Jaquote:
Oh ja, die heb ik ook gezien idd. Was wel geinigquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:24 schreef Xurk het volgende:
Is dat die aflevering van SNL met de scène waarin Matthew Fox samen met LOST-fans in de lift staat? Die heb ik namelijk ooit online gezien
"Don't tell me what I can't do! DON'T TELL ME WHAT I CAN'T DO!!"quote:
En dan denk je, ach ik vermaak me wel met andere series. En dan kijk je een serie zoals Heroes, die zo verslavend is dat je hem in 2 dagen af kijkt.quote:
ik heb de OP zo gewoon overgenomen, ik heb alleen de tekst bij Charlie naar eenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:51 schreef Gremen het volgende:
ik mis eigenlijk een hoop dode personen. Waarom hoofdpersonen die in seizoen 1 en 2 een grote rol speelden uit de OP halen? Net als Micheal en Walt
tevens tvp
?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:44 schreef Symer het volgende:
Ik mis trouwens een tegeltje in de OP.
Blooperreelsquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:12 schreef Patch het volgende:
Maar we kunnen ons bezig houden met de leuke Youtube-filmpjes !
![]()
-Berg links-
Blijkbaar is het verwijderd van xs.to. Mijn usericon (stond ook op xs.to) was ook al foetsiequote:Op donderdag 14 juni 2007 07:42 schreef Patch het volgende:
[..]
?
een tegeltje?
In het vorige topic was het een rood kruisje...
Wat heeft het nou voor nut om dooie personages in de OP te laten staan terwijl ze helemaal niet meer in dienst staan van het verhaal? Bij de credits komen de namen van de acteurs die al uit de serie zijn toch ook niet meer elke aflevering voorbijquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:51 schreef Gremen het volgende:
ik mis eigenlijk een hoop dode personen. Waarom hoofdpersonen die in seizoen 1 en 2 een grote rol speelden uit de OP halen? Net als Micheal en Walt
tevens tvp
Ik zag de beschrijvingen eigenlijk als verduidelijking van wie de mensen in de castfoto bovenaan zijn. En daar staan Eko, Ana-Lucia, Shannon, Boone, Libby, enz ook niet in. Ik vind het dus ook prima zo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat heeft het nou voor nut om dooie personages in de OP te laten staan terwijl ze helemaal niet meer in dienst staan van het verhaal? Bij de credits komen de namen van de acteurs die al uit de serie zijn toch ook niet meer elke aflevering voorbij![]()
Plus je krijgt er een onnodig lange OP van.
quote:Cuse said that being a showrunner now is much different than it was 10 years ago. "You have to be more of a brand manager," he said. He said there are 37 ancillary parts to the "Lost" brand from T-shirts to mobile phone applications to a planned video game. It led to a discussion of several missteps, including the tie-in novel "Bad Twin" that Cuse said didn't meet their bar and the introduction of two previously unseen survivors, Nikki and Paulo.
The characters came out of "Lost" viewers' questions about why the show focused only on the same 12 characters and not the "socks," the unnamed survivors who provide the background around the camp. Cuse said "socks" comes from the term "sock puppets," which the writers call the extras.
"We're like, 'Trust us, you don't care about those guys,' " Lindelof joked.
They said they realized almost immediately that adding Nikki and Paulo was a mistake, even before the viewer outcry. Many of the scenes they shot would get cut on the editing room floor, not because of the actors but because they were concerned about how they fit into the story. Lindelof said that it was a lesson for the writers to stay true to the show's vision even if the viewers don't seem to like it.
"We buried them alive," Cuse said of Nikki and Paulo. "OK, you guys don't like Nikki and Paulo, there."
Zo te zien heeft xs.to dat plaatje verwijderd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:44 schreef Symer het volgende:
Ik mis trouwens een tegeltje in de OP.
Is toch ergens ook wel lullig voor de spelers van die rollenquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:52 schreef Zhenar het volgende:
Cuse over de misstap genaamd "Nikki en Paulo":
[..]
Tjaquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is toch ergens ook wel lullig voor de spelers van die rollen
quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Maar ik vind wel dat Michael en Walt terug kunnen, ik ga er tenminste van uit dat die 2 in seizoen 4 weer een rol gaan spelen.
Ik ook. Maar de personages van Rose en Bernard (vooral Rose) vind ik leukerquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:10 schreef Jivis het volgende:
Ik vond hun aflevering leuker dan die van Rose en Bernard eigenlijk.
Cuse ziet het blijkbaar wel zo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:19 schreef Patch het volgende:
Ik vond het een goede aflevering die van Nikki en Paolo, helemaal geen misstap.
Zo ook niet de karakters van Bernhard en Rose, ook geen misstap.
Dat ze (Nikki en Paolo) levend werden begraven was toch wel geweldig om te zien, zat haast te schreeuwen op de bankquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:19 schreef Patch het volgende:
Ik vond het een goede aflevering die van Nikki en Paolo, helemaal geen misstap.
Zo ook niet de karakters van Bernhard en Rose, ook geen misstap.
Bernard is het allerstoerst man.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ook. Maar de personages van Rose en Bernard (vooral Rose) vind ik leuker![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Bernard is het allerstoerst man.
[afbeelding]
Holland Manners.
Dus jij stelt je beschikbaar om ook de verhaaltjes up-to-date te maken?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:51 schreef Gremen het volgende:
tevens tvp
Wtf?? Dat is me serieus nooit opgevallen!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Bernard is het allerstoerst man.
[afbeelding]
Holland Manners.
Wat hij zegt!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:20 schreef Xurk het volgende:
[..]
Wtf?? Dat is me serieus nooit opgevallen!!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:20 schreef Xurk het volgende:
[..]
Wtf?? Dat is me serieus nooit opgevallen!!
Wtf, hoe kan jullie dat nou níet opgevallen zijn?quote:
Ik schaam me ook welquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
[..]
Wtf, hoe kan jullie dat nou níet opgevallen zijn?
Valt me tegen van jullie.
Hehequote:Op donderdag 14 juni 2007 10:52 schreef Zhenar het volgende:
Cuse over de misstap genaamd "Nikki en Paulo":
[..]
Tadaaa:quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:31 schreef Symer het volgende:
[..]
Blijkbaar is het verwijderd van xs.to. Mijn usericon (stond ook op xs.to) was ook al foetsie![]()
Het zou wel kunnen, want die terugkeer zouden ze via flash-forwards kunnen doenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:48 schreef Xurk het volgende:
Als het einde van LOST gewoon de redding zou zijn, zou ik wel teleurgesteld zijn; ik wil ook weten hoe hun terugkeer in de bewoonde wereld gaat en hoe ze dat trekken, wat voor veranderingen er allemaal zijn, vooral nu de meesten op het eiland "closure" hebben gevonden en karakterontwikkeling hebben gehad... dus ik ben blij dat we nu waarschijnlijk flash-forwards gaan krijgen ook
Ik vond ze beiden even pijnlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:10 schreef Jivis het volgende:
Ik vond hun aflevering leuker dan die van Rose en Bernard eigenlijk.
Maar dan zonder The ervoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Kan je The Traveler gaan kijken
Wat kom jij nou weer pratenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
The traveler is poep, ik wil Lost.
Wat doe je dapper?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Wat kom jij nou weer praten
-Mo- was net zo goed bezig.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:12 schreef Patch het volgende:
Maar we kunnen ons bezig houden met de leuke Youtube-filmpjes !
![]()
John Locke's geheime identiteit 1
http://www.youtube.com/watch?v=UYFmHgaQMBI
John Locke's geheime identiteit 2
http://www.youtube.com/watch?v=1BEEVbvcqp0
Hidden Blooper van de DVD-box
http://www.youtube.com/watch?v=ZR4-u_3kyj0&mode=related&search=
Sawyer auditie![]()
damn 02/2008 pas..![]()
http://www.youtube.com/watch?v=tacCrMEmjMs&mode=related&search=
Lost: de sitcom
http://www.youtube.com/watch?v=mYv0Haigvgs
Lost vs Cheers
http://www.youtube.com/watch?v=4bJ94Oy-wIE&mode=related&search=
Dus toch. Toen ik voor het eerst de pilot zag moest ik meteen aan The Langoliers denken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:20 schreef G-Mart het volgende:
Tijdje geleden The Langoliers van Stephen King maar euh .. ´gekocht´. Volgens Damon Lindelof een van de miniseries die een grote invloed had op de verhaallijn van Lost. Ben benieuwd, moet het nog kijken.
Dat vind ik dan toch weer ver gezocht. Buiten de omvallende bomen, geen contact met de wereld kunnen krijgen, en niet wetend waar ze zich bevinden lijkt het helemaal niet op The Langoliers.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:40 schreef Symer het volgende:
[..]
Dus toch. Toen ik voor het eerst de pilot zag moest ik meteen aan The Langoliers denken.
Vooral toen iedereen op het strand zich omdraaide om naar de omvallende bomen in de jungle te kijken (in The Langoliers zit net zo'n scène waar iedereen naar hoogspanningsmasten kijkt die in de verte omvallen).
Is het de bedoeling dat in die tweede regel dingen staan waarin The Langoliers verschilt van Lost?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:53 schreef DT-PiSanG het volgende:
[..]
Dat vind ik dan toch weer ver gezocht. Buiten de omvallende bomen, geen contact met de wereld kunnen krijgen, en niet wetend waar ze zich bevinden lijkt het helemaal niet op The Langoliers.
In The Langoliers bevinden ze zich in een andere wereld, geen vreemde wezens in de 'echte' wereld, een helderziende blinde meid, mensen die wakker waren tijdens het vliegen naar de andere wereld verdwenen, slechte special effects, etc.![]()
Goede film, tot een bepaald moment..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Oh, kut, DIE moest ik nog kijken! The Langoliers...
Toevallig is Stephen King een hele grote fan van Lost, net als Quentin Tarantino.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:20 schreef G-Mart het volgende:
Tijdje geleden The Langoliers van Stephen King maar euh .. ´gekocht´. Volgens Damon Lindelof een van de miniseries die een grote invloed had op de verhaallijn van Lost. Ben benieuwd, moet het nog kijken.
Die avatarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:54 schreef Suerte het volgende:
[..]
Toevallig is Stephen King een hele grote fan van Lost, net als Quentin Tarantino.
King's boek The Stand (De Beproeving) was ook een inspiratie voor de serie![]()
Gewoon door een fan gemaakt die waarschijnlijk inspiratie zocht voor de zoveelste Lost-muziekvideo en die vond toen Sawyer die opmerking maakte.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:59 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die avatar![]()
En die reclame van Mr Clean, door wie is die gemaakt? Want Sawyer maakte daar al ooit een grap over, dus als het niet van de makers zelf komt is ie niet zo origineel...
quote:HEROES - Tieners die ontdekken dat ze over superheld-achtige krachten bezitten. Dat klinkt als een onderwerp voor een serie die vooral nerds aanspreekt, maar Amerika stemde toch massaal af op het eerste seizoen van Heroes. Vooral wanhopige Lost-kijkers liepen massaal over.
Maar als je veel moeite doet om Lost te promoten op de zender die jouw naam draagt is het wel raar om vervolgens te melden dat je daar wanhopig van kunt worden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Het klopt wel... Veel Lost kijkers die het teveel vonden zwabberen zijn afgehaakt en gingen Heroes kijken...
Ik postte die dingen vaak idd, maar dat waren de zogenaamde 'overnights', dus alleen de mensen die Lost op die dag gekeken hadden. ABC beschikt ook over 'Live plus 7' gegevens die meten hoeveel mensen Lost opnemen en in de week erna kijken, wat gezien Lost's late tijdstip nogal veel schijnt te zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Wanhopig kun je van meerdere dingen overlopen...
Kijkcijfers kelderden voor Lost gedurende het seizoen, tot een bepaald niveau. Werd hier dan wekelijks gepost...
Wat heeft dat met Lost te maken? Of komen er acteurs langs?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:13 schreef Patch het volgende:
Hoe laat kwam SNL vanavond?
Zoals eerder vermeld inderdaad: vanavond met Matthew Foxquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:35 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Lost te maken? Of komen er acteurs langs?
quote:
Nee joh, Walt bedenkt het allemaal met z'n stripboekquote:Op zondag 17 juni 2007 11:36 schreef Symer het volgende:
In die lift zei iemand trouwens dat ze in purgatory zitten, dat zou wel veel verklaren eigenlijk![]()
Dan gok ik dat je gek bent...quote:Op zondag 17 juni 2007 13:16 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zal wel gek zijn maar zag ik nou james in een aflevering van battlestar gallactica????
Zag een achtergrondfiguur die sprekend op hem leek en ff in de camera zwaaide, maar ik heb die betreffende aflevering niet meer zie ik net, dus kan geen screenshot maken.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:19 schreef Patch het volgende:
[..]
Dan gok ik dat je gek bent...
http://www.imdb.com/name/nm0391326/
I .. can´t .. stand .. these .. people ..quote:Op zondag 17 juni 2007 11:36 schreef Symer het volgende:
In die lift zei iemand trouwens dat ze in purgatory zitten, dat zou wel veel verklaren eigenlijk![]()
Read the sarcasm.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:33 schreef G-Mart het volgende:
[..]
I .. can´t .. stand .. these .. people ..
[afbeelding]
Heb je The Langoliers inmiddels al gezien?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:33 schreef G-Mart het volgende:
...
Het was inderdaad nogal flauw, toen Comedy Central naar Nederland kwam was ik vooral benieuwd naar SNL, omdat ik alleen enkele beroemde sketches ervan kende via YouTube, die wél geniaal zijn... blijkt het dat er maar af en toe zulke sketches zijnquote:Op zondag 17 juni 2007 11:36 schreef Symer het volgende:
Wat een zoutloze humor zeg. Dat stukje over Lost in de lift was wel aardig maar de rest bestond voornamelijk uit non-humor, heb dan ook niet verder gekeken dan het stukje waar Matthew Fox een professor was. Deed Fox verder nog iets tofs?
quote:In die lift zei iemand trouwens dat ze in purgatory zitten, dat zou wel veel verklaren eigenlijk
Nee helaas. Alleen maar God of War 2 gespeeld en op stap geweest eigenlijk, en ik moet zo ook weer weg. Misschien morgenavond ofzo.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:37 schreef Symer het volgende:
[..]
Heb je The Langoliers inmiddels al gezien?
Ah, niet veel gemist dus.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:47 schreef Xurk het volgende:
[..]
Het was inderdaad nogal flauw, toen Comedy Central naar Nederland kwam was ik vooral benieuwd naar SNL, omdat ik alleen enkele beroemde sketches ervan kende via YouTube, die wél geniaal zijn... blijkt het dat er maar af en toe zulke sketches zijn
Matthew Fox kondigde verder alleen Tenacious D nog aan en hij zat nog in een sketch waar hij een "mountain man" was, die wel redelijk was, omdat de actrices in die sketch zogenaamd het script herschreven hadden zodat ze allemaal met Matthew Fox konden zoenen. Wel geinig, maar die met de lift was veruit het beste.
Ik niet. Is het wat?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:50 schreef Patch het volgende:
Heeft er hier nog meer iemand die Lost-boeken gelezen?
Die boeken gaan in op de overige passagiers (zoals bijv. Nikki & Paolo), met hun geheimen, achtergrond e.d. en ondertussen komen ze dan de bekende Lost karakters tegen enzo...
Saturday Night Livequote:Op zondag 17 juni 2007 16:54 schreef SolidasRock het volgende:
SNL=?
O... Wel eens naar gekeken maar dan alleen die van chris rock. Vond er niet veel aan, zijn standup comidian op het podium (bigger and blacker bijv) vond ik daartegenin wel geweldig...quote:
Ik heb er nu 2 gelezen en ze zijn wel geinig, vooral de herkenbaardere momenten (als de hoofdrolspeler in aanraking komt met 1 van de vast Lost-karakters) zijn leuk om te lezen.quote:
Ik heb er geen hekel aan, hoe meer merchandise, hoe meer vreugdquote:Op zondag 17 juni 2007 17:40 schreef Jivis het volgende:
Pure uitmelkerij, die boeken
Heb ik echt een hekel aan, net als die games![]()
Ik heb je quote even aangepast, zo klopt het welquote:Op zondag 17 juni 2007 17:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb er geen hekel aan, hoe meer kwalitatief goede merchandise, hoe meer vreugd
Ik snap hem nietquote:
Arzt is die dynamietexpert, die riep de hele tijd dat er heel supervoorzichtig moest gedaan worden met de dynamiet dat uit 1 of ander piratenschip ergens op het eiland afkwam maar hij ontplofte dus zelf en er kwam een stukje hersenen op de shirt van Hurley....quote:
OKquote:Op zondag 17 juni 2007 22:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Arzt is die dynamietexpert, die riep de hele tijd dat er heel supervoorzichtig moest gedaan worden met de dynamiet dat uit 1 of ander piratenschip ergens op het eiland afkwam maar hij ontplofte dus zelf en er kwam een stukje hersenen op de shirt van Hurley....
Dude, you've got a piece of Arzt on youquote:Op zondag 17 juni 2007 22:14 schreef SolidasRock het volgende:
En toen zei Hurley uiteraard na 5 seconden stilte na de explosie:"Dude..."
Knap dat je in dat stukje Arzt hersenen zagquote:Op zondag 17 juni 2007 22:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Arzt is die dynamietexpert, die riep de hele tijd dat er heel supervoorzichtig moest gedaan worden met de dynamiet dat uit 1 of ander piratenschip ergens op het eiland afkwam maar hij ontplofte dus zelf en er kwam een stukje hersenen op de shirt van Hurley....
Arzt = Natuurkundeleraarquote:Op zondag 17 juni 2007 22:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:38 schreef Jivis het volgende:
Hopelijk is ze niet in ALLES onhandig, als je begrijpt wat ik bedoel gnagnagna![]()
![]()
Ik kwam Jin tegen in 24.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
Gisteren kwamen Arzt en Jin beiden in ER voor.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:12 schreef Patch het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Tni4h7kRb-k&eurl=
Verwacht je daar zoveel van danquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:01 schreef Symer het volgende:
De Lost-game schijnt trouwens uitgesteld te zijn tot eind 2008 bron
![]()
The X Files Games was uitermate goed te pruimen vond ikquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:50 schreef Jivis het volgende:
Misschien is Lost een uitzondering op de regel, maar games gebaseerd op tv-series zijn vaak verre van geslaagd.
quote:Ubisoft's Yves Guillemot just mentioned that the video game tie-in to the hit series "Lost" is still on schedule for 2007.
Waarom noemen ze het een "tie-in"quote:
En jij dan Jack en ik Sawyer? Of toch andersomquote:
Die "smiley" verdient de doodquote:Op maandag 25 juni 2007 19:22 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En jij dan Jack en ik Sawyer? Of toch andersom. Ik ben een geboren leider maar ik heb ook de woeste aantrekkingskracht van Sawyer
. Maar ik ben wel een echte 'live together, die alone'-er. Maar ik kan ook weer net zo goed mensen oplichten als Sawyer.
Nou ja...groetjes.![]()
Sayid is een erg ondergewaardeerd personagequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:47 schreef Nuna het volgende:
Zit nu Seizoen 3, aflevering 16 te kijken. Die quotes soms ook![]()
Sayid: ''Who are you?''
Juliet: ''If I told you who I was, if I told you everything I know, you'd kill me.''
Sayid: ''What do you think I'll do, when you don't?''
Sayid kicks assquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:27 schreef Patch het volgende:
[..]
Sayid is een erg ondergewaardeerd personage![]()
Ik zeg Grindhousequote:Op donderdag 28 juni 2007 13:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
So true![]()
Jammer genoeg was hij in seizoen 3 niet zo op de voorgrond te bekennen
dat was ik vergeten ja, klopt.quote:
Dan heb je nog wel even te gaanquote:Op maandag 2 juli 2007 11:14 schreef Cerubo het volgende:
Bij mij was die begrafenis van die overleden passagiers ofzo het laatste wat gebeurt is, ik heb m'n nieuwe EP's nog steeds niet binnen
.
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:31 schreef MaxPower het volgende:
Seizoen 4... tering ik dacht dat ik er vanaf was. Vond het einde al zo vaag...![]()
Volg je ook nog The Traveler?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Er is een soort zomervariant van Lost, JFC genaamd. Daar vermaak ik me prima mee.
Ik heb eens gehoord dat de makers een soort 80's musicbox wilden samenstellen met de nummers die je hoort (niet de originele soundtrack maar nummers van de elpee's die ze hebben). Scheen zelfs een hele versie van Driveshaft op te komen. Heeft daar iemand nog iets van gehoord...quote:Op maandag 2 juli 2007 13:52 schreef Addict89 het volgende:
* Addict89 zet Make Your Own Kind of Music maar weer op voor het Lost-gevoel.
Klik, onder 'Archived File' staan de links waar je ze terug kunt luisteren.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg dropjes. Ik ben het weer 's vanaf het begin aan het kijken, maar wil dit keer ook de podcasts meenemen. De oudste staan niet meer op de site van ABC though. Heeft iemand enig idee waar ik die kan vinden?
Shannonquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, en allejezus, wat ben ik blij dat Boone en Shannon weg zijn.
Je moet wel heel zielig zijn om zo'n t-shirt te kopen.quote:
pardon?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je moet wel heel zielig zijn om zo'n t-shirt te kopen.
owh ok... gelukkig maar....quote:
Ik vind die ook wel erg... onsubtielquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je moet wel heel zielig zijn om zo'n t-shirt te kopen.
Hoeft ook niet, er is niemand die 'subtiel' voor lul loopt.quote:
Zijn sowiezo van die pauperkwaliteitshirts waar ze het altijd op drukkenquote:
Daarom staat er ook slechts een stoel op natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Zijn sowiezo van die pauperkwaliteitshirts waar ze het altijd op drukkenen ik vind de opdruk ook niet heel bijzonder, je weet nog niet eens wie/wat Jacob is
![]()
Maar dan nogquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daarom staat er ook slechts een stoel op natuurlijk.
Ja inderdaad, als ze het nou op ringer tee's zouden drukken ipv die slobberdingenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Zijn sowiezo van die pauperkwaliteitshirts waar ze het altijd op drukkenen ik vind de opdruk ook niet heel bijzonder, je weet nog niet eens wie/wat Jacob is
![]()
Dat is natuurlijk geen toeval.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:07 schreef danos het volgende:
zit nu ergens in season 3 episode 8, topserie, het enige waar ik me aan geergerd heb zijn die toevallige ontmoetingen in de flashbacks. Alsof sydney een dorp is met 100 inwoners, met 1 kroeg
Smokey heeft alle survivors gescand op hun herinneringen en die vervolgens willekeurig bij anderen ingebracht in het kader van een psychologisch experiment dat in de jaren 70/80 is opgezet door Dharma maar sindsdien is verlaten en een eigen leven is gaan leiden.quote:
Zou ik wel een teleurstellende verklaring vindenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:22 schreef Symer het volgende:
[..]
Smokey heeft alle survivors gescand op hun herinneringen en die vervolgens willekeurig bij anderen ingebracht in het kader van een psychologisch experiment dat in de jaren 70/80 is opgezet door Dharma maar sindsdien is verlaten en een eigen leven is gaan leiden.
Bijvoorbeeld: het begint met kleine dingen als een exact dezelfde koffiepot die zowel in Jacks ziekenhuis staat als in Locke's kantoor, waarna steeds grotere elementen ingepland worden. Zo gaat het van onbewuste connecties naar bewuste connecties, bijv. de vrouw die door Charlie gered werd van beroving wordt in zijn geheugen vervangen door een vrouw uit iemand anders' geheugen (Nadia uit Sayids geheugen) en Sawyer denkt Jacks vader ontmoet te hebben in een bar in Sydney terwijl dat eigenlijk iemand anders was respectievelijk.
Beetje wel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:51 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zou ik wel een teleurstellende verklaring vinden
Deze dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:51 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zou ik wel een teleurstellende verklaring vinden
Jemig, over tijd te veel gesprokenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:14 schreef Symer het volgende:
Ik kan me idd herinneren dat de producers ooit in een interview gezegd hebben dat bepaalde dingen gewoon toeval zijn. Maar ik weet niet of ze met 'bepaalde dingen' ook al die connecties bedoelden.
[afbeelding]
Dat is dan namelijk toch wel érg veel toeval.
Nu zal die ook wel dood zijnquote:
Mwah, ik weet het niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Nu zal die ook wel dood zijn
Of net zoals bij de Pirates of the Caribbean dat een been gewoon verder loopt.
Is ook een hele verandering, van flashback naar flashforwardquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Einde van Seizoen 3 blijf ik trouwens maar vreemd vinden
Niet in de trant van moeilijk te begrijpen of wat dan ook, meer gewoon. Vreemdquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:13 schreef Haunter het volgende:
[..]
Is ook een hele verandering, van flashback naar flashforward![]()
Nee pwnt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gelukkig heb je nog een tijdje om er goed over na te denken, om er over te praten; wat je maar wiltquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Niet in de trant van moeilijk te begrijpen of wat dan ook, meer gewoon. Vreemd
Ja oktober begint het toch pas weer? Of het nieuwe jaar pas?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:22 schreef Haunter het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog een tijdje om er goed over na te denken, om er over te praten; wat je maar wilt![]()
Februariquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja oktober begint het toch pas weer? Of het nieuwe jaar pas?
Shit héééquote:
Ook als Rus natuurlijkquote:
Tof overzichtquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:14 schreef Symer het volgende:
Ik kan me idd herinneren dat de producers ooit in een interview gezegd hebben dat bepaalde dingen gewoon toeval zijn. Maar ik weet niet of ze met 'bepaalde dingen' ook al die connecties bedoelden.
[afbeelding]
Dat is dan namelijk toch wel érg veel toeval.
Sun zag op televisie nog dat Hurley de loterij won, maar daar houdt het wel op geloof ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:13 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Tof overzicht![]()
Jin&Sun hebben totaal geen band met de rest? *denkt hard na*
Dat was Sun niet, dat was de dochter van de man waar Jin een "message" kwam brengen en toen een puppy kreeg als dank voor het niet vermoorden van de man.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sun zag op televisie nog dat Hurley de loterij won, maar daar houdt het wel op geloof ik![]()
Dat wil ik ook leren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:54 schreef CySt het volgende:
[..]
en toen een puppy kreeg als dank voor het niet vermoorden van de man.
Dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:59 schreef CySt het volgende:
[..]
Ik heb pas alle seizoenen achter elkaar door gekeken. Ben net een week klaar ofzo..
En de rest van Lost vind je normaal?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het bedrijf van Suns vader werkt samen met het bedrijf van Charles Widmore en The Hanso Foundation.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:13 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Tof overzicht![]()
Jin&Sun hebben totaal geen band met de rest? *denkt hard na*
"Cloverfield"?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:42 schreef chansadres het volgende:
De trailer van het nieuwe (nog titelloze) project van J.J. Abrahams is nu in de bioscoop te zien voor Transformers. Het ziet er heel erg tof uit. Word een soort van Godzillafilm maar dan gefilmd met camcorders.
Idd, staat nu bekend onder gewoon Clover maar dat word niet de titel. Zelfs de trailer laat enkel de datum zien en Produced by: J.J. Abrams.quote:
Hence the ""quote:
Ben jij dat toevallig?quote:Jildert vrijdag 06 Juli 2007 om 14:42 [Profiel]
Vind dit allemaal erg vet bedacht, een beetje Lost-achtig: daar zijn ook allemaal sites over te vinden die hinten naar de gebeurtenissen op het eiland.
Boemlauwe smileysquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ben jij dat toevallig? [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik ook. En Hurley.quote:
Dat heb ik juist met Clairequote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:57 schreef Patch het volgende:
Eigenlijk zijn de meeste karakters wel interessant.
Ik heb alleen bij Jin en Sun vaak zoiets van: "mwah.."
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ben jij dat toevallig? [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Oke, sorry. Het was een vergezochte gevolgtrekking nav het feit dat er Jildert in je Fok-profiel staat.quote:
Kan gebeuren. Don't mention it homie.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oke, sorry. Het was een vergezochte gevolgtrekking nav het feit dat er Jildert in je Fok-profiel staat.
Zij is mijn favoriet sinds ze in de serie zit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:26 schreef Nuna het volgende:
Juliet vind ik ook wel een interessant personage.
ik kan alleen haar vreemde mond niet hebben...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:33 schreef CySt het volgende:
[..]
Zij is mijn favoriet sinds ze in de serie zit.
Inderdaad, vind haar ook maar irritant. Vooral met dat zelfingenomen glimlachje altijd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:54 schreef Patch het volgende:
[..]
ik kan alleen haar vreemde mond niet hebben...
die mondhoeken lijken 9 van de 10 keer niet te kloppen![]()
Fapper.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:56 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Komt dit uit een serie met pics ofzo? ben wel benieuwd naar de rest![]()
Fappen maar:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:56 schreef G-Mart het volgende:
Komt dit uit een serie met pics ofzo? ben wel benieuwd naar de rest![]()
Dude, je hebt de naam van de belangrijkste persoon.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:40 schreef planethugo het volgende:
paar weken terug met lost begonnen, seizoen 2 en 3 afgelopen week in een sneltreinvaart gekeken en was eerst wat sceptisch maar bijzonder vermakelijke serie
Alleen moet het niet allemaal te fanta worden imo
Ik wist niet dat emilie de raven ook in die andere serie met die alien speelde. (weet de naam ervan ff nie meer)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:35 schreef Xurk het volgende:
[..]
Fappen maar:
In deze post zit de foto:
http://hollywood.outsidet(...)ams-of-being-single/
En hij staat er ook tussen in deze collectie [op pagina 3, onderaan kun je "« Previous Entries" klikken]:
http://dailycelebs.de/show/celebrities/emilie-de-ravin/
Het lijkt erop dat dat de enige uit de shoot is dus, aangezien bij beide blogposts hierboven alleen die foto er staat en niet nog meer uit dezelfde shoot, maar wees niet getreurd, ik heb nog wat meer galleries van Emilie de Ravin voor je gevonden tijdens mijn speurtocht naar de niet-bestaande andere foto's van die naaktfoto:
http://www.safesearching.com/2k/greenroom/emiliederavin/gallery/
http://socialitelife.com/(...)st_ties_the_knot.php
verschrikkelijke foto.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
maar deze plaatje wil ik jullie niet onthouden
klik
Ik gebruik hem nu als bureaublad![]()
Ah, in oktober dusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:35 schreef magnifor het volgende:
Weet iemand wanneer seizoen 3 op dvd komt? Volgens play.com in oktober, dus rond die tijd zal de dvd ook in nederland uitkomen toch?
Ik vind deze beter:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |