Hij is tof, maar ik persoonlijk vind dat verhaaltje over de fotograaf op een niet zo fraaie manier opgelost. Je zou daar eerder een pagina verwachten waarin je een reactie kan aanmaken. Je kan nu ook geen linkje opnemen naar een mailadres, waardoor dus een bezoeker je mailadres moet gaan overtikken. En de linkjes naar andere websites idem dito.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Daarom staat hij nu uit...eerst kijken hoe hij zo ontvangen wordt![]()
hint: ff kijken wat je er van vind![]()
McDonaldsquote:Op zondag 10 juni 2007 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi
Ik ga zo eten in Rotterdam, iemand nog een restaurant dat hij/zij kan aanbevelen?
Ja, weet dat het dat voor jou isquote:Op zondag 10 juni 2007 17:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
McDonaldsBurger King
Pizza Hut
Kentucky Fried Chicken
Das ook tijdelijk...ik wil ze in dat hoofdmenu hebben, maar ik moet eerst uitzoeken hoe dat moet. daarna verplaats ik de verhaaltjesquote:Op zondag 10 juni 2007 17:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is tof, maar ik persoonlijk vind dat verhaaltje over de fotograaf op een niet zo fraaie manier opgelost. Je zou daar eerder een pagina verwachten waarin je een reactie kan aanmaken. Je kan nu ook geen linkje opnemen naar een mailadres, waardoor dus een bezoeker je mailadres moet gaan overtikken. En de linkjes naar andere websites idem dito.
En ik ben het met Ralpje eens over muziekjes op websitesOok al heb je de mogelijkheid zoiets uit te zetten
In dat hoofdmenuquote:Op zondag 10 juni 2007 17:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Das ook tijdelijk...ik wil ze in dat hoofdmenu hebben, maar ik moet eerst uitzoeken hoe dat moet. daarna verplaats ik de verhaaltjes![]()
Heb even snel gekeken, maar vind het niet helemaal intuïtief werken. Design vind ik wel weer mooi. Ik ben dan ook erg gecharmeerd van de kleur zwart...quote:Op zondag 10 juni 2007 16:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Daarom staat hij nu uit...eerst kijken hoe hij zo ontvangen wordt![]()
hint: ff kijken wat je er van vind![]()
Ja, dat was dan weer niet nodig na dat patatje mayo en dat ijsjequote:Op zondag 10 juni 2007 17:17 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik zie het jaEn we zijn nog vastgelegd ook
![]()
Jah leuk, maar ik ben geen websitebouwerquote:Op zondag 10 juni 2007 17:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In dat hoofdmenuJe bedoelt onder Main menu? Volgens mij blijven het dan nog steeds plaatjes
En dus nog steeds niet handig
Misschien eens naar dit kijkenDus een site bouwen en dan Imagevue als gallery gebruiken, maar de rest lekker zelf doen
Je kent er genoeg hequote:Op zondag 10 juni 2007 18:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Jah leuk, maar ik ben geen websitebouwerMisschien voor later als ik te veel tijd heb, haha
ik kijk er morgen wel effe naar..quote:Op zondag 10 juni 2007 18:30 schreef PdeHoog het volgende:
Net ff mijn foto's van de Mooi Weer Spelen bekeken. 't Was grappig, minder dan ik had gedacht en de foto's waren drie keer niets
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik kijk er morgen wel effe naar..
Ben op... Druk op de straat, file rijden omdat er eentje zijn camper staat op te branden op de vluchtstrook...
koppijn.. Kloterige buurman die het nuttig vind op staat te staan als ik binnenkom voor een pitsstop thuis kom...
Foto's bekijk ik morgen wel, want ik heb nu geen zin
Ja goedquote:
Zien die sitequote:Op zondag 10 juni 2007 22:31 schreef Ynske het volgende:
god kväll!
bijna klaar met site inelkaar te stouwen. nu nog fotokes bewerken, en dan kan ie de lucht in
Ja, hier ook alles goed,quote:Op zondag 10 juni 2007 22:34 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja goed
heb niets te klagen zeg maar.
met jou ook alles goed?
@ ynske : god kveld
dat kanquote:
Je zegt het nog wel even als ie klaar is hequote:Op zondag 10 juni 2007 22:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kan
assie klaar is
nu zijn er nog maar 3 onderwerpen gevuld met foto's
wil ze eerst allemaal klaar hebben.
hoop eind deze week klaar te zijn
tuulijkquote:Op zondag 10 juni 2007 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zegt het nog wel even als ie klaar is he![]()
![]()
bij de ramblas? (sorry is de enige tent die ik ken in rottjeknor)quote:Op zondag 10 juni 2007 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, hier ook alles goed,
lekker uit eten geweest net
De ramblas is echt niets aanquote:Op zondag 10 juni 2007 22:48 schreef prupke het volgende:
[..]
bij de ramblas? (sorry is de enige tent die ik ken in rottjeknor)
of bij een van die tenten die Pdehoog opnoemde?
mooie foto idd ynske
ramblas ben ik 10 jaar geleden een keer geweest met een vrijgezellenfeest, dan is het nog wel te doen zeg maar.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De ramblas is echt niets aan
Nee, we zijn naar de Thai geweest![]()
![]()
![]()
ik denk altijd meteen als ik thai lees : veel kruiden en erg pittig /scherpquote:Op zondag 10 juni 2007 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ben er een paar jaar terug nog eens geweest, maar ......................
De Thai heeft echt niet alleen scherp eten. Je kan er alles krijgen
Bij de thai in eindhoven geven ze op de kaart aan hoe scherp het is. Van geen pepertjes (niet scherp) tot 3 pepertjes (bel de brandweer alvast maar). Dan kan je er niet naast zittenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:09 schreef prupke het volgende:
[..]
ik denk altijd meteen als ik thai lees : veel kruiden en erg pittig /scherp
nu moet ik zeggen dat ik eigenlijk nooit uit eten ga.. vind het zonde van mijn geld
ben wel eens in een restaurant geweest waar het eten niet echt lekker was en de rekening toch aardig hoog.
Kan ik beter zelf bv een goeie biefstuk van de haas kopen enz en dat zelf bereiden.
Dan weet ik zeker dat ik lekker eet
als je uit eten gaat en je weet niet of je iets pittigs/scherps voorgeschoteld krijgt... dan moet je zorgen dat je altijd een zakje suiker bij je hebt (kan je fijn blussen )quote:Op zondag 10 juni 2007 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij de thai in eindhoven geven ze op de kaart aan hoe scherp het is. Van geen pepertjes (niet scherp) tot 3 pepertjes (bel de brandweer alvast maar). Dan kan je er niet naast zittenDie hier heeft dat niet helaas, al kan ik steeds meer hebben
UIt eten gaan kan ook heel lekker zijn maar je loopt idd wel het risico dat het een keer niet goed is. Gelukkig is dat me nog niet echt overkomen.
Ik heb 3,5 week door Thailand getrokken. Daar idd geleerd dat je moet zoet scherp snel weg krijgt. Kregen op de duur, tijdens een kookles, eten dat voor de Thai ook pittig wasquote:Op zondag 10 juni 2007 23:30 schreef prupke het volgende:
[..]
als je uit eten gaat en je weet niet of je iets pittigs/scherps voorgeschoteld krijgt... dan moet je zorgen dat je altijd een zakje suiker bij je hebt (kan je fijn blussen )
Hier een keer in een restaurant geweest waar ik kip met ham had besteld en ik beet er in :gadver!!
Heb toen maar gevraag of ze zeker wisten of het wel kip was?
Ze boden me wel een ander stuk vlees aan , wat natuurlijk erg netjes is, maar mijn probleem is dat als ik iets eet wat nergens naar smaakt , dat mijn honger meteen over is.....
euhm dat is niet gezond volgens mij.....quote:Op zondag 10 juni 2007 23:51 schreef Ynske het volgende:
hier ook. de vloer van de flat op 9 hoog trilt
echt tof vind ik t niet
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:57 schreef prupke het volgende:
[..]
welke kant moet ik het opblazen vanuit zuidoostbraboland??utrecht
Richting Rotterdamquote:Op zondag 10 juni 2007 23:57 schreef prupke het volgende:
[..]
welke kant moet ik het opblazen vanuit zuidoostbraboland??
Als jij nu even naar het noord-oosten gaat blazen dan blaas ik ongeveer die zelfde richting inquote:
Nee, dat is niet richting Ynskequote:
whoopsquote:
Ynske zit 60 km ten noord oosten van hier, gaat er dus ruim langsquote:Op maandag 11 juni 2007 00:08 schreef prupke het volgende:
[..]
whoops
ff ter verduidelijking : * prupke] heeft geen rijbewijs en al helemaal geen richtingsgevoel .... sowwie[/me]
[me=prupke maar flink richting rottterdam gaat fohnen
Ja, dat dus... Ik wil het kolkende water over de duinen mijn kant op zien komen, terwijl ik heerlijk droog blijf in mijn bovenwoning...quote:Op maandag 11 juni 2007 08:16 schreef freud het volgende:
Pfff, helemaal niet spannends gebeurd weertechnisch vannacht... Ik wil zondvloed! Ben niet voor Jan L*l op een bovenwoning gaan wonen zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |