quote:Op zondag 10 juni 2007 23:57 schreef prupke het volgende:
[..]
welke kant moet ik het opblazen vanuit zuidoostbraboland??utrecht
Richting Rotterdamquote:Op zondag 10 juni 2007 23:57 schreef prupke het volgende:
[..]
welke kant moet ik het opblazen vanuit zuidoostbraboland??
Als jij nu even naar het noord-oosten gaat blazen dan blaas ik ongeveer die zelfde richting inquote:
Nee, dat is niet richting Ynskequote:
whoopsquote:
Ynske zit 60 km ten noord oosten van hier, gaat er dus ruim langsquote:Op maandag 11 juni 2007 00:08 schreef prupke het volgende:
[..]
whoops
ff ter verduidelijking : * prupke] heeft geen rijbewijs en al helemaal geen richtingsgevoel .... sowwie[/me]
[me=prupke maar flink richting rottterdam gaat fohnen
Ja, dat dus... Ik wil het kolkende water over de duinen mijn kant op zien komen, terwijl ik heerlijk droog blijf in mijn bovenwoning...quote:Op maandag 11 juni 2007 08:16 schreef freud het volgende:
Pfff, helemaal niet spannends gebeurd weertechnisch vannacht... Ik wil zondvloed! Ben niet voor Jan L*l op een bovenwoning gaan wonen zeg!
Goedemorgen,quote:Op maandag 11 juni 2007 08:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, dat dus... Ik wil het kolkende water over de duinen mijn kant op zien komen, terwijl ik heerlijk droog blijf in mijn bovenwoning...![]()
Dan heb je toch in één keer een drive-in woning...quote:Op maandag 11 juni 2007 08:34 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Goedemorgen,
BTW ook in een gewoon rijtjes huis kun je bij veel water boven gaan zitten![]()
En dan foto's makenquote:Op maandag 11 juni 2007 08:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, dat dus... Ik wil het kolkende water over de duinen mijn kant op zien komen, terwijl ik heerlijk droog blijf in mijn bovenwoning...![]()
Uiteraard!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |