verkopen aan iemand op de kunstacademie voor weinig geldquote:Op maandag 11 juni 2007 13:51 schreef tonja het volgende:
Om hier nu een heel topic over te openen vind ik wat overdreven dus plemp ik 'm hier maar even neer.
Tegenwoordig produceert mijn fototoestel dit soort foto's. Is dit te repareren?
[afbeelding]
Dacht ik ook al aanquote:Op maandag 11 juni 2007 16:36 schreef PankPinther het volgende:
[..]
verkopen aan iemand op de kunstacademie voor weinig geld![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:36 schreef PankPinther het volgende:
[..]
verkopen aan iemand op de kunstacademie voor weinig geld![]()
![]()
Tjaquote:Op maandag 11 juni 2007 17:08 schreef Ynske het volgende:
Heb ik weer...
zondag hebben we die BBQ, krijg ik nu een uitnodiging om om 7 uur naar opnames van het programma Doe Maar Normaal te komen.
*zit in dubio*
uhuh... tis wel een kans hoor. om daar mee te mogen zijnquote:
Opnames in Hilversum?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:08 schreef Ynske het volgende:
Heb ik weer...
zondag hebben we die BBQ, krijg ik nu een uitnodiging om om 7 uur naar opnames van het programma Doe Maar Normaal te komen.
*zit in dubio*
idd in hilversum.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:47 schreef Yoni het volgende:
[..]
Opnames in Hilversum?
Kom je gewoon effies knoeien en daarna doorIk heb ook nog een afspraak 's avonds.
Goed voor jou, maar die 2,50 restitutie voor de BBQ gaat dus niet door nu we jouw voet niet hebben om op te peuzelen...quote:
Mwoah, geïnfecteerde MODpoot stond niet op mijn menu in ieder gevalquote:Op maandag 11 juni 2007 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed voor jou, maar die 2,50 restitutie voor de BBQ gaat dus niet door nu we jouw voet niet hebben om op te peuzelen...![]()
Ik nietquote:Op maandag 11 juni 2007 17:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd in hilversum.
daar was ik idd ook al over aan t denken.
toevallig nog iemand zin om mee te gaan
niet veel meer te melden heeftquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:54 schreef Xilantof het volgende:
WTF.
Word ik ineens gebeld door een vriendin van me. Ik heb 10 jaar samen met haar en haar broer geleefd.
Meldt die vriendin ineens dat die broer is overleden. Kanker. Tijdje terug wel al. Maar toch even een klap.
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:54 schreef Xilantof het volgende:
WTF.
Word ik ineens gebeld door een vriendin van me. Ik heb 10 jaar samen met haar en haar broer geleefd.
Meldt die vriendin ineens dat die broer is overleden. Kanker. Tijdje terug wel al. Maar toch even een klap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |