Een gemiddelde nerd verdient wel meer dan een gemiddelde Br33z4hquote:Op maandag 11 juni 2007 13:40 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
als je zoiets wilt ben je pas egt zielig![]()
je kan geen meisje op normale manier versieren?
owja dat kan natuurlik niet omdat je zo`n lelijke nerd ben
quote:
grote kans van nietquote:Op maandag 11 juni 2007 13:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid..
ik ben (in jouw ogen iig) een keiharde WoW nerd met op dit moment 3111 uur WoW. daarnaast heb ik een vriendin die slimmer is dan jou en die heb ik niet hoeven kopen oid.
maar goed.. iets in me zegt dat ik beetje trots ben om in jouw ogen een nerd te zijn. nog wat, ik doe HBO.. grote kans dat je me later nog nodig heb ergens voor..
ow, hier het slachtoffer:
[afbeelding]
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:38 schreef Beurlap het volgende:
Volgens mij wordt hier het beeld van de generaliserende BreeZah afzeikers weer eens dubbel en dwars bevestigd. Het zijn bijna allemaal bleke WoW-spelende nerds die stiekem jaloers zijn, omdat ze zelf niet naar de kroeg durven met die etterende puistenkoppen
jij hebt haar toch ergens voor nodig later?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik ben (in jouw ogen iig) een keiharde WoW nerd met op dit moment 3111 uur WoW. daarnaast heb ik een vriendin die slimmer is dan jou en die heb ik niet hoeven kopen oid.
maar goed.. iets in me zegt dat ik beetje trots ben om in jouw ogen een nerd te zijn. nog wat, ik doe HBO.. grote kans dat je me later nog nodig heb ergens voor..
[afbeelding]
ik ben geen van beidequote:Op maandag 11 juni 2007 13:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een gemiddelde nerd verdient wel meer dan een gemiddelde Br33z4hVan 2 flesjes Breezer Pineapple en een prepaid kaartje wordt je niet echt heul rijk
![]()
![]()
alsof ik dat ga doenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:47 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
jij hebt haar toch ergens voor nodig later?
de wc's maken zichzelf niet schoon hoor
nee, je bent een geavanceerde breezer en je vraag 4 breezers en 20 euro beltegoedquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:44 schreef YoWilly het volgende:
[..]
geen grap.... je bent mooi.
Was je maar wat ouder (en wat wijzer)![]()
mijlenver is 1 woord..quote:Op maandag 11 juni 2007 13:46 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
grote kans van niet
en anders zou ik je mijlen ver vermijden
zelfs mijn wc heeft principes....quote:Op maandag 11 juni 2007 13:47 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
jij hebt haar toch ergens voor nodig later?
de wc's maken zichzelf niet schoon hoor
mijn tieten krijg jij nooit te zienquote:Op maandag 11 juni 2007 13:47 schreef Don_Antoin het volgende:
Post je je tieten als ik een naamtopic over je maak?
kut! ben ik 1 van de 2 mensen die jouw tieten niet te zien krijgtquote:Op maandag 11 juni 2007 13:49 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
mijn tieten krijg jij nooit te zien
dus stop met hopen![]()
Ja, pas maar op je hebt concurrentiequote:Op maandag 11 juni 2007 13:40 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
dat zegt die alleen maar omdat hij denkt dat hij je kan neuken
hoef me niet speciaal te voelenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:48 schreef LasTeR het volgende:
Maar volgens mij ben jij best makkelijk. Ik ken je 'soort'. Ik heb er al 4 van gehad. Altijd aandacht nodig en je speciaal willen voelen maar je bent niet veel anders dan andere mensen.
doe je vriendin dan een plezier en ga naar haar toequote:Op maandag 11 juni 2007 13:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
kut! ben ik 1 van de 2 mensen die jouw tieten niet te zien krijgt![]()
ach, mn eigen vriendin heeft een stukkie betere tieten dan jou
grappig, jij hebt niks te zeggen, SB uitschot, jij bent TS nietquote:Op maandag 11 juni 2007 13:51 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
doe je vriendin dan een plezier en ga naar haar toe
en rot hier op
ben er net vandaan. ze moet ook even haar eigen dingen kunnen doen.. in tegenstelling tot breezersletjes kan mijn meisje ook zich alleen vermaken, zonder iets langwerpigs..quote:Op maandag 11 juni 2007 13:51 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
doe je vriendin dan een plezier en ga naar haar toe
en rot hier op
post ze danquote:Op maandag 11 juni 2007 13:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
kut! ben ik 1 van de 2 mensen die jouw tieten niet te zien krijgt![]()
ach, mn eigen vriendin heeft een stukkie betere tieten dan jou
HBO doen en dan "slimmer is dan jou" schrijvenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik ook waarom zou ik anders op fok zittenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ben er net vandaan. ze moet ook even haar eigen dingen kunnen doen.. in tegenstelling tot breezersletjes kan mijn meisje ook zich alleen vermaken, zonder iets langwerpigs..
mensen die niks anders kunnen dan elkaar op taalfouten wijzenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:52 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
HBO doen en dan "slimmer is dan jou" schrijven
TIETEN, MEMMEN, PRAMMENquote:
Wie kaatst kan de bal verwachten hequote:Op maandag 11 juni 2007 13:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mensen die niks anders kunnen dan elkaar op taalfouten wijzen
en dat op ONZ nogwel
als mijn tieten erwtjes zijn dan zij jouw ballen 2 korreltjes zandquote:Op maandag 11 juni 2007 13:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
TIETEN, MEMMEN, PRAMMEN
of in jouw geval, erwtjes
Please wait, attempting to give a damquote:Op maandag 11 juni 2007 13:56 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Wie kaatst kan de bal verwachten he
zelfs HBO-ers maken foutjesquote:Op maandag 11 juni 2007 13:52 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
HBO doen en dan "slimmer is dan jou" schrijven
zijn aardappelzakkenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:56 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
als mijn tieten erwtjes zijn dan zij jouw ballen 2 korreltjes zand
Je bedoelt 'damn?'quote:Op maandag 11 juni 2007 13:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Please wait, attempting to give a dam
PROCESS FAILED! DAM NOT GIVEN!
dat klopt ook, ballen zijn over het algemeen een stuk kleiner... try againquote:Op maandag 11 juni 2007 13:56 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
als mijn tieten erwtjes zijn dan zij jouw ballen 2 korreltjes zand
Et Vóila, de 2de taalpurist is gearriveerd!quote:
* Bootje84 wacht op lienelienquote:Op maandag 11 juni 2007 13:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Et Vóila, de 2de taalpurist is gearriveerd!
daaromquote:Op maandag 11 juni 2007 13:58 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
dat klopt ook, ballen zijn over het algemeen een stuk kleiner... try again
ja de vergelijking klopt, en dat was niet jouw bedoeling.. je wilde ze extra klein laten lijken door die uitspraak.. dus je hebt gefaaldquote:Op maandag 11 juni 2007 13:59 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
daaromdan klopt de vergelijking weer
dus begin niet over erwten![]()
komt omdat ik zo goed benquote:Op maandag 11 juni 2007 13:59 schreef Linkmiegel het volgende:
dit topic loopt zelfs nog beter dan mn anti jumpstyle topic
hoe weet jij nou weer wat ik wilde?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:00 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
ja de vergelijking klopt, en dat was niet jouw bedoeling.. je wilde ze extra klein laten lijken door die uitspraak.. dus je hebt gefaald
Ik ben geen taalpurist. Ik vind het gewoon kut als mensen grappig proberen te zijn in een andere taal en op beide vlakken falen.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Et Vóila, de 2de taalpurist is gearriveerd!
komt omdat jij zo makkelijk belachelijk te maken bentquote:
ik ben het orakel, ik weet allesquote:Op maandag 11 juni 2007 14:01 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
hoe weet jij nou weer wat ik wilde?
bedankt voor deze nuttige bijdrage, u verdient bij deze een schouderklopjequote:Op maandag 11 juni 2007 14:01 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik ben geen taalpurist. Ik vind het gewoon kut als mensen grappig proberen te zijn in een andere taal en op beide vlakken falen.
ja maar gelukkig is het niet waar...quote:Op maandag 11 juni 2007 14:01 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
komt omdat jij zo makkelijk belachelijk te maken bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |