jongens gedraag jullie, het is een kimmie bash topic, stick to itquote:Op maandag 11 juni 2007 14:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
bedankt voor deze nuttige bijdrage, u verdient bij deze een schouderklopje
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Raak me niet aan, straks krijg ik jou AIDS nog.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:03 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
jongens gedraag jullie, het is een kimmie bash topic, stick to it
damn, die gast met die grote smiley heeft issues... maar goed.. back on topic.quote:GA
FOKING
ERGENS
ANDERS
MUGGENZIFTEN
KKNEWBIE
owja, meer levenservaring, hoger IQ, hogere opleiding afgerond... ja ik weet duidelijk minder.quote:
die vinden we over een paar jaar terug in een sexpand van de locale Anti's..quote:Op maandag 11 juni 2007 14:05 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
owja, meer levenservaring, hoger IQ, hogere opleiding afgerond... ja ik weet duidelijk minder.
jij weet waarschijnlijk wel meer op het gebied van uitgewoond worden en bespeeld worden door loverboys
nooitquote:Op maandag 11 juni 2007 14:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
damn, die gast met die grote smiley heeft issues... maar goed.. back on topic.
wanneer krijgen we je prammen te zien kimmiej?
nog nooit iets met loverboys gedaanquote:Op maandag 11 juni 2007 14:05 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
owja, meer levenservaring, hoger IQ, hogere opleiding afgerond... ja ik weet duidelijk minder.
jij weet waarschijnlijk wel meer op het gebied van uitgewoond worden en bespeeld worden door loverboys
ook niet voor een 5 euro T-mobile kaartje?quote:
jij snapt duidelijk sarcasme niet zelfs als het je in de ballen slaatquote:Op maandag 11 juni 2007 14:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
damn, die gast met die grote smiley heeft issues... maar goed.. back on topic.
wanneer krijgen we je prammen te zien kimmiej?
ja om je moeder te vragen hoe het gaat en waarom jij dur niet helptquote:Op maandag 11 juni 2007 14:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
die vinden we over een paar jaar terug in een sexpand van de locale Anti's..
daar kom je pas achter als je huilend naar je mammie wil, maar niet mag omdat je zn inkomstenbron bent..quote:Op maandag 11 juni 2007 14:07 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
nog nooit iets met loverboys gedaan![]()
uhmm.. verleidelijk..quote:Op maandag 11 juni 2007 14:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ook niet voor een 5 euro T-mobile kaartje?
nou ben nu vrijgezel en nog nooit iemand inkomstenbron geweest als hoerquote:Op maandag 11 juni 2007 14:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
daar kom je pas achter als je huilend naar je mammie wil, maar niet mag omdat je zn inkomstenbron bent..
www.superdudes.nl/geile_camboii23 is me pr0 doe chekuh dAaan!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:08 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
uhmm.. verleidelijk..
wat d8 je van NEE
jij welquote:Op maandag 11 juni 2007 14:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
www.superdudes.nl/geile_camboii23 is me pr0 doe chekuh dAaan!
wat jij wel?quote:
voor de 2e tog?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:09 schreef Armageddon het volgende:
Kimmie, wanneer begon de eerste wereldoorlog.
uhmm... 1912-1917 ofzoiets tog.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:09 schreef Armageddon het volgende:
Kimmie, wanneer begon de eerste wereldoorlog.
dat minium bod zal beter zijn dan jij ooit zal krijgenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:10 schreef Bootje84 het volgende:
Te koop
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
biedingen per telefoonkaart van ¤5,- en hoger!
minimumbod, doosje verse eieren en ¤5,- T-mobile
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:11 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
uhmm... 1912-1917 ofzoiets tog.
schijt aan zeg
verleden tijd![]()
nop nooit gehadquote:Op maandag 11 juni 2007 14:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
blijf je wel eens haken aan een passerende auto/trein met die oorringen?
moet je eens doen
was jouw leven ook maar verleden tijd, net zoals die van al jouw vrienden, wat kan jou het nou schelen, dat ze geboren zijn is toch verleden tijdquote:Op maandag 11 juni 2007 14:11 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
uhmm... 1912-1917 ofzoiets tog.
schijt aan zeg
verleden tijd![]()
dit riekt verdacht veel naar viswijfjequote:Op maandag 11 juni 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:
Dit moet een kloon zijn. Niemand zet zichzelf zo erg voor lul.
ik ben niet degene die me voor lul zet hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:
Dit moet een kloon zijn. Niemand zet zichzelf zo erg voor lul.
hij starte dit topic niet voor zij-zonder-tietenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
ik ben niet degene die me voor lul zet hoor
jij begint zo`n zielig topicje
huilarischquote:Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef Sirmixalot het volgende:
HEY! menschen kappen met op haar te bashen! stelletje pubers![]()
let op de details![]()
subtielquote:Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef Sirmixalot het volgende:
let op de details![]()
Ik?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
kleine tip.. zonder jouw reacties is het popcorn-gehalte hier laag.. met jouw reacties is de popcorn niet aan te slepenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
ik ben niet de hoer hier hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef Sirmixalot het volgende:
let op de details![]()
dit is wel een dooddoener hoor..quote:Op maandag 11 juni 2007 14:15 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb het net even aan Kimberly gevraagd, maar ze heeft zelf nog nooit van Fok! gehoord. Dus het lijkt me dan ook hoogst onwaarschijnlijk dat ze hier zomaar even een fotoboek aanmaakt. Kansloze rukker, erg triest, foto's van andere chicks hiervoor gebruiken.
yea right..quote:Op maandag 11 juni 2007 14:15 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb het net even aan Kimberly gevraagd, maar ze heeft zelf nog nooit van Fok! gehoord. Dus het lijkt me dan ook hoogst onwaarschijnlijk dat ze hier zomaar even een fotoboek aanmaakt. Kansloze rukker, erg triest, foto's van andere chicks hiervoor gebruiken.
Sorry dat ik je uit je dromen help. Sla de foto's nog even snel op dan heb je wat om te rukkenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dit is wel een dooddoener hoor..
kimmz, wanneer had je voor het laatst verkering, en met wie/wat?
ik ruk niet meer...quote:Op maandag 11 juni 2007 14:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry dat ik je uit je dromen help. Sla de foto's nog even snel op dan heb je wat om te rukken.
Maargoed ik ben evengoed benieuwd naar het antwoord op de vraag die je stelde. Dus ik wacht even af.
egt he wat ga jullie dat aan wanneer was julllie laatste? en met wiequote:Op maandag 11 juni 2007 14:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dit is wel een dooddoener hoor..
kimmz, wanneer had je voor het laatst verkering, en met wie/wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |