Ah, vlak in de buurt...quote:Op maandag 11 juni 2007 11:29 schreef Yoni het volgende:
[..]
Naar het Sodom en Gomorra van Den Haag: Zuid-West (Bouwlust)![]()
Jij woont ook daar ergens?quote:
Thorbeckelaan, de grens van de Vruchtenbuurt met Bohemen... Vanaf mijn huis is het met de fiets een minuut of tien om in Bouwlust te komen...quote:Op maandag 11 juni 2007 11:37 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jij woont ook daar ergens?![]()
Ik ga in "De Raden" wonen, waar ze nu zo bezig zijn met bouwen enzoMijn straatje wordt erg mooi
En de rest daar kijk ik maar een beetje omheen
![]()
rust in huis?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:42 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zo ook weer thuis.
Even op en neer naar Den Helder geweest om mijn dochter + klasgenoten weg te brengen naar de boot van Texel.
Ahquote:Op maandag 11 juni 2007 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thorbeckelaan, de grens van de Vruchtenbuurt met Bohemen... Vanaf mijn huis is het met de fiets een minuut of tien om in Bouwlust te komen...
Het is overigens helemaal niet nieuw.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:04 schreef Ynske het volgende:
Nieuwe string zonder bandjes
kan me niet voorstellen dat t gemakkelijk zit
Dat bestaat toch al een jaar of 15quote:Op maandag 11 juni 2007 12:07 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Het is overigens helemaal niet nieuw.
maar hoe bleven die niet metalen reetveters zonder bandjes over de heupen dan zitten?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat bestaat toch al een jaar of 15![]()
Alleen toen waren het nog geen metalen-reetveters.![]()
OMG.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:04 schreef Ynske het volgende:
tis altijd tzelfde hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 12:16 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
OMG.
Weten ze nog steeds niet dat het leuker is om te raden wat er onder de stof verstopt zit.......
Altijd hetzelfdequote:Op maandag 11 juni 2007 12:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis altijd tzelfde hoor
vooral in de grote lijnen
Pff, werkt volgens mij ook alleen met een beetje plat buikje. Maar goed, maakt mij niet zoveel uit wat er zit, als het maar uit kan +:.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:04 schreef Ynske het volgende:
In het laatste geval zal het er aardig uitgezakt uitzien ja.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:36 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde![]()
Ik zie toch liever een vrouw tussen de 20 en 30 met maat 38 dan een vrouw van +75 met maat 54+
ik zou t niet durven zeggen, maar artistiek is t welquote:Op maandag 11 juni 2007 13:51 schreef tonja het volgende:
Om hier nu een heel topic over te openen vind ik wat overdreven dus plemp ik 'm hier maar even neer.
Tegenwoordig produceert mijn fototoestel dit soort foto's. Is dit te repareren?
[afbeelding]
Volgens een winkel is het altijd te repareren. Alleen zijn die reparatiekosten zo hoog ten opzichte van je camera, dat vaak een nieuwe camera kopen wordt geadviseerd. DIt is niet uit verkooppraatjes oogpunt helaas. Onderzokeskosten van een camera-storing begint meestal vanaf 50 euro en zijn zelfs toto 150 euro per camera bekend. Nieuwe kopen is de betere oplossing.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:51 schreef tonja het volgende:
Om hier nu een heel topic over te openen vind ik wat overdreven dus plemp ik 'm hier maar even neer.
[afbeelding]
Dan zou ik het als excuus gebruiken om een nieuwe te kopen.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:48 schreef tonja het volgende:
Het is een Canon Powershot A70 van 4 jaar oud. Geen garantie meer dus.
Dat had ik ook al bedachtquote:Op maandag 11 juni 2007 15:08 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dan zou ik het als excuus gebruiken om een nieuwe te kopen.
quote:Van middag in de regen wezen brommers kieken in staphorst.
Was de enige echte bikkel fotograaf die niet om een beetje regen geeft Cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
verkopen aan iemand op de kunstacademie voor weinig geldquote:Op maandag 11 juni 2007 13:51 schreef tonja het volgende:
[afbeelding]
Dacht ik ook al aanquote:Op maandag 11 juni 2007 16:36 schreef PankPinther het volgende:
[..]
verkopen aan iemand op de kunstacademie voor weinig geld![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:36 schreef PankPinther het volgende:
[..]
verkopen aan iemand op de kunstacademie voor weinig geld![]()
![]()
Tjaquote:Op maandag 11 juni 2007 17:08 schreef Ynske het volgende:
Heb ik weer...
zondag hebben we die BBQ, krijg ik nu een uitnodiging om om 7 uur naar opnames van het programma Doe Maar Normaal te komen.
*zit in dubio*
uhuh... tis wel een kans hoor. om daar mee te mogen zijnquote:
Opnames in Hilversum?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:08 schreef Ynske het volgende:
Heb ik weer...
zondag hebben we die BBQ, krijg ik nu een uitnodiging om om 7 uur naar opnames van het programma Doe Maar Normaal te komen.
*zit in dubio*
idd in hilversum.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:47 schreef Yoni het volgende:
[..]
Opnames in Hilversum?
Kom je gewoon effies knoeien en daarna doorIk heb ook nog een afspraak 's avonds.
Goed voor jou, maar die 2,50 restitutie voor de BBQ gaat dus niet door nu we jouw voet niet hebben om op te peuzelen...quote:
Mwoah, geïnfecteerde MODpoot stond niet op mijn menu in ieder gevalquote:Op maandag 11 juni 2007 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed voor jou, maar die 2,50 restitutie voor de BBQ gaat dus niet door nu we jouw voet niet hebben om op te peuzelen...![]()
Ik nietquote:Op maandag 11 juni 2007 17:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd in hilversum.
daar was ik idd ook al over aan t denken.
toevallig nog iemand zin om mee te gaan
niet veel meer te melden heeftquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:54 schreef Xilantof het volgende:
WTF.
Word ik ineens gebeld door een vriendin van me. Ik heb 10 jaar samen met haar en haar broer geleefd.
Meldt die vriendin ineens dat die broer is overleden. Kanker. Tijdje terug wel al. Maar toch even een klap.
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:54 schreef Xilantof het volgende:
WTF.
Word ik ineens gebeld door een vriendin van me. Ik heb 10 jaar samen met haar en haar broer geleefd.
Meldt die vriendin ineens dat die broer is overleden. Kanker. Tijdje terug wel al. Maar toch even een klap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |