de tekst die ik moet herschrijven is alles bepalend voor uiteindelijk succes van het product.... Je kan wel een mooi nieuw knopje maken, maar als je niet beschrijft waarom je specifiek deze plaatsing en vorm hebt gegeven, dan heb je er weinig aan (alhoewel semantics deels dit zou moeten oplossen).quote:
Ik had het meer over de droge tekstquote:Op maandag 11 juni 2007 10:06 schreef ETA het volgende:
[..]
de tekst die ik moet herschrijven is alles bepalend voor uiteindelijk succes van het product.... Je kan wel een mooi nieuw knopje maken, maar als je niet beschrijft waarom je specifiek deze plaatsing en vorm hebt gegeven, dan heb je er weinig aan (alhoewel semantics deels dit zou moeten oplossen).
welke film ga je kijken?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen allemaalIk ga zo maar ff douchen
en dan vanmiddag naar de bios
Ik weet niet meer hoe het ging, maar ik weet nog wel dát ie er was. Een ernom beeld van een blote man midden op de bar... Ja homobars he?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Maar Leinonlein, vertel nog eens over dat beeld in die Homobar?
Ik ga morgen gezellig naar de film.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen allemaalIk ga zo maar ff douchen
en dan vanmiddag naar de bios
Is Ocean's 13 al uit dan mogen?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:43 schreef denB het volgende:
[..]
Ik ga morgen gezellig naar de film.
Het programma voor morgen: Pirates 3, Transformers en Oceans 13
Ja dat was een rare ervaring!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het ging, maar ik weet nog wel dát ie er was. Een ernom beeld van een blote man midden op de bar... Ja homobars he?. Toch raar dat de eerste 10 minuten mij al die posters van blote mannen nogn iet eens waren opgevallen...
Serieus?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is Ocean's 13 al uit dan mogen?Ik dacht dat hij pas woensdag voor het eerst in de bios is
quote:Op maandag 11 juni 2007 10:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja dat was een rare ervaring!
Voor iedereen die nog eens in Berlijn komt, ga niet bier drinken in Spandau, voor hetyelfde geld loop je zo een homobar binnen...!![]()
Reichstag...! Maar we hebben ook voor de Brandenburger Tor gestaan, zel even een foto zoeken!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:52 schreef Goover het volgende:
[..]
Of all places
Maar nog steeds zou ik nooit naar een museum willen 's morgens na een nacht stappen. (was toch een museum?)
En in Barcelona moet je niet in de zij-zijstraatjes van de Ramblas zomaar een tent binnenlopenquote:Op maandag 11 juni 2007 10:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja dat was een rare ervaring!
Voor iedereen die nog eens in Berlijn komt, ga niet bier drinken in Spandau, voor hetyelfde geld loop je zo een homobar binnen...!![]()
Nieuwe films toch altijd donderdag?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is Ocean's 13 al uit dan mogen?Ik dacht dat hij pas woensdag voor het eerst in de bios is
Ik heb nog geen een opmerking gezien daarna, valt me tegen van julliequote:Op maandag 11 juni 2007 09:09 schreef Goover het volgende:
En daarna bij mijn scharrel langs geweesten bij haar geslapen.
Goed dan...quote:Op maandag 11 juni 2007 10:55 schreef Goover het volgende:
Ik heb last van een tekort aan aandacht! Ik zei dus:
[..]
Ik heb nog geen een opmerking gezien daarna, valt me tegen van jullie!
Nee, dat is niet waar. Heel veel films waar ik geweest ben waren op dinsdag voor het eerst te zienquote:Op maandag 11 juni 2007 10:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nieuwe films toch altijd donderdag?
Goover @ aandachtshoer modusquote:Op maandag 11 juni 2007 10:55 schreef Goover het volgende:
Ik heb last van een tekort aan aandacht! Ik zei dus:
[..]
Ik heb nog geen een opmerking gezien daarna, valt me tegen van jullie!
5:57 een leeg plein voor de Brandenburger tor...!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Reichstag...! Maar we hebben ook voor de Brandenburger Tor gestaan, zel even een foto zoeken!![]()
Ik ben ook blij dat we niet hebben besloten om die Unterwelten te bezoekem om 11 uur zaterdagochtend... Heeeeel slecht idee haha.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Reichstag...! Maar we hebben ook voor de Brandenburger Tor gestaan, zel even een foto zoeken!![]()
Meestal is het op donderdag.. ieder geval bij de Rotterdamse Pathe Schouwburgpleinquote:Op maandag 11 juni 2007 10:59 schreef denB het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Heel veel films waar ik geweest ben waren op dinsdag voor het eerst te zien
Maar volgens mij verschilt dat ook per regio tbh
Jij sliep zo goed op dat bankje en ik kon echt niet opstaan dat we daar maar bleven!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat we niet hebben besloten om die Unterwelten te bezoekem om 11 uur zaterdagochtend... Heeeeel slecht idee haha.
quote:Op maandag 11 juni 2007 10:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het ging, maar ik weet nog wel dát ie er was. Een ernom beeld van een blote man midden op de bar... Ja homobars he?. Toch raar dat de eerste 10 minuten mij al die posters van blote mannen nogn iet eens waren opgevallen...
Het bewuste beeld...!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |