Hahaha, dat kleine juffie begint ondertussen al aardig te wennen aan dat zware ding hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:59 schreef ralpje het volgende:
[..]
Af en toen was ik wel bang dat dat kleine juffie voorover zou vallen met die grote 70-200
Dat bedacht ik me ook toen ik thuis was. Punt is: ik wil een 70-200. Of het nou een Sigma of een Canon wordt, dat is nog ff een twijfel. Maar jouw foto's gaan me over de streek trekkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:11 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hahaha, dat kleine juffie begint ondertussen al aardig te wennen aan dat zware ding hoorZijn wel vergeten hem nog effies op jouw camera te schroeven...
Dat heb je snel gedaanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:06 schreef ralpje het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook toen ik thuis was. Punt is: ik wil een 70-200. Of het nou een Sigma of een Canon wordt, dat is nog ff een twijfel. Maar jouw foto's gaan me over de streek trekken![]()
Edit:
Zo, de eerste quick-and-dirty meuk staat online: http://www.radiobeverwijk.nl/index.php?p=2205&more=1
Nu ff doesjen en een pizza in de oven donderen, straks verjaardagje doen
Wat viel er tegen danquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:55 schreef Ynske het volgende:
vandaag in delft geweest...
maar t viel behoorlijk tegen
We hebben welgeteld 2 groepjes gezien die iets deden, maar echt interessant was t niet. daarbij enorm bewolkt.quote:
Het weer zat niet mee, maar dat viel me in Den Haag nog alleszins mee eigenlijk. En dat je maar twee groepjes hebt gezien, kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Het programma ziet er vrij druk uit. Mogelijk dat ze op andere lokaties warenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
We hebben welgeteld 2 groepjes gezien die iets deden, maar echt interessant was t niet. daarbij enorm bewolkt.
http://www.mooiweerspelen.nlquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:21 schreef prupke het volgende:
Wat was er te doen dan in delft ?
ach, mijn ervaring was na t programma bekeken te hebben, en daar rondgelopen te hebben dat ik er waarschijnlijk een te hoge verwachting van had. Maakt verder niets uit.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het weer zat niet mee, maar dat viel me in Den Haag nog alleszins mee eigenlijk. En dat je maar twee groepjes hebt gezien, kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Het programma ziet er vrij druk uit. Mogelijk dat ze op andere lokaties warenEr waren vijf lokaties verspreid door de binnenstad.
Dat zou goed kunnenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach, mijn ervaring was na t programma bekeken te hebben, en daar rondgelopen te hebben dat ik er waarschijnlijk een te hoge verwachting van had. Maakt verder niets uit.
Goedemorgen nieuwquote:
Leukquote:
belachelijk, hoe durven ze!quote:Op zondag 10 juni 2007 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
JaEn de komende dagen wordt het schitterend weer volgens WeerOnline. Behalve vrijdag...tijdens de vliegshow
Dan gaat het regenen
Ah is dat de vliegshow waar je me op attendeerde? Ik wil wel mee als dat nog magquote:Op zondag 10 juni 2007 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
JaEn de komende dagen wordt het schitterend weer volgens WeerOnline. Behalve vrijdag...tijdens de vliegshow
Dan gaat het regenen
Uhm...geen ideequote:Op zondag 10 juni 2007 10:32 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ah is dat de vliegshow waar je me op attendeerde? Ik wil wel mee als dat nog mag. En als ze nu al regen voorspellen, kun je er van uitgaan dat het mooi weer wordt
.
Denk dat je rekening moet houden met minimaal iso 400. Maar op zich kun je wel gaan denk ikquote:Op zondag 10 juni 2007 10:38 schreef Ynske het volgende:
nieuwe melding?
zou t de moeite waard zijn nu t bewolkt is om naar blijdorp te gaan?
Is tie oud dan? Heb nog nooit eerder een melding gehad omdat ik te snel post. Dat ze je posts dan automatisch samenvoegen ofzo. Maar enfin, het zal wel wennen.quote:Op zondag 10 juni 2007 10:38 schreef Ynske het volgende:
nieuwe melding?
zou t de moeite waard zijn nu t bewolkt is om naar blijdorp te gaan?
Ah oke, vrijdag kan ik wel vrijmaken en zaterdag alleen in de ochtend, maar volgens mij ben jij over het algemeen erg vroeg van aard toch? Ik zag al bordjes langs de weg staan bij de A2 meen ik, dacht al dat ik dat gemist hadquote:Op zondag 10 juni 2007 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...geen ideeMaar het zijn de open dagen van de luchtmacht, en je kan gewoon komen hoor
Da's geen probleem
Moet ff kijken of ik vrijdag of zaterdag ga (overleggen met vrienden en zo), maar dat merk je hier vanzelf
amersfoort was ik niet heel erg kapot van,quote:Op zondag 10 juni 2007 10:42 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Is tie oud dan? Heb nog nooit eerder een melding gehad omdat ik te snel post. Dat ze je posts dan automatisch samenvoegen ofzo. Maar enfin, het zal wel wennen.
Je kunt natuurlijk altijd proberen bij Blijdorp, weet je meteen wat het verschil is. Ik heb overigens inmiddels een abo voor Amersfoort, of had ik dat al gezegd?
Vanmiddag met FB foto's maken van Danielle, zolang het droog blijft ben ik al blij.
Je bent je foto toestel toch niet kwijt??quote:Op zondag 10 juni 2007 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben al de hele morgen iets aan t zoeken om te gaan doen
nee, die ligt naast me, ook te zoeken naar iets wat we samenquote:Op zondag 10 juni 2007 10:50 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Je bent je foto toestel toch niet kwijt??
Gewoon straatfotografie gaan oefenen bij een kerkuitgangquote:Op zondag 10 juni 2007 10:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, die ligt naast me, ook te zoeken naar iets wat we samenkunnen gaan doen vandaag
quote:Op zondag 10 juni 2007 10:56 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Gewoon straatfotografie gaan oefenen bij een kerkuitgang.
Is best mooi hoor, allemaal die kindjes netjes in kostuumquote:Op zondag 10 juni 2007 10:57 schreef Ynske het volgende:
[..]en dan t liefst ergens waar ze in de ban van de zwarte kousen zijn zeker
Er is maar eeeeeeeeeeeeen manier om dat te doenquote:Op zondag 10 juni 2007 10:43 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ah oke, vrijdag kan ik wel vrijmaken en zaterdag alleen in de ochtend, maar volgens mij ben jij over het algemeen erg vroeg van aard toch?
Gaat vast goedkomen. Behalve als het in Groningen is ofzoquote:Op zondag 10 juni 2007 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er is maar eeeeeeeeeeeeen manier om dat te doenEn dat is gewoon om 9 uur voor de poort staan
Hahahahaa wat een briljant filmpjequote:Op zondag 10 juni 2007 15:53 schreef Chanty het volgende:
Onze hamster is slimmer dan we dachten
filmpje
quote:
Neeeeeeeee! Geen muziekjes op een website! Als er iets is waar ik een hekel aan heb is dat het welquote:Op zondag 10 juni 2007 16:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Alleen meebabbelen of ook foto posten?
Jaaaa, na paar daagjes kloten mijn nieuwe site af.
Ik had er ook een relaxt muziekje achter maar die is ff doodKomt nog wel
Nu aan mijn huiswerk voor mij loopbaantraject
![]()
Daarom staat hij nu uit...eerst kijken hoe hij zo ontvangen wordtquote:Op zondag 10 juni 2007 16:44 schreef ralpje het volgende:
[..]
Neeeeeeeee! Geen muziekjes op een website! Als er iets is waar ik een hekel aan heb is dat het wel
Ik zie het jaquote:Op zondag 10 juni 2007 16:21 schreef ralpje het volgende:
Hé, nog iemand in het 'beste foto van vandaag' topic die een foto van Beeckestijn post. Onze mini-meet was iets minder mini dan we dachten
Hij is tof, maar ik persoonlijk vind dat verhaaltje over de fotograaf op een niet zo fraaie manier opgelost. Je zou daar eerder een pagina verwachten waarin je een reactie kan aanmaken. Je kan nu ook geen linkje opnemen naar een mailadres, waardoor dus een bezoeker je mailadres moet gaan overtikken. En de linkjes naar andere websites idem dito.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Daarom staat hij nu uit...eerst kijken hoe hij zo ontvangen wordt![]()
hint: ff kijken wat je er van vind![]()
McDonaldsquote:Op zondag 10 juni 2007 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi
Ik ga zo eten in Rotterdam, iemand nog een restaurant dat hij/zij kan aanbevelen?
Ja, weet dat het dat voor jou isquote:Op zondag 10 juni 2007 17:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
McDonaldsBurger King
Pizza Hut
Kentucky Fried Chicken
Das ook tijdelijk...ik wil ze in dat hoofdmenu hebben, maar ik moet eerst uitzoeken hoe dat moet. daarna verplaats ik de verhaaltjesquote:Op zondag 10 juni 2007 17:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is tof, maar ik persoonlijk vind dat verhaaltje over de fotograaf op een niet zo fraaie manier opgelost. Je zou daar eerder een pagina verwachten waarin je een reactie kan aanmaken. Je kan nu ook geen linkje opnemen naar een mailadres, waardoor dus een bezoeker je mailadres moet gaan overtikken. En de linkjes naar andere websites idem dito.
En ik ben het met Ralpje eens over muziekjes op websitesOok al heb je de mogelijkheid zoiets uit te zetten
In dat hoofdmenuquote:Op zondag 10 juni 2007 17:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Das ook tijdelijk...ik wil ze in dat hoofdmenu hebben, maar ik moet eerst uitzoeken hoe dat moet. daarna verplaats ik de verhaaltjes![]()
Heb even snel gekeken, maar vind het niet helemaal intuïtief werken. Design vind ik wel weer mooi. Ik ben dan ook erg gecharmeerd van de kleur zwart...quote:Op zondag 10 juni 2007 16:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Daarom staat hij nu uit...eerst kijken hoe hij zo ontvangen wordt![]()
hint: ff kijken wat je er van vind![]()
Ja, dat was dan weer niet nodig na dat patatje mayo en dat ijsjequote:Op zondag 10 juni 2007 17:17 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik zie het jaEn we zijn nog vastgelegd ook
![]()
Jah leuk, maar ik ben geen websitebouwerquote:Op zondag 10 juni 2007 17:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In dat hoofdmenuJe bedoelt onder Main menu? Volgens mij blijven het dan nog steeds plaatjes
En dus nog steeds niet handig
Misschien eens naar dit kijkenDus een site bouwen en dan Imagevue als gallery gebruiken, maar de rest lekker zelf doen
Je kent er genoeg hequote:Op zondag 10 juni 2007 18:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Jah leuk, maar ik ben geen websitebouwerMisschien voor later als ik te veel tijd heb, haha
ik kijk er morgen wel effe naar..quote:Op zondag 10 juni 2007 18:30 schreef PdeHoog het volgende:
Net ff mijn foto's van de Mooi Weer Spelen bekeken. 't Was grappig, minder dan ik had gedacht en de foto's waren drie keer niets
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik kijk er morgen wel effe naar..
Ben op... Druk op de straat, file rijden omdat er eentje zijn camper staat op te branden op de vluchtstrook...
koppijn.. Kloterige buurman die het nuttig vind op staat te staan als ik binnenkom voor een pitsstop thuis kom...
Foto's bekijk ik morgen wel, want ik heb nu geen zin
Ja goedquote:
Zien die sitequote:Op zondag 10 juni 2007 22:31 schreef Ynske het volgende:
god kväll!
bijna klaar met site inelkaar te stouwen. nu nog fotokes bewerken, en dan kan ie de lucht in
Ja, hier ook alles goed,quote:Op zondag 10 juni 2007 22:34 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja goed
heb niets te klagen zeg maar.
met jou ook alles goed?
@ ynske : god kveld
dat kanquote:
Je zegt het nog wel even als ie klaar is hequote:Op zondag 10 juni 2007 22:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kan
assie klaar is
nu zijn er nog maar 3 onderwerpen gevuld met foto's
wil ze eerst allemaal klaar hebben.
hoop eind deze week klaar te zijn
tuulijkquote:Op zondag 10 juni 2007 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zegt het nog wel even als ie klaar is he![]()
![]()
bij de ramblas? (sorry is de enige tent die ik ken in rottjeknor)quote:Op zondag 10 juni 2007 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, hier ook alles goed,
lekker uit eten geweest net
De ramblas is echt niets aanquote:Op zondag 10 juni 2007 22:48 schreef prupke het volgende:
[..]
bij de ramblas? (sorry is de enige tent die ik ken in rottjeknor)
of bij een van die tenten die Pdehoog opnoemde?
mooie foto idd ynske
ramblas ben ik 10 jaar geleden een keer geweest met een vrijgezellenfeest, dan is het nog wel te doen zeg maar.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De ramblas is echt niets aan
Nee, we zijn naar de Thai geweest![]()
![]()
![]()
ik denk altijd meteen als ik thai lees : veel kruiden en erg pittig /scherpquote:Op zondag 10 juni 2007 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ben er een paar jaar terug nog eens geweest, maar ......................
De Thai heeft echt niet alleen scherp eten. Je kan er alles krijgen
Bij de thai in eindhoven geven ze op de kaart aan hoe scherp het is. Van geen pepertjes (niet scherp) tot 3 pepertjes (bel de brandweer alvast maar). Dan kan je er niet naast zittenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:09 schreef prupke het volgende:
[..]
ik denk altijd meteen als ik thai lees : veel kruiden en erg pittig /scherp
nu moet ik zeggen dat ik eigenlijk nooit uit eten ga.. vind het zonde van mijn geld
ben wel eens in een restaurant geweest waar het eten niet echt lekker was en de rekening toch aardig hoog.
Kan ik beter zelf bv een goeie biefstuk van de haas kopen enz en dat zelf bereiden.
Dan weet ik zeker dat ik lekker eet
als je uit eten gaat en je weet niet of je iets pittigs/scherps voorgeschoteld krijgt... dan moet je zorgen dat je altijd een zakje suiker bij je hebt (kan je fijn blussen )quote:Op zondag 10 juni 2007 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij de thai in eindhoven geven ze op de kaart aan hoe scherp het is. Van geen pepertjes (niet scherp) tot 3 pepertjes (bel de brandweer alvast maar). Dan kan je er niet naast zittenDie hier heeft dat niet helaas, al kan ik steeds meer hebben
UIt eten gaan kan ook heel lekker zijn maar je loopt idd wel het risico dat het een keer niet goed is. Gelukkig is dat me nog niet echt overkomen.
Ik heb 3,5 week door Thailand getrokken. Daar idd geleerd dat je moet zoet scherp snel weg krijgt. Kregen op de duur, tijdens een kookles, eten dat voor de Thai ook pittig wasquote:Op zondag 10 juni 2007 23:30 schreef prupke het volgende:
[..]
als je uit eten gaat en je weet niet of je iets pittigs/scherps voorgeschoteld krijgt... dan moet je zorgen dat je altijd een zakje suiker bij je hebt (kan je fijn blussen )
Hier een keer in een restaurant geweest waar ik kip met ham had besteld en ik beet er in :gadver!!
Heb toen maar gevraag of ze zeker wisten of het wel kip was?
Ze boden me wel een ander stuk vlees aan , wat natuurlijk erg netjes is, maar mijn probleem is dat als ik iets eet wat nergens naar smaakt , dat mijn honger meteen over is.....
euhm dat is niet gezond volgens mij.....quote:Op zondag 10 juni 2007 23:51 schreef Ynske het volgende:
hier ook. de vloer van de flat op 9 hoog trilt
echt tof vind ik t niet
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:57 schreef prupke het volgende:
[..]
welke kant moet ik het opblazen vanuit zuidoostbraboland??utrecht
Richting Rotterdamquote:Op zondag 10 juni 2007 23:57 schreef prupke het volgende:
[..]
welke kant moet ik het opblazen vanuit zuidoostbraboland??
Als jij nu even naar het noord-oosten gaat blazen dan blaas ik ongeveer die zelfde richting inquote:
whoopsquote:
Ynske zit 60 km ten noord oosten van hier, gaat er dus ruim langsquote:Op maandag 11 juni 2007 00:08 schreef prupke het volgende:
[..]
whoops
ff ter verduidelijking : * prupke] heeft geen rijbewijs en al helemaal geen richtingsgevoel .... sowwie[/me]
[me=prupke maar flink richting rottterdam gaat fohnen
Ja, dat dus... Ik wil het kolkende water over de duinen mijn kant op zien komen, terwijl ik heerlijk droog blijf in mijn bovenwoning...quote:Op maandag 11 juni 2007 08:16 schreef freud het volgende:
Pfff, helemaal niet spannends gebeurd weertechnisch vannacht... Ik wil zondvloed! Ben niet voor Jan L*l op een bovenwoning gaan wonen zeg!
Goedemorgen,quote:Op maandag 11 juni 2007 08:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, dat dus... Ik wil het kolkende water over de duinen mijn kant op zien komen, terwijl ik heerlijk droog blijf in mijn bovenwoning...![]()
Dan heb je toch in één keer een drive-in woning...quote:Op maandag 11 juni 2007 08:34 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Goedemorgen,
BTW ook in een gewoon rijtjes huis kun je bij veel water boven gaan zitten![]()
En dan foto's makenquote:Op maandag 11 juni 2007 08:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, dat dus... Ik wil het kolkende water over de duinen mijn kant op zien komen, terwijl ik heerlijk droog blijf in mijn bovenwoning...![]()
Uiteraard!quote:
Float-in...quote:Op maandag 11 juni 2007 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je toch in één keer een drive-in woning...
Daar ben je over een paar weekjes toch vanaf als ik je topic in K&W mag geloven?quote:Op maandag 11 juni 2007 08:45 schreef Yoni het volgende:
Ik heb bij elk regenbuitje meteen een zondvloed hier, dus jullie zijn welkom hoor![]()
Drijf-in...quote:
Volgens mij wordt het dan meer een Float in......quote:Op maandag 11 juni 2007 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je toch in één keer een drive-in woning...
Drijf-in...quote:Op maandag 11 juni 2007 08:47 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het dan meer een Float in......
Heet die kat van jou Garfield?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:04 schreef ..zapper het volgende:
*muisje roeft onder bank naar onder koelkast*
Grrr. Katten moeten muizen uit je huis jagen, niet mee naar binnen nemen.
CTRL-F11 Factory resetquote:Op maandag 11 juni 2007 09:09 schreef ralpje het volgende:
Shit... Laptop gecrasht terwijl ik de foto's van dit weekend nog niet op het netwerk had gezet... Als iemand me zoekt, ik ben een boot-cd-tje aan het fikken
Hij heet Zap natuurlijkquote:Op maandag 11 juni 2007 09:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heet die kat van jou Garfield?![]()
Dan heet de muis vast Piep![]()
Ik ga er vanuit dat ik daar inderdaad vanaf benquote:Op maandag 11 juni 2007 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ben je over een paar weekjes toch vanaf als ik je topic in K&W mag geloven?
Tenzij ze bij de renovatie iets niet goed hebben gedaan natuurlijk...![]()
Goh jij ook al. Ben vannacht er ook een paar keer uit geweest om bakken leeg te gooien...quote:Op maandag 11 juni 2007 08:45 schreef Yoni het volgende:
Ik heb bij elk regenbuitje meteen een zondvloed hier, dus jullie zijn welkom hoor![]()
zeker over t dak gelopen, dan gaat t erger lekkenquote:Op maandag 11 juni 2007 10:12 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Goh jij ook al. Ben vannacht er ook een paar keer uit geweest om bakken leeg te gooien...
Blijft leuk vooral omdat het eerder wel een gelekt heeft en toen zijn lui van de huisbaas aan de gang geweest op het platte dak. Dit was dus de eerste grootte bui sindsdien. Ik heb geen idee wat ze gedaan hebben ipv dat het naar binnen druppelt ZEEK het naar binnen.
quote:En om het compleet te maken was dat in de hoek waar mijn computer zooi staat. Dus dat moest ook allemaal in veiligheid gebracht worden...
Lang leve het koop huis waar we in kunnen in december.
ohjah en goeie smorguns![]()
Ook dat. Ze hebben een hoop zooi van vorige bewoners van het dak gehaald. Het kan in de zomer als dak terras gebruikt worden. Maar niemand die op dat gedeelte zit normaal gesproken.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeker over t dak gelopen, dan gaat t erger lekken
[..]
Ik zou er eigenlijk ééntje van weggrissen, maar ik probeer me dieet-technisch op orde te gaan maken. Dus ik sla af..quote:Op maandag 11 juni 2007 10:33 schreef Ynske het volgende:
* Ynske zet een dienblad met tosti's in de sc
nog een uurtje of twee lekker hangen en dan maar richting t werk
tis maar een boterham kaas opgewarmdquote:Op maandag 11 juni 2007 10:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zou er eigenlijk ééntje van weggrissen, maar ik probeer me dieet-technisch op orde te gaan maken. Dus ik sla af..![]()
WTF?! Straks ga je ook nog sporten of zo?! OK, je doet al aan lensheffen, maar goed...quote:Op maandag 11 juni 2007 10:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zou er eigenlijk ééntje van weggrissen, maar ik probeer me dieet-technisch op orde te gaan maken. Dus ik sla af..![]()
Bacteriele infectiequote:Op maandag 11 juni 2007 10:31 schreef ..zapper het volgende:
Hmm, ik heb iets gemist, wat heb je met je voet gedaan?
zo heb ik zaterdag de kipstukjes van de BK ontdekt met de currysaus van de Heinzquote:Op maandag 11 juni 2007 10:48 schreef PdeHoog het volgende:
Tost's zijn goedEr moet alleen OF sambal tussen OF chilisaus erbovenop
voor de zekerheid zou ik er wel nog even naar laten kijkenquote:Op maandag 11 juni 2007 10:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Bacteriele infectie
Medicijnen kuur, op bed liggen, icepacks, etc.
Maar het gaat steeds beter.
Twijfel nu alleen of ik vandaag nog langs huisarts ga om 't even te dubbel checken(als ik nu nog terecht zou kunnen
)
Hey Xil. Is langs de arts gaan niet ff beter????? Dit lijkt me iets, waar je best ff aandacht aan mag schenkenquote:Op maandag 11 juni 2007 10:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Bacteriele infectie
Twijfel nu alleen of ik vandaag nog langs huisarts ga om 't even te dubbel checken(als ik nu nog terecht zou kunnen
)
Huuh, dat lijkt me naar. Ben je in een spijker gaan staan ofzoquote:Op maandag 11 juni 2007 10:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Bacteriele infectie
)
Gezien z'n medicijnenkuur is ie al geweest hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 10:53 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Xil. Is langs de arts gaan niet ff beter????? Dit lijkt me iets, waar je best ff aandacht aan mag schenken![]()
nou straks niet, maar wel deze week een proefles volgenquote:Op maandag 11 juni 2007 10:48 schreef freud het volgende:
[..]
WTF?! Straks ga je ook nog sporten of zo?! OK, je doet al aan lensheffen, maar goed...
Bij mij begon het toen ik er net woonde met gewoon een klein beetje lekkage. Gewoon klein nat plekje. Maar ja, ik vond wel dat ik dat moest melden, dus gedaan. Huisbaas "gefixt" en het lekte inderdaad even niet. Maar daarna begon het erger te lekken en erger en erger, tot de plafondplaten helemaal kapot gingen.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:12 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Goh jij ook al. Ben vannacht er ook een paar keer uit geweest om bakken leeg te gooien...
Blijft leuk vooral omdat het eerder wel een gelekt heeft en toen zijn lui van de huisbaas aan de gang geweest op het platte dak. Dit was dus de eerste grootte bui sindsdien. Ik heb geen idee wat ze gedaan hebben ipv dat het naar binnen druppelt ZEEK het naar binnen.
Da's idd lekkerquote:Op maandag 11 juni 2007 10:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo heb ik zaterdag de kipstukjes van de BK ontdekt met de currysaus van de Heinz
damn dat is een goede combo
KFC is goed te doen, vooral in combo met een biosjequote:Op maandag 11 juni 2007 11:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's idd lekkerAlleen geen KFC in de buurt hier
Ah jij huurt ook particulier?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:00 schreef Yoni het volgende:
[..]
Bij mij begon het toen ik er net woonde met gewoon een klein beetje lekkage. Gewoon klein nat plekje. Maar ja, ik vond wel dat ik dat moest melden, dus gedaan. Huisbaas "gefixt" en het lekte inderdaad even niet. Maar daarna begon het erger te lekken en erger en erger, tot de plafondplaten helemaal kapot gingen.
Uiteindelijk heeft de huisbaas toen een briljante constructie bedacht van een gat in het dak, regenpijp erin, door mijn verlaagde plafond heen en dan door de muur naar buiten. Echt briljant...NOT! Want sindsdien loopt het dus echt in stralen eruit, want die pijp sluit niet aanHeb hem nog twee keer gebeld en toen was ik het zat. Er zit nu een gat in het plafond al maanden en er staat standaard een emmer
![]()
heb je ook iets van borg betaald?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:10 schreef Yoni het volgende:
Ja, ik huur ook particulier. En ik weet dus als sinds september dat ik daar toch weg ga, dus toen had ik geen zin meer in elke keer bellen/thuisblijven/zooi in huis en vervolgens gewoon wéér met lekkage achterblijven.
Dus hij fixt het maar fijn als ik daar weg ben![]()
Welke wijk ga je naartoe eigenlijk?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:10 schreef Yoni het volgende:
Dus hij fixt het maar fijn als ik daar weg ben![]()
Aangezien je ook een bacteriele infectie in gewrichten kunt krijgen (zoals bij slijmbeursontsteking) vraag ik me wel eens af of er inderdaad een wondje voor nodig is.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:02 schreef Xilantof het volgende:
Ben idd al langs een dokter geweest. Maar gezien het wel aan de beterende hand is qua pijn e.d. maar hij nog steeds wat dik is (wat ook kan komen door 2 muggenbulten op die voetauw
) wilde ik het misschien nog even laten bekijken.
Ik bel wel even of ik nog terecht kan vandaag.
En de bacterie schijnt via een wondje mijn voet binnen te zijn gekomen. De dokter kon echter geen wondje vinden, en ik kon me ook geen wondje herinneren. Dat is dus een raadsel![]()
Ik laat geen schade achter...quote:Op maandag 11 juni 2007 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je ook iets van borg betaald?
ben je niet bang dat je die niet terug krijgt door de schade die achtergelaten word, ookal is dat door zijn slechte onderhoud>?
Nuh das naar mijn idee de fout van de verhuurder. Zolang Yoni maar melding heeft gedaan dat het nog lekt kan je niks gebeuren.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je ook iets van borg betaald?
ben je niet bang dat je die niet terug krijgt door de schade die achtergelaten word, ookal is dat door zijn slechte onderhoud>?
Ah, vlak in de buurt...quote:Op maandag 11 juni 2007 11:29 schreef Yoni het volgende:
[..]
Naar het Sodom en Gomorra van Den Haag: Zuid-West (Bouwlust)![]()
Jij woont ook daar ergens?quote:
Thorbeckelaan, de grens van de Vruchtenbuurt met Bohemen... Vanaf mijn huis is het met de fiets een minuut of tien om in Bouwlust te komen...quote:Op maandag 11 juni 2007 11:37 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jij woont ook daar ergens?![]()
Ik ga in "De Raden" wonen, waar ze nu zo bezig zijn met bouwen enzoMijn straatje wordt erg mooi
En de rest daar kijk ik maar een beetje omheen
![]()
rust in huis?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:42 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zo ook weer thuis.
Even op en neer naar Den Helder geweest om mijn dochter + klasgenoten weg te brengen naar de boot van Texel.
Ahquote:Op maandag 11 juni 2007 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thorbeckelaan, de grens van de Vruchtenbuurt met Bohemen... Vanaf mijn huis is het met de fiets een minuut of tien om in Bouwlust te komen...
Het is overigens helemaal niet nieuw.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:04 schreef Ynske het volgende:
Nieuwe string zonder bandjes
kan me niet voorstellen dat t gemakkelijk zit
Dat bestaat toch al een jaar of 15quote:Op maandag 11 juni 2007 12:07 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Het is overigens helemaal niet nieuw.
maar hoe bleven die niet metalen reetveters zonder bandjes over de heupen dan zitten?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat bestaat toch al een jaar of 15![]()
Alleen toen waren het nog geen metalen-reetveters.![]()
OMG.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:04 schreef Ynske het volgende:
tis altijd tzelfde hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 12:16 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
OMG.
Weten ze nog steeds niet dat het leuker is om te raden wat er onder de stof verstopt zit.......
Altijd hetzelfdequote:Op maandag 11 juni 2007 12:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis altijd tzelfde hoor
vooral in de grote lijnen
Pff, werkt volgens mij ook alleen met een beetje plat buikje. Maar goed, maakt mij niet zoveel uit wat er zit, als het maar uit kan +:.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:04 schreef Ynske het volgende:
In het laatste geval zal het er aardig uitgezakt uitzien ja.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:36 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde![]()
Ik zie toch liever een vrouw tussen de 20 en 30 met maat 38 dan een vrouw van +75 met maat 54+
ik zou t niet durven zeggen, maar artistiek is t welquote:Op maandag 11 juni 2007 13:51 schreef tonja het volgende:
Om hier nu een heel topic over te openen vind ik wat overdreven dus plemp ik 'm hier maar even neer.
Tegenwoordig produceert mijn fototoestel dit soort foto's. Is dit te repareren?
[afbeelding]
Volgens een winkel is het altijd te repareren. Alleen zijn die reparatiekosten zo hoog ten opzichte van je camera, dat vaak een nieuwe camera kopen wordt geadviseerd. DIt is niet uit verkooppraatjes oogpunt helaas. Onderzokeskosten van een camera-storing begint meestal vanaf 50 euro en zijn zelfs toto 150 euro per camera bekend. Nieuwe kopen is de betere oplossing.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:51 schreef tonja het volgende:
Om hier nu een heel topic over te openen vind ik wat overdreven dus plemp ik 'm hier maar even neer.
[afbeelding]
Dan zou ik het als excuus gebruiken om een nieuwe te kopen.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:48 schreef tonja het volgende:
Het is een Canon Powershot A70 van 4 jaar oud. Geen garantie meer dus.
Dat had ik ook al bedachtquote:Op maandag 11 juni 2007 15:08 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dan zou ik het als excuus gebruiken om een nieuwe te kopen.
quote:Van middag in de regen wezen brommers kieken in staphorst.
Was de enige echte bikkel fotograaf die niet om een beetje regen geeft Cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
verkopen aan iemand op de kunstacademie voor weinig geldquote:Op maandag 11 juni 2007 13:51 schreef tonja het volgende:
[afbeelding]
Dacht ik ook al aanquote:Op maandag 11 juni 2007 16:36 schreef PankPinther het volgende:
[..]
verkopen aan iemand op de kunstacademie voor weinig geld![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:36 schreef PankPinther het volgende:
[..]
verkopen aan iemand op de kunstacademie voor weinig geld![]()
![]()
Tjaquote:Op maandag 11 juni 2007 17:08 schreef Ynske het volgende:
Heb ik weer...
zondag hebben we die BBQ, krijg ik nu een uitnodiging om om 7 uur naar opnames van het programma Doe Maar Normaal te komen.
*zit in dubio*
uhuh... tis wel een kans hoor. om daar mee te mogen zijnquote:
Opnames in Hilversum?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:08 schreef Ynske het volgende:
Heb ik weer...
zondag hebben we die BBQ, krijg ik nu een uitnodiging om om 7 uur naar opnames van het programma Doe Maar Normaal te komen.
*zit in dubio*
idd in hilversum.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:47 schreef Yoni het volgende:
[..]
Opnames in Hilversum?
Kom je gewoon effies knoeien en daarna doorIk heb ook nog een afspraak 's avonds.
Goed voor jou, maar die 2,50 restitutie voor de BBQ gaat dus niet door nu we jouw voet niet hebben om op te peuzelen...quote:
Mwoah, geïnfecteerde MODpoot stond niet op mijn menu in ieder gevalquote:Op maandag 11 juni 2007 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed voor jou, maar die 2,50 restitutie voor de BBQ gaat dus niet door nu we jouw voet niet hebben om op te peuzelen...![]()
Ik nietquote:Op maandag 11 juni 2007 17:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd in hilversum.
daar was ik idd ook al over aan t denken.
toevallig nog iemand zin om mee te gaan
niet veel meer te melden heeftquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:54 schreef Xilantof het volgende:
WTF.
Word ik ineens gebeld door een vriendin van me. Ik heb 10 jaar samen met haar en haar broer geleefd.
Meldt die vriendin ineens dat die broer is overleden. Kanker. Tijdje terug wel al. Maar toch even een klap.
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:54 schreef Xilantof het volgende:
WTF.
Word ik ineens gebeld door een vriendin van me. Ik heb 10 jaar samen met haar en haar broer geleefd.
Meldt die vriendin ineens dat die broer is overleden. Kanker. Tijdje terug wel al. Maar toch even een klap.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah... weg met computersquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:51 schreef ..zapper het volgende:
Mijn andere laptop is helemaal gaar, ik heb 10 dvd writeables vernield en kan niet meer ftp'en. Bah, ik haat computers.
quote:
Marjoquote:
dweil jij?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:19 schreef CocaColaLight het volgende:
2 emmers koud water doet meestal wonderen
Ik ben zo blij met een flat hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:27 schreef CocaColaLight het volgende:
is goed. vannacht ook gedaan leuk zo'n lekkend dak....
Gelukkig heb ik maar 1 emmerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:19 schreef CocaColaLight het volgende:
2 emmers koud water doet meestal wonderen
was het maar de keuken... iets met dakleer enzoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met een flat heAlleen af en toe van die bovenburen die een keuken verkeerd aansluiten
Je kan ook terloops laten vallen dat je een onderzoek door de huurcommissie overweegt. Dat wil ook nog wel eens effect hebben op de nekharen op de korte termijn, en de huurprijs op langere termijn...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:35 schreef CocaColaLight het volgende:
Toch maar eens kijken of ik de huisbaas onder druk kan zetten, iets met derving van woongenot oid
Doet ze vaak geen reet, zeker als het van die huisbazen zijn met tig huizen. Ik heb voor mijn woning een huurverlagingsprocedure gehad. Geen enkele sjoege van huisbaas gedurende die tijd. Toen de uitspraak was, kreeg ik keurig al mijn geld terug (1800 euro) en ging de huur omlaag...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook terloops laten vallen dat je een onderzoek door de huurcommissie overweegt. Dat wil ook nog wel eens effect hebben op de nekharen op de korte termijn, en de huurprijs op langere termijn...
hier ook eens geprobeerd, waarna we vervolgens door marokkaanse of turkse vriendjes werden bedreigdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:39 schreef freud het volgende:
Pff, ik heb ook om huurverlaging gevraagd, maar mijn huurbaas is een enorme knappe en slimme vent die nooit naar me luistert.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:39 schreef freud het volgende:
Pff, ik heb ook om huurverlaging gevraagd, maar mijn huurbaas is een enorme knappe en slimme vent die nooit naar me luistert.
Jij zit niet in mijn huurdersbestand hoor...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:39 schreef freud het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:39 schreef freud het volgende:
Maar als ik de realiteit dus niet zie, en ik zie iemand die de realiteit kwijt is, en klopt dat beeld dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
Look in a mirror and what do you see?
The image of a man who lost reality
lekkage hebben we hier ook als t heel hard regent en de wind "goed" staat. Inmiddels zitten we al een half jaar te zeuren om iemand die het komt makenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:27 schreef CocaColaLight het volgende:
is goed. vannacht ook gedaan leuk zo'n lekkend dak....
die van ons schijnt echt te gaan flippen als je alleen al dreigt met dat je de huur niet gaat betalenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:00 schreef tonja het volgende:
Wat je kan doen is een aparte rekening openen en daar de huurgelden op storten. Dit moet je uiteraard wel aankondigen en een paar aangetekende brieven waarin je vraagt of ze het achterstallig onderhoud willen repareren van te voren is ook een goed idee.
Nog beter is om naar een rechtswinkel te stappen en van te voren informatie inwinnen.
(nog 2 weken dan ben ik huisbaas af, hoera!!)
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:05 schreef umberrella het volgende:
hehe :p ga je dan emmertje voor emmertje er heen brengen.
Ps. Ik vind dat het weer wel weer wat leuker mag... straks staan er stuk of 9/10 scooters/brommers voor de deur die gefotograveerd moeten worden voor op een kalender (mn broertje zijn ckv opdracht) en die moet donderdag af :p dus wil geen regen!
*vervloekt de regen*
Kan je natuurlijk ook een best stoere shoot van maken...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:05 schreef umberrella het volgende:
hehe :p ga je dan emmertje voor emmertje er heen brengen.
Ps. Ik vind dat het weer wel weer wat leuker mag... straks staan er stuk of 9/10 scooters/brommers voor de deur die gefotograveerd moeten worden voor op een kalender (mn broertje zijn ckv opdracht) en die moet donderdag af :p dus wil geen regen!
*vervloekt de regen*
En danquote:
Ik zit net naar jouw foto's van afgelopen zaterdag te kijken en ik vroeg mij af, kies jij bij het fotograferen al bewust je kaders uit, of kader jij ze achteraf met Photoshop o.i.d?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
HA!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:31 schreef -Robbedoes- het volgende:
Wat is het stil hier.
HALLO.
nog 1 nachtje slapen
Ik probeer zoveel mogelijk gelijk al te kaderen, maar soms ontkom je er niet aan om het in PS achteraf te croppen (ivm vernieuwde inzichten, lelijke objecten in de foto etc.). Ik ben best erg van de close-ups bij concertfotografiequote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit net naar jouw foto's van afgelopen zaterdag te kijken en ik vroeg mij af, kies jij bij het fotograferen al bewust je kaders uit, of kader jij ze achteraf met Photoshop o.i.d?
Op hoeveel mm heb je dan ongeveer geschoten? Ik heb afgelopen weekend geprobeerd wat te oefenen op de sportdag van het werk van mijn vriendin. Natuurlijk is het een kwestie oefening en veel doen, maar het 'live' kaderen, zeker in combinatie met het moment pakken, vind ik echt verdomde lastig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik probeer zoveel mogelijk gelijk al te kaderen, maar soms ontkom je er niet aan om het in PS achteraf te croppen (ivm vernieuwde inzichten, lelijke objecten in de foto etc.). Ik ben best erg van de close-ups bij concertfotografie
Daar komt overigens de 8 MP en een zo goed als ruisvrije 400 iso errug goed van pas
Voordeel van dit concert was dat je redelijk dichtbij kon komen (als in.... direct voor het podium) en ik heb toch elke keer weer die 70-200 gepakt om foto's te maken. De helft is ongeveer op 200mm gemaakt en de rest varierend tussen de 70 en 200.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op hoeveel mm heb je dan ongeveer geschoten? Ik heb afgelopen weekend geprobeerd wat te oefenen op de sportdag van het werk van mijn vriendin. Natuurlijk is het een kwestie oefening en veel doen, maar het 'live' kaderen, zeker in combinatie met het moment pakken, vind ik echt verdomde lastig.
Resultaat is dat je toch redelijk standaard foto's krijgt... Niks mis mee, maar weinig spannend en zeker niet vernieuwend....
Met muzikanten heb je een vergelijkbaar probleem als met sportende mensen. Ze bewegen nogal. Maakt het m.i. knap moeilijk om dan net even het juiste plaatje te pakken. Maar goed, je laat natuurlijk vooral zien waar je tevreden over bent, niet wat het net niet is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voordeel van dit concert was dat je redelijk dichtbij kon komen (als in.... direct voor het podium) en ik heb toch elke keer weer die 70-200 gepakt om foto's te maken. De helft is ongeveer op 200mm gemaakt en de rest varierend tussen de 70 en 200.
Je laat idd alleen zien waar je tevreden over bentquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met muzikanten heb je een vergelijkbaar probleem als met sportende mensen. Ze bewegen nogal. Maakt het m.i. knap moeilijk om dan net even het juiste plaatje te pakken. Maar goed, je laat natuurlijk vooral zien waar je tevreden over bent, niet wat het net niet is.
Was prettig iddquote:Lijkt me wel lekker, gewoon de bewegingsvrijheid hebben om jezelf te positioneren voor een shot...
Yupquote:Al reactie gehad van 3voor12?
En jij verwacht reactie te krijgen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:28 schreef prupke het volgende:avond
blijft leuk zeg mailtjes sturen naar de minister van waterstaat waar je subtiel in meld dat je van het kastje naar de muur word gestuurd
Leuk, dus nu is het wachten op je volgende opdracht...quote:
maar natuurlijkquote:
Check de datum in mijn fotoboek.quote:
Ahquote:
Sportfotografie is idd niet heel erg makkelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sportfotografie is overigens een hele andere tak van sportBij het hockeytoernooi heb ik het merendeel veel te ruim geschoten. Wel wat gezoomd, maar daar heb ik best veel in lopen croppen nog achteraf om de actie een beetje over te laten komen
SSSST straks weet heel FOT hetquote:
Ik had er na 2 dagen hockeytoernooi 1500 en ik moet er nog eens goed over nadenken wat ik nu precies op mijn site ga zettenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:06 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Sportfotografie is idd niet heel erg makkelijk.
Kijk maar eens op mijn website naar de foto's van het Daviscup tennis.
Daar heb ik er ruim 1000 gemaakt op er een paar knappe tussen uit te halen.
Maar ook de pro's schieten daar heel veel om net die ene foto te hebben.
De lekkerste natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had er na 2 dagen hockeytoernooi 1500 en ik moet er nog eens goed over nadenken wat ik nu precies op mijn site ga zetten
Hehehehehequote:
WHZ zegtquote:
Ja het is een roeping he fotografie......quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HeheheheheSmaken verschillen
Maar ik wil wel wat coole actiefoto's uitzoeken en die zitten er wel tussen, maar ja.... 1500 foto's doorzoeken
* prupke nog ff een nachtlampje in het stopcontact steekt voor de nachtbrakersquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:32 schreef Gremen het volgende:
* Gremen] loopt dan maar in het donker naar zijn bed[/me]
Auw![]()
[me=Gremen stoot ze teen
slaap ze allemaal
Haaa ontbijtquote:Op woensdag 13 juni 2007 07:25 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zo goedemorgen allemaal,
Ik zie dat ..zapper al koffie gezet heeft lekker.![]()
Vandaag weinig tijd om online te zijn vandaar dat ik nu alvast de koeken en gebak hier neer zet.![]()
Lang zal die leven, lang zal die levenquote:Op woensdag 13 juni 2007 07:25 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zo goedemorgen allemaal,
Vandaag weinig tijd om online te zijn vandaar dat ik nu alvast de koeken en gebak hier neer zet.![]()
Nope ik heb wel een portie griep gevonden voor je. Die kun je graag terug hebben.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:30 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen
Heeft iemand mijn stem ergens gezien?
Misschien laten liggen op het terras gisteravondquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:30 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen
Heeft iemand mijn stem ergens gezien?
Whehehehe.... er liepen ook heren hockeyteams rond hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:14 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja het is een roeping he fotografie......
1500 foto's door spitten van leuke dames........![]()
Gefeli Robquote:Op woensdag 13 juni 2007 07:25 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zo goedemorgen allemaal,
He gadverquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe.... er liepen ook heren hockeyteams rond hoor
Die hebben geen rokjes aan hoor. Hoe dacht je anders dat er kindjes kwamen die hockeyen? Dan vinden een hockeymeneer en een hockeymevrouw elkaar heel aardig. Ze gaan dan achter de hockeykantine een hoekje zoeken, dan gaat hij met zijn hockeystick in haar hockeydoel, en dan wordt er 9 maanden later een klein hockeyspelertje geboren. Na het geven van de verplichte (minimaal) dubbele voornaam, en de looptraining, kan men voorzichtig beginnen met een kleine plastic hockeystick. Als het mannetje/vrouwtje dan 4 jaar is, kan hij/zij ingeschreven worden bij een hockeyvereniging.quote:
Hmm, volgens mij had ik hem nog toen ik thuis kwam. Hij moet dus ergens in huis liggen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:58 schreef freud het volgende:
[..]
Misschien laten liggen op het terras gisteravond.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:39 schreef freud het volgende:
[..]
Die hebben geen rokjes aan hoor. Hoe dacht je anders dat er kindjes kwamen die hockeyen? Dan vinden een hockeymeneer en een hockeymevrouw elkaar heel aardig. Ze gaan dan achter de hockeykantine een hoekje zoeken, dan gaat hij met zijn hockeystick in haar hockeydoel, en dan wordt er 9 maanden later een klein hockeyspelertje geboren. Na het geven van de verplichte (minimaal) dubbele voornaam, en de looptraining, kan men voorzichtig beginnen met een kleine plastic hockeystick. Als het mannetje/vrouwtje dan 4 jaar is, kan hij/zij ingeschreven worden bij een hockeyvereniging.
Geen dank.
Hup...weer naar huis om te zoekenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:41 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij had ik hem nog toen ik thuis kwam. Hij moet dus ergens in huis liggen.
Wat nu als de hockeymeneer het schot voor opendoel mist?? Moeten de Hockeymeneer en hockeymevrouw dan nog meer oefenen op hun speltechniek?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:39 schreef freud het volgende:
[..]
Die hebben geen rokjes aan hoor. Hoe dacht je anders dat er kindjes kwamen die hockeyen? Dan vinden een hockeymeneer en een hockeymevrouw elkaar heel aardig. Ze gaan dan achter de hockeykantine een hoekje zoeken, dan gaat hij met zijn hockeystick in haar hockeydoel, en dan wordt er 9 maanden later een klein hockeyspelertje geboren. Na het geven van de verplichte (minimaal) dubbele voornaam, en de looptraining, kan men voorzichtig beginnen met een kleine plastic hockeystick. Als het mannetje/vrouwtje dan 4 jaar is, kan hij/zij ingeschreven worden bij een hockeyvereniging.
Geen dank.
Hij is al een beetje terugquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hup...weer naar huis om te zoekenzoek vooral ook in bed
Nee, dan roepen alle vrinden "Druk je punt!", en komt het toch nog goedquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wat nu als de hockeymeneer het schot voor opendoel mist?? Moeten de Hockeymeneer en hockeymevrouw dan nog meer oefenen op hun speltechniek?![]()
![]()
Whehehehehe...da's vanavond helemaal over hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:51 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hij is al een beetje terugBen niet meer zo hees als net, komt weer redelijk geluid uit
![]()
Daar heb ik meestal niet zo'n last van gelukkig. Plus dat ik vanavond niet hoef te praten natuurlijk, dus dat scheeltquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehehe...da's vanavond helemaal over hoorLekker rokerig cafeetje en zo
Ik moet fotograferen, dus dan hoeft er niet gepraat te wordenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:43 schreef ralpje het volgende:
Nou, dat gaat dus weer een gezellig zwijgzaam avondje worden![]()
Als Zaagmans is geweest, mag ik nog braaf 1,5 dag werken en dan is het TGiF en die moet ik dan ook nog doorworstelen. En dan is het Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikentquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:10 schreef Ynske het volgende:
moggeh
heerlijk gemaft... nog 1 dagje werken, en t is weekend
komt helemaal goedquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als Zaagmans is geweest, mag ik nog braaf 1,5 dag werken en dan is het TGiF en die moet ik dan ook nog doorworstelen. En dan is het Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikent![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:25 schreef Yoni het volgende:
Ik werd net gebeld door de receptie.
Receptie: "Hoi, je taart is gearriveerd"
Ik:![]()
Taart, weet van niks!
Receptie: Ja nou hij is echt voor jou!
Dus ik naar beneden, die doos ophalen. Is 't van mijn werkgeverOmdat ze 10 jaar bestaan. Compleet met vorkjes erbij
![]()
Waar zit je?quote:
Hier ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:10 schreef Ynske het volgende:
moggeh
heerlijk gemaft... nog 1 dagje werken, en t is weekend
Briljantquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:25 schreef Yoni het volgende:
Ik werd net gebeld door de receptie.
Receptie: "Hoi, je taart is gearriveerd"
Ik:![]()
Taart, weet van niks!
Receptie: Ja nou hij is echt voor jou!
Dus ik naar beneden, die doos ophalen. Is 't van mijn werkgeverOmdat ze 10 jaar bestaan. Compleet met vorkjes erbij
![]()
Wel opschieten, er zijn nog maar twee stukkenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BriljantIk ben over een half uurtje bij je
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |