Dan gok ik dat je gek bent...quote:Op zondag 17 juni 2007 13:16 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zal wel gek zijn maar zag ik nou james in een aflevering van battlestar gallactica????
Zag een achtergrondfiguur die sprekend op hem leek en ff in de camera zwaaide, maar ik heb die betreffende aflevering niet meer zie ik net, dus kan geen screenshot maken.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:19 schreef Patch het volgende:
[..]
Dan gok ik dat je gek bent...
http://www.imdb.com/name/nm0391326/
I .. can´t .. stand .. these .. people ..quote:Op zondag 17 juni 2007 11:36 schreef Symer het volgende:
In die lift zei iemand trouwens dat ze in purgatory zitten, dat zou wel veel verklaren eigenlijk![]()
Read the sarcasm.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:33 schreef G-Mart het volgende:
[..]
I .. can´t .. stand .. these .. people ..
[afbeelding]
Heb je The Langoliers inmiddels al gezien?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:33 schreef G-Mart het volgende:
...
Het was inderdaad nogal flauw, toen Comedy Central naar Nederland kwam was ik vooral benieuwd naar SNL, omdat ik alleen enkele beroemde sketches ervan kende via YouTube, die wél geniaal zijn... blijkt het dat er maar af en toe zulke sketches zijnquote:Op zondag 17 juni 2007 11:36 schreef Symer het volgende:
Wat een zoutloze humor zeg. Dat stukje over Lost in de lift was wel aardig maar de rest bestond voornamelijk uit non-humor, heb dan ook niet verder gekeken dan het stukje waar Matthew Fox een professor was. Deed Fox verder nog iets tofs?
quote:In die lift zei iemand trouwens dat ze in purgatory zitten, dat zou wel veel verklaren eigenlijk
Nee helaas. Alleen maar God of War 2 gespeeld en op stap geweest eigenlijk, en ik moet zo ook weer weg. Misschien morgenavond ofzo.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:37 schreef Symer het volgende:
[..]
Heb je The Langoliers inmiddels al gezien?
Ah, niet veel gemist dus.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:47 schreef Xurk het volgende:
[..]
Het was inderdaad nogal flauw, toen Comedy Central naar Nederland kwam was ik vooral benieuwd naar SNL, omdat ik alleen enkele beroemde sketches ervan kende via YouTube, die wél geniaal zijn... blijkt het dat er maar af en toe zulke sketches zijn
Matthew Fox kondigde verder alleen Tenacious D nog aan en hij zat nog in een sketch waar hij een "mountain man" was, die wel redelijk was, omdat de actrices in die sketch zogenaamd het script herschreven hadden zodat ze allemaal met Matthew Fox konden zoenen. Wel geinig, maar die met de lift was veruit het beste.
Ik niet. Is het wat?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:50 schreef Patch het volgende:
Heeft er hier nog meer iemand die Lost-boeken gelezen?
Die boeken gaan in op de overige passagiers (zoals bijv. Nikki & Paolo), met hun geheimen, achtergrond e.d. en ondertussen komen ze dan de bekende Lost karakters tegen enzo...
Saturday Night Livequote:Op zondag 17 juni 2007 16:54 schreef SolidasRock het volgende:
SNL=?
O... Wel eens naar gekeken maar dan alleen die van chris rock. Vond er niet veel aan, zijn standup comidian op het podium (bigger and blacker bijv) vond ik daartegenin wel geweldig...quote:
Ik heb er nu 2 gelezen en ze zijn wel geinig, vooral de herkenbaardere momenten (als de hoofdrolspeler in aanraking komt met 1 van de vast Lost-karakters) zijn leuk om te lezen.quote:
Ik heb er geen hekel aan, hoe meer merchandise, hoe meer vreugdquote:Op zondag 17 juni 2007 17:40 schreef Jivis het volgende:
Pure uitmelkerij, die boeken
Heb ik echt een hekel aan, net als die games![]()
Ik heb je quote even aangepast, zo klopt het welquote:Op zondag 17 juni 2007 17:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb er geen hekel aan, hoe meer kwalitatief goede merchandise, hoe meer vreugd
Ik snap hem nietquote:
Arzt is die dynamietexpert, die riep de hele tijd dat er heel supervoorzichtig moest gedaan worden met de dynamiet dat uit 1 of ander piratenschip ergens op het eiland afkwam maar hij ontplofte dus zelf en er kwam een stukje hersenen op de shirt van Hurley....quote:
OKquote:Op zondag 17 juni 2007 22:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Arzt is die dynamietexpert, die riep de hele tijd dat er heel supervoorzichtig moest gedaan worden met de dynamiet dat uit 1 of ander piratenschip ergens op het eiland afkwam maar hij ontplofte dus zelf en er kwam een stukje hersenen op de shirt van Hurley....
Dude, you've got a piece of Arzt on youquote:Op zondag 17 juni 2007 22:14 schreef SolidasRock het volgende:
En toen zei Hurley uiteraard na 5 seconden stilte na de explosie:"Dude..."
Knap dat je in dat stukje Arzt hersenen zagquote:Op zondag 17 juni 2007 22:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Arzt is die dynamietexpert, die riep de hele tijd dat er heel supervoorzichtig moest gedaan worden met de dynamiet dat uit 1 of ander piratenschip ergens op het eiland afkwam maar hij ontplofte dus zelf en er kwam een stukje hersenen op de shirt van Hurley....
Arzt = Natuurkundeleraarquote:Op zondag 17 juni 2007 22:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:38 schreef Jivis het volgende:
Hopelijk is ze niet in ALLES onhandig, als je begrijpt wat ik bedoel gnagnagna![]()
![]()
Ik kwam Jin tegen in 24.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
Gisteren kwamen Arzt en Jin beiden in ER voor.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:12 schreef Patch het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Tni4h7kRb-k&eurl=
Verwacht je daar zoveel van danquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:01 schreef Symer het volgende:
De Lost-game schijnt trouwens uitgesteld te zijn tot eind 2008 bron
![]()
The X Files Games was uitermate goed te pruimen vond ikquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:50 schreef Jivis het volgende:
Misschien is Lost een uitzondering op de regel, maar games gebaseerd op tv-series zijn vaak verre van geslaagd.
quote:Ubisoft's Yves Guillemot just mentioned that the video game tie-in to the hit series "Lost" is still on schedule for 2007.
Waarom noemen ze het een "tie-in"quote:
En jij dan Jack en ik Sawyer? Of toch andersomquote:
Die "smiley" verdient de doodquote:Op maandag 25 juni 2007 19:22 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En jij dan Jack en ik Sawyer? Of toch andersom. Ik ben een geboren leider maar ik heb ook de woeste aantrekkingskracht van Sawyer
. Maar ik ben wel een echte 'live together, die alone'-er. Maar ik kan ook weer net zo goed mensen oplichten als Sawyer.
Nou ja...groetjes.![]()
Sayid is een erg ondergewaardeerd personagequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:47 schreef Nuna het volgende:
Zit nu Seizoen 3, aflevering 16 te kijken. Die quotes soms ook![]()
Sayid: ''Who are you?''
Juliet: ''If I told you who I was, if I told you everything I know, you'd kill me.''
Sayid: ''What do you think I'll do, when you don't?''
Sayid kicks assquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:27 schreef Patch het volgende:
[..]
Sayid is een erg ondergewaardeerd personage![]()
Ik zeg Grindhousequote:Op donderdag 28 juni 2007 13:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
So true![]()
Jammer genoeg was hij in seizoen 3 niet zo op de voorgrond te bekennen
dat was ik vergeten ja, klopt.quote:
Dan heb je nog wel even te gaanquote:Op maandag 2 juli 2007 11:14 schreef Cerubo het volgende:
Bij mij was die begrafenis van die overleden passagiers ofzo het laatste wat gebeurt is, ik heb m'n nieuwe EP's nog steeds niet binnen
.
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:31 schreef MaxPower het volgende:
Seizoen 4... tering ik dacht dat ik er vanaf was. Vond het einde al zo vaag...![]()
Volg je ook nog The Traveler?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Er is een soort zomervariant van Lost, JFC genaamd. Daar vermaak ik me prima mee.
Ik heb eens gehoord dat de makers een soort 80's musicbox wilden samenstellen met de nummers die je hoort (niet de originele soundtrack maar nummers van de elpee's die ze hebben). Scheen zelfs een hele versie van Driveshaft op te komen. Heeft daar iemand nog iets van gehoord...quote:Op maandag 2 juli 2007 13:52 schreef Addict89 het volgende:
* Addict89 zet Make Your Own Kind of Music maar weer op voor het Lost-gevoel.
Klik, onder 'Archived File' staan de links waar je ze terug kunt luisteren.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg dropjes. Ik ben het weer 's vanaf het begin aan het kijken, maar wil dit keer ook de podcasts meenemen. De oudste staan niet meer op de site van ABC though. Heeft iemand enig idee waar ik die kan vinden?
Shannonquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, en allejezus, wat ben ik blij dat Boone en Shannon weg zijn.
Je moet wel heel zielig zijn om zo'n t-shirt te kopen.quote:
pardon?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je moet wel heel zielig zijn om zo'n t-shirt te kopen.
owh ok... gelukkig maar....quote:
Ik vind die ook wel erg... onsubtielquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je moet wel heel zielig zijn om zo'n t-shirt te kopen.
Hoeft ook niet, er is niemand die 'subtiel' voor lul loopt.quote:
Zijn sowiezo van die pauperkwaliteitshirts waar ze het altijd op drukkenquote:
Daarom staat er ook slechts een stoel op natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Zijn sowiezo van die pauperkwaliteitshirts waar ze het altijd op drukkenen ik vind de opdruk ook niet heel bijzonder, je weet nog niet eens wie/wat Jacob is
![]()
Maar dan nogquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daarom staat er ook slechts een stoel op natuurlijk.
Ja inderdaad, als ze het nou op ringer tee's zouden drukken ipv die slobberdingenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Zijn sowiezo van die pauperkwaliteitshirts waar ze het altijd op drukkenen ik vind de opdruk ook niet heel bijzonder, je weet nog niet eens wie/wat Jacob is
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |