quote:Op maandag 11 juni 2007 14:11 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
uhmm... 1912-1917 ofzoiets tog.
schijt aan zeg
verleden tijd![]()
nop nooit gehadquote:Op maandag 11 juni 2007 14:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
blijf je wel eens haken aan een passerende auto/trein met die oorringen?
moet je eens doen
was jouw leven ook maar verleden tijd, net zoals die van al jouw vrienden, wat kan jou het nou schelen, dat ze geboren zijn is toch verleden tijdquote:Op maandag 11 juni 2007 14:11 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
uhmm... 1912-1917 ofzoiets tog.
schijt aan zeg
verleden tijd![]()
dit riekt verdacht veel naar viswijfjequote:Op maandag 11 juni 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:
Dit moet een kloon zijn. Niemand zet zichzelf zo erg voor lul.
ik ben niet degene die me voor lul zet hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:
Dit moet een kloon zijn. Niemand zet zichzelf zo erg voor lul.
hij starte dit topic niet voor zij-zonder-tietenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
ik ben niet degene die me voor lul zet hoor
jij begint zo`n zielig topicje
huilarischquote:Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef Sirmixalot het volgende:
HEY! menschen kappen met op haar te bashen! stelletje pubers![]()
let op de details![]()
subtielquote:Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef Sirmixalot het volgende:
let op de details![]()
Ik?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
kleine tip.. zonder jouw reacties is het popcorn-gehalte hier laag.. met jouw reacties is de popcorn niet aan te slepenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
ik ben niet de hoer hier hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef Sirmixalot het volgende:
let op de details![]()
dit is wel een dooddoener hoor..quote:Op maandag 11 juni 2007 14:15 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb het net even aan Kimberly gevraagd, maar ze heeft zelf nog nooit van Fok! gehoord. Dus het lijkt me dan ook hoogst onwaarschijnlijk dat ze hier zomaar even een fotoboek aanmaakt. Kansloze rukker, erg triest, foto's van andere chicks hiervoor gebruiken.
yea right..quote:Op maandag 11 juni 2007 14:15 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb het net even aan Kimberly gevraagd, maar ze heeft zelf nog nooit van Fok! gehoord. Dus het lijkt me dan ook hoogst onwaarschijnlijk dat ze hier zomaar even een fotoboek aanmaakt. Kansloze rukker, erg triest, foto's van andere chicks hiervoor gebruiken.
Sorry dat ik je uit je dromen help. Sla de foto's nog even snel op dan heb je wat om te rukkenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dit is wel een dooddoener hoor..
kimmz, wanneer had je voor het laatst verkering, en met wie/wat?
ik ruk niet meer...quote:Op maandag 11 juni 2007 14:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry dat ik je uit je dromen help. Sla de foto's nog even snel op dan heb je wat om te rukken.
Maargoed ik ben evengoed benieuwd naar het antwoord op de vraag die je stelde. Dus ik wacht even af.
egt he wat ga jullie dat aan wanneer was julllie laatste? en met wiequote:Op maandag 11 juni 2007 14:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dit is wel een dooddoener hoor..
kimmz, wanneer had je voor het laatst verkering, en met wie/wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |