Wat heeft het nou voor nut om dooie personages in de OP te laten staan terwijl ze helemaal niet meer in dienst staan van het verhaal? Bij de credits komen de namen van de acteurs die al uit de serie zijn toch ook niet meer elke aflevering voorbijquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:51 schreef Gremen het volgende:
ik mis eigenlijk een hoop dode personen. Waarom hoofdpersonen die in seizoen 1 en 2 een grote rol speelden uit de OP halen? Net als Micheal en Walt
tevens tvp
Ik zag de beschrijvingen eigenlijk als verduidelijking van wie de mensen in de castfoto bovenaan zijn. En daar staan Eko, Ana-Lucia, Shannon, Boone, Libby, enz ook niet in. Ik vind het dus ook prima zo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat heeft het nou voor nut om dooie personages in de OP te laten staan terwijl ze helemaal niet meer in dienst staan van het verhaal? Bij de credits komen de namen van de acteurs die al uit de serie zijn toch ook niet meer elke aflevering voorbij![]()
Plus je krijgt er een onnodig lange OP van.
quote:Cuse said that being a showrunner now is much different than it was 10 years ago. "You have to be more of a brand manager," he said. He said there are 37 ancillary parts to the "Lost" brand from T-shirts to mobile phone applications to a planned video game. It led to a discussion of several missteps, including the tie-in novel "Bad Twin" that Cuse said didn't meet their bar and the introduction of two previously unseen survivors, Nikki and Paulo.
The characters came out of "Lost" viewers' questions about why the show focused only on the same 12 characters and not the "socks," the unnamed survivors who provide the background around the camp. Cuse said "socks" comes from the term "sock puppets," which the writers call the extras.
"We're like, 'Trust us, you don't care about those guys,' " Lindelof joked.
They said they realized almost immediately that adding Nikki and Paulo was a mistake, even before the viewer outcry. Many of the scenes they shot would get cut on the editing room floor, not because of the actors but because they were concerned about how they fit into the story. Lindelof said that it was a lesson for the writers to stay true to the show's vision even if the viewers don't seem to like it.
"We buried them alive," Cuse said of Nikki and Paulo. "OK, you guys don't like Nikki and Paulo, there."
Zo te zien heeft xs.to dat plaatje verwijderd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:44 schreef Symer het volgende:
Ik mis trouwens een tegeltje in de OP.
Is toch ergens ook wel lullig voor de spelers van die rollenquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:52 schreef Zhenar het volgende:
Cuse over de misstap genaamd "Nikki en Paulo":
[..]
Tjaquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is toch ergens ook wel lullig voor de spelers van die rollen
quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Maar ik vind wel dat Michael en Walt terug kunnen, ik ga er tenminste van uit dat die 2 in seizoen 4 weer een rol gaan spelen.
Ik ook. Maar de personages van Rose en Bernard (vooral Rose) vind ik leukerquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:10 schreef Jivis het volgende:
Ik vond hun aflevering leuker dan die van Rose en Bernard eigenlijk.
Cuse ziet het blijkbaar wel zo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:19 schreef Patch het volgende:
Ik vond het een goede aflevering die van Nikki en Paolo, helemaal geen misstap.
Zo ook niet de karakters van Bernhard en Rose, ook geen misstap.
Dat ze (Nikki en Paolo) levend werden begraven was toch wel geweldig om te zien, zat haast te schreeuwen op de bankquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:19 schreef Patch het volgende:
Ik vond het een goede aflevering die van Nikki en Paolo, helemaal geen misstap.
Zo ook niet de karakters van Bernhard en Rose, ook geen misstap.
Bernard is het allerstoerst man.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ook. Maar de personages van Rose en Bernard (vooral Rose) vind ik leuker![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Bernard is het allerstoerst man.
[afbeelding]
Holland Manners.
Dus jij stelt je beschikbaar om ook de verhaaltjes up-to-date te maken?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:51 schreef Gremen het volgende:
ik mis eigenlijk een hoop dode personen. Waarom hoofdpersonen die in seizoen 1 en 2 een grote rol speelden uit de OP halen? Net als Micheal en Walt
tevens tvp
Wtf?? Dat is me serieus nooit opgevallen!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Bernard is het allerstoerst man.
[afbeelding]
Holland Manners.
Wat hij zegt!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:20 schreef Xurk het volgende:
[..]
Wtf?? Dat is me serieus nooit opgevallen!!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:20 schreef Xurk het volgende:
[..]
Wtf?? Dat is me serieus nooit opgevallen!!
Wtf, hoe kan jullie dat nou níet opgevallen zijn?quote:
Ik schaam me ook welquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
[..]
Wtf, hoe kan jullie dat nou níet opgevallen zijn?
Valt me tegen van jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |