Nou idd!quote:
Ik heb LinkedIn account ooit eens aangemaakt, maar doe er eigenlijk vrij weinig mee...quote:Op maandag 11 juni 2007 11:40 schreef Leinonlein het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van die netwerken als "linkedIn" en "xing"? Daar kun je je cv online zetten enzo. Ervaring mee?
Ik ga dat even aanmaken
Hogeschool in Nijmegen, Sport, Gezondheid en Managementquote:Op maandag 11 juni 2007 11:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Welke opleiding ga je doen en waar? Op de HAN zeker?
veel succesquote:Op maandag 11 juni 2007 11:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hogeschool in Nijmegen, Sport, Gezondheid en Management![]()
Ik ben er nu ook mee bezig, benieuwd of het me wat brengt. Ga zo oko nog even een Xing aan maken. Vraag me ook af of ik er wat aan heb maar goed, heb toch even niet veel beters te doenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb LinkedIn account ooit eens aangemaakt, maar doe er eigenlijk vrij weinig mee...![]()
Een van mijn lectors (of is het nou lectoren) zei ooit.. We niet gezien is, is weg. Het heeft wel profijt.. maar rekenen jezelf niet rijkquote:Op maandag 11 juni 2007 12:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook mee bezig, benieuwd of het me wat brengt. Ga zo oko nog even een Xing aan maken. Vraag me ook af of ik er wat aan heb maar goed, heb toch even niet veel beters te doen![]()
ik dank uquote:
Of te wel: Wie niet waagt, wie niet wint?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een van mijn lectors (of is het nou lectoren) zei ooit.. We niet gezien is, is weg. Het heeft wel profijt.. maar rekenen jezelf niet rijk
wat niet weetquote:Op maandag 11 juni 2007 12:40 schreef denB het volgende:
[..]
Of te wel: Wie niet waagt, wie niet wint?
pfff denk dat ik zo gewoon een grande salsa ga halen bij de mac, mens moet toch wat eten
Hoezo naar weer masturbeert?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
wat niet weet
wat niet deert
wie niet wipt
masturbeert
Das toch gewoon ICT? Kunstmatige = elektronischquote:Op maandag 11 juni 2007 13:11 schreef Goover het volgende:
* Goover is terug van de lunch en gaat maar eens wat doen
Vervolgstudie uitzoeken bijvoorbeeldIemand bekent met de studie Kunstmatige intelligentie?
Ja, zoiets, maar dan met filosofie er bij geloof ikquote:Op maandag 11 juni 2007 13:14 schreef denB het volgende:
[..]
Das toch gewoon ICT? Kunstmatige = elektronisch
Als het maar niet zo is als die schijt film A.I. Gewoon een moderne variant van Pinokkio..quote:Op maandag 11 juni 2007 13:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, zoiets, maar dan met filosofie er bij geloof ik
KI?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:48 schreef Goover het volgende:
Grrr bij KI kan ik amper instromen in een master.. moet dan (weer) bachelor gaan doen.. ff kijken of iemand een schakelprogramma heeft
Hallo ReMcOrEquote:Op maandag 11 juni 2007 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben er weer![]()
did you miss me??
![]()
scriptie vanmorgen 7 keer uitgeprint, voorkantje 7 keer in kleur en alles ook nog ff in laten binden met voor- en achterkantje... totale kosten: ¤ 19,45printshop was zo druk met lui van het Saxion, dat ze het met de 2 medewerkers niet allemaal aankonden, dus ze hebben gewoon totaal vergeten onze 7 keer printen te bereken
![]()
ook nog even de scriptie op CD gebrand, ingeleverd met 3 papieren versies en toen op het terras gezeten en er ff 1 op gedronken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |