Nou idd!quote:
Ik heb LinkedIn account ooit eens aangemaakt, maar doe er eigenlijk vrij weinig mee...quote:Op maandag 11 juni 2007 11:40 schreef Leinonlein het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van die netwerken als "linkedIn" en "xing"? Daar kun je je cv online zetten enzo. Ervaring mee?
Ik ga dat even aanmaken
Hogeschool in Nijmegen, Sport, Gezondheid en Managementquote:Op maandag 11 juni 2007 11:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Welke opleiding ga je doen en waar? Op de HAN zeker?
veel succesquote:Op maandag 11 juni 2007 11:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hogeschool in Nijmegen, Sport, Gezondheid en Management![]()
Ik ben er nu ook mee bezig, benieuwd of het me wat brengt. Ga zo oko nog even een Xing aan maken. Vraag me ook af of ik er wat aan heb maar goed, heb toch even niet veel beters te doenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb LinkedIn account ooit eens aangemaakt, maar doe er eigenlijk vrij weinig mee...![]()
Een van mijn lectors (of is het nou lectoren) zei ooit.. We niet gezien is, is weg. Het heeft wel profijt.. maar rekenen jezelf niet rijkquote:Op maandag 11 juni 2007 12:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook mee bezig, benieuwd of het me wat brengt. Ga zo oko nog even een Xing aan maken. Vraag me ook af of ik er wat aan heb maar goed, heb toch even niet veel beters te doen![]()
ik dank uquote:
Of te wel: Wie niet waagt, wie niet wint?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een van mijn lectors (of is het nou lectoren) zei ooit.. We niet gezien is, is weg. Het heeft wel profijt.. maar rekenen jezelf niet rijk
wat niet weetquote:Op maandag 11 juni 2007 12:40 schreef denB het volgende:
[..]
Of te wel: Wie niet waagt, wie niet wint?
pfff denk dat ik zo gewoon een grande salsa ga halen bij de mac, mens moet toch wat eten
Hoezo naar weer masturbeert?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
wat niet weet
wat niet deert
wie niet wipt
masturbeert
Das toch gewoon ICT? Kunstmatige = elektronischquote:Op maandag 11 juni 2007 13:11 schreef Goover het volgende:
* Goover is terug van de lunch en gaat maar eens wat doen
Vervolgstudie uitzoeken bijvoorbeeldIemand bekent met de studie Kunstmatige intelligentie?
Ja, zoiets, maar dan met filosofie er bij geloof ikquote:Op maandag 11 juni 2007 13:14 schreef denB het volgende:
[..]
Das toch gewoon ICT? Kunstmatige = elektronisch
Als het maar niet zo is als die schijt film A.I. Gewoon een moderne variant van Pinokkio..quote:Op maandag 11 juni 2007 13:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, zoiets, maar dan met filosofie er bij geloof ik
KI?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:48 schreef Goover het volgende:
Grrr bij KI kan ik amper instromen in een master.. moet dan (weer) bachelor gaan doen.. ff kijken of iemand een schakelprogramma heeft
Hallo ReMcOrEquote:Op maandag 11 juni 2007 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben er weer![]()
did you miss me??
![]()
scriptie vanmorgen 7 keer uitgeprint, voorkantje 7 keer in kleur en alles ook nog ff in laten binden met voor- en achterkantje... totale kosten: ¤ 19,45printshop was zo druk met lui van het Saxion, dat ze het met de 2 medewerkers niet allemaal aankonden, dus ze hebben gewoon totaal vergeten onze 7 keer printen te bereken
![]()
ook nog even de scriptie op CD gebrand, ingeleverd met 3 papieren versies en toen op het terras gezeten en er ff 1 op gedronken![]()
sorry hoor.. heb wel je verhaal gelezenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
schrijf ik een heel verhaal, krijg je alleen 'Hallo'![]()
![]()
dan is het goedquote:Op maandag 11 juni 2007 14:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
sorry hoor.. heb wel je verhaal gelezen![]()
* ReMcOrE wenst PB gelukquote:Op maandag 11 juni 2007 14:21 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga naar school toe.. ik ga mijn eindverslag bespreken met mijn stagedocent...
wish me luck
beetje sneu dat topic...!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:17 schreef Bootje84 het volgende:
kimmie_16
jongens, bash mee. vergeet de popcorn niet..
good luck!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:21 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga naar school toe.. ik ga mijn eindverslag bespreken met mijn stagedocent...
wish me luck
Denk dat het een kloon is... deze meid (van de foto's dan) ken ik van sugababes.. daar stond ze een tijdje vrij hoog.. kijk jij 'ns (ik kom hier niet op SB).quote:Op maandag 11 juni 2007 14:17 schreef Bootje84 het volgende:
kimmie_16
jongens, bash mee. vergeet de popcorn niet..
uhm, ik wil wel, maar achter me zit een duitser..quote:Op maandag 11 juni 2007 14:38 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Denk dat het een kloon is... deze meid (van de foto's dan) ken ik van sugababes.. daar stond ze een tijdje vrij hoog.. kijk jij 'ns (ik kom hier niet op SB).
Heh, jammer! Wel grappig, ik kom opeens al mijn collega´s tegen op die site. Grappig, enne, je weet maar nooit hequote:Op maandag 11 juni 2007 12:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een van mijn lectors (of is het nou lectoren) zei ooit.. We niet gezien is, is weg. Het heeft wel profijt.. maar rekenen jezelf niet rijk
Dat je daar uberhaupt komtquote:Op maandag 11 juni 2007 14:38 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Denk dat het een kloon is... deze meid (van de foto's dan) ken ik van sugababes.. daar stond ze een tijdje vrij hoog.. kijk jij 'ns (ik kom hier niet op SB).
Wat kost printen normaal dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben er weer![]()
did you miss me??
![]()
scriptie vanmorgen 7 keer uitgeprint, voorkantje 7 keer in kleur en alles ook nog ff in laten binden met voor- en achterkantje... totale kosten: ¤ 19,45printshop was zo druk met lui van het Saxion, dat ze het met de 2 medewerkers niet allemaal aankonden, dus ze hebben gewoon totaal vergeten onze 7 keer printen te bereken
![]()
ook nog even de scriptie op CD gebrand, ingeleverd met 3 papieren versies en toen op het terras gezeten en er ff 1 op gedronken![]()
al gauw ¤0,05/¤0,06 per pagina, dus reken maar uit als je dik 400 kantjes printquote:Op maandag 11 juni 2007 14:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat kost printen normaal dan?
Wel lekker dat het nu ingeleverd is
lees gewoon even heel snel terug...!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:11 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Hey Leinonlein, is de date met Kuno nog doorgegaan ?
Hoever moet ik teruglezen dan ?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
lees gewoon even heel snel terug...!![]()
Eind vorige topic dacht ik... pagina 6 zo ongeveerquote:
Oke dankjewelquote:Op maandag 11 juni 2007 15:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Eind vorige topic dacht ik... pagina 6 zo ongeveer
Heuj, jij bent een vrouwquote:Op maandag 11 juni 2007 15:28 schreef Janetje het volgende:
Einde stage komt in zicht voor mij..
Nemen jullie op je laatste stagedag nog wat leuks mee? Een taart of een bloemetje ofzo?
wij nemen taart mee voor iedereen, misschien voor begeleider nog wat extra'squote:Op maandag 11 juni 2007 15:28 schreef Janetje het volgende:
Nemen jullie op je laatste stagedag nog wat leuks mee? Een taart of een bloemetje ofzo?
Tot m'n laatste toiletbezoek nog wel en ik heb geen reden aan te nemen dat er iets in tussentijd veranderd is..quote:
Hmmm...quote:Ik neem de laatste dag niets mee, als er nou nog een beetje collegialiteit bestond hier... Ik heb wel getrakteerd op mijn verjaardag![]()
ik wel. weet nog niet wat.. plantje ofzo..quote:Op maandag 11 juni 2007 15:28 schreef Janetje het volgende:
Ze gaan mij hier dus echt niets geven ofzo...quote:
Het was mij nog niet opgevallenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tot m'n laatste toiletbezoek nog wel en ik heb geen reden aan te nemen dat er iets in tussentijd veranderd is..
Ja, inderdaad.quote:Hmmm...
Jah we zijn hier maar met z'n drietjes op kantoor.. dus iets leuks kan altijd..
wij hebben geen vergoeding gekregen, er was sprake van 'een aardigheidje aan het eind' dus ben benieuwd wat dat wordtquote:
een boekenbonquote:Op maandag 11 juni 2007 15:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij hebben geen vergoeding gekregen, er was sprake van 'een aardigheidje aan het eind' dus ben benieuwd wat dat wordt
we wachten af, ik houd je op de hoogtequote:
Dei zijn hier binnen een week dood.. das niet zo verstandigquote:Op maandag 11 juni 2007 15:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik wel. weet nog niet wat.. plantje ofzo..
Cactus danquote:Op maandag 11 juni 2007 15:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dei zijn hier binnen een week dood.. das niet zo verstandig
een Zamio (Plaatje) is niet kapot te krijgen. die dingen overleven 2 mnd zonder water nog..quote:Op maandag 11 juni 2007 15:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dei zijn hier binnen een week dood.. das niet zo verstandig
Die stonden toch in jullie kas/junglequote:Op maandag 11 juni 2007 15:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
een Zamio (Plaatje) is niet kapot te krijgen. die dingen overleven 2 mnd zonder water nog..
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die stonden toch in jullie kas/jungle![]()
![]()
"Ik mag jullie zo graag. Hier, een cactus."quote:
mooi tochquote:Op maandag 11 juni 2007 15:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
net een reservering gemaakt voor 2 week slapen in een hotel...!
Hamburg! op kosten van de zaak!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi tochwaar ging je ook alweer naartoe??
en dan 1 meter voor hem struikelen, en in zn gezicht dumpenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
"Ik mag jullie zo graag. Hier, een cactus."
dat hej mooi doanequote:Op maandag 11 juni 2007 15:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hamburg! op kosten van de zaak!![]()
Per ongeluk op de stoel zetten.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
en dan 1 meter voor hem struikelen, en in zn gezicht dumpen
Ja, je moet er wel wat leuks bij verzinnenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
"Ik mag jullie zo graag. Hier, een cactus."
"...omdat je zo prikkelbaar bent!"quote:Op maandag 11 juni 2007 16:06 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, je moet er wel wat leuks bij verzinnen
Kroketten importerenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:15 schreef Leinonlein het volgende:
Ik ga een echte hollandse appeltaart bakken voor mijn collega´s denk ik, kadootjes doen we niet aan natuurlijk
Henig ?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
henig, heel henig sinds een uurtje of 11
Diegene die zich hier een paar dagen terug had gemeld over die stage bij de kroketten fabriek...! Die moet zich nog even weer melden...!quote:
Wat een maf woord is dat zegquote:
Je moet toch wat doen op je stagequote:Op maandag 11 juni 2007 16:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wat een maf woord is dat zeg![]()
![]()
Ik zit maar sollicitatiebrieven te schrijven op mijn stage, wil een leuke bijbaan hebben in NL als ik straks weer studeer
bis morgenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik geef er de bons aan! Auf Wiedersehen! bis morgen!
TSCHUSSIE!!!quote:
Dat was positief jaquote:
Ben je ook bezig? Ik vind het nog best moeilijk om alles zo duidelijk en beknopt mogelijk te formuleren... Nou ja, toch tijd zatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |