Maar als ik de realiteit dus niet zie, en ik zie iemand die de realiteit kwijt is, en klopt dat beeld dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
Look in a mirror and what do you see?
The image of a man who lost reality
lekkage hebben we hier ook als t heel hard regent en de wind "goed" staat. Inmiddels zitten we al een half jaar te zeuren om iemand die het komt makenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:27 schreef CocaColaLight het volgende:
is goed. vannacht ook gedaan leuk zo'n lekkend dak....
die van ons schijnt echt te gaan flippen als je alleen al dreigt met dat je de huur niet gaat betalenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:00 schreef tonja het volgende:
Wat je kan doen is een aparte rekening openen en daar de huurgelden op storten. Dit moet je uiteraard wel aankondigen en een paar aangetekende brieven waarin je vraagt of ze het achterstallig onderhoud willen repareren van te voren is ook een goed idee.
Nog beter is om naar een rechtswinkel te stappen en van te voren informatie inwinnen.
(nog 2 weken dan ben ik huisbaas af, hoera!!)
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:05 schreef umberrella het volgende:
hehe :p ga je dan emmertje voor emmertje er heen brengen.
Ps. Ik vind dat het weer wel weer wat leuker mag... straks staan er stuk of 9/10 scooters/brommers voor de deur die gefotograveerd moeten worden voor op een kalender (mn broertje zijn ckv opdracht) en die moet donderdag af :p dus wil geen regen!
*vervloekt de regen*
Kan je natuurlijk ook een best stoere shoot van maken...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:05 schreef umberrella het volgende:
hehe :p ga je dan emmertje voor emmertje er heen brengen.
Ps. Ik vind dat het weer wel weer wat leuker mag... straks staan er stuk of 9/10 scooters/brommers voor de deur die gefotograveerd moeten worden voor op een kalender (mn broertje zijn ckv opdracht) en die moet donderdag af :p dus wil geen regen!
*vervloekt de regen*
En danquote:
Ik zit net naar jouw foto's van afgelopen zaterdag te kijken en ik vroeg mij af, kies jij bij het fotograferen al bewust je kaders uit, of kader jij ze achteraf met Photoshop o.i.d?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
HA!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:31 schreef -Robbedoes- het volgende:
Wat is het stil hier.
HALLO.
nog 1 nachtje slapen
Ik probeer zoveel mogelijk gelijk al te kaderen, maar soms ontkom je er niet aan om het in PS achteraf te croppen (ivm vernieuwde inzichten, lelijke objecten in de foto etc.). Ik ben best erg van de close-ups bij concertfotografiequote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit net naar jouw foto's van afgelopen zaterdag te kijken en ik vroeg mij af, kies jij bij het fotograferen al bewust je kaders uit, of kader jij ze achteraf met Photoshop o.i.d?
Op hoeveel mm heb je dan ongeveer geschoten? Ik heb afgelopen weekend geprobeerd wat te oefenen op de sportdag van het werk van mijn vriendin. Natuurlijk is het een kwestie oefening en veel doen, maar het 'live' kaderen, zeker in combinatie met het moment pakken, vind ik echt verdomde lastig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik probeer zoveel mogelijk gelijk al te kaderen, maar soms ontkom je er niet aan om het in PS achteraf te croppen (ivm vernieuwde inzichten, lelijke objecten in de foto etc.). Ik ben best erg van de close-ups bij concertfotografie
Daar komt overigens de 8 MP en een zo goed als ruisvrije 400 iso errug goed van pas
Voordeel van dit concert was dat je redelijk dichtbij kon komen (als in.... direct voor het podium) en ik heb toch elke keer weer die 70-200 gepakt om foto's te maken. De helft is ongeveer op 200mm gemaakt en de rest varierend tussen de 70 en 200.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op hoeveel mm heb je dan ongeveer geschoten? Ik heb afgelopen weekend geprobeerd wat te oefenen op de sportdag van het werk van mijn vriendin. Natuurlijk is het een kwestie oefening en veel doen, maar het 'live' kaderen, zeker in combinatie met het moment pakken, vind ik echt verdomde lastig.
Resultaat is dat je toch redelijk standaard foto's krijgt... Niks mis mee, maar weinig spannend en zeker niet vernieuwend....
Met muzikanten heb je een vergelijkbaar probleem als met sportende mensen. Ze bewegen nogal. Maakt het m.i. knap moeilijk om dan net even het juiste plaatje te pakken. Maar goed, je laat natuurlijk vooral zien waar je tevreden over bent, niet wat het net niet is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voordeel van dit concert was dat je redelijk dichtbij kon komen (als in.... direct voor het podium) en ik heb toch elke keer weer die 70-200 gepakt om foto's te maken. De helft is ongeveer op 200mm gemaakt en de rest varierend tussen de 70 en 200.
Je laat idd alleen zien waar je tevreden over bentquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met muzikanten heb je een vergelijkbaar probleem als met sportende mensen. Ze bewegen nogal. Maakt het m.i. knap moeilijk om dan net even het juiste plaatje te pakken. Maar goed, je laat natuurlijk vooral zien waar je tevreden over bent, niet wat het net niet is.
Was prettig iddquote:Lijkt me wel lekker, gewoon de bewegingsvrijheid hebben om jezelf te positioneren voor een shot...
Yupquote:Al reactie gehad van 3voor12?
En jij verwacht reactie te krijgen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:28 schreef prupke het volgende:avond
blijft leuk zeg mailtjes sturen naar de minister van waterstaat waar je subtiel in meld dat je van het kastje naar de muur word gestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |