Je kunt beter monarchy nemen.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja, ze zijn weer blij.
Nu zit ik nog in gevecht met die dragon.. Moet ik z'n peaceoffer accepten? En dan me defconlevel op 5 pleuren
yup, daarna komen reps,quote:Op maandag 18 juni 2007 20:05 schreef Daywalk3r het volgende:
Nu zit ik nog in gevecht met die dragon.. Moet ik z'n peaceoffer accepten? En dan me defconlevel op 5 pleuren
Nog meer van dat soort tips? Kan wel wat tech gebruikenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:41 schreef Timmehhh het volgende:
Mensen
ik geef een raidtarget weg
http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=55897
Graag 1x aanvallen.
wat is infra Jump?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:34 schreef Graft het volgende:
w00t vandaag geboost van 6k naar 7,3k NS o/! hoop dat ik genoeg geld had voor de infra jump.
quote:Ik heb nu 5 dagen mijn tax opgespaard (morgen 6) en ik wil heel graag innen. Maar voordat ik ga innen wil ik graag nog heel wat cash in infra steken zodat ik meer kan innen en meer kan weg aiden (en de lening dubbel en dwars kan terugbetalen)
Ik was eigenlijk van plan om te doneren maar dat kan niet (mag maar 1x per maand ofzo). En nu heb ik het gevoel dat ik voor nix al die taxes heb opgespaard Sad
Iemand die toevallig een miljoentje heeft liggen? Of 500k![]()
Bij bepaalde infra barriers zoals 1000 en 2000 kun je beter net onderblijven, want na de 2000 infra mark betaal je ineens 35% duurdere bills ofzo.quote:
Ik begrijp er om eerlijk te zijn na drie weken ook nog geen bal vanquote:Op maandag 18 juni 2007 22:39 schreef Game_Error het volgende:
Ik snap dit spel nogsteeds niet helemaal, is er ergens een duidelijkere guide dan die in de OP
Jup, ook gingen ineens de kosten van 1 lvl infra (om aan te schaffen) omhoog van 11800 > 14500 per level.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:47 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Bij bepaalde infra barriers zoals 1000 en 2000 kun je beter net onderblijven, want na de 2000 infra mark betaal je ineens 35% duurdere bills ofzo.
oke dan moet je gelijk er overheen springen om te compenserenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:47 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Bij bepaalde infra barriers zoals 1000 en 2000 kun je beter net onderblijven, want na de 2000 infra mark betaal je ineens 35% duurdere bills ofzo.
jaquote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef Timmehhh het volgende:
Kun je improvements verkopen?
Wel weg doen,maar je krijgt niks terugquote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef Timmehhh het volgende:
Kun je improvements verkopen?
Ik wil je op zich wel een beetje wegwijs maken...heb je MSN of IRC?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:19 schreef Game_Error het volgende:
tij dom eens verder uit te zoeken hoe dit nou eigenlijk werkt, ik heb er nu pas tijd voor, na 3 dagen. maar eerst ff bier halen
Wie heeft hem nog meer benaderd?quote:Misschien eens bij gaan houden wie er wie al benaderd heeft? Dit is al de derde Fok alliance uitnodiging in een week. En wederom, op dit moment is de UDS niet op zoek naar een alliance.
*herkenbaar*quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:30 schreef Timmehhh het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat ik anderen 20$ kan doneren dan krijgen zij 400k 200 land 200 infra en 20 tech. Ik wil dan 3 miljoen terug. Een van de toppers uit deze clan interesse?
damn wat ben ik addict fucking geld doneren voor dit spelletje![]()
Ach ik verdien het met andere spelletjes dubbel en dwars terugquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:46 schreef Double-Helix het volgende:
Echte geld voor een spelletje
ik overweeg het ook
Poker noobs ftw!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:51 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Ach ik verdien het met andere spelletjes dubbel en dwars terug![]()
Ik ga nu pitten morgen belangrijke presentatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |