gaan we van start
Ik moet nog wel een paar dagen wachten tot wat aid slots vrij komen dus we hebben even de tijd
Eerste opzet staat onlinequote:Op zondag 17 juni 2007 13:03 schreef Lekiamh het volgende:
ok ik merk het wel wanneer je een topic hebt geopend![]()
Thxquote:Op zondag 17 juni 2007 13:31 schreef Madine het volgende:
Mag ik even zeggen dat dit http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl//viewtopic.php?f=46&t=399 vreselijk handig is. Hulde voor diegene die dat verzonnen heeft.
volgens mij is dragongt22 een rogue, wacht nog heel ff, als ie niet reageert gaan we hem aanpakkenquote:Op zondag 17 juni 2007 13:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Sitethief er vandaag niet? Ik wil eigenlijk wel weten hoe het gaat tussen hem en dragongt22..
Zit nog steeds in oorlog met 'm
Ik snap nog te weinig van het spel, maar over een tijdje wil ik wel iets van een nieuwsbrief op poten zetten?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:35 schreef Shawn het volgende:
[..]
ThxMaar we moeten er wel voor zorgen dat iemand anders het bijhoudt wanneer ik offline ben
![]()
misschien tijd voor een nieuwe functie (journalist?)
Als je daar echt interesse in hebt kunnen we een referendum opzetten om te kijken of er misschien interesse is om wekelijks (?) via email een nieuwsbrief te ontvangen? Misschien kunnen er meerdere mensen op gezet worden dan om stukjes te schrijven enz. FOK Press Agency 2.0quote:Op zondag 17 juni 2007 13:54 schreef Mortale het volgende:
[..]
Ik snap nog te weinig van het spel, maar over een tijdje wil ik wel iets van een nieuwsbrief op poten zetten?
Ik weet het niet, als ik morgen zou ontvangen wat afgelopen maandag gebeurd is... Daar heb je niet zo heel veel aan.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:37 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Als je daar echt interesse in hebt kunnen we een referendum opzetten om te kijken of er misschien interesse is om wekelijks (?) via email een nieuwsbrief te ontvangen? Misschien kunnen er meerdere mensen op gezet worden dan om stukjes te schrijven enz. FOK Press Agency 2.0Is die mass-email optie op het forum toch nog ergens goed voor.
Dagelijks een topic en 2 maal weeks een nieuwsbrief via email dan?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:50 schreef Mortale het volgende:
[..]
Ik weet het niet, als ik morgen zou ontvangen wat afgelopen maandag gebeurd is... Daar heb je niet zo heel veel aan.
Dagelijks lijkt me meer aan de orde, maar dat is dan ook meer werk. Misschien gewoon doen dat de persoon die de nieuwsbrief maakt de headlines uitwerkt? In een goedlopend en duidelijk verhaal.
Ja ok, maar als je het zodanig verhoogd in 1x dat het opeens rood word lijkt me dat toch ook niet goed (te weinig per mile blablabla)quote:Op zondag 17 juni 2007 14:29 schreef Timmehhh het volgende:
Ja tallozzen. Opsparen en als je aid krijgt, alles in infra investeren. Dan kun je veel meer tax innen.
dat heb ik dus al 4 x voorgesteld... ik snap nisk van het spel maar als iemand mij het nieuws doet kan ik er wel iets leuks van bakkenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:37 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Als je daar echt interesse in hebt kunnen we een referendum opzetten om te kijken of er misschien interesse is om wekelijks (?) via email een nieuwsbrief te ontvangen? Misschien kunnen er meerdere mensen op gezet worden dan om stukjes te schrijven enz. FOK Press Agency 2.0Is die mass-email optie op het forum toch nog ergens goed voor.
Ik ookquote:Op zondag 17 juni 2007 15:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
dat heb ik dus al 4 x voorgesteld... ik snap nisk van het spel maar als iemand mij het nieuws doet kan ik er wel iets leuks van bakken![]()
Dan kun je nog better al je poen opsparen op een gegeven moment.... je krijg ontzettend hoge infra kosten jumps bij 200 500 1000 2000 3000 enz... dan kun je het beter allemaal 1x kopen, oftewel 10 x 10 infra kopen is voordeliger dan 10 dagen lang 1 x 10 infra.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:03 schreef Mortale het volgende:
Je kunt maar 10 infra per keer kopen. Dus dat zal niet gebeuren.
Hebbie msn? da's dan wel makkelijk overleggen..quote:
wat wil je traden?quote:Op zondag 17 juni 2007 16:00 schreef Madine het volgende:
Ik loop al dagen te zoeken naar trade partners, verschrikkelijk zeg.
Een infrajump is ook iets dat je voorbereidt, je gaat dat niet doen van de een op andere dag, je zorgt dat je +- genoeg geld hebt voor je bills.... en anders wil aid ook nog wel eens helpenquote:Op zondag 17 juni 2007 15:58 schreef Sargon het volgende:
en je rekeningen dan? die kan je dan ook niet betalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |