Ik zal die guides wel via mail versturen, ik ga ze niet hier open en bloot neergooien.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:23 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Kom maar op met die guides![]()
En er wordt veel gedoneerd in deze alliance dus misschien wil iemand je wel met de jump helpen.
Hoe zat het trouwens met de GOONS/ GGA tegen VE oorlog?
Gewoon pure iniative agressie? Nog veel infrastructure verloren?
Komt eraanquote:Op maandag 18 juni 2007 13:01 schreef raptorix het volgende:
Timmehhh, kan je even antwoord geven op het forum?
sorry komende weken tentamens en daarna op vakantie dus echt geen tijdquote:Op maandag 18 juni 2007 13:06 schreef JAM het volgende:
Mag ik jullie nog een keer attenderen op de vacatures bij BuZa? Nog steeds geen aanmelding gehad, en het is zo'n mooie functie!
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?f=43&t=440&hilit=
Van mij wel. Die wind is wel gaan liggen zo onderhand. Zolang je maar niet weer als een gek de hele boel aan gort schiet!quote:
Eens. De vredesovereenkomst met CHO lijkt me meer een practice voor toekomstige verdragen dan een noodzakelijke overeenkomst. Schending moet natuurlijk in de toekomst voorkomen worden.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:26 schreef JAM het volgende:
[..]
Van mij wel. Die wind is wel gaan liggen zo onderhand. Zolang je maar niet weer als een gek de hele boel aan gort schiet!
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:26 schreef JAM het volgende:
[..]
Van mij wel. Die wind is wel gaan liggen zo onderhand. Zolang je maar niet weer als een gek de hele boel aan gort schiet!
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:29 schreef Terecht het volgende:
[..]
en
voor jou, boefje
.
Alles is weer peis en vree, je hoort weer bij de familie![]()
En maar nergens op reageren he?quote:
Mn internet is dood. Had alleen soms even tijd om mn mail te checken en die gasten aan te vallen. Ben niet eens meer op fok geweest in de tussentijd. Las pas net je pm.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:47 schreef Mike het volgende:
[..]
En maar nergens op reageren he?![]()
Is dat CHO ondertussen al een beetje kapot?
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:53 schreef Mike het volgende:
Ik kreeg ook behoorlijk wat dreigmailtjes...ik geloof dat m'n kleinkinderen later zelfs niet veilig zijn.
Ik kreeg ook behoorlijk wat dreigmailtjes...ik geloof dat m'n kleinkinderen later zelfs niet veilig zijn.
Ey! Potdomme da's makkelijkquote:Op maandag 18 juni 2007 15:39 schreef raptorix het volgende:
Heb de resourcefile geupdate:
www.wvhedw.nl/resource.html
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Aangezien D-H opeens een leven heeft, denk ik dat ik op zoek moet naar een andere adoptie vader/ moeder
Wiuj waren vroeger wel effe warmongers hequote:Op maandag 18 juni 2007 16:58 schreef Sargon het volgende:
ik mis de oorlog
Rustig aan, tis een fasequote:Op maandag 18 juni 2007 16:56 schreef Double-Helix het volgende:
moet ik je stok slagen geven rebelse kind![]()
Ik heb jou voor 21 juni staanquote:Op maandag 18 juni 2007 18:06 schreef Frrreek het volgende:
Zijn er nog nieuwe aid-chains of tech-deals in het vooruitzicht? Ik fungeer graag als tussenpersoon
Jazeker. Sign me upquote:Op maandag 18 juni 2007 19:24 schreef Whizzkith het volgende:
Freek, heb je ook 3 aid slots beschikbaar voor de 21e? Voor...800k?
Democracy (Bonuses: +1 happiness, +8% soldiers )quote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef Daywalk3r het volgende:
They desire a government that makes decisions based on fair elective processes.
Welke GoV is dat?
Ja, ze zijn weer blij.quote:
het is 18 juniquote:Op maandag 18 juni 2007 16:56 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
![]()
moet ik je stok slagen geven rebelse kind![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |