en met die komkommer beleef je ook nog pleziertjes?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:21 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
werk tog bij de boer op zaterdag, bij de witlof en komkommer
daar kan ik van uit en vaak betaald jongen ook..
Wil je een grote sigaar? Dan kan je die anaal bij ze inbrengen.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:23 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
ja![]()
zielig he
en ik heb dit topic nog geneeens geopend
rot op met die sigaarquote:Op maandag 11 juni 2007 13:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wil je een grote sigaar? Dan kan je die anaal bij ze inbrengen.![]()
En niet stiekem voor jezelf bewaren!!quote:Op maandag 11 juni 2007 13:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wil je een grote sigaar? Dan kan je die anaal bij ze inbrengen.![]()
ik heb er geen pleziertjes mee hor verdien alleen geld daarmeequote:Op maandag 11 juni 2007 13:24 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
en met die komkommer beleef je ook nog pleziertjes?
maar jongens nogmaals let nou eens op! zij hoeft met uitgaan niets te betalen, breezahs worden aangeboden.. aan het eind van de nacht moet ze dan wel mee naar huis maar dat doet er niet toe
alsof hij bij mij in de buurt komt :pquote:Op maandag 11 juni 2007 13:26 schreef YoWilly het volgende:
[..]
En niet stiekem voor jezelf bewaren!!
taalpuristquote:Op maandag 11 juni 2007 13:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
jup.. br33z4h alert...
zucht
LEER NEDERLANDS DOOS
hahahaquote:Op maandag 11 juni 2007 13:28 schreef Beurlap het volgende:
Alle mensen met onderschriften over poep zijnHah!
ik zie jouw sollicitatiebrief al verschijnen..quote:Op maandag 11 juni 2007 13:18 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
het is erger zoals jij zeikt als hoe ik typ
het is dan misschien niet perfect nederlands.. maar iedereen begrijpt het en het typt makkelijk
ik wordt niet doodsbang als ik een typfoutje maak
jij zou dat blijkbaar heel erg vinden
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:26 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
rot op met die sigaar![]()
zei alleen dat ie groter was als de jouwe
wow is voor de ergste nerds ooitquote:Op maandag 11 juni 2007 13:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik zie jouw sollicitatiebrief al verschijnen..
"hallow, ik schrijf naar aanleiding van uw vakatoere, ik ken heel goed met lange voorwerpen omg44n.
ook kan ik goed op mijn knieeën zitten, waar ik sweety dingen doe met mn mond jeweets"...
![]()
![]()
raap me op..
gief popcorn
En WoW is voor coole mensen![]()
![]()
OMGquote:Op maandag 11 juni 2007 13:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik zie jouw sollicitatiebrief al verschijnen..
"hallow, ik schrijf naar aanleiding van uw vakatoere, ik ken heel goed met lange voorwerpen omg44n.
ook kan ik goed op mijn knieeën zitten, waar ik sweety dingen doe met mn mond jeweets"...
![]()
![]()
raap me op..
gief popcorn
En WoW is voor coole mensen![]()
![]()
haha jij wel :pquote:Op maandag 11 juni 2007 13:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Dat weet jij helemaal niet meisje. Toevallig heb ik een wapen van hier tot tokio. Ik denk dat je hem nog geen eens in dat bekkie van je krijgt, zonder dat ik je slokdarm in tweeén splijt.
whorequote:Op maandag 11 juni 2007 13:33 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
haha jij wel :p
jij weet niet eens wat er allemaal in dit mondje kan :p![]()
Ik weet wel wat eruit komt, een hoop bullshit.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:33 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
haha jij wel :p
jij weet niet eens wat er allemaal in dit mondje kan :p![]()
pwndquote:Op maandag 11 juni 2007 13:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik weet wel wat eruit komt, een hoop bullshit.
wat de boer hoer niet kent, vreet ie nietquote:Op maandag 11 juni 2007 13:32 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
wow is voor de ergste nerds ooit
en mijn sollicitatie brief doe ik wel me best op![]()
1-0 voor armageddonquote:Op maandag 11 juni 2007 13:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
zoals ?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
nou ik denk dat uit jullie meer bullshit komt horquote:
ik heb een buskaart gevonden, neuken?quote:
rot op ofzoquote:Op maandag 11 juni 2007 13:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik heb een buskaart gevonden, neuken?
dit topic hoort hier ook niet, hij hoort in flora en fauna.. dus nee dit is geen bullshit topicquote:Op maandag 11 juni 2007 13:36 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
nou ik denk dat uit jullie meer bullshit komt hor
jullie kennen mij niet en praten er een heel topic over vol
en is onzin voor je leven niet bedoeld voor bullshit?
ja maar jij ben makkelijk bereikbaar nu.. wat kost je? ik heb wel een paar verse eieren voor je..quote:Op maandag 11 juni 2007 13:37 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
rot op ofzo
ga hobby soeken
en waarom vraag je het aan mij als tog al die vmbo-ers breezers zijn?
dan zijn er daar vast genoeg..
dus ga daar lekker heen
klopt helemaalquote:Op maandag 11 juni 2007 13:38 schreef Beurlap het volgende:
Volgens mij wordt hier het beeld van de generaliserende BreeZah afzeikers weer eens dubbel en dwars bevestigd. Het zijn bijna allemaal bleke WoW-spelende nerds die stiekem jaloers zijn, omdat ze zelf niet naar de kroeg durven met die etterende puistenkoppen
Loop is naar de keuken, en doe de bestekla is open. Pak er is een groot scherp mes uit en steek jezelf is in je oogbal grafhoer!quote:Op maandag 11 juni 2007 13:37 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
rot op ofzo
ga hobby soeken
dus ga daar lekker heen
zwijg vrouwmens, op je knieën, normaal krijg ik van zulke zeekoeien als jou geld toequote:Op maandag 11 juni 2007 13:37 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
rot op ofzo
ga hobby soeken
dus ga daar lekker heen
dat zegt die alleen maar omdat hij denkt dat hij je kan neukenquote:
als je zoiets wilt ben je pas egt zieligquote:Op maandag 11 juni 2007 13:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ja maar jij ben makkelijk bereikbaar nu.. wat kost je? ik heb wel een paar verse eieren voor je..
oooeeeh doodverwensink die mag dus niet op fock !quote:Op maandag 11 juni 2007 13:39 schreef BossFight het volgende:
[..]
Loop is naar de keuken, en doe de bestekla is open. Pak er is een groot scherp mes uit en steek jezelf is in je oogbal grafhoer!
dankequote:Op maandag 11 juni 2007 13:39 schreef L.Denninger het volgende:
kimmie ik snapp tog wat je bedoeldt hoor !
laatse maar lulle die stelletje kk nerds !
terwijl hun stom over hun computer lulle maken wij lol
ze zijn je loers op je mooie fotoos en kunnen gewoon niet hebben dat ze geen vrienden hebbe !
ik seg you ko gril !
dankje wel denk ik...quote:Op maandag 11 juni 2007 13:40 schreef YoWilly het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk.....je bent best een mooi sletje meisje om te naaien zien.
Dus je zal best een succesvolle prooi meid zijn in de soos.
Heb jij ooit iemand dood zien gaan aan een bloedend oog?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:40 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
oooeeeh doodverwensink die mag dus niet op fock !
Jij moet gebant worduh !
jij welquote:Op maandag 11 juni 2007 13:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zwijg vrouwmens, op je knieën, normaal krijg ik van zulke zeekoeien als jou geld toe
van een mes in je oog ga je niet dood, dus geen doodsverwensingquote:Op maandag 11 juni 2007 13:40 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
oooeeeh doodverwensink die mag dus niet op fock !
Jij moet gebant worduh !
Dat zeg ik.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:42 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
van een mes in je oog ga je niet dood, dus geen doodsverwensing
ik ben liever een puisterige WoW-nerd van een hoer met een ernstige drang om alle geslachtsziektes te verzamelenquote:
nou lekker is het ook weer nietquote:Op maandag 11 juni 2007 13:42 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
van een mes in je oog ga je niet dood, dus geen doodsverwensing
quote:
ff voor de duidelijkheid..quote:Op maandag 11 juni 2007 13:40 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
als je zoiets wilt ben je pas egt zielig![]()
je kan geen meisje op normale manier versieren?
owja dat kan natuurlik niet omdat je zo`n lelijke nerd ben
voor de helft bedankt ;Pquote:Op maandag 11 juni 2007 13:43 schreef LasTeR het volgende:
Je bent wel geil alleen moet je niet zoveel foundation op je kop smeren. Verder moet je leren spellen en wat IQ-punten scoren.
geen grap.... je bent mooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |