Dat zeg ik... je bent vrij!quote:
Jaaaaaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat zeg ik... je bent vrij!![]()
Ik heb Berliner Kindl en Beck's!![]()
schuss...?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jaaaaa, eigenlijk, mit schuß?
![]()
Bis gleich!
Meervoud omdat we (Damzkieeee en ik) met zn 2-en hier normaal zittenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:34 schreef teardropnl het volgende:
Wordt er nou nog gedate of wat ?!?!?
[..]
Waarom praat hij eigenlijk altijd in meervoud ?![]()
![]()
Stageplek niet leuk
Die wist vast niet van dit topic af![]()
Rolling Stones babyquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dat is mooi miss.Aleen heb ik waarschijnlijk gemist wat er zo geweldig was
Nee man, Leinonlein heeft een vriend!quote:
* ReMcOrE volgtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
De date!
Bioscoopje pakken, daarna nog een biertje drinken, Leinonlein vind die kroeg er wel gezellig uit zien, 5 minuten later komen we er achter dat het een homotent was...Stevig doorgaan, niet slapen en om 8 uur bij de Reichstag staan om naar binnen te gaan, met de nodige alcohol achter de kiezen denkt Leinonlein even een leuke opmerking te maken!
Blijf dit topic volgen om er achter te komen wat voor opmerking het was!![]()
Wat is je puntquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee man, Leinonlein heeft een vriend!![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dat is mooi miss.Aleen heb ik waarschijnlijk gemist wat er zo geweldig was
Dank!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Rolling Stones baby![]()
Mooi dat t mooi was Miss![]()
geen idee wat de temperatuur hier is trouwens, ik weet alleen dat ik de zon nog niet gezine heb vandaagquote:
dat is lulligquote:Op zondag 10 juni 2007 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geen idee wat de temperatuur hier is trouwens, ik weet alleen dat ik de zon nog niet gezine heb vandaag
Hier is het al sinds vrijdag knetter warm en blijft ook nog zo de komende 2-3-4 dagen!quote:Op zondag 10 juni 2007 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geen idee wat de temperatuur hier is trouwens, ik weet alleen dat ik de zon nog niet gezine heb vandaag
Leinonlein en ik hebben nog wel een tropenrooster nodig...!quote:Op maandag 11 juni 2007 08:20 schreef Damzkieee het volgende:
Mogeuh,
Tropenrooster is niet meer nodig, wat een enorme buien hier gisteren
Veel plezier! Je gaat toch wel met het vliegtuig hè?quote:Op maandag 11 juni 2007 08:28 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen!!
Ik ga zometeen naar Rome!!!O*
Niet teveel spammen deze week, ik wil niet teveel missen!
Jeeeejjjj, ik ga lekker naar Rome
Oh, gedag tegen iedereen wiers laatste week het is!!![]()
Succes verder!!
En Of course, succes voor iedereen deze week!!! Laat het voor jullie niet te warm worden...voor mij wel graag een lekker temperatuurtje!!![]()
Staat een vrouw achter ons, orange shirtje, naar mijn idee (iets te veel alcohol achter de kiezen) een pot!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
De date!
Bioscoopje pakken, daarna nog een biertje drinken, Leinonlein vind die kroeg er wel gezellig uit zien, 5 minuten later komen we er achter dat het een homotent was...Stevig doorgaan, niet slapen en om 8 uur bij de Reichstag staan om naar binnen te gaan, met de nodige alcohol achter de kiezen denkt Leinonlein even een leuke opmerking te maken!
Blijf dit topic volgen om er achter te komen wat voor opmerking het was!![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 08:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Staat een vrouw achter ons, orange shirtje, naar mijn idee (iets te veel alcohol achter de kiezen) een pot!Met harde tepels, nou ja wij hadden stevig gedronken, het was 8 uur sochtends, alcohol gierde nog door ons bloed, Leinonlein bedenkt zich niet en maakt een opmerking in de trant van die harde tepels van die vrouw. In de glazen koepel van de Reichstag komen we deze vrouw in kwestie weer tegen, en Leinonlein denkt, ach weet je wat, ik vermeld het nog een keer dat ze harde tepels heeft.
Reageert die vrouw ineens in het Nederlands....!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankje!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 08:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Veel plezier! Je gaat toch wel met het vliegtuig hè?
Nou doeiii dan maarquote:Op maandag 11 juni 2007 08:40 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dankje!!!
En uiteraard... bus zou nog langer duren!!! Hoop niet dat het gaat onweren in de lucht..zoals gisteravond!!
Doeeeiiiii![]()
ze heeft een vriend!quote:
Van harte gefeliciteerd!!quote:Op maandag 11 juni 2007 09:02 schreef francis997 het volgende:
goemorgen, ik ben nog thuis. Ik wacht tot de deelgemeente open is bij ons, om mijn rijbewijs aan te vragen. Ik ben zaterdag namelijk geslaagd voor mn rijexamen. En daarna zie ik jullie wel vanaf mn stage. tot straks
Gefeliciteerd! met de auto naar stage?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:02 schreef francis997 het volgende:
goemorgen, ik ben nog thuis. Ik wacht tot de deelgemeente open is bij ons, om mijn rijbewijs aan te vragen. Ik ben zaterdag namelijk geslaagd voor mn rijexamen. En daarna zie ik jullie wel vanaf mn stage. tot straks
gefeliciteerdquote:Op maandag 11 juni 2007 09:02 schreef francis997 het volgende:
Gefeliciteerd!! Tegenwoordig moet je 5 dagen wachten op dat papiertje toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:02 schreef francis997 het volgende:
nee is gewoon een No Go voor mij, ik ben netjes opgevoed!quote:
papiertje pasje zou je bedoelenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Tegenwoordig moet je 5 dagen wachten op dat papiertje toch?
Achterlijk systeem.
ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |