Goedemorgen,quote:Op maandag 11 juni 2007 08:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, dat dus... Ik wil het kolkende water over de duinen mijn kant op zien komen, terwijl ik heerlijk droog blijf in mijn bovenwoning...![]()
Dan heb je toch in één keer een drive-in woning...quote:Op maandag 11 juni 2007 08:34 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Goedemorgen,
BTW ook in een gewoon rijtjes huis kun je bij veel water boven gaan zitten![]()
En dan foto's makenquote:Op maandag 11 juni 2007 08:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, dat dus... Ik wil het kolkende water over de duinen mijn kant op zien komen, terwijl ik heerlijk droog blijf in mijn bovenwoning...![]()
Uiteraard!quote:
Float-in...quote:Op maandag 11 juni 2007 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je toch in één keer een drive-in woning...
Daar ben je over een paar weekjes toch vanaf als ik je topic in K&W mag geloven?quote:Op maandag 11 juni 2007 08:45 schreef Yoni het volgende:
Ik heb bij elk regenbuitje meteen een zondvloed hier, dus jullie zijn welkom hoor![]()
Drijf-in...quote:
Volgens mij wordt het dan meer een Float in......quote:Op maandag 11 juni 2007 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je toch in één keer een drive-in woning...
Drijf-in...quote:Op maandag 11 juni 2007 08:47 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het dan meer een Float in......
Heet die kat van jou Garfield?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:04 schreef ..zapper het volgende:
*muisje roeft onder bank naar onder koelkast*
Grrr. Katten moeten muizen uit je huis jagen, niet mee naar binnen nemen.
CTRL-F11 Factory resetquote:Op maandag 11 juni 2007 09:09 schreef ralpje het volgende:
Shit... Laptop gecrasht terwijl ik de foto's van dit weekend nog niet op het netwerk had gezet... Als iemand me zoekt, ik ben een boot-cd-tje aan het fikken
Hij heet Zap natuurlijkquote:Op maandag 11 juni 2007 09:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heet die kat van jou Garfield?![]()
Dan heet de muis vast Piep![]()
Ik ga er vanuit dat ik daar inderdaad vanaf benquote:Op maandag 11 juni 2007 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ben je over een paar weekjes toch vanaf als ik je topic in K&W mag geloven?
Tenzij ze bij de renovatie iets niet goed hebben gedaan natuurlijk...![]()
Goh jij ook al. Ben vannacht er ook een paar keer uit geweest om bakken leeg te gooien...quote:Op maandag 11 juni 2007 08:45 schreef Yoni het volgende:
Ik heb bij elk regenbuitje meteen een zondvloed hier, dus jullie zijn welkom hoor![]()
zeker over t dak gelopen, dan gaat t erger lekkenquote:Op maandag 11 juni 2007 10:12 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Goh jij ook al. Ben vannacht er ook een paar keer uit geweest om bakken leeg te gooien...
Blijft leuk vooral omdat het eerder wel een gelekt heeft en toen zijn lui van de huisbaas aan de gang geweest op het platte dak. Dit was dus de eerste grootte bui sindsdien. Ik heb geen idee wat ze gedaan hebben ipv dat het naar binnen druppelt ZEEK het naar binnen.
quote:En om het compleet te maken was dat in de hoek waar mijn computer zooi staat. Dus dat moest ook allemaal in veiligheid gebracht worden...
Lang leve het koop huis waar we in kunnen in december.
ohjah en goeie smorguns![]()
Ook dat. Ze hebben een hoop zooi van vorige bewoners van het dak gehaald. Het kan in de zomer als dak terras gebruikt worden. Maar niemand die op dat gedeelte zit normaal gesproken.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeker over t dak gelopen, dan gaat t erger lekken
[..]
Ik zou er eigenlijk ééntje van weggrissen, maar ik probeer me dieet-technisch op orde te gaan maken. Dus ik sla af..quote:Op maandag 11 juni 2007 10:33 schreef Ynske het volgende:
* Ynske zet een dienblad met tosti's in de sc
nog een uurtje of twee lekker hangen en dan maar richting t werk
tis maar een boterham kaas opgewarmdquote:Op maandag 11 juni 2007 10:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zou er eigenlijk ééntje van weggrissen, maar ik probeer me dieet-technisch op orde te gaan maken. Dus ik sla af..![]()
WTF?! Straks ga je ook nog sporten of zo?! OK, je doet al aan lensheffen, maar goed...quote:Op maandag 11 juni 2007 10:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zou er eigenlijk ééntje van weggrissen, maar ik probeer me dieet-technisch op orde te gaan maken. Dus ik sla af..![]()
Bacteriele infectiequote:Op maandag 11 juni 2007 10:31 schreef ..zapper het volgende:
Hmm, ik heb iets gemist, wat heb je met je voet gedaan?
zo heb ik zaterdag de kipstukjes van de BK ontdekt met de currysaus van de Heinzquote:Op maandag 11 juni 2007 10:48 schreef PdeHoog het volgende:
Tost's zijn goedEr moet alleen OF sambal tussen OF chilisaus erbovenop
voor de zekerheid zou ik er wel nog even naar laten kijkenquote:Op maandag 11 juni 2007 10:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Bacteriele infectie
Medicijnen kuur, op bed liggen, icepacks, etc.
Maar het gaat steeds beter.
Twijfel nu alleen of ik vandaag nog langs huisarts ga om 't even te dubbel checken(als ik nu nog terecht zou kunnen
)
Hey Xil. Is langs de arts gaan niet ff beter????? Dit lijkt me iets, waar je best ff aandacht aan mag schenkenquote:Op maandag 11 juni 2007 10:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Bacteriele infectie
Twijfel nu alleen of ik vandaag nog langs huisarts ga om 't even te dubbel checken(als ik nu nog terecht zou kunnen
)
Huuh, dat lijkt me naar. Ben je in een spijker gaan staan ofzoquote:Op maandag 11 juni 2007 10:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Bacteriele infectie
)
Gezien z'n medicijnenkuur is ie al geweest hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 10:53 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Xil. Is langs de arts gaan niet ff beter????? Dit lijkt me iets, waar je best ff aandacht aan mag schenken![]()
nou straks niet, maar wel deze week een proefles volgenquote:Op maandag 11 juni 2007 10:48 schreef freud het volgende:
[..]
WTF?! Straks ga je ook nog sporten of zo?! OK, je doet al aan lensheffen, maar goed...
Bij mij begon het toen ik er net woonde met gewoon een klein beetje lekkage. Gewoon klein nat plekje. Maar ja, ik vond wel dat ik dat moest melden, dus gedaan. Huisbaas "gefixt" en het lekte inderdaad even niet. Maar daarna begon het erger te lekken en erger en erger, tot de plafondplaten helemaal kapot gingen.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:12 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Goh jij ook al. Ben vannacht er ook een paar keer uit geweest om bakken leeg te gooien...
Blijft leuk vooral omdat het eerder wel een gelekt heeft en toen zijn lui van de huisbaas aan de gang geweest op het platte dak. Dit was dus de eerste grootte bui sindsdien. Ik heb geen idee wat ze gedaan hebben ipv dat het naar binnen druppelt ZEEK het naar binnen.
Da's idd lekkerquote:Op maandag 11 juni 2007 10:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo heb ik zaterdag de kipstukjes van de BK ontdekt met de currysaus van de Heinz
damn dat is een goede combo
KFC is goed te doen, vooral in combo met een biosjequote:Op maandag 11 juni 2007 11:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's idd lekkerAlleen geen KFC in de buurt hier
Ah jij huurt ook particulier?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:00 schreef Yoni het volgende:
[..]
Bij mij begon het toen ik er net woonde met gewoon een klein beetje lekkage. Gewoon klein nat plekje. Maar ja, ik vond wel dat ik dat moest melden, dus gedaan. Huisbaas "gefixt" en het lekte inderdaad even niet. Maar daarna begon het erger te lekken en erger en erger, tot de plafondplaten helemaal kapot gingen.
Uiteindelijk heeft de huisbaas toen een briljante constructie bedacht van een gat in het dak, regenpijp erin, door mijn verlaagde plafond heen en dan door de muur naar buiten. Echt briljant...NOT! Want sindsdien loopt het dus echt in stralen eruit, want die pijp sluit niet aanHeb hem nog twee keer gebeld en toen was ik het zat. Er zit nu een gat in het plafond al maanden en er staat standaard een emmer
![]()
heb je ook iets van borg betaald?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:10 schreef Yoni het volgende:
Ja, ik huur ook particulier. En ik weet dus als sinds september dat ik daar toch weg ga, dus toen had ik geen zin meer in elke keer bellen/thuisblijven/zooi in huis en vervolgens gewoon wéér met lekkage achterblijven.
Dus hij fixt het maar fijn als ik daar weg ben![]()
Welke wijk ga je naartoe eigenlijk?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:10 schreef Yoni het volgende:
Dus hij fixt het maar fijn als ik daar weg ben![]()
Aangezien je ook een bacteriele infectie in gewrichten kunt krijgen (zoals bij slijmbeursontsteking) vraag ik me wel eens af of er inderdaad een wondje voor nodig is.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:02 schreef Xilantof het volgende:
Ben idd al langs een dokter geweest. Maar gezien het wel aan de beterende hand is qua pijn e.d. maar hij nog steeds wat dik is (wat ook kan komen door 2 muggenbulten op die voetauw
) wilde ik het misschien nog even laten bekijken.
Ik bel wel even of ik nog terecht kan vandaag.
En de bacterie schijnt via een wondje mijn voet binnen te zijn gekomen. De dokter kon echter geen wondje vinden, en ik kon me ook geen wondje herinneren. Dat is dus een raadsel![]()
Ik laat geen schade achter...quote:Op maandag 11 juni 2007 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je ook iets van borg betaald?
ben je niet bang dat je die niet terug krijgt door de schade die achtergelaten word, ookal is dat door zijn slechte onderhoud>?
Nuh das naar mijn idee de fout van de verhuurder. Zolang Yoni maar melding heeft gedaan dat het nog lekt kan je niks gebeuren.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je ook iets van borg betaald?
ben je niet bang dat je die niet terug krijgt door de schade die achtergelaten word, ookal is dat door zijn slechte onderhoud>?
Ah, vlak in de buurt...quote:Op maandag 11 juni 2007 11:29 schreef Yoni het volgende:
[..]
Naar het Sodom en Gomorra van Den Haag: Zuid-West (Bouwlust)![]()
Jij woont ook daar ergens?quote:
Thorbeckelaan, de grens van de Vruchtenbuurt met Bohemen... Vanaf mijn huis is het met de fiets een minuut of tien om in Bouwlust te komen...quote:Op maandag 11 juni 2007 11:37 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jij woont ook daar ergens?![]()
Ik ga in "De Raden" wonen, waar ze nu zo bezig zijn met bouwen enzoMijn straatje wordt erg mooi
En de rest daar kijk ik maar een beetje omheen
![]()
rust in huis?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:42 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zo ook weer thuis.
Even op en neer naar Den Helder geweest om mijn dochter + klasgenoten weg te brengen naar de boot van Texel.
Ahquote:Op maandag 11 juni 2007 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thorbeckelaan, de grens van de Vruchtenbuurt met Bohemen... Vanaf mijn huis is het met de fiets een minuut of tien om in Bouwlust te komen...
Het is overigens helemaal niet nieuw.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:04 schreef Ynske het volgende:
Nieuwe string zonder bandjes
kan me niet voorstellen dat t gemakkelijk zit
Dat bestaat toch al een jaar of 15quote:Op maandag 11 juni 2007 12:07 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Het is overigens helemaal niet nieuw.
maar hoe bleven die niet metalen reetveters zonder bandjes over de heupen dan zitten?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat bestaat toch al een jaar of 15![]()
Alleen toen waren het nog geen metalen-reetveters.![]()
OMG.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:04 schreef Ynske het volgende:
tis altijd tzelfde hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 12:16 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
OMG.
Weten ze nog steeds niet dat het leuker is om te raden wat er onder de stof verstopt zit.......
Altijd hetzelfdequote:Op maandag 11 juni 2007 12:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis altijd tzelfde hoor
vooral in de grote lijnen
Pff, werkt volgens mij ook alleen met een beetje plat buikje. Maar goed, maakt mij niet zoveel uit wat er zit, als het maar uit kan +:.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:04 schreef Ynske het volgende:
In het laatste geval zal het er aardig uitgezakt uitzien ja.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:36 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde![]()
Ik zie toch liever een vrouw tussen de 20 en 30 met maat 38 dan een vrouw van +75 met maat 54+
ik zou t niet durven zeggen, maar artistiek is t welquote:Op maandag 11 juni 2007 13:51 schreef tonja het volgende:
Om hier nu een heel topic over te openen vind ik wat overdreven dus plemp ik 'm hier maar even neer.
Tegenwoordig produceert mijn fototoestel dit soort foto's. Is dit te repareren?
[afbeelding]
Volgens een winkel is het altijd te repareren. Alleen zijn die reparatiekosten zo hoog ten opzichte van je camera, dat vaak een nieuwe camera kopen wordt geadviseerd. DIt is niet uit verkooppraatjes oogpunt helaas. Onderzokeskosten van een camera-storing begint meestal vanaf 50 euro en zijn zelfs toto 150 euro per camera bekend. Nieuwe kopen is de betere oplossing.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:51 schreef tonja het volgende:
Om hier nu een heel topic over te openen vind ik wat overdreven dus plemp ik 'm hier maar even neer.
[afbeelding]
Dan zou ik het als excuus gebruiken om een nieuwe te kopen.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:48 schreef tonja het volgende:
Het is een Canon Powershot A70 van 4 jaar oud. Geen garantie meer dus.
Dat had ik ook al bedachtquote:Op maandag 11 juni 2007 15:08 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dan zou ik het als excuus gebruiken om een nieuwe te kopen.
quote:Van middag in de regen wezen brommers kieken in staphorst.
Was de enige echte bikkel fotograaf die niet om een beetje regen geeft Cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
verkopen aan iemand op de kunstacademie voor weinig geldquote:Op maandag 11 juni 2007 13:51 schreef tonja het volgende:
[afbeelding]
Dacht ik ook al aanquote:Op maandag 11 juni 2007 16:36 schreef PankPinther het volgende:
[..]
verkopen aan iemand op de kunstacademie voor weinig geld![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:36 schreef PankPinther het volgende:
[..]
verkopen aan iemand op de kunstacademie voor weinig geld![]()
![]()
Tjaquote:Op maandag 11 juni 2007 17:08 schreef Ynske het volgende:
Heb ik weer...
zondag hebben we die BBQ, krijg ik nu een uitnodiging om om 7 uur naar opnames van het programma Doe Maar Normaal te komen.
*zit in dubio*
uhuh... tis wel een kans hoor. om daar mee te mogen zijnquote:
Opnames in Hilversum?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:08 schreef Ynske het volgende:
Heb ik weer...
zondag hebben we die BBQ, krijg ik nu een uitnodiging om om 7 uur naar opnames van het programma Doe Maar Normaal te komen.
*zit in dubio*
idd in hilversum.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:47 schreef Yoni het volgende:
[..]
Opnames in Hilversum?
Kom je gewoon effies knoeien en daarna doorIk heb ook nog een afspraak 's avonds.
Goed voor jou, maar die 2,50 restitutie voor de BBQ gaat dus niet door nu we jouw voet niet hebben om op te peuzelen...quote:
Mwoah, geïnfecteerde MODpoot stond niet op mijn menu in ieder gevalquote:Op maandag 11 juni 2007 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed voor jou, maar die 2,50 restitutie voor de BBQ gaat dus niet door nu we jouw voet niet hebben om op te peuzelen...![]()
Ik nietquote:Op maandag 11 juni 2007 17:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd in hilversum.
daar was ik idd ook al over aan t denken.
toevallig nog iemand zin om mee te gaan
niet veel meer te melden heeftquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:54 schreef Xilantof het volgende:
WTF.
Word ik ineens gebeld door een vriendin van me. Ik heb 10 jaar samen met haar en haar broer geleefd.
Meldt die vriendin ineens dat die broer is overleden. Kanker. Tijdje terug wel al. Maar toch even een klap.
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:54 schreef Xilantof het volgende:
WTF.
Word ik ineens gebeld door een vriendin van me. Ik heb 10 jaar samen met haar en haar broer geleefd.
Meldt die vriendin ineens dat die broer is overleden. Kanker. Tijdje terug wel al. Maar toch even een klap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |