Ojee we sijn de melk vergete!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:58 schreef Frollo het volgende:
Zoeen konijn: 'Effe roeren... En klaar is Klara!'
Was van Nesquick toch?
Die is jaren 90.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:24 schreef Tezz het volgende:
Alweer baksteen??? Ik lust geen baksteen!!!!!!
(Betuwe jam of zo?? Ik weet het echt niet meer!)
je hebt gelijk. Ik maak mezelf wijs dat ik pas 22 ben (helaas kwam ik door jouw reactie tot de conclusie dat ik toch echt al 32 ben.....).quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
je hebt gelijk. Ik maak mezelf wijs dat ik pas 22 ben (helaas kwam ik door jouw reactie tot de conclusie dat ik toch echt al 32 ben.....).
is dit serieus een reclame, ik dacht dat pe en rinus dit hadden bedacht bij het nummer Alcoholquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:57 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Thee geeft zoveel warmte
elke thee de juiste toon
Thee heeft zoveel charme
en toch is thee zo gewoon
Pe en Rinus!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:48 schreef kodro het volgende:
[..]
is dit serieus een reclame, ik dacht dat pe en rinus dit hadden bedacht bij het nummer Alcohol![]()
Dat was een reclame ja, van Pickwick geloof ik begin jaren 80. Nu zouden ze Job Cohen als testimonial kunnen vragen. Pe en Rinus zongen dat toen voor de gein ook in hun nummer Alcohol.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:48 schreef kodro het volgende:
[..]
is dit serieus een reclame, ik dacht dat pe en rinus dit hadden bedacht bij het nummer Alcohol![]()
Dat mogen wij geen jam meer noemen mevrah!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:24 schreef Tezz het volgende:
Alweer baksteen??? Ik lust geen baksteen!!!!!!
(Betuwe jam of zo?? Ik weet het echt niet meer!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |