Inderdaad anders! Beter, beter is het nooit!quote:Op maandag 11 juni 2007 09:12 schreef Deansensitized het volgende:
Weet niet of vroeger alles beter was. Gewoon anders
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:14 schreef Damzkieee het volgende:
Het was ook meer om de discussie aan te zwengelen.
Maar toch
Repost:quote:
Fran, gefeliciteerd!. Ik heb ook nog zo een 'mooi' papiertje, hij begint al langzamerhand te verterenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:09 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Een vriend? HOAX date!
Miss, veel plezier in Rome!
Ik heb een leuk weekend gehad, vrijdag uit eten geweest met mijn ouders. En daarna bij mijn scharrel langs geweesten bij haar geslapen. Zaterdag richting Wageningen gegaan, daar had ik een weekendje met leiding/vrienden van scouting. Zondag hebben we geklommen op een klimmuur en ik heb nu dus spierpijn in mijn armen
Gefeliciteeerd.. verdediging voor je eindverslag?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:15 schreef Bootje84 het volgende:
feli met je rijbewijs francis..
ik bleek een 7 te hebben voor mn verdediging.. onder het motto van "de goeden mogen niet lijden onder de zwakken".... maar goed. ik ben vast een "goede"![]()
Goover, al wat vooruitgang geboekt?
Heet en plakkerigquote:Op maandag 11 juni 2007 09:17 schreef denB het volgende:
Vroegah had ik nog veel kapsones
Moggeh mensen. Hoe is het verders
Doegquote:Op maandag 11 juni 2007 09:15 schreef miss-scofield het volgende:
Nog snel nieuw topic meepikken
Doeeiii![]()
![]()
Ben ziek en toch op stagequote:
nee, PGO verslag blok 10..quote:Op maandag 11 juni 2007 09:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gefeliciteeerd.. verdediging voor je eindverslag?.. want ik heb geen 'verdediging' hoeven doen..
![]()
Redelijk goed, enorm veel spierpijn omdat ik zaterdag met Cuckoo vloerbedekking uit een bedrijfspand heb gehaald/gesloopt. Wat een kutwerkquote:Op maandag 11 juni 2007 09:17 schreef denB het volgende:
Vroegah had ik nog veel kapsones
Moggeh mensen. Hoe is het verders
Ga je dan!quote:Op maandag 11 juni 2007 09:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Redelijk goed, enorm veel spierpijn omdat ik zaterdag met Cuckoo vloerbedekking uit een bedrijfspand heb gehaald/gesloopt. Wat een kutwerkEn zaterdag hebben we voetbaltournooi van mijn afstudeerplek
Vanaf je 16e hè!quote:Op maandag 11 juni 2007 09:21 schreef Casual-T het volgende:
Vroegáh had je geen stage SC, toen moest je werken..![]()
oh okquote:
Hahaha, noah mij had je kunnen vegenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:23 schreef ETA het volgende:
Doh............. collega heeft "Schnappi, das kleine krokodil" als ringtone. Dit is al zeer merkwaardig omdat ik dacht dat niemand dat liedje kende buiten west europa. Anyway, ze vondt het een leuk liedje, maar wist niet waar dit Franse (!!!) liedje over ging. Toen ik uitlegde dat het een duits liedje over een kleine krokodil ging verteld ze beteuterd dat ze een hekel heeft aan krokodillen.
![]()
Schni Schna Schnappi, Schnappi Schnappi Schnapquote:Op maandag 11 juni 2007 09:23 schreef ETA het volgende:
Doh............. collega heeft "Schnappi, das kleine krokodil" als ringtone. Dit is al zeer merkwaardig omdat ik dacht dat niemand dat liedje kende buiten west europa. Anyway, ze vondt het een leuk liedje, maar wist niet waar dit Franse (!!!) liedje over ging. Toen ik uitlegde dat het een duits liedje over een kleine krokodil ging verteld ze beteuterd dat ze een hekel heeft aan krokodillen.
![]()
Kan ze weer vernederd worden door Lathifa de prison hoquote:Op maandag 11 juni 2007 09:22 schreef denB het volgende:
[..]
Ga je dan!
Ik heb nog het beste nieuws ooit!
Paris Hilton back in Jail!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:23 schreef ETA het volgende:
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:23 schreef ETA het volgende:
![]()
Als je gaat zeuren over spelling, dan moet je maar niet in slowchat komen!quote:
uhm, ik heb geen grote problemen met spelling, maar sommige fouten zijn gewoon ONWIJS fout.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als je gaat zeuren over spelling, dan moet je maar niet in slowchat komen!![]()
alleen tog bestaat niet uit jouw rijtje hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 09:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
uhm, ik heb geen grote problemen met spelling, maar sommige fouten zijn gewoon ONWIJS fout.
tog, noch, zei zij, ik leg .. pff.. kom op zeg.. ik ben ook niet helig maar goed..
br33z3r FTL tegenwoordig..quote:Op maandag 11 juni 2007 09:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
alleen tog bestaat niet uit jouw rijtje hoor(maar ik begrijp wat je bedoelt)
Anyway, goeiemorgen allemaal![]()
Goedemorgenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
alleen tog bestaat niet uit jouw rijtje hoor(maar ik begrijp wat je bedoelt)
Anyway, goeiemorgen allemaal![]()
Breezer for the lose om het maar in de normale tijd te verwoordenquote:
Ik spreek haast nooit nederlands, ik typ het vrijwel alleen maar, Engels en Duits spreek ik, en Engels is zo goed als perfect bij mij. Nederlands kan de pot op qua grammatica, ik zie niet dat ik dat over 10 jaar nog dagelijks gebruik tijdens mn werk.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
uhm, ik heb geen grote problemen met spelling, maar sommige fouten zijn gewoon ONWIJS fout.
tog, noch, zei zij, ik leg .. pff.. kom op zeg.. ik ben ook niet helig maar goed..
Mee eensch!quote:Op maandag 11 juni 2007 09:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik spreek haast nooit nederlands, ik typ het vrijwel alleen maar, Engels en Duits spreek ik, en Engels is zo goed als perfect bij mij. Nederlands kan de pot op qua grammatica, ik zie niet dat ik dat over 10 jaar nog dagelijks gebruik tijdens mn werk.
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:45 schreef denB het volgende:
Mee eensch!
Over een kleine 10jaar zal ik geen nederlands meer spreken, of iig tot bijna niet meer.
Ben van plan om mijn biezen te pakken en in england te gaan wonen. Of iets in die richting.
Misschien wil ik mijn studie wel vervolgens in de US and A!
Ja, maar spelfouten in kranten kan ook gewoon echt niet!quote:Op maandag 11 juni 2007 09:47 schreef Leinonlein het volgende:
Ik kan me wel een storen aan andermans spelfouten, niet op een forum, maar wel op websites, in kranten, op posters. Dat kan ik dan gewoon niet serieus nemen
Pak er maar eens een metro, spits of telegraaf bij. Je staat er versteld van hoe vaak het voor komt. Brrrr. Wat is dat toch dat iedereen Nederland wil ontvluchten?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja, maar spelfouten in kranten kan ook gewoon echt niet!![]()
Ik heb even geen Metro, Spits of Telegraaf bij de hand...!quote:Op maandag 11 juni 2007 09:50 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Pak er maar eens een metro, spits of telegraaf bij. Je staat er versteld van hoe vaak het voor komt. Brrrr. Wat is dat toch dat iedereen Nederland wil ontvluchten?![]()
suc6!quote:Op maandag 11 juni 2007 09:59 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet straks een korte interviewtje houden.. voor het maken van een SWOT Analyse..
wat zijn een paar mooie vragen..
Wat zijn de sterkte kanten
Wat zijn de zwakke kanten
wat zijn de kansen
wat zijn de valkuilen..
Wat denk je van handleidingen...quote:Op maandag 11 juni 2007 09:54 schreef ETA het volgende:
Een dagje op kantoor bij een grote computerfabricant:
- Hey, we hebben lang aan deze prachtige design gewerkt. We gaan het insturen voor de G-Mark design awards.
- Ja, maar we moeten nog wel die begeleidende tekst schrijven over de specifieke design features
- Ach dat doe ik wel......
*schrijft een ultradroog stukje over de design van de monitor*
- Hmm.... Nogal saai stukje en slecht Engels, vind je niet?
- Ach, het is wel belangrijk maar ik ga er geen moeite voor doen....
- Wacht, ik laat die nieuwe stagiar wel even alles verbeteren en spannender maken.
*loopt naar stagair*
- Hey stagair, we hebben hier de begeleidende tekst voor onze nieuwe monitor. Vanavond moeten we de tekst insturen. Kan jij dit stukje tekst verbeteren en interesanter maken?
Stagair:sure, why not.....
![]()
mehn, ik sna echt niet dat deze lui uberhaupt computers kunnen verkopen met deze teksten
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:59 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet straks een korte interviewtje houden.. voor het maken van een SWOT Analyse..
wat zijn een paar mooie vragen..
Wat zijn de sterkte kanten
Wat zijn de zwakke kanten
wat zijn de kansen
wat zijn de valkuilen..
maar dan ben ik wel heel snel klaar...quote:
de tekst die ik moet herschrijven is alles bepalend voor uiteindelijk succes van het product.... Je kan wel een mooi nieuw knopje maken, maar als je niet beschrijft waarom je specifiek deze plaatsing en vorm hebt gegeven, dan heb je er weinig aan (alhoewel semantics deels dit zou moeten oplossen).quote:
Ik had het meer over de droge tekstquote:Op maandag 11 juni 2007 10:06 schreef ETA het volgende:
[..]
de tekst die ik moet herschrijven is alles bepalend voor uiteindelijk succes van het product.... Je kan wel een mooi nieuw knopje maken, maar als je niet beschrijft waarom je specifiek deze plaatsing en vorm hebt gegeven, dan heb je er weinig aan (alhoewel semantics deels dit zou moeten oplossen).
welke film ga je kijken?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen allemaalIk ga zo maar ff douchen
en dan vanmiddag naar de bios
Ik weet niet meer hoe het ging, maar ik weet nog wel dát ie er was. Een ernom beeld van een blote man midden op de bar... Ja homobars he?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Maar Leinonlein, vertel nog eens over dat beeld in die Homobar?
Ik ga morgen gezellig naar de film.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen allemaalIk ga zo maar ff douchen
en dan vanmiddag naar de bios
Is Ocean's 13 al uit dan mogen?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:43 schreef denB het volgende:
[..]
Ik ga morgen gezellig naar de film.
Het programma voor morgen: Pirates 3, Transformers en Oceans 13
Ja dat was een rare ervaring!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het ging, maar ik weet nog wel dát ie er was. Een ernom beeld van een blote man midden op de bar... Ja homobars he?. Toch raar dat de eerste 10 minuten mij al die posters van blote mannen nogn iet eens waren opgevallen...
Serieus?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is Ocean's 13 al uit dan mogen?Ik dacht dat hij pas woensdag voor het eerst in de bios is
quote:Op maandag 11 juni 2007 10:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja dat was een rare ervaring!
Voor iedereen die nog eens in Berlijn komt, ga niet bier drinken in Spandau, voor hetyelfde geld loop je zo een homobar binnen...!![]()
Reichstag...! Maar we hebben ook voor de Brandenburger Tor gestaan, zel even een foto zoeken!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:52 schreef Goover het volgende:
[..]
Of all places
Maar nog steeds zou ik nooit naar een museum willen 's morgens na een nacht stappen. (was toch een museum?)
En in Barcelona moet je niet in de zij-zijstraatjes van de Ramblas zomaar een tent binnenlopenquote:Op maandag 11 juni 2007 10:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja dat was een rare ervaring!
Voor iedereen die nog eens in Berlijn komt, ga niet bier drinken in Spandau, voor hetyelfde geld loop je zo een homobar binnen...!![]()
Nieuwe films toch altijd donderdag?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is Ocean's 13 al uit dan mogen?Ik dacht dat hij pas woensdag voor het eerst in de bios is
Ik heb nog geen een opmerking gezien daarna, valt me tegen van julliequote:Op maandag 11 juni 2007 09:09 schreef Goover het volgende:
En daarna bij mijn scharrel langs geweesten bij haar geslapen.
Goed dan...quote:Op maandag 11 juni 2007 10:55 schreef Goover het volgende:
Ik heb last van een tekort aan aandacht! Ik zei dus:
[..]
Ik heb nog geen een opmerking gezien daarna, valt me tegen van jullie!
Nee, dat is niet waar. Heel veel films waar ik geweest ben waren op dinsdag voor het eerst te zienquote:Op maandag 11 juni 2007 10:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nieuwe films toch altijd donderdag?
Goover @ aandachtshoer modusquote:Op maandag 11 juni 2007 10:55 schreef Goover het volgende:
[..]
5:57 een leeg plein voor de Brandenburger tor...!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Reichstag...! Maar we hebben ook voor de Brandenburger Tor gestaan, zel even een foto zoeken!![]()
Ik ben ook blij dat we niet hebben besloten om die Unterwelten te bezoekem om 11 uur zaterdagochtend... Heeeeel slecht idee haha.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Reichstag...! Maar we hebben ook voor de Brandenburger Tor gestaan, zel even een foto zoeken!![]()
Meestal is het op donderdag.. ieder geval bij de Rotterdamse Pathe Schouwburgpleinquote:Op maandag 11 juni 2007 10:59 schreef denB het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Heel veel films waar ik geweest ben waren op dinsdag voor het eerst te zien
Maar volgens mij verschilt dat ook per regio tbh
Jij sliep zo goed op dat bankje en ik kon echt niet opstaan dat we daar maar bleven!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat we niet hebben besloten om die Unterwelten te bezoekem om 11 uur zaterdagochtend... Heeeeel slecht idee haha.
quote:Op maandag 11 juni 2007 10:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het ging, maar ik weet nog wel dát ie er was. Een ernom beeld van een blote man midden op de bar... Ja homobars he?. Toch raar dat de eerste 10 minuten mij al die posters van blote mannen nogn iet eens waren opgevallen...
Het bewuste beeld...!quote:
schele!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:55 schreef Goover het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:15 schreef Bootje84 het volgende:
feli met je rijbewijs francis..
ik bleek een 7 te hebben voor mn verdediging.. onder het motto van "de goeden mogen niet lijden onder de zwakken".... maar goed. ik ben vast een "goede"![]()
Goover, al wat vooruitgang geboekt?
okquote:Op maandag 11 juni 2007 11:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Het bewuste beeld...!![]()
[afbeelding]
Die mannetjes waren echt wel grappigquote:Op maandag 11 juni 2007 11:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
5:57 een leeg plein voor de Brandenburger tor...!
[afbeelding]
Maaaar Leinonlein flikt het nog wel om foto's te maken voor een groepje Indiers die in Berlijn waren voor de G8 die inmiddels hun ontbijt achter de kiezen hadden en met ons aan het praten waren, terwijl ik nog slokjes nam uit mn flesje bier...
Oh bij de Kuip is het meestal op Dinsdagquote:Op maandag 11 juni 2007 11:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Meestal is het op donderdag.. ieder geval bij de Rotterdamse Pathe Schouwburgplein
Nee, niet geneukt. Ik ben een keurige jongen.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Goed dan...
Heb je lekker geneukt?![]()
quote:
Daarna reageerde ik met mijn eerdere post, dat ik bij haar geslapen had..quote:
Wat de Fuck heb je dan gedaan...?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:14 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee, niet geneukt. Ik ben een keurige jongen.
geslapen.. dat zegt ie tochquote:Op maandag 11 juni 2007 11:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wat de Fuck heb je dan gedaan...?
quote:Op maandag 11 juni 2007 10:55 schreef Goover het volgende:
[..]
handje vasthoudenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wat de Fuck heb je dan gedaan...?
Berichtje bij een vriendinnetje op hyves...quote:Op maandag 11 juni 2007 09:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
br33z3r FTL tegenwoordig..
*schaamt zich regelmatig voor zn medemens*
Ik niet!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:29 schreef Goover het volgende:
En nu, weet niet wat nu. Dinsdag zie ik haar weer.
@ Kuno, ik kreeg een compliment dat ik mij zo keurig had gedragen. Dat was ze niet gewend.
handje vasthouden, ja zoiets
Wie zat er met zijn handen aan het homo beeld?![]()
kansloos gewoon..quote:Op maandag 11 juni 2007 11:30 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Berichtje bij een vriendinnetje op hyves...
"hej mopje.. mis kan je samen met sannu kome mrr ander vtl k j ng waar ik woon .. kijk mr wat je doet.. als j nie rlxi voelt ook no prblemow..
weeknd mmmm weneie miss strand aan d maas en wrke mrgn in d Bijek. zondag zeilen met m ouders.. jij ?? x "
![]()
Dat is duidelijk categorie: KANLOZE MENSEN!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:30 schreef Casual-T het volgende:
[..]
"hej mopje.. mis kan je samen met sannu kome mrr ander vtl k j ng waar ik woon .. kijk mr wat je doet.. als j nie rlxi voelt ook no prblemow..
weeknd mmmm weneie miss strand aan d maas en wrke mrgn in d Bijek. zondag zeilen met m ouders.. jij ?? x "
![]()
que?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:30 schreef Casual-T het volgende:
[..]
![]()
Maar anders vertel ik ik je nog waar ik woonquote:Op maandag 11 juni 2007 11:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
que?![]()
Vertaling: Hey Mopje (zo heette de kat van mijn oma) Misschien kan je samen met Sanne komen, maar "vtl k j ng" waar ik woon. Kijk maar wat je doet, als je niet lekker voelt ook geen probleem.
Weekend [b]"mmmm wenie" [/b]misschien naar strand aan de maas en morgen werken in de Bijenkorf (dat kon ik er van maken). Zondag zeilen met mijn ouders. Jij
Vertel ik je nog..quote:
Heb jij die tekst zelf geschreven dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar anders vertel ik ik je nog waar ik woon
&
mmm weet nog niet
Nou, dat is iig beter dan een man die aan het beeld gaat friemelen...quote:Op maandag 11 juni 2007 11:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik niet!En aangezien we met zn tweeen naar die kroeg waren geweest...!
![]()
Welke opleiding ga je doen en waar? Op de HAN zeker?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:39 schreef Houniet het volgende:
goedemorgen mensen
gaat het allemaal goed op stage? nog effe he en dan vakantie
zon, zee en vrouwen
heb me bij een nieuw opleiding ingeschreven, dus dat wordt ook weer stage lopenmaar dat is pas volgend jaar als het goed is
Monsterboardquote:Op maandag 11 juni 2007 11:40 schreef Leinonlein het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van die netwerken als "linkedIn" en "xing"? Daar kun je je cv online zetten enzo. Ervaring mee?
Ik ga dat even aanmaken
Nou idd!quote:
Ik heb LinkedIn account ooit eens aangemaakt, maar doe er eigenlijk vrij weinig mee...quote:Op maandag 11 juni 2007 11:40 schreef Leinonlein het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van die netwerken als "linkedIn" en "xing"? Daar kun je je cv online zetten enzo. Ervaring mee?
Ik ga dat even aanmaken
Hogeschool in Nijmegen, Sport, Gezondheid en Managementquote:Op maandag 11 juni 2007 11:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Welke opleiding ga je doen en waar? Op de HAN zeker?
veel succesquote:Op maandag 11 juni 2007 11:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hogeschool in Nijmegen, Sport, Gezondheid en Management![]()
Ik ben er nu ook mee bezig, benieuwd of het me wat brengt. Ga zo oko nog even een Xing aan maken. Vraag me ook af of ik er wat aan heb maar goed, heb toch even niet veel beters te doenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb LinkedIn account ooit eens aangemaakt, maar doe er eigenlijk vrij weinig mee...![]()
Een van mijn lectors (of is het nou lectoren) zei ooit.. We niet gezien is, is weg. Het heeft wel profijt.. maar rekenen jezelf niet rijkquote:Op maandag 11 juni 2007 12:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook mee bezig, benieuwd of het me wat brengt. Ga zo oko nog even een Xing aan maken. Vraag me ook af of ik er wat aan heb maar goed, heb toch even niet veel beters te doen![]()
ik dank uquote:
Of te wel: Wie niet waagt, wie niet wint?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een van mijn lectors (of is het nou lectoren) zei ooit.. We niet gezien is, is weg. Het heeft wel profijt.. maar rekenen jezelf niet rijk
wat niet weetquote:Op maandag 11 juni 2007 12:40 schreef denB het volgende:
[..]
Of te wel: Wie niet waagt, wie niet wint?
pfff denk dat ik zo gewoon een grande salsa ga halen bij de mac, mens moet toch wat eten
Hoezo naar weer masturbeert?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
wat niet weet
wat niet deert
wie niet wipt
masturbeert
Das toch gewoon ICT? Kunstmatige = elektronischquote:Op maandag 11 juni 2007 13:11 schreef Goover het volgende:
* Goover is terug van de lunch en gaat maar eens wat doen
Vervolgstudie uitzoeken bijvoorbeeldIemand bekent met de studie Kunstmatige intelligentie?
Ja, zoiets, maar dan met filosofie er bij geloof ikquote:Op maandag 11 juni 2007 13:14 schreef denB het volgende:
[..]
Das toch gewoon ICT? Kunstmatige = elektronisch
Als het maar niet zo is als die schijt film A.I. Gewoon een moderne variant van Pinokkio..quote:Op maandag 11 juni 2007 13:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, zoiets, maar dan met filosofie er bij geloof ik
KI?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:48 schreef Goover het volgende:
Grrr bij KI kan ik amper instromen in een master.. moet dan (weer) bachelor gaan doen.. ff kijken of iemand een schakelprogramma heeft
Hallo ReMcOrEquote:Op maandag 11 juni 2007 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben er weer![]()
did you miss me??
![]()
scriptie vanmorgen 7 keer uitgeprint, voorkantje 7 keer in kleur en alles ook nog ff in laten binden met voor- en achterkantje... totale kosten: ¤ 19,45printshop was zo druk met lui van het Saxion, dat ze het met de 2 medewerkers niet allemaal aankonden, dus ze hebben gewoon totaal vergeten onze 7 keer printen te bereken
![]()
ook nog even de scriptie op CD gebrand, ingeleverd met 3 papieren versies en toen op het terras gezeten en er ff 1 op gedronken![]()
sorry hoor.. heb wel je verhaal gelezenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
schrijf ik een heel verhaal, krijg je alleen 'Hallo'![]()
![]()
dan is het goedquote:Op maandag 11 juni 2007 14:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
sorry hoor.. heb wel je verhaal gelezen![]()
* ReMcOrE wenst PB gelukquote:Op maandag 11 juni 2007 14:21 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga naar school toe.. ik ga mijn eindverslag bespreken met mijn stagedocent...
wish me luck
beetje sneu dat topic...!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:17 schreef Bootje84 het volgende:
kimmie_16
jongens, bash mee. vergeet de popcorn niet..
good luck!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:21 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga naar school toe.. ik ga mijn eindverslag bespreken met mijn stagedocent...
wish me luck
Denk dat het een kloon is... deze meid (van de foto's dan) ken ik van sugababes.. daar stond ze een tijdje vrij hoog.. kijk jij 'ns (ik kom hier niet op SB).quote:Op maandag 11 juni 2007 14:17 schreef Bootje84 het volgende:
kimmie_16
jongens, bash mee. vergeet de popcorn niet..
uhm, ik wil wel, maar achter me zit een duitser..quote:Op maandag 11 juni 2007 14:38 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Denk dat het een kloon is... deze meid (van de foto's dan) ken ik van sugababes.. daar stond ze een tijdje vrij hoog.. kijk jij 'ns (ik kom hier niet op SB).
Heh, jammer! Wel grappig, ik kom opeens al mijn collega´s tegen op die site. Grappig, enne, je weet maar nooit hequote:Op maandag 11 juni 2007 12:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een van mijn lectors (of is het nou lectoren) zei ooit.. We niet gezien is, is weg. Het heeft wel profijt.. maar rekenen jezelf niet rijk
Dat je daar uberhaupt komtquote:Op maandag 11 juni 2007 14:38 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Denk dat het een kloon is... deze meid (van de foto's dan) ken ik van sugababes.. daar stond ze een tijdje vrij hoog.. kijk jij 'ns (ik kom hier niet op SB).
Wat kost printen normaal dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben er weer![]()
did you miss me??
![]()
scriptie vanmorgen 7 keer uitgeprint, voorkantje 7 keer in kleur en alles ook nog ff in laten binden met voor- en achterkantje... totale kosten: ¤ 19,45printshop was zo druk met lui van het Saxion, dat ze het met de 2 medewerkers niet allemaal aankonden, dus ze hebben gewoon totaal vergeten onze 7 keer printen te bereken
![]()
ook nog even de scriptie op CD gebrand, ingeleverd met 3 papieren versies en toen op het terras gezeten en er ff 1 op gedronken![]()
al gauw ¤0,05/¤0,06 per pagina, dus reken maar uit als je dik 400 kantjes printquote:Op maandag 11 juni 2007 14:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat kost printen normaal dan?
Wel lekker dat het nu ingeleverd is
lees gewoon even heel snel terug...!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:11 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Hey Leinonlein, is de date met Kuno nog doorgegaan ?
Hoever moet ik teruglezen dan ?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
lees gewoon even heel snel terug...!![]()
Eind vorige topic dacht ik... pagina 6 zo ongeveerquote:
Oke dankjewelquote:Op maandag 11 juni 2007 15:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Eind vorige topic dacht ik... pagina 6 zo ongeveer
Heuj, jij bent een vrouwquote:Op maandag 11 juni 2007 15:28 schreef Janetje het volgende:
Einde stage komt in zicht voor mij..
Nemen jullie op je laatste stagedag nog wat leuks mee? Een taart of een bloemetje ofzo?
wij nemen taart mee voor iedereen, misschien voor begeleider nog wat extra'squote:Op maandag 11 juni 2007 15:28 schreef Janetje het volgende:
Nemen jullie op je laatste stagedag nog wat leuks mee? Een taart of een bloemetje ofzo?
Tot m'n laatste toiletbezoek nog wel en ik heb geen reden aan te nemen dat er iets in tussentijd veranderd is..quote:
Hmmm...quote:Ik neem de laatste dag niets mee, als er nou nog een beetje collegialiteit bestond hier... Ik heb wel getrakteerd op mijn verjaardag![]()
ik wel. weet nog niet wat.. plantje ofzo..quote:Op maandag 11 juni 2007 15:28 schreef Janetje het volgende:
Ze gaan mij hier dus echt niets geven ofzo...quote:
Het was mij nog niet opgevallenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tot m'n laatste toiletbezoek nog wel en ik heb geen reden aan te nemen dat er iets in tussentijd veranderd is..
Ja, inderdaad.quote:Hmmm...
Jah we zijn hier maar met z'n drietjes op kantoor.. dus iets leuks kan altijd..
wij hebben geen vergoeding gekregen, er was sprake van 'een aardigheidje aan het eind' dus ben benieuwd wat dat wordtquote:
een boekenbonquote:Op maandag 11 juni 2007 15:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij hebben geen vergoeding gekregen, er was sprake van 'een aardigheidje aan het eind' dus ben benieuwd wat dat wordt
we wachten af, ik houd je op de hoogtequote:
Dei zijn hier binnen een week dood.. das niet zo verstandigquote:Op maandag 11 juni 2007 15:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik wel. weet nog niet wat.. plantje ofzo..
Cactus danquote:Op maandag 11 juni 2007 15:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dei zijn hier binnen een week dood.. das niet zo verstandig
een Zamio (Plaatje) is niet kapot te krijgen. die dingen overleven 2 mnd zonder water nog..quote:Op maandag 11 juni 2007 15:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dei zijn hier binnen een week dood.. das niet zo verstandig
Die stonden toch in jullie kas/junglequote:Op maandag 11 juni 2007 15:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
een Zamio (Plaatje) is niet kapot te krijgen. die dingen overleven 2 mnd zonder water nog..
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die stonden toch in jullie kas/jungle![]()
![]()
"Ik mag jullie zo graag. Hier, een cactus."quote:
mooi tochquote:Op maandag 11 juni 2007 15:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
net een reservering gemaakt voor 2 week slapen in een hotel...!
Hamburg! op kosten van de zaak!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi tochwaar ging je ook alweer naartoe??
en dan 1 meter voor hem struikelen, en in zn gezicht dumpenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
"Ik mag jullie zo graag. Hier, een cactus."
dat hej mooi doanequote:Op maandag 11 juni 2007 15:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hamburg! op kosten van de zaak!![]()
Per ongeluk op de stoel zetten.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
en dan 1 meter voor hem struikelen, en in zn gezicht dumpen
Ja, je moet er wel wat leuks bij verzinnenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
"Ik mag jullie zo graag. Hier, een cactus."
"...omdat je zo prikkelbaar bent!"quote:Op maandag 11 juni 2007 16:06 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, je moet er wel wat leuks bij verzinnen
Kroketten importerenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:15 schreef Leinonlein het volgende:
Ik ga een echte hollandse appeltaart bakken voor mijn collega´s denk ik, kadootjes doen we niet aan natuurlijk
Henig ?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
henig, heel henig sinds een uurtje of 11
Diegene die zich hier een paar dagen terug had gemeld over die stage bij de kroketten fabriek...! Die moet zich nog even weer melden...!quote:
Wat een maf woord is dat zegquote:
Je moet toch wat doen op je stagequote:Op maandag 11 juni 2007 16:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wat een maf woord is dat zeg![]()
![]()
Ik zit maar sollicitatiebrieven te schrijven op mijn stage, wil een leuke bijbaan hebben in NL als ik straks weer studeer
bis morgenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik geef er de bons aan! Auf Wiedersehen! bis morgen!
TSCHUSSIE!!!quote:
Dat was positief jaquote:
Ben je ook bezig? Ik vind het nog best moeilijk om alles zo duidelijk en beknopt mogelijk te formuleren... Nou ja, toch tijd zatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Hier is het erg afgekoeld. Nog wel een graad op 20, maar er staat een harde koude windquote:Op maandag 11 juni 2007 17:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
heerlijk thuis! wat is het godverdomme warm zeg...!![]()
Hoelaat vlieg je uit Taipei weg..?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:37 schreef ETA het volgende:
DOHHHHHH, bestel geen vliegtickets als je moe bent.......
heb ticket gekocht: Amsterdam - Milaan voor 27e augustus om 9:30..... hmm, interesant is te weten dat ik die avond ervoor nog in Taipei ben.... Volgens mij moet het net kunnen.... Wilde dus eigenlijk een latere vlucht boeken naar italie.... maar wijzigen is duur
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hallo allemaalben weer terug van de bios
Film was goed
Maar weer een open einde
verwachte nieuwe titel:'k heb juist gehoord dat de nieuwe pirates wel goed is , maar wel een beetje langdraadigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de film duurt ruim 2,5 uur. Sommige stukjes zouden wellicht korter kunnen, Vooral in het begin komt de film langzaam op gang, maar daarnaquote:Op maandag 11 juni 2007 17:49 schreef teardropnl het volgende:
[..]
'k heb juist gehoord dat de nieuwe pirates wel goed is , maar wel een beetje langdraadig
Welk lokaal zat je? Ik in H103, mss zaten we wel bij elkaarquote:Op maandag 11 juni 2007 18:01 schreef Roycoooooo het volgende:
HOI![]()
Ben ik ook weer na een enerverend dagje. Eerst tentamen gehad (uitslagen zijn al bekend maar dat krengt mailt maar niet). Daarna naar t ziekenhuis gegaan (spuit in de knie gehad).
Daarna wezen fitnessen en heerlijk in de tuin gezeten![]()
Tot mogguh![]()
hij wil ons niet kennen, dus zwaait hij de andere kant opquote:Op maandag 11 juni 2007 16:48 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Waarom zwaai jij naar de mensen achter je ?
net opgezocht, kom rond 6:30 aan in Amsterdam..... stel zonder vertraging, 1 uur voor douane en bagage, dan precies op tijd voor check in........ hmmm, 1,5 uur marge op een reis naar andere kant van de wereld....quote:Op maandag 11 juni 2007 17:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hoelaat vlieg je uit Taipei weg..?
Ik wacht wel op die film tot hij een dvd kwaliteit te downloaden is, ik hou er niet zo van om 2.5 uur in de bioscoop te zittenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de film duurt ruim 2,5 uur. Sommige stukjes zouden wellicht korter kunnen, Vooral in het begin komt de film langzaam op gang, maar daarna
Neej, k zat in WB 66quote:Op maandag 11 juni 2007 18:06 schreef DaFan het volgende:
[..]
Welk lokaal zat je? Ik in H103, mss zaten we wel bij elkaar
Dat is dan niet zo lief van hemquote:Op maandag 11 juni 2007 18:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij wil ons niet kennen, dus zwaait hij de andere kant op![]()
Als je het wel haalt heb je natuurlijk wel je tijd optimaal benut !quote:Op maandag 11 juni 2007 18:11 schreef ETA het volgende:
[..]
net opgezocht, kom rond 6:30 aan in Amsterdam..... stel zonder vertraging, 1 uur voor douane en bagage, dan precies op tijd voor check in........ hmmm, 1,5 uur marge op een reis naar andere kant van de wereld....
heb het al helemaal uitgestippeldquote:Op maandag 11 juni 2007 18:18 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Als je het wel haalt heb je natuurlijk wel je tijd optimaal benut !
Trustequote:Op maandag 11 juni 2007 18:21 schreef ETA het volgende:
[..]
heb het al helemaal uitgestippeldKom aan in Milaan, misschien even een drankje en lunch met vrienden, dan tegen eind van de middag gaan slapen en uitrusten. Volgende dag fris en fruitig beginnen aan vermoeiende workshopweek................
en nu ga ik slapen
moet je ook verdedigen of wordt je alleen beoordeeld op je rapporten??quote:Op maandag 11 juni 2007 18:48 schreef vw_caddy het volgende:
Arrrg, vandaag mn afstudeerrapporten ingeleverd. Nu een weekje zenuwachtig wezen.
en wat voor school/opleiding doe je??quote:Op maandag 11 juni 2007 18:51 schreef vw_caddy het volgende:
Ook verdedigen. Het rapport telt echter het zwaarst. Bij de verdediging kan er max een punt bij op worden geteld of eraf worden getrokken. Bij een 6.5 op mn rapport heb ik het dus sowieso al gehaald.
ik doe Bedrijfseconomie, Saxion Hogeschool Enschede... wordt niet beoordeeld op de scriptie, wel een cijfer, maar dat is puur voor de administratie. verdediging die ik heb is de afsluiting van mijn HBO-opleiding, als ik dat haal, heb ik mijn diploma, op dat gesprek wordt ik beoordeeldquote:Op maandag 11 juni 2007 18:52 schreef vw_caddy het volgende:
Hanzehogeschool Groningen, Bedrijfskundige Informatica.
bij ons wordt tijdens het gesprek ook ingegaan op het onderzoek, waarom je dingen hebt onderzocht, wat de uitkomst nou precies betekent en wat de achterliggende theorie is... was trouwens nog vergeten te zeggen dat de scriptie eerst voldoende/onvoldoende beoordeeld wordt, als hij 'niet-verdedigbaar' wordt geacht, mag je niet verdedigen! als het verdedigbaar wordt geacht, dan mag je verdedigen... voor het gesprek wordt dan het cijfer van de scriptie bepaald, maar dat is dan dus in ieder geval voldoende!quote:Op maandag 11 juni 2007 18:58 schreef vw_caddy het volgende:
Dat is ook wel lachen jaBij ons leggen ze het zwaartepunt op het onderzoek, wat ik opzich wel logisch vindt.
Daar ben je je hele afstudeerperiode mee bezig geweest. De verdediging is in mijn geval toelichten en de 'pijnpunten' helder en goed overbrengen waarvan je vooraf al kan vermoeden dat daar 'waarom' vragen over komen.
mede BI student meldt zichquote:Op maandag 11 juni 2007 18:52 schreef vw_caddy het volgende:
Hanzehogeschool Groningen, Bedrijfskundige Informatica.
nicequote:Op maandag 11 juni 2007 19:06 schreef PieterBas het volgende:
overigens van school heb ik een 7,5 voor mijn stage gehaald![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
overigens van school heb ik een 7,5 voor mijn stage gehaald![]()
![]()
![]()
Voeg mij er ook ff bij:quote:Op maandag 11 juni 2007 19:09 schreef PieterBas het volgende:
Dank je ReMcOrE en VW_Caddy
Moet ik morgen weer naar school toe.. omdat het praktijkbureau al dicht was... om de ondertekende formulieren in te leveren![]()
Heuj, een mede stagiair voor de laatste 5 dagenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Woei nog 5 dagen stage over van de 3maanden.![]()
Even terug lezen, hebben we het net vandaag over gehad, is er verschillend qua persoon. Leinonlein en ik geven vvoornamelijk iets Nederlands, aangezien we in het buitenland zitten...!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:58 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik heb nu stage (en ik doe HBO Accountancy)....dus ik loop stage bij een accountantskantoor. Woensdag is mijn laatste dag daar. Na anderhalve week vakantie, ga ik daar vakantiewerk doen (omdat ik zo goed was). Maar nu mijn vraag wat kan/moet ik woensdag aan mijn collega's (die hebben mij goed begeleidt) geven ???
Ter bedanking voor de begeleiding etc.
Hou trouwens je bek over Ajax,quote:
huiswerkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 07:36 schreef Rechterbal het volgende:
Boh, ik meot nog huiswerk aken voordat ik op stage kom. Te weinig tijd.![]()
Ik was er gisteren nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:39 schreef Casual-T het volgende:
Binnen 24 uur niet eens één topic vol, een primeur...![]()
Kut manquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:43 schreef Bootje84 het volgende:
ze hebben mn kimmie_16 #2 topic gekilled
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:43 schreef Bootje84 het volgende:
ze hebben mn kimmie_16 #2 topic gekilled
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:46 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik heb last van VOGSteeds als ik wat wil gaan typen, dan komt er wat tussendoor. Bureau opruimen, water halen, plassen, papierwerk sorteren, mail kijken etc
Oh oh Goover, dat gaat nie goehoed!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:46 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik heb last van VOGSteeds als ik wat wil gaan typen, dan komt er wat tussendoor. Bureau opruimen, water halen, plassen, papierwerk sorteren, mail kijken etc
Heb ik ook hoor! Is echt vervelend, sterkte ermee! Weet precies hoe je je voelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Hier is het heerlijk warm! moet nog even gaan kijken waar ik vanavond lekker in het avondzonnetje van mn bier ga genieten, of bij de Brandenburger tor, of bij de reichstag, of dan toch bij de Berliner dom...? Moeilijke keuze...!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:57 schreef Damzkieee het volgende:
Lekker benauwd.
Opschepperquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hier is het heerlijk warm! moet nog even gaan kijken waar ik vanavond lekker in het avondzonnetje van mn bier ga genieten, of bij de Brandenburger tor, of bij de reichstag, of dan toch bij de Berliner dom...? Moeilijke keuze...!![]()
Gefeliciteerdquote:
Nee hoor... In het begin kwam dat ook wel eens voorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:39 schreef Casual-T het volgende:
Binnen 24 uur niet eens één topic vol, een primeur...![]()
Hier is de weerverwachting dat het tot vrijdag in ieder geval boven de 27-28 graden blijft!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Opschepper
Hier is het zelfs regenachtig.. regent nog niet echt, maar miezerde wel heel klein beetje vanmorgen.
Dank je PBquote:
zeker als het niet de officiële ABC website isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
http://html.macksfoto.com/s1942069.htm
Paris Hilton doooooood!!!!
Nee tuurlijk niet...! is de grootste HOAX van vandaag!quote:
Whehe, wat een berichtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
http://html.macksfoto.com/s1942069.htm
Paris Hilton doooooood!!!!
daar heb ik nu ook last vanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:54 schreef Damzkieee het volgende:
Het verslag is klaar dus we hebben de hele dag VOG.
Och, is niet mijn favo persoon, maar om nou meteen dood te moeten is ook weer overdreven.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet...! is de grootste HOAX van vandaag!Ik wou het zo graag dat het waar was....!
![]()
Vink ook. Ken die hele meid niet en om nu te zeggen dat ze mij irriteert. Nee, niet echtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Och, is niet mijn favo persoon, maar om nou meteen dood te moeten is ook weer overdreven.
Nou ja ik zou op zich ook nog best een keer in het 'Paris' Hilton willen zijn...!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vink ook. Ken die hele meid niet en om nu te zeggen dat ze mij irriteert. Nee, niet echt!
Zou er ook geen nee tegen zeggenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou ja ik zou op zich ook nog best een keer in het 'Paris' Hilton willen zijn...!![]()
OMFGquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:26 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe vertel ik dit thuis? Waarheid zeggen of goeie smoes?
lols, raap me op![]()
![]()
verschillen we toch nog niet zo veel van elkaar...!quote:
Straks worden we nog ''dikke'' vriendenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
verschillen we toch nog niet zo veel van elkaar...!![]()
dat is lulligquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:26 schreef Bootje84 het volgende:
lols, raap me op![]()
![]()
Pauze in een film...? Dat heb ik niet meer meegemaakt sinds Pathe het land binnenkwam als Bioscoop keten...!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:27 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteravond trouwens naar Deathproof geweest in de bios, die nieuwe film van Quentin Tarantino. wat een geweldige film is dat, is het niet door het verhaal, dan wel door de manier van filmenstukje in zwart-wit, gooit een meisje een muntje in de blikjesautomaat, zodra je hem hoort vallen springt alles in kleur
![]()
voor de rest is het gedeelte na de pauze niet te vergelijken met het stuk voor de pauze, het gaat van actie naar comedy
en het einde is ook geniaal gemaakt
nee man, jij bent een neger!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Straks worden we nog ''dikke'' vrienden![]()
Die garp heeft een Amerikaanse talkshow host gemaakt toen Paris te gast was. Echt hilarischquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou ja ik zou op zich ook nog best een keer in het 'Paris' Hilton willen zijn...!![]()
Heul nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee man, jij bent een neger!![]()
Wat een kut grap toch...!
LOLquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:26 schreef Bootje84 het volgende:
lols, raap me op![]()
![]()
Ik heb bij Pathe af en toe ook wel eens een pauze gehad.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Pauze in een film...? Dat heb ik niet meer meegemaakt sinds Pathe het land binnenkwam als Bioscoop keten...!![]()
Rob Geusquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heul niet!
Zoon van Rob Geus jeweets, zo blank als sinterklaas zijn baard!![]()
Cinestar heeft tot nu toe bij elke film nog een pauze gehad (tenminste: waar ik ben geweest)!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Pauze in een film...? Dat heb ik niet meer meegemaakt sinds Pathe het land binnenkwam als Bioscoop keten...!![]()
Gewoon doorgaan met de volgende kutgrap...!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heul niet!
Zoon van Rob Geus jeweets, zo blank als sinterklaas zijn baard!![]()
Ja euuuh, jij begon met mij een neger te noemenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan met de volgende kutgrap...!![]()
![]()
![]()
ja maar dat was een grap toch...?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja euuuh, jij begon met mij een neger te noemen![]()
Berliner dom, met je voetjes in het waterquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hier is het heerlijk warm! moet nog even gaan kijken waar ik vanavond lekker in het avondzonnetje van mn bier ga genieten, of bij de Brandenburger tor, of bij de reichstag, of dan toch bij de Berliner dom...? Moeilijke keuze...!![]()
Dat van mij ook hahahahaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja maar dat was een grap toch...?![]()
Ik vond die grap op de MTV Movie Awards over Paris ook wel scherp.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die garp heeft een Amerikaanse talkshow host gemaakt toen Paris te gast was. Echt hilarisch
I've been in the Paris Hilton, I usually go to the backdoor there. It was very warm in the Paris Hilton
Je had die kop van haar moeten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |